7 maanden in het jaar lekker rieraaahraaizuhquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martijn vertelde vijf maanden per jaar de B&B open te houden en de rest van het jaar te willen reizen en dan iemand vragen om toezicht te houden tegen inbraak, regenschade etc.
Dus ouders van Martijn wonen daar niet het hele jaar?
Ze was best wel zuur ja, ze dacht even heel positie hieruit te komenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Denise zet dus op insta dat ze nooit met negativiteit kan reageren als iemand integer en eerlijk is.
Dus concluderend: Dave is nog steeds een oneerlijke hufter (geweest).
Ik had verwacht dat emoties inmiddels waren gaan liggen maar klaarblijkelijk niet.
En ze is verbaasd dat mensen er zoveel mee bezig zijn. Meid toch. Vorig jaar al gemiddeld een miljoen kijkers?
Sowieso: prime-time én iets op RTL. Dan weet je dat je elke dag voer voor Twitter bent.
Als ik het kon doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
7 maanden in het jaar lekker rieraaahraaizuh
Ging ook werkelijk nergens over. De dame (waarmee het begon) die een ander quootte had het over het gebruik van "Indo" en "pinda", terwijl het woord pinda helemaal niet werd gebruikt door de persoon die ze afviel. Onzin dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:09 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit topic is om je mening te geven en het liefst een beetje zwart wit anders is er geen hol aan om de reacties te lezen. Je hoeft niet meteen te denken dat iemand zich superieur voelt als je je mening geeft in een topic over een TV programma? Ik vind sowieso dat hier laatste dagen/week echt hypergevoelig op alles wordt gereageerd. Jammer dat dat nieuwe cultuurtje “we moeten met zn allen wel lekker deugen” nu ook FOK geïnfiltreerd heeft. Echt een grafhekel heb ik daaraan, terwijl ik zelf niet eens zo nodig anderen hoef te beoordelen, maar ik vond het wel fijn dat dat hier op FOK altijd wel gewoon gebeurde zonder meteen ingrijpen van moderators. Dit verhaal is overigens niet alleen persoonlijk naar jou, maar naar een aantal die zich in mijn ogen echt ontzettend aanstellen als er kandidaten wat harder worden beoordeeld.
Ook die discussie eerder hier dat als iemand een ander kaaskop, pinda of neger noemt je meteen een racist wordt genoemd. Het zou niet direct mijn woordkeuze zijn maar laat iedereen toch lekker vrij hierin, je bent dan niet meteen een racist. Veel woorden waren overigens amper een paar jaar terug nog helemaal niet beladen, dat hebben bepaalde mensen uit een bepaalde nieuwe stroming eraan gegeven.
Om vervolgens dan complete pagina’s met discussies tussen leden onderling te moeten doorscrollen tijdens het teruglezen van dit topic over de afleveringen, is echt een beetje zinloos en irritant. Lees er gewoon overheen als het stoort, maar ga aub niet iedereen steeds de les lezen omdat jij toevallig uit een groepje komt waarin je daar niet mee kan omgaan.
Tuig ben jequote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik loop er altijd over te zeiken, maar heel erg is het niet inderdaad
't Is inderdaad iets voor een bepaald soort mens (BSM).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien is dat ook een beetje afhankelijk van welke levensfase je zit? En natuurlijk wat je voorkeur heeft. Fenna is nog maar 25 geloof ik en aangezien ze daar 2 maanden gewerkt heeft, zal zij zo'n toeristisch oord wel leuk vinden.
Geregistreerd op woensdag 24 augustus 2022 @ 16:01quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:14 schreef Knikkergeitje het volgende:
Dave is een misselijk achterbaks mannetje.
Van begin tot eind Denise pleasen, signalen afgeven dat ie haar echt ziet zitten, vooral als de zgn concurrentie in de buurt is, om uiteindelijk Denise te dumpen onder het mom oprecht te willen zijn.
Nu kan Dave in zn gymzaaltje rondroepen dat ie alleen voor echte liefde gaat. De doortastende kijker weet wel beter. Opportunistisch kutventje, trek snel je strakke broekje aan met je stinklip en je krokodillentranen onder dat zoveelste domme petje van je.
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Geregistreerd op woensdag 24 augustus 2022 @ 16:01
Hoi, bent u de tante van Denise?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:14 schreef Knikkergeitje het volgende:
Dave is een misselijk achterbaks mannetje.
Van begin tot eind Denise pleasen, signalen afgeven dat ie haar echt ziet zitten, vooral als de zgn concurrentie in de buurt is, om uiteindelijk Denise te dumpen onder het mom oprecht te willen zijn.
Nu kan Dave in zn gymzaaltje rondroepen dat ie alleen voor echte liefde gaat. De doortastende kijker weet wel beter. Opportunistisch kutventje, trek snel je strakke broekje aan met je stinklip en je krokodillentranen onder dat zoveelste domme petje van je.
En paar minuten na die post nog even links en rechts wat dummy posts gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Geregistreerd op woensdag 24 augustus 2022 @ 16:01
Ja het was een popiejopie-patser, maar je zag in alles dat Fenna daar beter tot haar recht lijkt te komen dan bij de wat suffig belegen Martijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De barman zei zoiets van: “oh, dat is het minst bevolkte gebied, dan gaat ze er vandoor met zo’n boer, dan kom je toch lekker veel naar Albufeira ",
De reistijd en afstand Deixa naar Albufeira zijn ongeveer 1 u 47 min. (183,2 km) dat doe ik niet voor een paar uurtjes dan blijf je er een weekeinde slapen en tap je lekker mee met de barman.
Die wilde haar nog wel een keertje uitwonenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:39 schreef DKUp het volgende:
Fenna doet dit puur voor de aandacht en zo……
Heel doorzichtig……
Ja met de barman was wel enorm grappig
Martijn: 'Heerlijk'quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Die wilde haar nog wel een keertje uitwonen
Natuurlijk, Fenna boeit het ook niet. Martijn is geen boer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Die wilde haar nog wel een keertje uitwonen
En dan doen alsof je een duurzaam type bentquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
7 maanden in het jaar lekker rieraaahraaizuh
Ja met je amandelmelkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 20:29 schreef Sway- het volgende:
[..]
En dan doen alsof je een duurzaam type bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |