quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Havenarbeiders, vuilnismannen, rioolwerkers, BOA's en dergelijke beroepen zijn het fundament van de samenleving. Bedankt voor jouw tomeloze inzet, niet_meier
Sannie is ook chemie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:50 schreef niet_meier het volgende:
[..]
Ik werk in de petrochemie, helaas.
Verder ben ik het hier hartstikke mee eens. Ben gezegend met een kantoorbaan met mijn 2 linkerhanden, dus TS =quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Havenarbeiders, vuilnismannen, rioolwerkers, BOA's en dergelijke beroepen zijn het fundament van de samenleving. Bedankt voor jouw tomeloze inzet, niet_meier
Dank je. Het geldt eigenlijk overal alleen is men er in het rotterdams havengebied wat strenger op dan elders. Dat komt door de vele ongelukken (nog steeds).quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:12 schreef laforest het volgende:
Lijkt me iets voor @:Niels0Kurovski
Die heeft verstand van Rotterdam en havens.
Heey mede petrochemicus. Het is niet alleen in Rotterdam zo hoor, maar wereldwijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:50 schreef niet_meier het volgende:
[..]
Ik werk in de petrochemie, helaas.
Product laten analyseren voor oliegiganten als een echte slaafquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:44 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heey mede petrochemicus. Het is niet alleen in Rotterdam zo hoor, maar wereldwijd.
Afijn, ik denk altijd maar zo dat ik dan niet verbrand als ik 8u lang in de zon werk.
Beter ruiken als een natte hond dan stinken als een rotte vis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:36 schreef niet_meier het volgende:
De haven en al hun veiligheidsregels die er voor zorgen dat ik met deze stinkhitte een overal, handschoenen, helm, etc moet dragen.
Klacht: zweten als een gore natte hont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |