Degene die dit (dagelijks) wil gaan bijhouden kan toch prima zelf dit topic openen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:57 schreef freaky40 het volgende:
Kleine aanvulling; zou er nog een apart kijkcijfer topic aangemaakt kunnen worden? B.v.d
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:57 schreef freaky40 het volgende:
Kleine aanvulling; zou er nog een apart kijkcijfer topic aangemaakt kunnen worden? B.v.d
Nee hoor dat kan iedereen, gewoon [ ] om de tekst zetten die je in een grijs blokje wil hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat klopt maar ik geloof dat mods dat grijze vakje in de topictitel moeten maken.
Hoe doe je dit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan iedereen, gewoon [ ] om de tekst zetten die je in een grijs blokje wil hebben.
Als je een tt tikt die [ ] gebruiken, in het geval van dit topic: [JAA Feedback] #1quote:
Dat had niet mooi in het vakje gepast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:53 schreef Sestra666 het volgende:
Waarom heet het JAA eigenlijk? Ipv JVJL ofzo?
Ah oke, ja lastig om daar wat voor te verzinnen dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat had niet mooi in het vakje gepast.![]()
Die afkortingen zijn in principe 2 of 3 tekens:
https://forum.fok.nl/index/forumindex
En JAA klinkt ook wel enthousiast toch?
Goed punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
Graag van te voren een riedeltje met regeltjes
mbt spoilers in de TT
spoilers algemeen
Spoilers mogen dus wél in de TT van COS.quote:Let op: bespreek in deze reeks géén nieuwe ontwikkelingen die nog uitgezonden moeten worden. Niet in posts en ook niet in de TT.
Zo blijft het ook leuk voor users die geen livestreams volgen.![]()
Voor commentaar op de livestreams, kun je hier terecht:
Topicreeks: [JAA COS #1]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 13:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat had niet mooi in het vakje gepast.![]()
Die afkortingen zijn in principe 2 of 3 tekens:
https://forum.fok.nl/index/forumindex
En JAA klinkt ook wel enthousiast toch?
Helemaal topquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Goed punt.![]()
Ik heb dit achter de schermen besproken, en het beleid is dit keer: geen spoilers in de Televisie-reeks.
Daar staat inmiddels in de OP:
[..]
Spoilers mogen dus wél in de TT van COS.
Iemand die alleen de TV-uitzendingen volgt en niet gespoilerd wil worden, moet dan gewoon de Televisie-reeks in MyAT zetten en niet in JAA koekeloeren verder.
Nope. Blijft zo. Zullen er steeds minder worden dat is dan weer een voordeel 😉quote:Op zaterdag 3 september 2022 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Heej, "Jullie" van het Blauwe Team gaan straks toch wel al die 39 deelnemertopics op één hoop gooien hoop ik?
Dat gaat maanden duren..quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope. Blijft zo. Zullen er steeds minder worden dat is dan weer een voordeel 😉
Over 10 maanden staan er nog 2 voor je het weet is het zover 😉quote:
10 maanden.. je hebt nogal vertrouwen in dit vage format..quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over 10 maanden staan er nog 2 voor je het weet is het zover 😉
ik had het van de week al nagevraagd maar het blijft zo.
Altijd Positief blijven 😉quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
10 maanden.. je hebt nogal vertrouwen in dit vage format..
Lastig, ik was al 2x positief over een maanraket.. maar goed, bij die 39 zit zeker dan de helft over 2 weken al in de Topickelder als totaal waardeloos materiaal...quote:
Goe so 5thquote:Op zaterdag 3 september 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lastig, ik was al 2x positief over een maanraket.. maar goed, bij die 39 zit zeker dan de helft over 2 weken al in de Topickelder als totaal waardeloos materiaal...( positief blijven)
Dank je Potjr. Jij ook veel kijk plezier.quote:Op zondag 4 september 2022 20:33 schreef Pjotr1953 het volgende:
Succes mods en natuurlijk ook veel plezier.
Ik zie in de tv gids dat het van maandag t/m vrijdag vanag 18.20 uur wordt uitgezonden op tvquote:Op zondag 4 september 2022 23:49 schreef Ireth het volgende:
Is er ergens al iets te vinden over een uitzendschema? Is er een liveshow? Zijn er presentators??
Bij deze haak ik dan af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Goed punt.![]()
Ik heb dit achter de schermen besproken, en het beleid is dit keer: geen spoilers in de Televisie-reeks.
[..]
Iemand die alleen de TV-uitzendingen volgt en niet gespoilerd wil worden, moet dan gewoon de Televisie-reeks in MyAT zetten en niet in JAA koekeloeren verder.
Doen jullie hier nog wat mee?quote:Op zondag 4 september 2022 16:55 schreef Hunter het volgende:
Bjern zijn naam is Bern, kennelijk
En Jesper heet eigenlijk Jasper
Rupurt > Rupert
Naam topics wijzigen?
Ik ga het morgen even nakijken. Ben nu onderwegquote:
Toch gelukt op mobiel. Topics zijn aangepast.quote:
Je bent een held!quote:Op maandag 5 september 2022 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch gelukt op mobiel. Topics zijn aangepast.
Thnx, verplaatst naar de juiste Kimquote:Op dinsdag 6 september 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
Bij Kim is het eerst geposte filmpje wat verwarrend, is de andere Kim.
5thencounter in JAA / De bewoners: Kim #1
Op de persfoto staat wel Jesper weet je zeker dat het Jasper is?quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de persfoto staat wel Jesper weet je zeker dat het Jasper is?
Eric schijnt met een C te zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:04 schreef Benny het volgende:
Trouwens. De OP is bijgewerkt, zodat duidelijker is wie wie nou precies is.
Mocht er een fout in staan, laat het dan weten in het feedbacktopic
Volgens het persbericht is het met een kquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
Eric schijnt met een C te zijn
edit: op een andere site staat het weer met een K (ook een SBS site)
Da's toch goed denk ik, dus veel andere sites hebben het fout
Kunnen jullie aub geen spoilers in de titels zetten van de bewoners. Dat verpest het voor de TV-kijkers als je al weet wie er uit zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Goed punt.![]()
[..]
Spoilers mogen dus wél in de TT van COS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je je niet voorstellen dat het niet leuk is als je dit in de titel al ziet als je niet de livestreams kijkt?
Ik zou willen voorstellen dat alle titels spoilervrij moeten zijn, zo was dat ook altijd bij Big Brother![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op vrijdag 9 september 2022 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Kunnen jullie aub geen spoilers in de titels zetten van de bewoners. Dat verpest het voor de TV-kijkers als je al weet wie er uit zijn
Voorbeeld:Paul dit is besproken achter de schermen voor JAA begon en dit zijn de regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je je niet voorstellen dat het niet leuk is als je dit in de titel al ziet als je niet de livestreams kijkt?
Ik zou willen voorstellen dat alle titels spoilervrij moeten zijn, zo was dat ook altijd bij Big Brother![]()
Er is omgevraagd wat mag en niet mag in in overleg zijn wij hier uit gekomen.
Dit is medegedeeld aan de users, ook in de TT mogen dingen staan die in de loods gebeuren.
Mensen die dit niet willen zien moeten alleen het tv gebeuren in hun MyAT zetten.
Als we het zouden spoileren dan zjin er weer users die het wel willen doen omdat het natuurlijk grotendeels over de streams gaat.
Je kan het nooit voor iedereen naar de zin maken.
Daarbij komt dat ik het bijna niet op tv kijk dus ook niet weet of het er al op is geweest of niet.
EN zo zijn er veel meer streamers die geen tv kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Is het een idee om bewoners die inmiddels vertrokken zijn uit de OP van de COS te halen of ze een rood kruis te geven?quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Exit is achter de namen van de vertrokken bewoners weg gehaald.
De vertrokken bewoners zijn in de OP zwart witquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het een idee om bewoners die inmiddels vertrokken zijn uit de OP van de COS te halen of ze een rood kruis te geven?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Exit is achter de namen van de vertrokken bewoners weg gehaald.
Ow verrek, nu je het zegt, het valt alleen niet zo opquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vertrokken bewoners zijn in de OP zwart wit
Het is best veel werk om dat steeds weg te halen, je moet dan steeds alles verschuiven.
Daarom worden de vertrokken bewoners zwart wit gemaakt
Ik had een lijst neergezet en dan met een rode streep dat was tijdelijk tot Benny tijd had om het te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow verrek, nu je het zegt, het valt alleen niet zo opKan de achtergrond ook niet in zwart-wit?
*lastig is
quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dan ga je weer krijgen dat mensen het te opvallend vinden een rood kruis en dat het nog niet op tv is geweest.
Als ze geen spoilers willen moeten ze maar niet in de COS komenquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een lijst neergezet en dan met een rode streep dat was tijdelijk tot Benny tijd had om het te maken.
Benny heeft het zo gedaan. Hij is altijd degene die de mooie OP foto's maakt.
Het zijn foto's die wij zo aangeleverd krijgen, de originele persfoto's .
Maar misschien dat @:Benny een rood kruis er door wil zetten als hij tijd heeft.
Maar goed dan ga je weer krijgen dat mensen het te opvallend vinden een rood kruis en dat het nog niet op tv is geweest.
Daarom zijn ze zwart wit en in het UPDATE topic komt ook te staan wie er vertrokken is.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze geen spoilers willen moeten ze maar niet in de COS komen
Ik denk zelf dat het helpt om de bewoners te leren kennen als duidelijk wordt aangegeven wie er uit is, maar als het te lastig is ook prima hoor.
Groot gelijk hoor, ik moet maar wat beter uit mijn doppen kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zijn ze zwart wit en in het UPDATE topic komt ook te staan wie er vertrokken is.
Daarom had ik ook exitin de bewuste bewoners topic gezet, dat vond ik zelf erg makkelijk om te zien wie weg was.
Maar goed iedereen vindt er wel wat van en een ander wil het dan weer net anders.
Op een gegeven moment is er een keuze gemaakt achter de schermen in overleg en daar moeten we het mee doen.
Heb voor nu de exit achter de namen weggehaald en Benny gevraagd of het rode kruis weer terug kan komen.
Het zijn er nu ook zoveel inwoners, die lijst is best groot vergeleken met anders
Ga je een aparte lijst doen dan wordt de OP Nog groter en dat is weer niet fijn voor mensen op mobiel, moeten ze te veel scrollen
Uploaden via bijvoorbeeld Postimage, hier heb je geen account voor nodig https://postimages.org en daarna het linkje plaatsen.quote:Op zondag 11 september 2022 09:17 schreef ninalove2 het volgende:
hoe kan foto plaatsen die in mijn eigen p.c staat.
bedanktquote:Op zondag 11 september 2022 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uploaden via bijvoorbeeld Postimage, hier heb je geen account voor nodig https://postimages.org en daarna het linkje plaatsen.
Je hebt helemaal gelijk. Heb een topic aan gemaakt. Kan er alleen niets in plaatsen omdat ik de foto’s niet op mijn ipad heb staan. Heb Jippie even gevraagd of ze dat wil doen.quote:Op zondag 11 september 2022 19:06 schreef Gia het volgende:
Zie ik niet goed, of is er echt geen topic over Esther?
Dank je. Was aan 't kijken hoe oud Esther en Janet waren. Vandaar.quote:Op zondag 11 september 2022 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Heb een topic aan gemaakt. Kan er alleen niets in plaatsen omdat ik de foto’s niet op mijn ipad heb staan. Heb Jippie even gevraagd of ze dat wil doen.
Mis wel meer topics zie ik nu.
Goed dat je het even hier vroeg. Ik ga morgen de rest even terug plaatsen ik mis er een stuk of 12 dacht ik zo snel te zien.quote:Op zondag 11 september 2022 19:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je. Was aan 't kijken hoe oud Esther en Janet waren. Vandaar.
Er stond iets verkeerd ingesteld. Nu is alles er weerquote:Op zondag 11 september 2022 19:06 schreef Gia het volgende:
N.A.V dit berichtquote:Op zondag 11 september 2022 19:06 schreef Gia het volgende:
Inmiddels verholpen.quote:
opgelostquote:
Klopt hadden wij allemaal. Probleem is inmiddels opgelostquote:Op zaterdag 24 september 2022 10:33 schreef Hunter het volgende:
Test
Edit: ik kon een tijdje niet posten. Kreeg allerlei foutmeldingen
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
oh,....en dat moet ik dan onthouden? of terugscrollen naar die post?
Als het een erkende term is in de Cos, dan mag het in de OP
Ik ben niet de enige die niet weet wie er bedoeld worden met "the mean girls"
Ik het het even naar Feedback verhuisd.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is geen erkende term, we gebruiken het gewoon om dat groepje aan te geven. Ik ben bewust mee gaan kletsen om dus op de hoogte te zijn en mee te doen. Ik weet niet of er regels zijn, lijkt me ingewikkeld als je continu alle namen moet noemen zodat ook alle lurkers weten wie je bedoelt. We zijn gewoon lekker met elkaar commentaar op streams aan het leveren..
Zet het dan in de OP erbij, dan is het voor een ieder terug te vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik het het even naar Feedback verhuisd.
Ik snap dat het voor meelezers en voor users die niet veel in de COS aanwezig zijn lastig is om te weten welke bijnaam iemand heeft of om te weten wie er bij welk groepje hoort, daarom is het het fijnst om mensen bij de naam te noemen, maar aan de andere kant sluipen bijnamen en namen voor groepjes er gemakkelijk in en wordt dat eerder gebruikt.
Wij kunnen users niet verbieden om bijnamen e.d. te gebruiken, wel zou het fijn zijn als er een beetje rekening met elkaar wordt gehouden en de eigen namen van de bewoners vaker gebruikt wordt.
Ik weet ook niet wie er precies wel en niet in een groepje zitten, en wie vandaag in een groepje zit kan er morgen wel weer uitgegooid worden, daarom lijkt het me ook niet handig om het in de OP van de COS te zetten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Zet het dan in de OP erbij, dan is het voor een ieder terug te vinden.
Het is echt niet duidelijk nu. Helemaal niet omdat er door de ene user wel mannen bij worden genoemd en door de andere user niet.
Als het voor jou al niet duidelijk is, moeten de meelezers er al helemaal moeite mee hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie er precies wel en niet in een groepje zitten, en wie vandaag in een groepje zit kan er morgen wel weer uitgegooid worden, daarom lijkt het me ook niet handig om het in de OP van de COS te zetten.
Of anders even vragen als het niet duidelijk is, want we kunnen users niet verbieden om bijnamen/groepsnamen te gebruiken. Maar misschien wordt er wat meer rekening mee gehouden nu bekend is dat het voor sommigen niet fijn leest.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Als het voor jou al niet duidelijk is, moeten de meelezers er al helemaal moeite mee hebben.
Dus dan wordt het raden we er door "we" in een groepje worden geplaatst.....en wie er mee bedoelt worden.
Er was gewoon een verzoek om in de COS niet offtopic te gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ja klacht over gemod in de SC. Open ZUU anders weer.
Kom op zeg, als je in de sc niet over het programma en streams mag praten of caps mag posten… dan weet ik het ook niet meer
Dat van de Sc een cos maken was gekscherend. En het ging voor 90% ook niet over de streams. FF post een cap en direct moet er verwijderd worden. Ik vind dit gewoon echt overdreven.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was gewoon een verzoek om in de COS niet offtopic te gaan.
Toen werd er gezegd dan gaan we toch COSsen in de de SC want daar mag alles.
Het is niet de bedoeling om van de SC een tweede COS te maken.
De COS is om over de streams te praten en de SC is om het over andere zaken te hebben.
Het moet voor iedereen overzichtelijk blijven.
Het was ineens wel erg veel COS. Je kan het nooit iedereen naar de zin doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat van de Sc een cos maken was gekscherend. En het ging voor 90% ook niet over de streams. FF post een cap en direct moet er verwijderd worden. Ik vind dit gewoon echt overdreven.
Als het echt een tweede COS zou worden dan begrijp ik het helemaal. Maar dat is het niet.
Het is een Sc die notabene in het subforum een jaar van je leven staat. IMHO is dat dan heeel raar als je daar geen caps of heads-up’s mag geven over het programma.
Je kan niet alles micromanagen. Dan zou je ook over moeten gaan tot het toestaan van filmpjes en screenshots alleen in het daarvoor bestemde topic.
Nogmaals, als het een tweede COS zou worden dan begrijp ik het. Maar dat is het niet.
Wat een zeuren hoor ( niet jij )…. Het is echt nooit goedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ineens wel erg veel COS. Je kan het nooit iedereen naar de zin doen.
Er waren er ook die klaagde dat alles nu in de SC speelde i.p.v in der COS en het nu verwarrend werd.
Beter zeggen wij er dan gelijk iets van dan dat wij het eerst laten doormodderen en dan pas ingrijpen.
Maar ho even er is een cos en een sc. Niet zo moeilijk toch? Jij bent mod en nu zeg je met een rare draai dat het users waren die klaagde en zo de schuld daar leggen. Zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ineens wel erg veel COS. Je kan het nooit iedereen naar de zin doen.
Er waren er ook die klaagde dat alles nu in de SC speelde i.p.v in der COS en het nu verwarrend werd.
Beter zeggen wij er dan gelijk iets van dan dat wij het eerst laten doormodderen en dan pas ingrijpen.
Ik zeg nergens dat de schuld bij de users lag dat maak jij er voor het gemak maar even van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ho even er is een cos en een sc. Niet zo moeilijk toch? Jij bent mod en nu zeg je met een rare draai dat het users waren die klaagde en zo de schuld daar leggen. Zo werkt het niet natuurlijk.
Lijkt me ook niet wenselijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de schuld bij de users lag dat maak jij er voor het gemak maar even van.
IK zeg alleen dat er ook users waren die er over klaagde.
Maar deze discussie hebben we gehad, gaan we niet meer opnieuw voeren.
En zo zijn er altijd wel users die iets anders willen dan andere users.quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:17 schreef Cargamelk het volgende:
Users klagen over alles zo zijn users nu eenmaal maar als je NIET de COS wilt vervuilen en dus naar de SC gaat en je daar ook weer de cossers tegenkomt die dan weer gaan klagen dat alles naar de SC verhuist en dus de COS leeg blijft dan kan je beter cossen in de SC waar veel meer mag dan in de COS want daar zijn alleen maar klagende mensen die alleen maar cossen willen![]()
quote:
@Dotteke wil er vast wel even naar kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
Wie heeft hem gesloopt, moeten we niet een tr zetten dan om een modje te roepen
Heb ook een tr gezetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
Wie heeft hem gesloopt, moeten we niet een tr zetten dan om een modje te roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |