Melk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
je doet ze een nacht in het water?
Je blijft dit proberen zie ikquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is de leegloop onder @:Sked minder groot dan de leegloop onder @:GGMM
ik dacht juist dat als je ze "droog" eet dus zeg maar niet teveel vocht op laat nemen je er in je maag langer over doet ze te verteren en je dus ook het honger gevoel langer weg blijftquote:
stop jij ermee?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
Ja laten we nu we eindelijk een capabele VBL-mod hebben hem FA maken.
Dan heeft VBL twee modererende FA's en kunnen we de crew eruit gooien. Erg praktisch.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
Sked jaagt geen mensen wegquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is de leegloop onder @:Sked minder groot dan de leegloop onder @:GGMM
Ik ben voor. Dan wordt onlogisch eindelijk ontslagen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben voor. Dan wordt onlogisch eindelijk ontslagen.
Niet elke vriend van GGMM is een poot.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Oei. @:GGMM is in paniek. Die denkt dat er meteen aan zijn poten gezaagd wordt.
Gefeliciteerd met het FAschap maatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet elke vriend van GGMM is een poot.
Mes. Steek. Pijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
Ton ik solliciteerde misten jullie de grootste kans van FOK! ooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:40 schreef GGMM het volgende:
Ja daar hebben we behoorlijk spijt van gehad, daarom hebben we je daarna nog zovaak gevraagd om alsnog mod te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ton ik solliciteerde misten jullie de grootste kans van FOK! ooit.
Zei ik in bed tegen shmoopy.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het FAschap maat
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar hebben we behoorlijk spijt van gehad, daarom hebben we je daarna nog zovaak gevraagd om alsnog GEBANNEND te worden.
quote:
Maar serieus, ik FA, moet er niet aan denkenquote:
Wij ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Maar serieus, ik FA, moet er niet aan denken
FOK! ook niet maatje, FOK! ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Maar serieus, ik FA, moet er niet aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |