Heeft tegen AGOVV zelfs 5 keer gescoord. Ok het is een amateurclub, maar toch... Voetballen schat ik deze van Persie veel hoger in de Pierre "lassiehond" van Hooydonk ...
Maar ondanks dat hij in het verleden vaak genoeg is zwart gemaakt (door o.a. Wouter Bos en kornuiten, en zelf zijn eigen trainer) denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.
B@nsheeboy
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 06-02-2003 13:56]
quote:
denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.
Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'
Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.
quote:Ik heb ze vergeleken op een aantal punten en niet als complete speler. Bergkamp is voor mij absoluut de beste nederlandse voetballer ooit, en v/d Vaart is zekers veel volwassener dan van Persie. Maar op een aantal punten zijn ze toch met elkaar te vergelijken.
Op donderdag 6 februari 2003 13:56 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'
Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.
Van der Vaart en van Persie zijn beiden talenten. En de vergelijking met Bergkamp heeft met de mooie stijl te maken...
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:58 schreef F1908 het volgende:
beter dan vd vaart iig wel ja
Mede te danken aan zijn wendbaarheid en techniek natuurlijk
quote:Waar haal je die wijsheid vandaan. Alsof alleen technische spelers niet geblesseerd raken. Zijn zat voorbeelden om je stelling te ontkrachten.
Op donderdag 6 februari 2003 14:05 schreef TdaClown het volgende:
En (tot nu toe) een stuk minder blessure gevoeligMede te danken aan zijn wendbaarheid en techniek natuurlijk
quote:haal nu die tape is van je bek en zeg is wat je bedoeld?
Op donderdag 6 februari 2003 14:05 schreef zjroentje het volgende:[..]
quote:Denk dat je wel weet wat ik bedoel.
Op donderdag 6 februari 2003 14:09 schreef F1908 het volgende:[..]
haal nu die tape is van je bek en zeg is wat je bedoeld?
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:11 schreef zjroentje het volgende:Denk dat je wel weet wat ik bedoel.
quote:
Elke maloot ziet dat het een betere voetballer is als van der vaart. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn grote mond. van der vaart heb tot nu toe veel meer laten zien als Van Persie maar ik hoop en vermoed dat dat helemaal gaat veranderen.
quote:* Ik heb even de foutjes uit je post gehaald
Op donderdag 6 februari 2003 14:42 schreef -F- het volgende:
Elke maloot ziet dat het een betere voetballer is als van der vaart. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn grote mond. van der vaart heb tot nu toe veel meer laten zien als Van Persie maar ik hoop en vermoed dat dat helemaal gaat veranderen.
Elke maloot ziet dat VanderVaart een betere voetballer is dan Van Persie. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn blessures. Van der Vaart heeft tot nu toe veel meer laten zien dan Van Persie en ik hoop en vermoed dat dat ook zo zal blijven.
quote:Alleen al de brutaliteit dat 19-jarige jochie, die nog helemaal niets bewezen heeft, te vergelijken met Bergkamp.
Op donderdag 6 februari 2003 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
-knip-.... denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn.
Hij mag nog niet eens de voetbalschoenen van Bergkamp poetsen.
En dan noemen ze Ajacieden arrogant, iemand speelt 1 goede wedstrijd tegen een amateurclub en hij is te vergelijken met Bergkamp en beter dan vd Vaart
quote:daar vooraf had ie ook nog paar goeie.
Op donderdag 6 februari 2003 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd... 4 keer tegen GAE en 5 keer tegen AGOVV zegt mij helemaal niets. Die 9 intikkertjes (vooruit, iets minder, oke) moet ie ook maar eens tegen betere ploegen zien te maken. Als tie ze zondag maar bij zich houdt...
Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 15:42 schreef GerardVanAs het volgende:
En dan noemen ze Ajacieden arrogant
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:57 schreef twi het volgende:
Verschil is alleen dat van der Vaart op zijn leeftijd al een Champions League in z'n handjes gedrukt gaat krijgen in mei, en dat van Persie daar niet eens van mag dromen...Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:17 schreef -F- het volgende:[..]
[..]
quote:
Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:28 schreef twi het volgende:[..]
[..]
quote:Verlopig heeft Robin al de UEFA cup mogen kussen...
Verschil is alleen dat van der Vaart op zijn leeftijd al een Champions League in z'n handjes gedrukt gaat krijgen in mei, en dat van Persie daar niet eens van mag dromen...Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan
Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.
quote:Dean Gorre scoorde ook ooit 4 goals in een betaald voetbal wedstrijd met Ajax in de Amstel Cup tegen geloof ik NAC.
Op donderdag 6 februari 2003 18:44 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Verlopig heeft Robin al de UEFA cup mogen kussen...
Een conclusie als beter dan bergkamp is voorbarig, maar ach ik kan me de NOS nog herinneren die na de uitschakeling van Ajax tegen Kopenhagen, van der vaart al een Europese vedette noemde.Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.
Die is toch ook geen supertalent.
Vind het een beetje voorbarig, wil eerst nog wel eens wat zien van van Persie behalve zijn egoistische gedoe voordat ik hem een echt supertalent vind.
quote:Gorre stond vroeger wel bekend als een groot talent
Op donderdag 6 februari 2003 18:54 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Dean Gorre scoorde ook ooit 4 goals in een betaald voetbal wedstrijd met Ajax in de Amstel Cup tegen geloof ik NAC.
Die is toch ook geen supertalent.
Vind het een beetje voorbarig, wil eerst nog wel eens wat zien van van Persie behalve zijn egoistische gedoe voordat ik hem een echt supertalent vind.
quote:zo erg als het is bij Gorre's zoon was het bij Gorre bij lange na niet he
Op donderdag 6 februari 2003 18:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
Gorre stond vroeger wel bekend als een groot talent
kwam er alleen niet helemaal uit,en van die kwaal hebben wel meer talenten last
Trouwens Van der Vaart is 100% beter dan van Perzik, en niet alleen als voetballer. Het karakter van Van der Vaart is 10 keer beter, sterker nog Van der Vaart heeft van Persie nog op z'n gedrag gewezen bij jong oranje. Waar van Pesrie zichj gedraagde als een klein jarloers ventje tegenover Van der Vaart.
En hoezo zijn jullie hypocriet, nadat wij Mido z'n gedrag hadden vergeven hadden jullie de grootste bek. Het kon niet, hij had Ajax immers veraden enz. En wat doen jullie net met van Persie.....
2 wereld talenten.
quote:Je kunt Van Persie toch niet vergelijken met Van der Vaart? Van Persie speelt en Van der Vaart..............? Die telt vooral zijn blessures
Op donderdag 6 februari 2003 19:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zo begon het ook, straks gapt ie weer een vrije trap voor van Hooijdonk weg en is meneer weer terug bij af.Trouwen Van der Vaart is 100% beter dan van Perzik, en niet alleen als voetballer. Het karakter van Van der Vaart is 10 keer beter, sterker nog Van der Vaart heeft van Persie nog op z'n gedrag gewezen bij jong oranje. Waar van Pesrie zichj gedraagde als een klein jarloers ventje tegenover Van der Vaart.
En hoezo zijn jullie hypocriet, nadat wij Mido z'n gedrag hadden vergeven hadden jullie de grootste bek. Het kon niet, hij had Ajax immers veraden enz. En wat doen jullie net met van Persie.....
Ik denk dat het beide goede spelers zijn maar dat ze beide te weinig herseninhoud hebben om echt door te breken, zeker Van Persie. Dat is het grote probleem bij jonge spelers tegenwoordig. Zie ons eigen dombootje Denneboom. Alleen Robben is een gunstige uitzondering.
quote:Jullie begonnen met ze ter vergelijken.
Op donderdag 6 februari 2003 19:42 schreef SCH het volgende:[..]
Je kunt Van Persie toch niet vergelijken met Van der Vaart? Van Persie speelt en Van der Vaart..............? Die telt vooral zijn blessures
Ik denk dat het beide goede spelers zijn maar dat ze beide te weinig herseninhoud hebben om echt door te breken, zeker Van Persie. Dat is het grote probleem bij jonge spelers tegenwoordig. Zie ons eigen dombootje Denneboom. Alleen Robben is een gunstige uitzondering.
Edit: dat waren de Feyenoorders.
Van de vaart is trouwens véééél beter.. Van Persie moet zich eerst eens bewijzen.. hij heeft nog niets laten zien. 5 goals tegen een amateurclub kan iedereen wel..
quote:Ben ik het inderdaad mee eens. Maar ik denk wel dat je ze in ieder geval op 2 punten kunt vergelijken :
Op donderdag 6 februari 2003 19:41 schreef Alfonso het volgende:
van Persie kun je niet vergelijken met van der Vaart, 2 verschillende voetballers.
van der Vaart is een stuk volwassener dan van Persie, dat is het enige.2 wereld talenten.
-Het zijn 'de' 2 nieuwe Nederlandse talenten.
-Ze gaan veel voor hun club betekenen. (vd Vaart doet dat al, bij v. Persie komt dat hopenlijk de komende tijd nog...).
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-02-2003 20:50]
quote:Je vergeet Arjen Robben - dat wordt volgens mij de belangrijkste speler voor Oranje ook. Hij is lichamelijk en geestelijk veel stabieler dan de genoemde twee.
Op donderdag 6 februari 2003 20:48 schreef LoekB het volgende:[..]
Ben ik het inderdaad mee eens. Maar ik denk wel dat het 'de' 2 nieuwe Nederlandse talenten zijn die veel voor hun club gaan betekenen. (vd Vaart doet dat al, bij v. Persie komt dat hopenlijk de komende tijd nog...)
quote:Misschien komt dat inderdaad nog, maar hij mist in mijn ogen toch net iets... Weet alleen niet precies wat.
Op donderdag 6 februari 2003 20:49 schreef SCH het volgende:[..]
Je vergeet Arjen Robben - dat wordt volgens mij de belangrijkste speler voor Oranje ook. Hij is lichamelijk en geestelijk veel stabieler dan de genoemde twee.
quote:Volgens mij is hij voor Oranje een hele goeie. Van Persie moet het hebben van zijn momenten en wordt volgens mij nooit volwassen. Van de Vaart is al teveel opgehemeld, zal het nooit waar kunnen maken en zal snel in de vergetelheid raken als hij naar het buitenland gaat. Soms kan je beter 'net iets' missen, dat is misschien wel de kracht van Robben
Op donderdag 6 februari 2003 20:51 schreef LoekB het volgende:[..]
Misschien komt dat inderdaad nog, maar hij mist in mijn ogen toch net iets... Weet alleen niet precies wat.
quote:Cruijff is ook nooit volwassen geworden, en zoveel andere topspelers ook niet. Juist daardoor zijn het zulke goede spelers geworden. Robin een fel type dat de juiste begeleiding nodig heeft maar toch altijd grenzen probeert te verleggen... Althans, dat is mijn idee over hem tot nu toe...
Op donderdag 6 februari 2003 20:53 schreef SCH het volgende:[..]
Volgens mij is hij voor Oranje een hele goeie. Van Persie moet het hebben van zijn momenten en wordt volgens mij nooit volwassen.
quote:Cruijff is volgens mij toch wel volwassen geworden, net als de meeste topspelers die het wel redden (behalve Kluivert dan misschien). Typjes als Seedorf, Davids enz. vallen uiteindelijk toch door de mand.
Op donderdag 6 februari 2003 20:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Cruijff is ook nooit volwassen geworden, en zoveel andere topspelers ook niet. Juist daardoor zijn het zulke goede spelers geworden. Robin een fel type dat de juiste begeleiding nodig heeft maar toch altijd grenzen probeert te verleggen... Althans, dat is mijn idee over hem tot nu toe...
quote:Seedorf, verkozen in het Europees elftal van het jaar en op zijn leeftijd met twee EC I bekers in de klauwen staan -wie weet dit jaar een derde- voor enorm transferbedrag naar Milan gegaan, waar-ie wekelijks speelt, is mislukt bedoel je? Je zal er wel verstand van hebben en de rest van de wereld is zeker gek...
Op donderdag 6 februari 2003 20:59 schreef SCH het volgende:[..]
Cruijff is volgens mij toch wel volwassen geworden, net als de meeste topspelers die het wel redden (behalve Kluivert dan misschien). Typjes als Seedorf, Davids enz. vallen uiteindelijk toch door de mand.
quote:Komt wel goed met Van Persie. Goede speler (helaas).
Op donderdag 6 februari 2003 20:59 schreef SCH het volgende:
Ik ben het met je eens over Van Persie - hij heeft absoluut de inzet maar ik ben bang dat hij altijd weer in dezelfde valkuilen blijft stappen. Je ziet het aan veel van dit soort jongens. Ze kunnen niet omgaan met de druk, met het geld, met de roem - daar is geen begeleiding tegen opgewassen.
quote:Dat jij als ajacied blind bent voor de werkelijkheid, wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn. Zelfs mijn ajax-vrienden vinden dat Seedorf bij lange niet heeft waargemaakt wat er van hem werd verwacht. Dat je een bij een club speelt die prijzen wilt, wil niet zeggen dat je zelf zo'n goede voetballer bent. Idem voor je argument over het geld, sinds wanneer bepaalt de transfersom de voetballende kwaliteit van een speler, dat is een vrij middeleeuwse visie op voetbal. Hij draait nu weer even aardig maar dat is sinds lange tijd. Het is zo'n typische ajacied die al verpest is tijdens zijn opleiding en niet meer met beide benen op de grond kan staan. Ajax zou wat dat betreft wat meer naar PSV kunnen kijken.
Op donderdag 6 februari 2003 21:03 schreef Doc het volgende:[..]
Seedorf, verkozen in het Europees elftal van het jaar en op zijn leeftijd met twee EC I bekers in de klauwen staan -wie weet dit jaar een derde- voor enorm transferbedrag naar Milan gegaan, waar-ie wekelijks speelt, is mislukt bedoel je? Je zal er wel verstand van hebben en de rest van de wereld is zeker gek...
De kwaliteit van het Italiaanse voetbal is natuurlijk naadje, hij heeft het in andere competities niet waar kunnen maken en is in Oranje ook meestal onder de maat. Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.
Belachelijk dat je de kwaliteit van Van Persie met helaas moet bestempelen. Dat zegt genoeg over de manier waarop op je tegen voetbal aankijkt, verblind door club'liefde' blijkbaar.
quote:Dat-ie in NL 'bad press' heeft houdt gelukkig niet in dat-ie in het buitenland op waarde wordt geschat. Prima speler die niet voor niets in top teams gespeeld heeft.
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:[..]
Dat jij als ajacied blind bent voor de werkelijkheid, wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn. Zelfs mijn ajax-vrienden vinden dat Seedorf bij lange niet heeft waargemaakt wat er van hem werd verwacht. Dat je een bij een club speelt die prijzen wilt, wil niet zeggen dat je zelf zo'n goede voetballer bent. Idem voor je argument over het geld, sinds wanneer bepaalt de transfersom de voetballende kwaliteit van een speler, dat is een vrij middeleeuwse visie op voetbal. Hij draait nu weer even aardig maar dat is sinds lange tijd. Het is zo'n typische ajacied die al verpest is tijdens zijn opleiding en niet meer met beide benen op de grond kan staan. Ajax zou wat dat betreft wat meer naar PSV kunnen kijken.
quote:Italiaans voetbal is dit seizoen niet bagger. Als het bagger was zouden er geen vier teams nog in de CL zitten.
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:De kwaliteit van het Italiaanse voetbal is natuurlijk naadje, hij heeft het in andere competities niet waar kunnen maken en is in Oranje ook meestal onder de maat. Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.
Kluivert is imho een top spits.
quote:De reden waarom ik helaas zeg is omdat hij een F'noorder is. Hoeveel F'noorders ken jij die blij zijn met het talent van VanderVaart? Als Van Persie Ajacied was geweest was ik er blijer mee
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:Belachelijk dat je de kwaliteit van Van Persie met helaas moet bestempelen. Dat zegt genoeg over de manier waarop op je tegen voetbal aankijkt, verblind door club'liefde' blijkbaar.
Leonarde zou HET ook worden...
Van Persie heeft geluk dat Van Marwijk wel een Feyenoord-trainer is die jongelingen durft op te stellen en in een sterk elftal kun je makkelijker meekomen dan dat je je, zoals bijvoorbeeld Van Bronckhorst, moet gaan bewijzen bij een mindere club. Al val je daar wel weer sneller op.
Ik weet nog dat bij mijn clubje Volendam Hans Bond een keer de hele verdediging van PSV zoek heeft gespeeld, maar daarna was het helemaal niets meer en nu is hij bij Haarlem beland.
Heb ajb geduld met dergelijke spelers, de potentie is er wel, nu moeten ze het echt laten zien in de echte wedstrijden en voor een langere periode.
quote:Ik kan er niks aandoen maar ik vind het erg zielig dat je niet blij kunt zijn over de talenten van spelers van andere clubs. Je geniet toch van het spelletje. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.
Op donderdag 6 februari 2003 21:19 schreef Doc het volgende:De reden waarom ik helaas zeg is omdat hij een F'noorder is. Hoeveel F'noorders ken jij die blij zijn met het talent van VanderVaart? Als Van Persie Ajacied was geweest was ik er blijer mee
.
Weer een raar argument over Italiaanse clubs en de CL - kijk naar Barcelona.
quote:Dus jij mensen als bijvoorbeeld Overmars, Bergkamp, de Boertjes. vind jij mank of anderzins zielig???
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:
Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.
quote:Pot-Ketel-Zwart. (zie de ajax-topics)
Belachelijk dat je de kwaliteit van Van Persie met helaas moet bestempelen. Dat zegt genoeg over de manier waarop op je tegen voetbal aankijkt, verblind door club'liefde' blijkbaar.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:21 schreef Maja het volgende:
dat Van Marwijk wel een Feyenoord-trainer is die jongelingen durft op te stellen
En dan niet tegen AGOVV.
quote:Tegen Ajax maakt die d'r ook wel 2.
Op donderdag 6 februari 2003 21:42 schreef tong80 het volgende:
Laat ie eerst eens een heel seizoen presteren.En dan niet tegen AGOVV.
quote:Hij speelt waarschijnlijk, als ie niet door Pardo gepasseerd wordt, weer vanaf links omdat van Marwijk Buffel toch weer centraal zal laten spelen. Dus de kans dat ie scoort tegen Ajax is wat kleiner.
Op donderdag 6 februari 2003 21:43 schreef LoekB het volgende:Tegen Ajax maakt die d'r ook wel 2.
.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:22 schreef SCH het volgende:[..]
Ik kan er niks aandoen maar ik vind het erg zielig dat je niet blij kunt zijn over de talenten van spelers van andere clubs. Je geniet toch van het spelletje. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.
quote:Ik meen het. Als ik spelers heel goed vind, dan maakt het me echt niet uit waar ze spelen. Ik vind Van de Meyde een geweldige voetballer, jongetje De Jong die bij jullie speelt is super, ik ben fan van Ono, van Kezman, van Robben, zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ik vind net zoveel spelers over het paard getilde sukkels. Als Ajaciedje ben je misschien verplicht Feyenoordspelers te minachten, ik heb daar nogmaals niet zoveel last van
Op donderdag 6 februari 2003 21:51 schreef Doc het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
grapjas
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat is idd een enorm luxeprobleem voor v. Marwijk : het risico nemen om v. Persie op z'n favoriete plek te zetten en dan de kans hebben dat ie helemaal terugzakt bij zo'n 'grote' wedstrijd, of zekerheid willen en liever de iets stabieler spelende en iets meer ervaring hebbende (maar technisch iets minder goede) Buffel daar niet neer te zetten of v. Persie links laten spelen en dus iets minder goed functioneert dan als die centraal stond.. Ben benieuwd wat Bertje gaat doen. Ik zou zelf het risico nemen en v. Persie centraal zetten...
Op donderdag 6 februari 2003 21:47 schreef golfer het volgende:[..]
Hij speelt waarschijnlijk, als ie niet door Pardo gepasseerd wordt, weer vanaf links omdat van Marwijk Buffel toch weer centraal zal laten spelen. Dus de kans dat ie scoort tegen Ajax is wat kleiner.
quote:Ik heb er wel "last" van. Ik geniet gewoon minder van een Beckham als-ie voor scum speelt dan als-ie voor The Three Lions speelt bijvoorbeeld. Is niet iets specifiek Ajax achtigs of zo. Die andere manier van naar voetbal kijken vind je bij meer teams...
Op donderdag 6 februari 2003 21:57 schreef SCH het volgende:[..]
Ik meen het. Als ik spelers heel goed vind, dan maakt het me echt niet uit waar ze spelen. Ik vind Van de Meyde een geweldige voetballer, jongetje De Jong die bij jullie speelt is super, ik ben fan van Ono, van Kezman, van Robben, zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ik vind net zoveel spelers over het paard getilde sukkels. Als Ajaciedje ben je misschien verplicht Feyenoordspelers te minachten, ik heb daar nogmaals niet zoveel last van
Het aantal personen dat niet Ajax-fan is dat het leuk vind dat Ajax nog in de CL speelt is klein, terwijl als je 'van het spelletje' houdt dat ook wel weer zou kunnen waarderen. Als ik F'noord fan was zou ik het ook niet leuk vinden.
quote:Ik vind het niet 'leuk', maar aan de andere kant vind ik het ook wel knap dat ze met zo'n jong team zo ver zijn gekomen. Daar heb ik alleen maar respect voor en als ze goed spelen (zoals tegen Roma), kan ik ook erg genieten van een wedstrijd...
Op donderdag 6 februari 2003 22:10 schreef Doc het volgende:[..]
Het aantal personen dat niet Ajax-fan is dat het leuk vind dat Ajax nog in de CL speelt is klein, terwijl als je 'van het spelletje' houdt dat ook wel weer zou kunnen waarderen. Als ik F'noord fan was zou ik het ook niet leuk vinden.
Maar waar gaat dit over? Dit is het v. Persie topic en we zitten een beetje over Ajax in de CL te lullen... .
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:13 schreef LoekB het volgende:
Maar waar gaat dit over? Dit is het v. Persie topic en we zitten een beetje over Ajax in de CL te lullen....
Ben benieuwd wanneer VanPersie z'n opwachting in het NLs elftal gaat maken...
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:42 schreef -F- het volgende:
Vers uit de moppentrommel van de mini-playbachshow.
quote:Nou nou, dat zal nog wel ff duren, zeker omdat de bondscoaches het liever doen met de ouderen.
Op donderdag 6 februari 2003 22:18 schreef Doc het volgende:[..]
Goed he
Ben benieuwd wanneer VanPersie z'n opwachting in het NLs elftal gaat maken...
quote:en helemaal terecht
Op vrijdag 7 februari 2003 19:11 schreef mitt het volgende:[..]
Nou nou, dat zal nog wel ff duren, zeker omdat de bondscoaches het liever doen met de ouderen.
btw ik vond het erg bewonderenswaardig te noemen dat Van Persie toe gaf dat het een overtreding was bij die goal van vanmiddag. Dat kan ik erg waarderen.
Kan die Jol ook eens bij zichzelf te raden gaan....
Was ook blij dat zowel van Persie als Ibrahimovic scoorden want ik vind hen 1 van de mooiste spelers om naar te kijken...
quote:Dat is dus niet gelukt. Ik neem dat je in het vervolg minder arrogant en bevlugzaamd uitspraken doet van het zuiverste wc-water...
quote:het was ook wel een erg gewaagde uitpraak.....heel erg onrealistisch
Op dinsdag 13 mei 2003 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Dat is dus niet gelukt. Ik neem dat je in het vervolg minder arrogant en bevlugzaamd uitspraken doet van het zuiverste wc-water...
quote:
Robin van Persie is hard op weg om nog voor het sluiten van de transfermarkt op 31 januari naar Arsenal over te stappen. De Engelse koploper heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord en heeft zelfs een eerste bod op de begaafde linkspoot uitgebracht.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 20-01-2004 19:31]
quote:Could I care less?
Op dinsdag 20 januari 2004 23:39 schreef keeper het volgende:
Het lijkt me wel dat die weg is ja. Lijkt me voor feyenoord goed, krijgen ze weer eens centjes binnen, maar sportief lijkt het me voor zowel spelers als club niet optimaal.
quote:Neuh, ik ook niet, maar in het kader van de objectiviteit enzo
Op woensdag 21 januari 2004 00:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Could I care less?
quote:Ja, wsl wel..
Op woensdag 21 januari 2004 00:15 schreef keeper het volgende:
En het is natuurlijk zonde dat z'n talent zo waarschijnlijk verkwanseld wordt en we als Nederlanders niet van hem kunnen genieten in Portugal en Duitsland.
Succes in Londen als het feestje doorgaat, al blijft het jammer een Rotterdams talent te zien vertrekken naar elders nog voor hij thuis echt uit de verf kwam.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:09 schreef robbedoes het volgende:
Zonet gelezen op TT: PSV heeft interesse in Robin van Persie als opvolger van de naar Chelsea vertrokken Arjan Robben. Kan Guus Hiddink Van Persie wel onder de duim krijgen? Ziet Feyenoord hem niet langer als een ruw gepolijste diamant? Heeft Van Persie toekomst mogelijkheden in Eindhoven? Jullie reacties graag!
Ik denk niet dat Ajax hem zou willen, ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:51 schreef Speed1971 het volgende:
Hij zal toch wel voor Ajax kiezenPast ie ook beter en hij kan daar CL spelen en meer verdienen.
Nou Speed, hij ging toch naar jullie?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:51 schreef Speed1971 het volgende:
Hij zal toch wel voor Ajax kiezenPast ie ook beter en hij kan daar CL spelen en meer verdienen.
En als VDV vertrekt dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:00 schreef Duiveltja het volgende:
Bij AJAX hebben ze hem iig niet nodig laat hem maar naar PSV gaan
Dan zijn Sneijder en Pienaar er nog, die kunnen ook op 10 spelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
En als VDV vertrekt dan?
Plus De Ridder.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:12 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Dan zijn Sneijder en Pienaar er nog, die kunnen ook op 10 spelen.
Die kan niet eens op z'n voeten blijven staan bij een zuchtje wind.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Plus De Ridder.
Ik had je al verwacht.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die kan niet eens op z'n voeten blijven staan bij een zuchtje wind.
Sneyder ook en die voetbalt bij Ajaxquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Van Persie heeft als bijnaam "de Marokkaan", dus past hij ook wel bij NAC en Willem II momenteel.
NAC is niet domquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sneyder ook en die voetbalt bij Ajax![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax hem zou willen, ik ook niet.
Liever geen Mido's in het team. En behalve dat de concurrentie bij Ajax is ook wat groter..
Mitea, Soetaers en Sikora. Laat hem maar lekker naar psv gaan,.
Gullit zelf werd ook weggekocht door PSV voordat hij voor grof geld richting AC Milan vertrok. Feyenoord heeft een wat ongelukkige hand van aankopen en afstand doen van hun spelersmateriaal. Dan druk ik me nog zeer eufemistisch uit. Ik vermoed toch dat het aan het 'tochtige'Kuipklimaat ligt dat voetballers op zuid niet tot hun recht komen met als uitzonderingen de laatste jaren Henke Larsson en Pierre van Hooijdonk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer, dat de situatie momenteel zo is met dat aflopend contract.
Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat Van Persie onder Gullit zal uitgroeien tot het talent wat hij is, en dan misschien zelfs nog bij zou tekenen.
Maar ja..............
...echt...?quote:Op zondag 28 maart 2004 13:15 schreef rattaplan het volgende:
van Persie gaat mogelijk naar PSV
quote:Op zondag 28 maart 2004 13:15 schreef rattaplan het volgende:
Dat meen je nietquote:Op zondag 28 maart 2004 13:15 schreef rattaplan het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop dat ie misluktja k ben pissed
en kiest niet alleen niet voor psv maar off all clubs kiest voor Arsenal
![]()
ja..... die club ligt me gewoon niet, arrogante houding altijd, die berg fransen die wenger daar heen heeft gehaald..... tis gewoon niet mijn clubquote:Op maandag 26 april 2004 01:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is er mis met Arsenal?
Inderdaad, ik vond Lurling in z'n eerste seizoen bij Den Bosch ook heel aardig voor de dag komen.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:05 schreef methodmich het volgende:
Misschien is het ook wel zo dat van Persie eigenlijk niet zo goed is als hij bij zijn debuut leek. Van dat soort spelers zijn ook legio voorbeelden.
Het hoeft niet altijd aan de club / technische staf e.d. te liggen.
nou snap je dus wel waarom t dubbel zuur is dat ie niet naar psv komtquote:Op maandag 26 april 2004 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat heb ik nou met Man U. Ik heb zo'n pesthekel aan Ferguson!! Gore kauwgomkauwende arro!!
quote:Op maandag 26 april 2004 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Was jij dat soms op tv met dat van Persieshirt?
daar ben k dus ook bang voor, maar van persie zal zelf ook wel graag willen anders deed hij t niet. en hij zal best zn wedstrjidjes spelenquote:Op maandag 26 april 2004 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is met name de schuld van Boonacker, zijn manager en zijn vader Bob. Zij hebben die jongen wijsgemaakt dat hij de nieuwe Diego is. Dream on, boys!!
denk ook dat zn ontwikkeling gebaat zou zijn bij wekelijks spelen, maargoed.quote:Op maandag 26 april 2004 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar het was voor zijn ontwikkeling het best geweest als hij in Nederland was gebleven. In mijn ogen, het liefst bij Feijenoord. Maar als het niet anders kon naar PSV. Als Feijenoordsupporter ben ik toch stiekem wel blij dat hij niet naar een directe concurrent is gegaan.
Niemand.quote:Op maandag 26 april 2004 02:10 schreef mr_anonimous het volgende:
PSV zit nu wel met een groot probleem. Geen van der Sar en geen van Persie. Wie moet er nu komen?
Ze zullen wel achter Varynen aan gaan zitten, en ook dat gaat mislukken.quote:Op maandag 26 april 2004 08:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niemand.
Dat hij naar Arsenal gaat kan en is hem niet aan te rekenen. Maar je voor een laatste contractbespreking afmelden via SMS (!!) is echt te schandalig voor woorden. Fijne zaakwaarnemer heb je dan.quote:Op maandag 26 april 2004 09:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze zullen wel achter Varynen aan gaan zitten, en ook dat gaat mislukken.
Ik begin Van Persie wel een loser te vinden, die jongen wordt aan alle kanten gebruikt en hij laat het gebeuren ook nog - een sukkel die de verkeerde keuzes maakt, hoe jammerlijk. Over een tijdje zal PSV blij zijn dat ze geen last van hem hebben.
Typisch een geval van 'Ik weet dat ik schofterig bezig ben, op deze manier hoef ik ze niet rechtstreeks te spreken'.quote:Op maandag 26 april 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat hij naar Arsenal gaat kan en is hem niet aan te rekenen. Maar je voor een laatste contractbespreking afmelden via SMS (!!) is echt te schandalig voor woorden. Fijne zaakwaarnemer heb je dan.
Dat vind ik nog vrij optimistisch geformuleerd hoorquote:Op maandag 26 april 2004 09:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Typisch een geval van 'Ik weet dat ik schofterig bezig ben, op deze manier hoef ik ze niet rechtstreeks te spreken'.
Ik sta positief en optimistisch in het leven.quote:Op maandag 26 april 2004 09:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nog vrij optimistisch geformuleerd hoor
Ik bedoelde de zin "ik weet dat ik schofterig bezig ben" - dat soort types hebben doorgaans niet zoveel zelfkennis.quote:Op maandag 26 april 2004 09:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik sta positief en optimistisch in het leven.
Je bent vrij om andere bewoordingen te gebruiken.
Ah op die manier. Klopt, die Eurotekentjes overheersen nogal.quote:Op maandag 26 april 2004 09:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zin "ik weet dat ik schofterig bezig ben" - dat soort types hebben doorgaans niet zoveel zelfkennis.
Je bedoelt de Pond Sterling-tekentjes...quote:Op maandag 26 april 2004 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah op die manier. Klopt, die Eurotekentjes overheersen nogal.
Als Ajax-fan vind ik het prachtig dat hij nou toch niet naar PSV gaat. Wat zullen ze balen daar bij PSV. Hoewel ik wel denk dat hij bij Arsenal minder zal spelen dan hij bij PSV zou doen...quote:Op maandag 26 april 2004 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar het was voor zijn ontwikkeling het best geweest als hij in Nederland was gebleven. In mijn ogen, het liefst bij Feijenoord. Maar als het niet anders kon naar PSV. Als Feijenoordsupporter ben ik toch stiekem wel blij dat hij niet naar een directe concurrent is gegaan.
Gelukkig gaat Arsenal vrij goed met talenten om, en zal van Persie echt wel zijn speelminuten maken, Arsenal gaat geen 4,8 miljoen betalen om hem op de tribune neer te zetten.quote:Op maandag 26 april 2004 10:10 schreef Coelho het volgende:
Ik denk dat de keuze voor Arsenal voor Van Persie niet goed is. Na de voorbereidingen zal ie misschien een enkele wedstrijd op de bank zitten om vervolgens naar de tribune te verhuizen. Maar dan vervolgens wel z'n contract uitzitten, omdat het zo goed betaald, hč. Net als Winston - mijn goud kost ook geld - Bogarde.
Heb het idee dat het niet de keuze van Van Persie is. Hij had het er tenslotte over dat hij een keuze had gemaakt die op voetbal gebaseerd was, en niet op geld. Die keuze zou hij pas gaan maken als hij rond z'n 30e nog niet binnen was.
Weer een nederlands talent verkloot...
Aan welke lijmpot heb je recentelijk gesnoven?quote:Op maandag 26 april 2004 09:43 schreef lionsguy18 het volgende:
Met die dolgedraaide Feyenoord supporters (afgelopen weekend in Nijmegen b.v.) is het beter dat van Persie naar het buitenland gaat. Want een overgang naar PSV zou hem anders op veel bedreigingen komen te staan of misschien wel een moord.
Verstandig dat van Persie voor een BUITENLANDSE topclub kiest en niet afwacht of hij door asociale rotterdammers wordt neergelegd als ie voor PSV in de Kuip gaat spelen.
Welke voetballer met enig talent zou jarenlang in dit klote land willen blijven met al die achterlijke supporters?
De 2,4-seconde lijm?quote:Op maandag 26 april 2004 11:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Aan welke lijmpot heb je recentelijk gesnoven?
Jo ArsN kom grAg @ hibury baln gr R v perCquote:Op maandag 26 april 2004 13:42 schreef jpzegthallo het volgende:
Z'n SMS tegoed is nu toch bijna op zou je denken...
quote:Op maandag 26 april 2004 18:58 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Jo ArsN kom grAg @ hibury baln gr R v perC
(www.vi.nl)
Dit noem ik nog eens een constructieve bijdrage tot een leuke discussie op dit voetbalforum over de persoon Robin van Persie.quote:Op maandag 26 april 2004 22:50 schreef Chen het volgende:
Hijs Dom
Geldwolf
en....
Van Persie is een Hoerejong! Een Hoerejong een hoerejong!
Zo schijnt dus de hele tijd contact te zijn gehouden, aldus Derksen.quote:Op maandag 26 april 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar je voor een laatste contractbespreking afmelden via SMS (!!) is echt te schandalig voor woorden. Fijne zaakwaarnemer heb je dan.
Maar RvP kan ook op Bergkamps plek. Ik denk dat Reyes Bergkamp vervangt en dat RvP wisselspeler wordt voor zowel die positie als links.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:49 schreef BZ het volgende:
Is Van Persie niet gehaald door Arsenal voor de linkerkant, om in de toekomst Pires op te volgen? Want voor Bergkamp hebben ze Reyes al gehaald...
En weet je ook hoe mega weinig hij er mee doet?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:51 schreef El-Rico het volgende:
Waarom loopt iedereen RVP zo af te zeiken, is iedereen dan door de gebeurtenissen vergeten hoe mega veel talent die gast heeft?
Dus dankzij RvP kan Harrie van Raaij nu ook SMSsen????quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zo schijnt dus de hele tijd contact te zijn gehouden, aldus Derksen.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:47 schreef Coelho het volgende:
Dus dankzij RvP kan Harrie van Raaij nu ook SMSsen????
We hebben het vaak genoeg gezien dat talent verloren gaat door verkeerde carrierekeuzesquote:Op woensdag 28 april 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
Van Persie gaat nu definitief naar Arsenal, voor 4 jaar, meldt studio sport
Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet. Jammer dat zo'n talent verloren gaat voor Nederland door te vroeg naar het buitenland te gaan. MAar goed laten we er het beste van hopen. Succes Robin en bye bye![]()
Misschien verhuren ze hem wel aan PSV?!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet.
vond van Hooijdonk toch ook geen kleine jongen...quote:Op woensdag 28 april 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
nou zul je het volgende zien: tussen de grote jongens van arsenal is ie rustiger en heeft niet zo'n grote mond, pakt t spelletje snel op en breek komend seizoen gewoon door omdat de basis, techniek en spelinzicht gewoon goed is.
dit is mijn nachtmerrie..........
nee maar dat was ook een van de weinige bij feijenoord, en dan voel je je met superieure ttechniek al snel miskend......... van hooijdonk heeft trouwens ook met m gepraat en dat schijnt toen wel enigsinds gebaat te hebbenquote:Op woensdag 28 april 2004 14:15 schreef Guti het volgende:
[..]
vond van Hooijdonk toch ook geen kleine jongen...
Gut hij leert daar op de trainingen meer dan wat hij zou kunnen leren in de HCE als hij zou mpogen spelen van van Marwijk. die EDU stelde in het begin geen flikker voor en binen een half jaar kan hij al aardig mee. Nou laten we zeggen dat RvP een jaar nodig heeft.. mooi toch.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
Van Persie gaat nu definitief naar Arsenal, voor 4 jaar, meldt studio sport
Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet. Jammer dat zo'n talent verloren gaat voor Nederland door te vroeg naar het buitenland te gaan. MAar goed laten we er het beste van hopen. Succes Robin en bye bye![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:27 schreef Cart_man het volgende:
Van Persie tekent bij Arsenal
4,8 miln euro...pond wordt wel wat te gortig....quote:Op woensdag 28 april 2004 14:36 schreef Cart_man het volgende:
5 miljoen pond hoor ik.
Ja joh, Wenger is een top-trainer.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Van Persie gaat Pires en Bergkamp niet uit de basis spelen, maar hij kan het komende jaar wel gigantisch veel van die gasten leren. Meer dan van Johann Vogel bijvoorbeeld.
En Guus Hiddink heeft nog nooit een speler beter gemaakt. Arsene Wenger doet dat aan de lopende band.
Verstandige keus van Robin.
dat had Glen Helder ookquote:Op woensdag 28 april 2004 14:26 schreef Frenkie het volgende:
Die jongen heeft zo veel inzicht en techniek, dat komt wel goed.
Dat zou een hele mooie prijs zijn voor Robin.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:36 schreef Cart_man het volgende:
5 miljoen pond hoor ik.
Kom alsjeblieft terug als je er enigzins verstand van hebt.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:07 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ja joh, Wenger is een top-trainer.![]()
Zelf Co Adriaanse is nog beter, t enige wat Wenger kan is z'n beste landgenoten bij elkaar kopen om vervolgens met al die inversteringen er nog relatief weinig van te bakken.
Noem die naam niet rond Highbury tenzij je de lachers op je hand wil hebbenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dat had Glen Helder ook
![]()
Dat VIND jij ja, maar ik VIND dat niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft terug als je er enigzins verstand van hebt.
Deze Fransen die er nu spelen waren slechts aardige spelers toen ze bij Arsenal kwamen...
DutchGooner: Monkey Boy!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:35 schreef El-Rico het volgende:
T is een forum waar iedereen zn mening heeft aap.
Valt weinig te vinden. Zelfs Henry was een verguisde speler die niet goed genoeg was voor de absolute top toen hij bij juve weg kwam.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:35 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Dat VIND jij ja, maar ik VIND dat niet.
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
DutchGooner: Monkey Boy!
Je hebt gelijk,hoe krom die ook is.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:35 schreef El-Rico het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
DutchGooner: Monkey Boy!
Henry werd (door mij althans) nog steeds tot de supertalenten gerekend.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:47 schreef pfaf het volgende:
Valt weinig te vinden. Zelfs Henry was een verguisde speler die niet goed genoeg was voor de absolute top toen hij bij juve weg kwam.
Henry was een goede spits bij Monaco en werd verknald/verknalde zichzelf bij Juve en is door Wenger uit het slop gehaald en is helemaal tot bloei gekomen.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Henry werd (door mij althans) nog steeds tot de supertalenten gerekend.
Pires werd door heel Europa heen begeerd en Vieira is al tijden niet nog beter geworden, Wiltord vind ik overschat. Van Bronkhorst is op Highbury bv ook niet beter geworden.
Het is imo sowieso de vraag dat als spelers bij Arsenal al beter worden of dat aan Wenger ligt, en niet gewoon aan de natuurlijke ontwikkeling van een speler, het dagelijks trainen met (andere) topspelers of door het spelen van wedstrijden op een hoger niveau. Het is volgens mij bv ook onzin om te zeggen dat Robben's ontwikkeling de verdienste is van Hiddink. Dat Cristiano Ronaldo beter gaat worden lijkt mij vanzelfsprekend, maar is Ferguson daar dan voor verantwoordelijk? De spelers kunnen dat zelf het beste beoordelen.
Er valt dus wel degelijk veel te vinden![]()
Ik denk net als El-Rico dat Wenger geen toptrainer is.
Yep, het woord aap moet weer t respect terug krijgen die t altijd had.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt gelijk,hoe krom die ook is.
Oja,mijnheer aap voor jou,dank U
Als het niet zwaar off-topic zou zijn zou ik vragen wie je dan WEL een goeie trainer vind ...quote:Op woensdag 28 april 2004 15:35 schreef El-Rico het volgende:
[..]
wat heeft die Boonacker dan gedaan?? (ik lees geen VI)quote:Op donderdag 29 april 2004 13:04 schreef Ruud_Gullit het volgende:
<knip>
Maar die Boonacker daarentegen is echt een walgelijke kutvent (lees b.v. het verhaal in de VI van deze week). Hoe die met Sevilla en PSV omging, echt vreselijk..
<knip>
Sevilla en PSV weken aan het lijntje gehouden. Voorliegen, zich niet aan afspraken houden, geen enkel respect voor de mensen/clubs waar hij zaken mee doet.quote:Op donderdag 29 april 2004 13:26 schreef Famas het volgende:
[..]
wat heeft die Boonacker dan gedaan?? (ik lees geen VI)
Dat werd me niet geheel duidelijk uit de VI. Zal wel zakelijk zijn. Ik neem niet aan dat Boonacker een Philips-dochter gegrepen heeft.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarover ging die vete eigenlijk?
Henry had evt nog best kunnen doorbreken bij Juve. Dat Pires wegkwijnde, kwam denk ik omdat hij het wel gezien had in de Franse competitie. Een beetje zoals Van Bommel in NL, veel transfergeruchten en nog niet weg.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:54 schreef methodmich het volgende:
Henry was een toptalent, maar had een flinke vlek opgelopen in Turijn. Ongeveer zoals van Persie. Hem aantrekken was dus een behoorlijke gok.
Pires zat ook op dood spoor bij Marseille, na een rampzalig seizoen als aanvoerder.
Vieira kwijnde weg bij Milan, toen niemand hem feitelijk kende. Ga maar na, zelfs Ajax was heel lang in de markt. Zeker nog geen gearriveerde topper dus, die inmiddels tot de wereldtop wordt gerekend.
Kolo Touré was volslagen onbekend en is nu de revelatie van de PL.
Wiltord heeft het echt niet zo slecht gedaan, gemeten naar goals.
Wie kende Ljungberg toen Arsenal hem haalde?
Wenger heeft bovendien eerder met Monaco geweldig gewerkt. Hem geen toptrainer noemen is prima, maar dan zijn er dus erg weinig toptrainers in de voetbalwereld.
idd,net zoals op zoveel andere trainersquote:Op donderdag 29 april 2004 16:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er valt iig genoeg op Wenger's prestaties af te dingen imo.
SCH,wat vind jij.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Hij zit wel stijlvol op de bank.
k denk dat sch hem liever op zn knietjes voor zich heeftquote:Op donderdag 29 april 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
SCH,wat vind jij.
Moet ie gewoon met 2 voeten op de grond op de bank zitten of met zijn knietjes over elkaar?
Zeg me dat het niet dat wichtje uit K-Otic is.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Mag ook niet van Bouchra, zijn vriendinnetje.
Heb ik gedaan voor mijn goede vriend, Loek.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:59 schreef just me het volgende:
die heb je diep opgegraven Cart_man
LoL wist niet dat van Persie getrouwd was en dan ook met een Marokkaansequote:Op zondag 18 juli 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Is idd niet die van K-otic.
Het is trouwens niet alleen zijn vriendin, ook z'n vrouw, ze zijn in mei getrouwd.
Foto iemand?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
Deze Bouchra is trouwens een stuk leuker.![]()
.
En geloof me of niet. Van Persie speelt echt Marokkaans voetbal, dat heerlijke nonchalante en technische spel, typisch Marokkaansquote:Op zondag 18 juli 2004 18:07 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
LoL wist niet dat van Persie getrouwd was en dan ook met een Marokkaanse
Hahaha! Van Persie met een Heitinga-smoel!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Check overigens de volgende foto
[afbeelding]
Moet je eens in het anne frankplantsoen kijken.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Dat mag niet. Van Persie is de "Marokkaan", die willen dat per definitie niet. Mag ook niet van Bouchra, zijn vriendinnetje.
Toen nog niet.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Is idd niet die van K-otic.
Het is trouwens niet alleen zijn vriendin, ook z'n vrouw, ze zijn in mei getrouwd.
Dennis overleden? Tragisch!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie ! De opvolger van wijlen Bergkamp !
Dat jij nog ingaat op die piemel?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dennis overleden? Tragisch!
Besneden piemel hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat jij nog ingaat op die piemel?
whatever,het is iig een grote eikelquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Besneden piemel hoor![]()
We zijn het weer eenschquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
whatever,het is iig een grote eikel
ja kom maar SCH
KUTquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:53 schreef SCH het volgende:
[..]
We zijn het weer eensch![]()
Vrienden worden? Er zit niks anders op!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
KUT
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Vrienden worden? Er zit niks anders op!![]()
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Kennissen dan?
Je sig alleen al.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom vind je me een eikel ? Is mijn mening zo sterk
Nou zeg, ik voelde net iets groeienquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee
Laten we alles maar bij het oude laten,op meetings heb je iig ook geen last meer van me
jij hebt DG nog nooit ontmoet zeker?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:49 schreef Cart_man het volgende:
in je broek zeker.
Ben jij een vrouw dan ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
jij hebt DG nog nooit ontmoet zeker?![]()
moraalridder, postopkrikker, wannabe, zeikerdquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Back on topic.
Het hele artikel:quote:Robin van Persie: Van Persie redt het nooit. Nergens. Als ik hem voor niks kon krijgen en ik moest hem 17 duels in de basis laten beginnen, dan nam ik hem niet. Met zijn mentaliteit is hij een splijtzaam in de selectie, ondanks zijn superkwaliteiten.
Ik wou er nog een stuk achteraan posten, maar dat ben ik blijkbaar vergetenquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef F1908 het volgende:
[..]
moraalridder, postopkrikker, wannabe, zeikerd
Heeft hij dat echt gezegd ? Had ik niet van hem verwacht nu hij is getrouwd met een Marokkaanse, Marokkanen zijn over het algemeen beleefder nl.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:33 schreef gras het volgende:
Van Persie spreekt zich uit: "Ooit zal ik vertellen hoe ik over bepaalde mensen bij Feyenoord denk. En echt, daar zal iedereen van schrikken. Als de tijd rijp is, nagel ik degenen die mij onrechtvaardig hebben behandeld, aan de schandpaal."
Beetje laag.
Als dat me een transfer naar Arsenal oplevert wil ik dat gedrag ook wel hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:57 schreef Cart_man het volgende:
van Persie is en blijft een verwend arrogant takkejoch. Verdiend een paar fikse trappen onder zijn reet.
Arsenal denkt dat ze hem kunnen veranderen en dat hij dan een superster wordt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dat me een transfer naar Arsenal oplevert wil ik dat gedrag ook wel hebben
Vind je het gek, als ik met Bergkamp zou spelen zou ik altijd nederig naar de grond kijken en alles wat hij zegt tot me nemenquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:48 schreef TC03 het volgende:
De coach van Arsenal zei dat hij 'de verhalen' (van Persie's gedrag) kende maar dat hij daar nog niks van gemerkt had. Hij schijnt zich prima te gedragen en gemotiveerd te zijn.
..quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je het gek, als ik met Bergkamp zou spelen zou ik altijd nederig naar de grond kijken en alles wat hij zegt tot me nemen
't Is BansheeBoy.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:25 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
..!
quote:Van Persie: 'Nog appeltje te schillen met Feyenoord'
Robin van Persie heeft in een interview met De Telegraaf vertelt dat hij nog lang niet vergeten is wat er allemaal gebeurd is in zijn bij bij Feyenoord. "Als de tijd rijp is, nagel ik degenen die mij onrechtvaardig hebben behandeld aan de schandpaal", zegt de huidige aanvaller van het Engelse Arsenal.
De Rotterdammer heeft een moeilijke tijd in De Kuip gehad. Hoewel hij altijd zeer veel talent was, werd hij door de trainer, medespelers en supporters gezien als 'een lastige jongen'. Van Persie wil echter ooit opheldering geven over dit 'vertekende beeld'. "En echt, daar zal iedereen van schrikken", zegt Van Persie.
Momenteel is de Jong Oranje-international in Amsterdam, voor het eerst sinds de rellen bij Jong Ajax tegen Jong Feyenoord. Van Persie zegt die dag nog altijd vers in zijn geheugen te hebben. Vanavond wil hij sportieve wraak nemen. Dan speelt hij met Arsenal in het Amsterdam Tournament tegen de Amsterdammers
bron: voetbalzone
Maar deze keer heeft 'ie wel gelijkquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Is BansheeBoy.
en dat begin ik beetje bij beetje te gelovenquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arsenal denkt dat ze hem kunnen veranderen
Mij heeft ie vrijdag niet kunnen overtuigen in ieder geval...quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat begin ik beetje bij beetje te geloven
Hij speelde redelijk toen maar zijn handelingssnelheid is nog te laagquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij heeft ie vrijdag niet kunnen overtuigen in ieder geval...
Wat tackelde volgens mij Obodai 'm heerlijk zeg...quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:57 schreef popolon het volgende:
Och, hij speelde best aarig hoor.
En met lef, kan ik wel waarderen, dat tegen een fluitende arena.
Vrijdag was het een soort van B-Team idd alhoewel die Ne mij wel kon bekoren als proefspeler,Hoyte zakt gruwelijk door de mand vandaag evenals Pennant in dit toernooi,wieberen dusquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist daarom, alsof ie zelfs bij zijn (mede) C-ploeggenoten tekort kwam...
MAg best, zolang het fair isquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat tackelde volgens mij Obodai 'm heerlijk zeg...
iig op meer tijd dan de gemiddelde Nederlander denktquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan Van Persie volgens jou rekenen op veel speeltijd komend seizoen?
Is ie ook niet maar ik zeg dat ie aan minimaal 900 minuten komt dit seizoenquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, omdat ie dus bij dat B-team in de basis stond en vandaag maar een minuut of tien speeltijd kreeg ben ik geneigd om te denken dat ie dus verre van eerste keus is...
dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 2 of 3 LC wedstrijden zal spelenquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:07 schreef popolon het volgende:
Daar maak ik 1800 van, gezien het programma.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 6 CL wedstrijden zal spelen
Kom op,je kan beterquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hou ook rekening met de 23 verschillende cups die in Engeland spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 2 of 3 LC wedstrijden zal spelen
[offtopic]quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hou ook rekening met de 23 verschillende cups die in Engeland spelen.
Verrek,je hebt gelijk; de CS (1 wedstrijd),LC (5 wedstrijden),FAC (6 wedstrijden) en de CL (13 wedstrijden)quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hou ook rekening met de 23 verschillende cups die in Engeland spelen.
UEFA? Bij welke club speelt van Persie tegen die tijd dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind Van Persie leuk en ik zal hem niet uitfluiten als hij in de halve finale voor de UEFA-cup in het Abe Lenstra Stadion komt spelen.
Promise
Gaat arsenal europa niet in dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
UEFA? Bij welke club speelt van Persie tegen die tijd dan?
Jawel maar UEFA is te min voor ons,wij gaan meer voor de CL...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaat arsenal europa niet in dan?
zal dat snel de kop ingedrukt worden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Als hij bij Arsenal arrogant doet,
Tuurlijk, eventjes - en dan vervolgens tegen onsquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel maar UEFA is te min voor ons,wij gaan meer voor de CL...
En dan zal zo'n Vieira of Campbell hem wel afzagen toch?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zal dat snel de kop ingedrukt worden.
Arsene knows....
ik mag het hopenquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan zal zo'n Vieira of Campbell hem wel afzagen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |