abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205737739
Vanaf nu mag Simons wel basis. Zo onderhand de enige in de selectie die echt kan ballen dus stel ‘m alsjeblieft gewoon elke wedstrijd op.
Dit, dus.
pi_205737774
Nistelrode klinkt af en toe wel een beetje als een broertje De Boer.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_205737777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:19 schreef De_Pel het volgende:
Nistelrode klinkt af en toe wel een beetje als een broertje De Boer.
Vroeger vond ik het al helemaal een simpele ziel. Leuke vent, dat dan weer wel.
pi_205737779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:15 schreef Buitendam het volgende:
Vanaf nu mag Simons wel basis. Zo onderhand de enige in de selectie die echt kan ballen dus stel ‘m alsjeblieft gewoon elke wedstrijd op.
Hij is wel de enige met een creatieve oplossing en iemand die de bal opeist. Leuke speler.
  Forum Admin woensdag 24 augustus 2022 @ 23:24:04 #180
35723 crew  GGMM
pi_205737803
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:11 schreef De_Pel het volgende:
_O- Veerman zet zichzelf weer goed voor lul zeg _O-
Link?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 23:24:55 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205737811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:24 schreef GGMM het volgende:

[..]
Link?
Denk het wel, die gaat vanavond huilend bij zijn moeder die tevens zijn oma is op bezoek
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205737821
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij is wel de enige met een creatieve oplossing en iemand die de bal opeist. Leuke speler.
Daarom. Neerzetten en niet meer aankomen. Dat was vanavond de enige waar Glasgow erg moeilijk grip op had.
Dit, dus.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 23:26:33 #183
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205737826
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Denk het wel, die gaat vanavond huilend bij zijn moeder die tevens zijn oma is op bezoek
Lekker palinkje erbij
pi_205737831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:24 schreef GGMM het volgende:

[..]
Link?
Gewoon effe terugspoelen luie hond
pi_205737853
Vind de hele houding alsof ze net de CL finale hebben verloren, en och och och wat zal dit nadreunen, wel een beetje overdreven. Laten we wel wezen, financieel is het een strop, maar sportief heb je toch ook niet zoveel in de CL te zoeken. Leuk dat je de groepsfase ff mag proeven, maar dan weet je op voorhand dat je er roemloos uitvliegt. In de EL win je misschien nog wat potjes.
pi_205737855
Hahaha. Dit lag zeker weer aan de stikstof. _O-

Veel plezier in Maribor! _O- :D

Zielig boerenvolk.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 24 augustus 2022 @ 23:31:20 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205737867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:15 schreef Buitendam het volgende:
leuke speler, weet niet of hij al 90 minuten aan kan maar met hem beginnen lijkt me wel verstandig
pi_205737870
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:29 schreef De_Pel het volgende:
Vind de hele houding alsof ze net de CL finale hebben verloren, en och och och wat zal dit nadreunen, wel een beetje overdreven. Laten we wel wezen, financieel is het een strop, maar sportief heb je toch ook niet zoveel in de CL te zoeken. Leuk dat je de groepsfase ff mag proeven, maar dan weet je op voorhand dat je er roemloos uitvliegt. In de EL win je misschien nog wat potjes.
Ik heb wel het idee dat dit langer gaat nadreunen in die groep dan de afgelopen jaren op de een of andere manier... het helpt dan ook niet als je figuren als Veerman in je ploeg hebt lopen die geen spiegel durven gebruiken en anderen de schuld geven. Van Nistelrooy mag aan de bak...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport woensdag 24 augustus 2022 @ 23:33:19 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205737875
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik kan niet benadrukken hoe ongelofelijk belangrijk het is dat PSV de CL niet heeft gehaald. Nu loopt Ajax tenminste weer ~45 miljoen euro uit op PSV! *O*
Maar wat maakt dat precies uit? Ajax kan daardoor niet ineens structureel bij de top van Europa meedoen
(oja, jij bent die ene user die elk jaar bang is dat PSV toch echt beter is dan Ajax)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205737878
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:29 schreef De_Pel het volgende:
Dat weten we zelf ook wel maar dit PSV heeft vooral het geld nodig. 35miljoen+ of 5miljoen scheelt nogal. PSV gaat de EL ook niet winnen oid en voor het speelschema is EL al helemaal beroerd. Vliegen naar Oost-europese potjes op donderdag en op zondag weer spelen tegen Feyenoord/Ajax etc. Dus je verliest dubbel. Daarnaast is het ook lastig om spelers binnen te trekken op lager niveau. Je zet je spelers iig beter in de kijker in CL of je nou wint of verliest. Potjes tegen Barca of wel team dan ook zorgt ook nog eens voor mega omzet rondom die wedstrijd + jeugd + merchandise etc. Het is veel meer dan alleen wat potjes winnen/verliezen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Sport woensdag 24 augustus 2022 @ 23:34:50 #191
pi_205737887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:00 schreef Scorpie het volgende:
Vraagje aan de PSV supporters, zijn jullie bang dat jullie nu de aansluiting met Ajax echt kwijt zijn geraakt door het mislopen van de CL?
Zie bovenstaande: Die waren we al een tijdje kwijt. Zie het verschil tussen PSV in Europa en Ajax in Europa.
pi_205737893
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar wat maakt dat precies uit? Ajax kan daardoor niet ineens structureel bij de top van Europa meedoen
(oja, jij bent die ene user die elk jaar bang is dat PSV toch echt beter is dan Ajax)
Ik vind het belangrijk dat het financiële verschil tussen Ajax en PSV groter wordt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_205737896
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat dit langer gaat nadreunen in die groep dan de afgelopen jaren op de een of andere manier... het helpt dan ook niet als je figuren als Veerman in je ploeg hebt lopen die geen spiegel durven gebruiken en anderen de schuld geven. Van Nistelrooy mag aan de bak...
Mag voor PSV toch hopen dat ruudje zon veermannetje duidelijk weet te maken dat ie nog wel wat stappies te zetten heeft voor hij tegen een Madrid moet willen spelen.
  Redactie Sport woensdag 24 augustus 2022 @ 23:36:23 #194
pi_205737897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:33 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dat weten we zelf ook wel maar dit PSV heeft vooral het geld nodig. 35miljoen+ of 5miljoen scheelt nogal. PSV gaat de EL ook niet winnen oid en voor het speelschema is EL al helemaal beroerd. Vliegen naar Oost-europese potjes op donderdag en op zondag weer spelen tegen Feyenoord/Ajax etc. Dus je verliest dubbel. Daarnaast is het ook lastig om spelers binnen te trekken op lager niveau. Je zet je spelers iig beter in de kijker in CL of je nou wint of verliest. Potjes tegen Barca of wel team dan ook zorgt ook nog eens voor mega omzet rondom die wedstrijd + jeugd + merchandise etc. Het is veel meer dan alleen wat potjes winnen/verliezen.
EL is niet meer heel veel in oost-Europa natuurlijk. Dag minder rust scheelt ook niet zo heel veel, tenzij de tegenstander Europa al uit is. 2 dagen rust kan af en toe wel schelen ja.
  Redactie Sport woensdag 24 augustus 2022 @ 23:36:33 #195
pi_205737898
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik vind het belangrijk dat het financiële verschil tussen Ajax en PSV groter wordt.
Heb je aandelen?
pi_205737901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken.
Groot fan van User Wotte
pi_205737903
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Heb je aandelen?
Nee? Als het financiële verschil groter wordt dan betekent het dat de selectie van Ajax uiteindelijk ook beter wordt (en blijft) dan die van PSV? Wat snap je daar niet aan?
pi_205737906
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken.
Klopt, maar over het algemeen zegt het wel iets. Ajax kan spelers ook een hoger salaris bieden daardoor. Iemand als Haller had een salaris van 5 miljoen euro per jaar, dit heeft hij in de CL dubbel en dwars terugverdiend door zijn goede prestaties daar.
pi_205737908
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 23:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
leuke speler, weet niet of hij al 90 minuten aan kan maar met hem beginnen lijkt me wel verstandig
Had het wel willen zien gebeuren vandaag met hem vanaf de start. Meteen voetballen vanaf de eerste minuut, creativiteit.
Dit, dus.
pi_205737910
Ben ik nou de enige die niet zoveel moeite met dat interview van Veerman heeft? Die jongen baalt oprecht en zegt wat ie denkt. Als overmorgen de emotionele lading eraf is praten ze dat wel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')