Hij heeft haar een lange kans gegeven met de beste bedoelingen al eindigt dit pijnlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Lief dat 'ie weg wil zonder schuldgevoel ja.
Alsof alle vijfentwintigjarigen slanke dennen zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen noemen ja.![]()
Ik verbaas me over zo’n postuur voor een jaar of 25?
Tussen dit en een slanke den zit een heel bos, zonder nu kut te doen maar jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Alsof alle vijfentwintigjarigen slanke dennen zijn.Ik zie een lief gezicht en een fraai postuur: taille, rondingen. En ik kan me prima voorstellen dat menigeen zich voor haar omdraait..
Nou idd... geen makkelijke vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:08 schreef Pap89 het volgende:
Denise was wel extreem onredelijk…. Denk dat Dave achteraf heel blij is
Misschien was het dan handig geweest om haar geen berichtjes te sturen dat hij haar graag nog eens wilde zoenen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij heeft haar een lange kans gegeven met de beste bedoelingen al eindigt dit pijnlijk.
Moest hij dagen eerder vertrekken? Dan was hij vast ook die hufter die even kwam kijken en haar niet echt wilde leren kennen en haar geen kans gaf.
Ik denk dat ze wel wist hoeveel drank hij achter de kiezen had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien was het dan handig geweest om haar geen berichtjes te sturen dat hij haar graag nog eens wilde zoenen...
Ojaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien was het dan handig geweest om haar geen berichtjes te sturen dat hij haar graag nog eens wilde zoenen...
Welk lijntje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, het heeft er alle schijn van dat hij haar wel degelijk aan het lijntje heeft gehouden: wel positieve signalen afgeven, geen twijfel tonen. Da's niet handig. Ik snap de reactie van Denise wel. Ik had met beiden te doen, Denise omdat ze zich zo overrompeld voelde en daarna Dave omdat hij niet fijn afscheid kon nemen. Jammer dat het zo ging.
Ze zegt dat op een moment dat ze aan alles twijfelt omdat ze zijn vertrek niet kan plaatsen, gezien de signalen die hij heeft afgegeven. Hij heeft eerder kansen gehad om zijn twijfels kenbaar te maken, maar hij heeft dat niet willen doen. Ik geloof best dat hij geen kwaad in de zin had, maar dat neemt niet weg dat het onhandig was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel wist hoeveel drank hij achter de kiezen had.
Maar in haar ogen was alles de laatste dagen mis en nep gegaan. Tja.
Zo zwart-wit is een fase van elkaar leren kennen niet.
Dit wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welk lijntje?
Hij was daar wat? 2 weken waarvan de laatste 4-5 dagen rwijfel ontstond. Schijnbaar wilde hij het even aankijken of er wat zou groeien tussen hun tweetjes. Wie ben jij (of ik) om voor hem te bepalen of 4-5 dagen daarvoor te lang is?
Daarnaast heeft Denise hetzelfde gedaan met Ben, tijdens een date saai voor je uit zitten staren, maar toch zeggen dat het leuk en gezellig was. Maar dat was natuurlijk geen nep on niet oprecht gedrag.
Misschien wilde hij dat op dat moment ook wel, maar als je zoent dan wil je per definitie met iemand verder? Of had hij de hoop dat het berichtje gevoelens zou losmaken bij hem of haar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die moeder begon helaas het verhoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:20 schreef Document1 het volgende:
En dan met je moeder erbij iemand confronteren, hoe oud ben je? 12?
Beetje je oude woonplaats bekijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:21 schreef jaha het volgende:
Ik heb het idee dat sommige vrouwen in het programma (Ted, Denise, Anne-Marie (kandidate bij Hans-fr); in mindere mate Natasha) er niet tegen kunnen dat mannen iets niet weten, twijfelen over hun gevoelens en intenties en geen antwoord hebben of niet het gewenste antwoord. Dat lijkt me gewoon geen productieve eigenschap voor daten; zeker als ze hun eigen (eerdere) frustraties meenemen. Je oogst dan wat je zaait; want in alle bovenstaande voorbeelden had er voor hen meer ingezeten als ze daar wel ruimte voor hadden in gebouwd.
En bij Fenna hoop ik niet dat ze toneel speelt. Meisje lijkt een behoorlijke flirt te zijn, dus ze zal het avontuur als een leuk uitstapje zijn terwijl Martijns wereld wel gaat instorten als ze straks gaat zeggen: 'ja leuk zo, maar Albufera, daar wonen pas echt lekkere mannnen... '
Respect voor Dave, als hij nep of niet oprecht zou zijn geweest had hij gewoon weg kunnen lopen en een grote bek op kunnen zetten. Maar hij bleef rustig ondanks de verwijten die hij naar z’n hoofd kreeg geslingerd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die moeder begon helaas het verhoor![]()
Maar daarna bleef het helaas maar doorgaan en hadden ze even met z’n tweeën moeten zijn.
Helaas laat de regie daar niets van zien, maar ik denk dat de berichtjes die zij teruggestuurd heeft beleefd maar niet geïnteresseerd overkwamen. Ik had niet het idee dat ze echt heel flirterig terug deed; dus de verwijten aan Dave kan ze dan ook aan haarzelf maken. Maar goed; je zou het nog kunnen zien als: wel je best er voor doen maar helaas komt het er niet uit. Dat is ook geen reden om iemand zo af te serveren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien wilde hij dat op dat moment ook wel, maar als je zoent dan wil je per definitie met iemand verder? Of had hij de hoop dat het berichtje gevoelens zou losmaken bij hem of haar?
Is er ook bekend hoe Denise op dat berichtje heeft gereageerd? Stuurde ze terug, dat lijkt me fantastisch!!!! Of stuurde ze terug, je mag mijn hondje kussen vieze gluiperd.
Eensquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Respect voor Dave, als hij nep of niet oprecht zou zijn geweest had hij gewoon weg kunnen lopen en een grote bek op kunnen zetten. Maar hij bleef rustig ondanks de verwijten die hij naar z’n hoofd kreeg geslingerd.
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt. Verder ben ik het met je eens: natuurlijk zijn ze nog aan het uitvinden of ze elkaar leuk vinden! Ik vond Anne Marie ook te hard voor Hans, in ieder geval voor wat betreft zijn beeld van de rol van zijn toekomstige partner. In mijn optiek gaf hij een uitstekend antwoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:21 schreef jaha het volgende:
Ik heb het idee dat sommige vrouwen in het programma (Ted, Denise, Anne-Marie (kandidate bij Hans-fr); in mindere mate Natasha) er niet tegen kunnen dat mannen iets niet weten, twijfelen over hun gevoelens en intenties en geen antwoord hebben of niet het gewenste antwoord. Dat lijkt me gewoon geen productieve eigenschap voor daten; zeker als ze hun eigen (eerdere) frustraties meenemen. Je oogst dan wat je zaait; want in alle bovenstaande voorbeelden had er voor hen meer ingezeten als ze daar wel ruimte voor hadden in gebouwd.
Als je niets laat merken bestaat de kans dat de ander haar interesse in jou verliest en zich gaat focussen op de andere kandidaat. De heren hebben concurrentie, Denise alleen haar hondje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt. Verder ben ik het met je eens: natuurlijk zijn ze nog aan het uitvinden of ze elkaar leuk vinden! Ik vond Anne Marie ook te hard voor Hans, in ieder geval voor wat betreft zijn beeld van de rol van zijn toekomstige partner. In mijn optiek gaf hij een uitstekend antwoord.
Een leuke man vind ik Franse Hans. Ik hoop dat hijPetra
op waarde weet te schatten.
Dan sta je toch als een broer-zus tegenover elkaar?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je voelt, is het des te belangrijker om niet de indruk te laten ontstaan dat je iets voelt. Verder ben ik het met je eens: natuurlijk zijn ze nog aan het uitvinden of ze elkaar leuk vinden! Ik vond Anne Marie ook te hard voor Hans, in ieder geval voor wat betreft zijn beeld van de rol van zijn toekomstige partner. In mijn optiek gaf hij een uitstekend antwoord.
Een leuke man vind ik Franse Hans. Ik hoop dat hijPetra
op waarde weet te schatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |