Open maar een KLB-topic over baudetev als je het zo graag over die klapmongool wil hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
doe mij maar baudet die zegt tenminste waar het op slaat echt een man van mijn woord
ben alleen niet persee voor rusland maar dat neem ik op de koop toe
nederland moet weer voor de nederlanders worde
Is dat die gast die op die piano ligt? Vind hem wel lachen op zich, beter dan Hugo iigquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Open maar een KLB-topic over baudetev als je het zo graag over die klapmongool wil hebben.
Wilders segt ook wat andere denkequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
doe mij maar baudet die zegt tenminste waar het op slaat echt een man van mijn woord
Precies hoor en jammer dat van Haga nu is overgelopen naar die linkse partij met die getallen anders had ik het wel geweten forum forever in my heartquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
Het is klb, geen pol. Hier moet je gewoon blij zijn dat die reactie tenminste nog over politiek gaat in plaats van over de moeder van een userquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Open maar een KLB-topic over baudetev als je het zo graag over die klapmongool wil hebben.
Heb liever dat ze allebei onder een piano liggen, maar goed over de details kunnen we het nog wel hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is dat die gast die op die piano ligt? Vind hem wel lachen op zich, beter dan Hugo iig
Die zijn inderdaad nog een stuk ergerquote:
In de verste verte nog niet zo laf als de partij waar dit topic over gaat. Heb je het CDA ooit op het hebben van een visie over iets kunnen betrappen? Laten we het makkelijker maken: heb je het CDA ooit op een idee kunnen betrappen?quote:
https://www.cda.nl/verkiezingsprogrammaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de verste verte nog niet zo laf als de partij waar dit topic over gaat. Heb je het CDA ooit op het hebben van een visie over iets kunnen betrappen? Laten we het makkelijker maken: heb je het CDA ooit op een idee kunnen betrappen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de verste verte nog niet zo laf als de partij waar dit topic over gaat. Heb je het CDA ooit op het hebben van een visie over iets kunnen betrappen? Laten we het makkelijker maken: heb je het CDA ooit op een idee kunnen betrappen?
D66 blijft bij haar standpunt, zelfde kan men van CDA niet zeggen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, goede grap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:24 schreef laforest het volgende:
[..]
D66 blijft bij haar standpunt, zelfde kan men van CDA niet zeggen.
Vlaams belang oid is helemaal in bij jullie toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tja politiek. Daar durf ik geen mening over te geven.
Ik wel.💪quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tja politiek. Daar durf ik geen mening over te geven.
Klopt zeker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vlaams belang oid is helemaal in bij jullie toch?
Vozende heren onder een piano, vind je dat lekker om te zien ja?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb liever dat ze allebei onder een piano liggen, maar goed over de details kunnen we het nog wel hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |