abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205723814
De haven en al hun veiligheidsregels die er voor zorgen dat ik met deze stinkhitte een overal, handschoenen, helm, etc moet dragen.

Klacht: zweten als een gore natte hont
pi_205723827
Het is voor je eigen veiligheid.

Als je je straks je voeten verbrijzeld omdat je geen veiligheidsschoenen droeg. Ga je wss ook zeuren.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_205723854
Havenarbeiders, vuilnismannen, rioolwerkers, BOA's en dergelijke beroepen zijn het fundament van de samenleving. Bedankt voor jouw tomeloze inzet, niet_meier ^O^
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:43:55 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205723881
TS haalt sannie uit containers _O_
pi_205723911
Zou er niet dood gevonden willen worden.
pi_205723937
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Havenarbeiders, vuilnismannen, rioolwerkers, BOA's en dergelijke beroepen zijn het fundament van de samenleving. Bedankt voor jouw tomeloze inzet, niet_meier ^O^
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_205723944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:43 schreef BasEnAad het volgende:
TS haalt sannie uit containers _O_
Ik werk in de petrochemie, helaas. ;(
pi_205723964
Is het verder wel leuk bij de BP?
pi_205724104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:50 schreef niet_meier het volgende:

[..]
Sannie is ook chemie.
pi_205724111
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Verder ben ik het hier hartstikke mee eens. Ben gezegend met een kantoorbaan met mijn 2 linkerhanden, dus TS = ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 23-08-2022 17:07:18 ]
pi_205724149
Lijkt me iets voor @Niels0Kurovski

Die heeft verstand van Rotterdam en havens.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_205724352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 17:12 schreef laforest het volgende:
Lijkt me iets voor @:Niels0Kurovski

Die heeft verstand van Rotterdam en havens.
Dank je. Het geldt eigenlijk overal alleen is men er in het rotterdams havengebied wat strenger op dan elders. Dat komt door de vele ongelukken (nog steeds).

De wet is er duidelijk over.

Arbeidsomstandighedenwet (Vroeger Arbowet)

Hoofdstuk 2. Arbeidsomstandighedenbeleid

Artikel 3

1 De werkgever zorgt voor de veiligheid en de gezondheid van de werknemers inzake alle met de arbeid verbonden aspecten en voert daartoe een beleid dat is gericht op zo goed mogelijke arbeidsomstandigheden, waarbij hij, gelet op de stand van de wetenschap en professionele dienstverlening, het volgende in acht neemt:

a. tenzij dit redelijkerwijs niet kan worden gevergd organiseert de werkgever de arbeid zodanig dat daarvan geen nadelige invloed uitgaat op de veiligheid en de gezondheid van de werknemer;

b. tenzij dit redelijkerwijs niet kan worden gevergd worden de gevaren en risico's voor de veiligheid of de gezondheid van de werknemer zoveel mogelijk in eerste aanleg bij de bron daarvan voorkomen of beperkt; naar de mate waarin dergelijke gevaren en risico's niet bij de bron kunnen worden voorkomen of beperkt, worden daartoe andere doeltreffende maatregelen getroffen waarbij maatregelen gericht op collectieve bescherming voorrang hebben boven maatregelen gericht op individuele bescherming; slechts indien redelijkerwijs niet kan worden gevergd dat maatregelen worden getroffen die zijn gericht op individuele bescherming, worden doeltreffende en passende persoonlijke beschermingsmiddelen aan de werknemer ter beschikking gesteld;

Hoofdstuk 8. Overgangs- en slotbepalingen

Artikel 44

De kosten die zijn verbonden aan de naleving van de regels die bij of krachtens deze wet zijn gesteld, worden niet ten laste van de werknemers gebracht.

De wet geldt ook op zeeschepen onder nederlandse vlag die zich buiten nederlandse wateren bevinden en ook voor werkzaamheden voor nederlandse werkgevers en/of opdrachtgevers buiten Nederland.

Wees er nou maar blij mee TS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Niels0Kurovski op 23-08-2022 17:57:36 ]
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_205724378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:50 schreef niet_meier het volgende:

[..]
Heey mede petrochemicus. Het is niet alleen in Rotterdam zo hoor, maar wereldwijd.

Afijn, ik denk altijd maar zo dat ik dan niet verbrand als ik 8u lang in de zon werk.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_205724681
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 17:44 schreef spierbal het volgende:

[..]
Heey mede petrochemicus. Het is niet alleen in Rotterdam zo hoor, maar wereldwijd.

Afijn, ik denk altijd maar zo dat ik dan niet verbrand als ik 8u lang in de zon werk.
Product laten analyseren voor oliegiganten als een echte slaaf _O_
pi_205724746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2022 16:36 schreef niet_meier het volgende:
De haven en al hun veiligheidsregels die er voor zorgen dat ik met deze stinkhitte een overal, handschoenen, helm, etc moet dragen.

Klacht: zweten als een gore natte hont
Beter ruiken als een natte hond dan stinken als een rotte vis.
pi_205725101
bestaat er ook wel @wel_meier?
pi_205725629
Neem je een koele duik tussendoor
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')