Je hoeft de streams niet aan te hebben om te volgen wat hier gebeurd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:00 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben hier dus vier mods die dit programma en de streams niet volgen. Waarom is dat een beter idee dan mods die wel interesse hebben in dit programma?
Net zoals users hebben mods ook een privéleven wat soms zo hectisch wordt dat er tijdelijk weinig tijd of puf is om de streams te volgen. Geen onwil maar overmacht.quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:00 schreef engine het volgende:
[..]
We hebben hier dus vier mods die dit programma en de streams niet volgen. Waarom is dat een beter idee dan mods die wel interesse hebben in dit programma?
Whuttt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 07:00 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik echt moeite mee. Als ze er de tijd niet voor hebben of geen zin in hebben, geef het stokje dan door.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Net zoals users hebben mods ook een privéleven wat soms zo hectisch wordt dat er tijdelijk weinig tijd of puf is om de streams te volgen. Geen onwil maar overmacht.
Er is toch bijgesprongen, de opmerking ging overigens over het volgen van Streams door Mods.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb ik echt moeite mee. Als ze er de tijd niet voor hebben of geen zin in hebben, geef het stokje dan door.
Vandaag wel weer duidelijk dat een mod die de streams volgt toch wel handig is. Als een "op afstand mod" eerst gaat melden dat men niet op Mario moet reageren maar een tr moet zetten en dan vervolgens vraagt wat er eigenlijk aan de hand is in de loods....quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:21 schreef mootie het volgende:
Ik kan het alleen maar met Engine eens zijn. Mods die aanwezig zijn en ook kijken naar het programma/de streams. Afwezige mods ‘die meelezen’ daar heeft eigenlijk niemand iets aan.
Actieve mods die zelf het programma volgen is toch veel leuker en beter.
Benny heb ik in de eerste week ofzo in de Cos gezien, daarna nooit meer.
Ik zit op mijn werk, alwaar ik geen streams kijk, maar wel af en toe in de COS loer om even bij te lezen en zag deze tr.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Vandaag wel weer duidelijk dat een mod die de streams volgt toch wel handig is. Als een "op afstand mod" eerst gaat melden dat men niet op Mario moet reageren maar een tr moet zetten en dan vervolgens vraagt wat er eigenlijk aan de hand is in de loods....
Nu niet meer, thanks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:45 schreef Cargamelk het volgende:
JAA / [De bewoners] van Een Jaar Van Je Leven
Jerrold is nog in leven
Oeps niet aan gedacht. In de COS was hij al zwart voor hij weg was 😏quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:45 schreef Cargamelk het volgende:
JAA / [De bewoners] van Een Jaar Van Je Leven
Jerrold is nog in leven
Geen probleem hoor...zag het toevallig omdat ik nog niet alle gezichten bij de namen kenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps niet aan gedacht. In de COS was hij al zwart voor hij weg was 😏
Zal er de volgende keer aan denken dat er nog een OP foto is.
Ik ook niet, kijk altijd in de OP foto van de COS eigenlijk nooit naar deze. Vandaar dat ik daar ook niet aan gedacht hadquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:20 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Geen probleem hoor...zag het toevallig omdat ik nog niet alle gezichten bij de namen ken
Moderators kunnen notes geven, meestal is dat voor negatief gedrag, maar heel soms ook voor positief gedrag, zoals 24 uur COSsen en streamen tijdens de paalzitopdracht, wat eigenlijk als een grapje bedoeld is. Je kan alleen je eigen notes inzien https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:10 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oké off-topic excuus maar heb het nu zo vaak voorbij zien komen dat de nieuwsgierigheid het wint. Wat is een note en waar zie ik bij iemand terug hoeveel van die dingen ie heeft.
Dank alvast
Top, thx!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moderators kunnen notes geven, meestal is dat voor negatief gedrag, maar heel soms ook voor positief gedrag, zoals 24 uur COSsen en streamen tijdens de paalzitopdracht, wat eigenlijk als een grapje bedoeld is. Je kan alleen je eigen notes inzien https://fok.nl/shop/shownotes.php
Ik hoef jou natuurlijk niet uit te leggen war de COS voor bedoeld isquote:
Nee zeker niet maar als het over vissen gaat en mensen haken erop in zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef jou natuurlijk niet uit te leggen war de COS voor bedoeld is
Best wel jammer als je vooral van de teamverslagen afhankelijk bent, misschien leest iemand je bericht en brengt het diegene op een idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het jammer dat er zo weinig streamverslagen zijn. Kan alleen maar de tv-uitzendingen zien, dus dan is het wel leuk om wat meer te lezen wat er allemaal gebeurt.
Bij BB ging dat best goed, nu is het soms gewoon dagen stil in het topic
Of je doet niet zo dramatisch met je homohater.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
jammer dat het hier ook zo preuts is geworden, verder heb ik ook geen excuus richting mij voor deze 'homohater' aanname gezien. dit is duidelijk niet de plek voor mij en iedereen ongeachte zijn of haar seksualiteit met humor wat hier niet wordt getolereerd , bye
Ach, er zijn ook mensen die überhaupt niet met mensen om kunnen gaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je doet niet zo dramatisch met je homohater.
Ik zei enkel dat mensen blijkbaar nog steeds niet zo goed met homoseksualiteit kunnen omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |