abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:46:54 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_8311513
Het is ons allen duidelijk dat supertalent Robin van Persie steeds beter begint te spelen. Hij scoort sinds de winterstop bijna in elke wedstrijd. Hij heeft een goed schot en een heerlijke vrije trap. En het leukste: hij speelt met zijn tegenstander, mooie techniek, en goed overzicht. Dat hij brutaal is zal denk ik wel meevallen.

Heeft tegen AGOVV zelfs 5 keer gescoord. Ok het is een amateurclub, maar toch... Voetballen schat ik deze van Persie veel hoger in de Pierre "lassiehond" van Hooydonk ...

Maar ondanks dat hij in het verleden vaak genoeg is zwart gemaakt (door o.a. Wouter Bos en kornuiten, en zelf zijn eigen trainer) denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.

B@nsheeboy

[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 06-02-2003 13:56]

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:56:18 #2
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_8311720
quote:
denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.

Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'

Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:58:20 #3
13462 BansheeBoy
pi_8311766
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:56 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'

Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.

Ik heb ze vergeleken op een aantal punten en niet als complete speler. Bergkamp is voor mij absoluut de beste nederlandse voetballer ooit, en v/d Vaart is zekers veel volwassener dan van Persie. Maar op een aantal punten zijn ze toch met elkaar te vergelijken.

Van der Vaart en van Persie zijn beiden talenten. En de vergelijking met Bergkamp heeft met de mooie stijl te maken...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:58:22 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8311769
beter dan vd vaart iig wel ja
852002IWASTHERE
pi_8311894
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:58 schreef F1908 het volgende:
beter dan vd vaart iig wel ja
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_8311910
En (tot nu toe) een stuk minder blessure gevoelig

Mede te danken aan zijn wendbaarheid en techniek natuurlijk

Being insane is not a disease, it's a way of life
pi_8311963
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:05 schreef TdaClown het volgende:
En (tot nu toe) een stuk minder blessure gevoelig

Mede te danken aan zijn wendbaarheid en techniek natuurlijk

Waar haal je die wijsheid vandaan. Alsof alleen technische spelers niet geblesseerd raken. Zijn zat voorbeelden om je stelling te ontkrachten.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:09:42 #8
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8312000
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

haal nu die tape is van je bek en zeg is wat je bedoeld?
852002IWASTHERE
pi_8312026
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:09 schreef F1908 het volgende:

[..]

haal nu die tape is van je bek en zeg is wat je bedoeld?

Denk dat je wel weet wat ik bedoel.
pi_8312057
Ajacieden word altijd arrogantie verweten....een spelertje speelt een goede wedstrijd en hij word meteen maar de hemel in geprezen
pi_8312207
Laat spelers eerst maar eens een seizoen lang zien wat ze kunnen. Dat het talenten zijn, dat weten we wel, nu nog bewijzen dat ze langere tijd kunnen pieken.
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:42:19 #12
30732 -F-
He's here He's there
pi_8312649
Elke maloot ziet dat het een betere voetballer is als van der vaart. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn grote mond. van der vaart heb tot nu toe veel meer laten zien als Van Persie maar ik hoop en vermoed dat dat helemaal gaat veranderen.
He's fuckin everywhere
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:52:09 #13
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8312821
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:11 schreef zjroentje het volgende:

Denk dat je wel weet wat ik bedoel.

quote:
Elke maloot ziet dat het een betere voetballer is als van der vaart. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn grote mond. van der vaart heb tot nu toe veel meer laten zien als Van Persie maar ik hoop en vermoed dat dat helemaal gaat veranderen.
852002IWASTHERE
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 15:02:03 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8312999
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:42 schreef -F- het volgende:
* Ik heb even de foutjes uit je post gehaald

Elke maloot ziet dat VanderVaart een betere voetballer is dan Van Persie. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn blessures. Van der Vaart heeft tot nu toe veel meer laten zien dan Van Persie en ik hoop en vermoed dat dat ook zo zal blijven.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8313447
Wat wel erg opvallend is, dat de hele Top 3 nu een speler aan de linkerkant heeft die zowel jong als zeer getalenteerd is EN Nederlands is. Wordt nog dringen over ene paar jaar in Oranje.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 6 februari 2003 @ 15:40:05 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8313829
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
-knip-

.... denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn.

Alleen al de brutaliteit dat 19-jarige jochie, die nog helemaal niets bewezen heeft, te vergelijken met Bergkamp.

Hij mag nog niet eens de voetbalschoenen van Bergkamp poetsen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 6 februari 2003 @ 15:42:06 #17
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8313862
Van der Vaart heeft ook een veel beter karakter, van Persie heeft zo'n walgelijk egoistisch karakter.

En dan noemen ze Ajacieden arrogant, iemand speelt 1 goede wedstrijd tegen een amateurclub en hij is te vergelijken met Bergkamp en beter dan vd Vaart

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8316709
Ben benieuwd... 4 keer tegen GAE en 5 keer tegen AGOVV zegt mij helemaal niets. Die 9 intikkertjes (vooruit, iets minder, oke) moet ie ook maar eens tegen betere ploegen zien te maken. Als tie ze zondag maar bij zich houdt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:56:50 #19
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_8316756
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd... 4 keer tegen GAE en 5 keer tegen AGOVV zegt mij helemaal niets. Die 9 intikkertjes (vooruit, iets minder, oke) moet ie ook maar eens tegen betere ploegen zien te maken. Als tie ze zondag maar bij zich houdt...
daar vooraf had ie ook nog paar goeie.
maarja, als jij dat denkt, we zulle zien zondag
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:57:17 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8316768
Verschil is alleen dat van der Vaart op zijn leeftijd al een Champions League in z'n handjes gedrukt gaat krijgen in mei, en dat van Persie daar niet eens van mag dromen...

Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan

donderdag 6 februari 2003 @ 18:17:37 #21
30732 -F-
He's here He's there
pi_8317099
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 15:42 schreef GerardVanAs het volgende:
En dan noemen ze Ajacieden arrogant
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:57 schreef twi het volgende:
Verschil is alleen dat van der Vaart op zijn leeftijd al een Champions League in z'n handjes gedrukt gaat krijgen in mei, en dat van Persie daar niet eens van mag dromen...

He's fuckin everywhere
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:28:49 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8317262
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:17 schreef -F- het volgende:

[..]

[..]

quote:
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:41:57 #23
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8317441
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:28 schreef twi het volgende:

[..]

[..]

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8317484
quote:

Verlopig heeft Robin al de UEFA cup mogen kussen...
Een conclusie als beter dan bergkamp is voorbarig, maar ach ik kan me de NOS nog herinneren die na de uitschakeling van Ajax tegen Kopenhagen, van der vaart al een Europese vedette noemde.

Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.

"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:54:36 #25
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8317683
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:44 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Verlopig heeft Robin al de UEFA cup mogen kussen...
Een conclusie als beter dan bergkamp is voorbarig, maar ach ik kan me de NOS nog herinneren die na de uitschakeling van Ajax tegen Kopenhagen, van der vaart al een Europese vedette noemde.

Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.

Dean Gorre scoorde ook ooit 4 goals in een betaald voetbal wedstrijd met Ajax in de Amstel Cup tegen geloof ik NAC.

Die is toch ook geen supertalent.

Vind het een beetje voorbarig, wil eerst nog wel eens wat zien van van Persie behalve zijn egoistische gedoe voordat ik hem een echt supertalent vind.

donderdag 6 februari 2003 @ 18:58:40 #26
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8317772
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:54 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Dean Gorre scoorde ook ooit 4 goals in een betaald voetbal wedstrijd met Ajax in de Amstel Cup tegen geloof ik NAC.

Die is toch ook geen supertalent.

Vind het een beetje voorbarig, wil eerst nog wel eens wat zien van van Persie behalve zijn egoistische gedoe voordat ik hem een echt supertalent vind.

Gorre stond vroeger wel bekend als een groot talent
kwam er alleen niet helemaal uit,en van die kwaal hebben wel meer talenten last
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_8317799
Hij is geweldig bezig ja. Ik heb in het verleden een paar keer tegen hem gespeeld en toen was hij al erg goed, maardat hij zo goed zou worden hebben ik en mijn elftalgenoten nooit en te nimmer kunnen bevroedden.
  donderdag 6 februari 2003 @ 19:31:48 #28
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8318491
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:58 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Gorre stond vroeger wel bekend als een groot talent
kwam er alleen niet helemaal uit,en van die kwaal hebben wel meer talenten last

zo erg als het is bij Gorre's zoon was het bij Gorre bij lange na niet he
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8318686
Zo begon het ook, straks gapt ie weer een vrije trap voor van Hooijdonk weg en is meneer weer terug bij af.

Trouwens Van der Vaart is 100% beter dan van Perzik, en niet alleen als voetballer. Het karakter van Van der Vaart is 10 keer beter, sterker nog Van der Vaart heeft van Persie nog op z'n gedrag gewezen bij jong oranje. Waar van Pesrie zichj gedraagde als een klein jarloers ventje tegenover Van der Vaart.

En hoezo zijn jullie hypocriet, nadat wij Mido z'n gedrag hadden vergeven hadden jullie de grootste bek. Het kon niet, hij had Ajax immers veraden enz. En wat doen jullie net met van Persie.....

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_8318746
van Persie kun je niet vergelijken met van der Vaart, 2 verschillende voetballers.
van der Vaart is een stuk volwassener dan van Persie, dat is het enige.

2 wereld talenten.

CONSIDERED ARMED AND EXTREMELY DANGEROUS
pi_8318764
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zo begon het ook, straks gapt ie weer een vrije trap voor van Hooijdonk weg en is meneer weer terug bij af.

Trouwen Van der Vaart is 100% beter dan van Perzik, en niet alleen als voetballer. Het karakter van Van der Vaart is 10 keer beter, sterker nog Van der Vaart heeft van Persie nog op z'n gedrag gewezen bij jong oranje. Waar van Pesrie zichj gedraagde als een klein jarloers ventje tegenover Van der Vaart.

En hoezo zijn jullie hypocriet, nadat wij Mido z'n gedrag hadden vergeven hadden jullie de grootste bek. Het kon niet, hij had Ajax immers veraden enz. En wat doen jullie net met van Persie.....

Je kunt Van Persie toch niet vergelijken met Van der Vaart? Van Persie speelt en Van der Vaart..............? Die telt vooral zijn blessures

Ik denk dat het beide goede spelers zijn maar dat ze beide te weinig herseninhoud hebben om echt door te breken, zeker Van Persie. Dat is het grote probleem bij jonge spelers tegenwoordig. Zie ons eigen dombootje Denneboom. Alleen Robben is een gunstige uitzondering.

pi_8318792
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Je kunt Van Persie toch niet vergelijken met Van der Vaart? Van Persie speelt en Van der Vaart..............? Die telt vooral zijn blessures

Ik denk dat het beide goede spelers zijn maar dat ze beide te weinig herseninhoud hebben om echt door te breken, zeker Van Persie. Dat is het grote probleem bij jonge spelers tegenwoordig. Zie ons eigen dombootje Denneboom. Alleen Robben is een gunstige uitzondering.

Jullie begonnen met ze ter vergelijken.

Edit: dat waren de Feyenoorders.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_8319723
Van persie vergelijken met Bergkamp..
Kwa karakter zijn die twee echt onvergelijkbaar.. 2 uitersten. Bergkamp is een aardige jongen en de bescheidenheid zelve.. en Van Persie

Van de vaart is trouwens véééél beter.. Van Persie moet zich eerst eens bewijzen.. hij heeft nog niets laten zien. 5 goals tegen een amateurclub kan iedereen wel..

pi_8320042
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:41 schreef Alfonso het volgende:
van Persie kun je niet vergelijken met van der Vaart, 2 verschillende voetballers.
van der Vaart is een stuk volwassener dan van Persie, dat is het enige.

2 wereld talenten.

Ben ik het inderdaad mee eens. Maar ik denk wel dat je ze in ieder geval op 2 punten kunt vergelijken :

-Het zijn 'de' 2 nieuwe Nederlandse talenten.

-Ze gaan veel voor hun club betekenen. (vd Vaart doet dat al, bij v. Persie komt dat hopenlijk de komende tijd nog...).

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-02-2003 20:50]

pi_8320055
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:48 schreef LoekB het volgende:

[..]

Ben ik het inderdaad mee eens. Maar ik denk wel dat het 'de' 2 nieuwe Nederlandse talenten zijn die veel voor hun club gaan betekenen. (vd Vaart doet dat al, bij v. Persie komt dat hopenlijk de komende tijd nog...)

Je vergeet Arjen Robben - dat wordt volgens mij de belangrijkste speler voor Oranje ook. Hij is lichamelijk en geestelijk veel stabieler dan de genoemde twee.
pi_8320090
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Je vergeet Arjen Robben - dat wordt volgens mij de belangrijkste speler voor Oranje ook. Hij is lichamelijk en geestelijk veel stabieler dan de genoemde twee.

Misschien komt dat inderdaad nog, maar hij mist in mijn ogen toch net iets... Weet alleen niet precies wat.
pi_8320118
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:51 schreef LoekB het volgende:

[..]

Misschien komt dat inderdaad nog, maar hij mist in mijn ogen toch net iets... Weet alleen niet precies wat.

Volgens mij is hij voor Oranje een hele goeie. Van Persie moet het hebben van zijn momenten en wordt volgens mij nooit volwassen. Van de Vaart is al teveel opgehemeld, zal het nooit waar kunnen maken en zal snel in de vergetelheid raken als hij naar het buitenland gaat. Soms kan je beter 'net iets' missen, dat is misschien wel de kracht van Robben
pi_8320195
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij is hij voor Oranje een hele goeie. Van Persie moet het hebben van zijn momenten en wordt volgens mij nooit volwassen.

Cruijff is ook nooit volwassen geworden, en zoveel andere topspelers ook niet. Juist daardoor zijn het zulke goede spelers geworden. Robin een fel type dat de juiste begeleiding nodig heeft maar toch altijd grenzen probeert te verleggen... Althans, dat is mijn idee over hem tot nu toe...
pi_8320256
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:56 schreef LoekB het volgende:

[..]

Cruijff is ook nooit volwassen geworden, en zoveel andere topspelers ook niet. Juist daardoor zijn het zulke goede spelers geworden. Robin een fel type dat de juiste begeleiding nodig heeft maar toch altijd grenzen probeert te verleggen... Althans, dat is mijn idee over hem tot nu toe...

Cruijff is volgens mij toch wel volwassen geworden, net als de meeste topspelers die het wel redden (behalve Kluivert dan misschien). Typjes als Seedorf, Davids enz. vallen uiteindelijk toch door de mand.
Ik ben het met je eens over Van Persie - hij heeft absoluut de inzet maar ik ben bang dat hij altijd weer in dezelfde valkuilen blijft stappen. Je ziet het aan veel van dit soort jongens. Ze kunnen niet omgaan met de druk, met het geld, met de roem - daar is geen begeleiding tegen opgewassen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:03:55 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8320353
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Cruijff is volgens mij toch wel volwassen geworden, net als de meeste topspelers die het wel redden (behalve Kluivert dan misschien). Typjes als Seedorf, Davids enz. vallen uiteindelijk toch door de mand.

Seedorf, verkozen in het Europees elftal van het jaar en op zijn leeftijd met twee EC I bekers in de klauwen staan -wie weet dit jaar een derde- voor enorm transferbedrag naar Milan gegaan, waar-ie wekelijks speelt, is mislukt bedoel je? Je zal er wel verstand van hebben en de rest van de wereld is zeker gek...
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:59 schreef SCH het volgende:
Ik ben het met je eens over Van Persie - hij heeft absoluut de inzet maar ik ben bang dat hij altijd weer in dezelfde valkuilen blijft stappen. Je ziet het aan veel van dit soort jongens. Ze kunnen niet omgaan met de druk, met het geld, met de roem - daar is geen begeleiding tegen opgewassen.
Komt wel goed met Van Persie. Goede speler (helaas).
pi_8320496
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:03 schreef Doc het volgende:

[..]

Seedorf, verkozen in het Europees elftal van het jaar en op zijn leeftijd met twee EC I bekers in de klauwen staan -wie weet dit jaar een derde- voor enorm transferbedrag naar Milan gegaan, waar-ie wekelijks speelt, is mislukt bedoel je? Je zal er wel verstand van hebben en de rest van de wereld is zeker gek...

Dat jij als ajacied blind bent voor de werkelijkheid, wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn. Zelfs mijn ajax-vrienden vinden dat Seedorf bij lange niet heeft waargemaakt wat er van hem werd verwacht. Dat je een bij een club speelt die prijzen wilt, wil niet zeggen dat je zelf zo'n goede voetballer bent. Idem voor je argument over het geld, sinds wanneer bepaalt de transfersom de voetballende kwaliteit van een speler, dat is een vrij middeleeuwse visie op voetbal. Hij draait nu weer even aardig maar dat is sinds lange tijd. Het is zo'n typische ajacied die al verpest is tijdens zijn opleiding en niet meer met beide benen op de grond kan staan. Ajax zou wat dat betreft wat meer naar PSV kunnen kijken.

De kwaliteit van het Italiaanse voetbal is natuurlijk naadje, hij heeft het in andere competities niet waar kunnen maken en is in Oranje ook meestal onder de maat. Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.

Belachelijk dat je de kwaliteit van Van Persie met helaas moet bestempelen. Dat zegt genoeg over de manier waarop op je tegen voetbal aankijkt, verblind door club'liefde' blijkbaar.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:19:21 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8320674
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat jij als ajacied blind bent voor de werkelijkheid, wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn. Zelfs mijn ajax-vrienden vinden dat Seedorf bij lange niet heeft waargemaakt wat er van hem werd verwacht. Dat je een bij een club speelt die prijzen wilt, wil niet zeggen dat je zelf zo'n goede voetballer bent. Idem voor je argument over het geld, sinds wanneer bepaalt de transfersom de voetballende kwaliteit van een speler, dat is een vrij middeleeuwse visie op voetbal. Hij draait nu weer even aardig maar dat is sinds lange tijd. Het is zo'n typische ajacied die al verpest is tijdens zijn opleiding en niet meer met beide benen op de grond kan staan. Ajax zou wat dat betreft wat meer naar PSV kunnen kijken.

Dat-ie in NL 'bad press' heeft houdt gelukkig niet in dat-ie in het buitenland op waarde wordt geschat. Prima speler die niet voor niets in top teams gespeeld heeft.
quote:

De kwaliteit van het Italiaanse voetbal is natuurlijk naadje, hij heeft het in andere competities niet waar kunnen maken en is in Oranje ook meestal onder de maat. Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.

Italiaans voetbal is dit seizoen niet bagger. Als het bagger was zouden er geen vier teams nog in de CL zitten.

Kluivert is imho een top spits.

quote:

Belachelijk dat je de kwaliteit van Van Persie met helaas moet bestempelen. Dat zegt genoeg over de manier waarop op je tegen voetbal aankijkt, verblind door club'liefde' blijkbaar.

De reden waarom ik helaas zeg is omdat hij een F'noorder is. Hoeveel F'noorders ken jij die blij zijn met het talent van VanderVaart? Als Van Persie Ajacied was geweest was ik er blijer mee .
pi_8320727
Een paar goede invalbeurten en een groot aantal doelpunten tegen kleine clubjes zeggen nog helemaal niets.

Leonarde zou HET ook worden...

Van Persie heeft geluk dat Van Marwijk wel een Feyenoord-trainer is die jongelingen durft op te stellen en in een sterk elftal kun je makkelijker meekomen dan dat je je, zoals bijvoorbeeld Van Bronckhorst, moet gaan bewijzen bij een mindere club. Al val je daar wel weer sneller op.

Ik weet nog dat bij mijn clubje Volendam Hans Bond een keer de hele verdediging van PSV zoek heeft gespeeld, maar daarna was het helemaal niets meer en nu is hij bij Haarlem beland.

Heb ajb geduld met dergelijke spelers, de potentie is er wel, nu moeten ze het echt laten zien in de echte wedstrijden en voor een langere periode.

pi_8320746
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:19 schreef Doc het volgende:

De reden waarom ik helaas zeg is omdat hij een F'noorder is. Hoeveel F'noorders ken jij die blij zijn met het talent van VanderVaart? Als Van Persie Ajacied was geweest was ik er blijer mee .

Ik kan er niks aandoen maar ik vind het erg zielig dat je niet blij kunt zijn over de talenten van spelers van andere clubs. Je geniet toch van het spelletje. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.

Weer een raar argument over Italiaanse clubs en de CL - kijk naar Barcelona.

donderdag 6 februari 2003 @ 21:23:29 #45
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_8320769
quote:
Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.
Dus jij mensen als bijvoorbeeld Overmars, Bergkamp, de Boertjes. vind jij mank of anderzins zielig???
quote:
Pot-Ketel-Zwart. (zie de ajax-topics)
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_8321014
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:21 schreef Maja het volgende:
dat Van Marwijk wel een Feyenoord-trainer is die jongelingen durft op te stellen
.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 februari 2003 @ 21:42:11 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_8321077
Laat ie eerst eens een heel seizoen presteren.

En dan niet tegen AGOVV.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_8321111
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:42 schreef tong80 het volgende:
Laat ie eerst eens een heel seizoen presteren.

En dan niet tegen AGOVV.

Tegen Ajax maakt die d'r ook wel 2. .
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:47:51 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8321210
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:43 schreef LoekB het volgende:

Tegen Ajax maakt die d'r ook wel 2. .

Hij speelt waarschijnlijk, als ie niet door Pardo gepasseerd wordt, weer vanaf links omdat van Marwijk Buffel toch weer centraal zal laten spelen. Dus de kans dat ie scoort tegen Ajax is wat kleiner.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:51:02 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8321271
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik kan er niks aandoen maar ik vind het erg zielig dat je niet blij kunt zijn over de talenten van spelers van andere clubs. Je geniet toch van het spelletje. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.

grapjas
pi_8321406
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:51 schreef Doc het volgende:

[..]

grapjas

Ik meen het. Als ik spelers heel goed vind, dan maakt het me echt niet uit waar ze spelen. Ik vind Van de Meyde een geweldige voetballer, jongetje De Jong die bij jullie speelt is super, ik ben fan van Ono, van Kezman, van Robben, zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ik vind net zoveel spelers over het paard getilde sukkels. Als Ajaciedje ben je misschien verplicht Feyenoordspelers te minachten, ik heb daar nogmaals niet zoveel last van
pi_8321417
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij speelt waarschijnlijk, als ie niet door Pardo gepasseerd wordt, weer vanaf links omdat van Marwijk Buffel toch weer centraal zal laten spelen. Dus de kans dat ie scoort tegen Ajax is wat kleiner.

Dat is idd een enorm luxeprobleem voor v. Marwijk : het risico nemen om v. Persie op z'n favoriete plek te zetten en dan de kans hebben dat ie helemaal terugzakt bij zo'n 'grote' wedstrijd, of zekerheid willen en liever de iets stabieler spelende en iets meer ervaring hebbende (maar technisch iets minder goede) Buffel daar niet neer te zetten of v. Persie links laten spelen en dus iets minder goed functioneert dan als die centraal stond.. Ben benieuwd wat Bertje gaat doen. Ik zou zelf het risico nemen en v. Persie centraal zetten...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 22:10:08 #53
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8321648
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik meen het. Als ik spelers heel goed vind, dan maakt het me echt niet uit waar ze spelen. Ik vind Van de Meyde een geweldige voetballer, jongetje De Jong die bij jullie speelt is super, ik ben fan van Ono, van Kezman, van Robben, zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ik vind net zoveel spelers over het paard getilde sukkels. Als Ajaciedje ben je misschien verplicht Feyenoordspelers te minachten, ik heb daar nogmaals niet zoveel last van

Ik heb er wel "last" van. Ik geniet gewoon minder van een Beckham als-ie voor scum speelt dan als-ie voor The Three Lions speelt bijvoorbeeld. Is niet iets specifiek Ajax achtigs of zo. Die andere manier van naar voetbal kijken vind je bij meer teams...

Het aantal personen dat niet Ajax-fan is dat het leuk vind dat Ajax nog in de CL speelt is klein, terwijl als je 'van het spelletje' houdt dat ook wel weer zou kunnen waarderen. Als ik F'noord fan was zou ik het ook niet leuk vinden.

pi_8321727
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:10 schreef Doc het volgende:

[..]
Het aantal personen dat niet Ajax-fan is dat het leuk vind dat Ajax nog in de CL speelt is klein, terwijl als je 'van het spelletje' houdt dat ook wel weer zou kunnen waarderen. Als ik F'noord fan was zou ik het ook niet leuk vinden.

Ik vind het niet 'leuk', maar aan de andere kant vind ik het ook wel knap dat ze met zo'n jong team zo ver zijn gekomen. Daar heb ik alleen maar respect voor en als ze goed spelen (zoals tegen Roma), kan ik ook erg genieten van een wedstrijd...

Maar waar gaat dit over? Dit is het v. Persie topic en we zitten een beetje over Ajax in de CL te lullen... .

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 22:18:58 #55
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8321843
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:13 schreef LoekB het volgende:

Maar waar gaat dit over? Dit is het v. Persie topic en we zitten een beetje over Ajax in de CL te lullen... .

Goed he

Ben benieuwd wanneer VanPersie z'n opwachting in het NLs elftal gaat maken...

pi_8326722
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:42 schreef -F- het volgende:

Vers uit de moppentrommel van de mini-playbachshow.

vrijdag 7 februari 2003 @ 19:11:13 #57
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8337327
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:18 schreef Doc het volgende:

[..]

Goed he

Ben benieuwd wanneer VanPersie z'n opwachting in het NLs elftal gaat maken...

Nou nou, dat zal nog wel ff duren, zeker omdat de bondscoaches het liever doen met de ouderen.
pi_8356975
hij gaat nog heel belangrijk worden voor feyenoord!
fok
  zondag 9 februari 2003 @ 23:00:35 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_8377267
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 19:11 schreef mitt het volgende:

[..]

Nou nou, dat zal nog wel ff duren, zeker omdat de bondscoaches het liever doen met de ouderen.

en helemaal terecht
Kijk maar wat er gebeurd is toen Van Gaal die jonkies ging opstellen. Ging helemaal de mist in.

btw ik vond het erg bewonderenswaardig te noemen dat Van Persie toe gaf dat het een overtreding was bij die goal van vanmiddag. Dat kan ik erg waarderen.
Kan die Jol ook eens bij zichzelf te raden gaan....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 10 februari 2003 @ 00:07:22 #60
13462 BansheeBoy
pi_8378961
Na vandaag weet ik het zeker. Nogmaals, ik ben fan van ajax, maar ook liefhebber van het voetbal. Maar wat van Persie vandaag weer heeft laten zien is echt grandioos, zijn acties, die vrije trap, het doelpunt, de techniek, alles gewoon.

Was ook blij dat zowel van Persie als Ibrahimovic scoorden want ik vind hen 1 van de mooiste spelers om naar te kijken...

dinsdag 13 mei 2003 @ 12:21:58 #61
13462 BansheeBoy
pi_10395422
quote:

Dat is dus niet gelukt. Ik neem dat je in het vervolg minder arrogant en bevlugzaamd uitspraken doet van het zuiverste wc-water...

pi_10395797
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is dus niet gelukt. Ik neem dat je in het vervolg minder arrogant en bevlugzaamd uitspraken doet van het zuiverste wc-water...

het was ook wel een erg gewaagde uitpraak.....heel erg onrealistisch
pi_10402332
Van Persie is een begenadigd talent, maar nog veel te wisselvallig. Hij is duidelijk nog op zoek naar balans tussen acties en passes. Dat was vorig seizoen ook, dus in weze heeft hij een jaar stil gestaan. Het zal er echt nog wel uit gaan komen, maar Feyenoord en vooral het publiek moet even geduld hebben met hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16437291
*Topic afstoft*
Zo, veel plezier in Londen jongen. .
quote:
Robin van Persie is hard op weg om nog voor het sluiten van de transfermarkt op 31 januari naar Arsenal over te stappen. De Engelse koploper heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord en heeft zelfs een eerste bod op de begaafde linkspoot uitgebracht.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 20-01-2004 19:31]

-
pi_16444929
Het lijkt me wel dat die weg is ja. Lijkt me voor feyenoord goed, krijgen ze weer eens centjes binnen, maar sportief lijkt het me voor zowel spelers als club niet optimaal.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16445860
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:39 schreef keeper het volgende:
Het lijkt me wel dat die weg is ja. Lijkt me voor feyenoord goed, krijgen ze weer eens centjes binnen, maar sportief lijkt het me voor zowel spelers als club niet optimaal.
Could I care less?
-
pi_16445928
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Could I care less?
Neuh, ik ook niet, maar in het kader van de objectiviteit enzo .
pi_16445945
En het is natuurlijk zonde dat z'n talent zo waarschijnlijk verkwanseld wordt en we als Nederlanders niet van hem kunnen genieten in Portugal en Duitsland.
pi_16446025
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:15 schreef keeper het volgende:
En het is natuurlijk zonde dat z'n talent zo waarschijnlijk verkwanseld wordt en we als Nederlanders niet van hem kunnen genieten in Portugal en Duitsland.
Ja, wsl wel..
Maar goed, Bergkamp is de jongste niet meer.. Als het echt zo'n talent is als men beweert, dan moet hij wel in staat zijn om op die positie terecht te komen.. Las op VI dat het de positie is die hij ambieert..
-
  woensdag 21 januari 2004 @ 00:28:07 #70
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16446261
Het lijkt me zowel voor Feyenoord als Robin van Persie goed dat hij verkast naar Londen. Feyenoord vangt tenminste nog wat centen die het hard nodig heeft, Van Persie was nu niet echt een dragende kracht in Rotterdam en voor Robin zelf is het goed dat hij gedwongen wordt op hoger niveau te spelen. Wellicht dwingen vreemde ogen beter en raakt Robin daardoor meer gedisciplineerd.

Succes in Londen als het feestje doorgaat, al blijft het jammer een Rotterdams talent te zien vertrekken naar elders nog voor hij thuis echt uit de verf kwam.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 21 januari 2004 @ 11:42:45 #71
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_16453060
voor Feyenoord goed, voor v Persie niet.
Die speelt echt niet een Pires ofzo de basis uit. Maar zijn ego kennende ( en het feit dat hij niet bij wil tekenen ) gaat hij naar Londen. Zo kan Feyenoord nog wat centjes aan hem overhouden en dat hebben zo ook wel verdiend, want hij meer problemen opgeleverd dan prestaties geleverd
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:21:12 #72
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_16454255
Het AD meldt dat het transfer-bedrag rond de ¤ 7,5 miljoen gaat liggen.
"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" Š Hans Teeuwen
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:26:50 #73
30732 -F-
He's here He's there
pi_16454406
Hij blijft
He's fuckin everywhere
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:27:36 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_16454423
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:26 schreef -F- het volgende:
Hij blijft
bron....??
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 maart 2004 @ 14:31:07 #75
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18002182
Schopje.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 maart 2004 @ 14:36:24 #76
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18002257
GERUCHT: Van Persie naar PSV
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:09 schreef robbedoes het volgende:
Zonet gelezen op TT: PSV heeft interesse in Robin van Persie als opvolger van de naar Chelsea vertrokken Arjan Robben. Kan Guus Hiddink Van Persie wel onder de duim krijgen? Ziet Feyenoord hem niet langer als een ruw gepolijste diamant? Heeft Van Persie toekomst mogelijkheden in Eindhoven? Jullie reacties graag!
  zaterdag 27 maart 2004 @ 14:51:03 #77
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_18002474
Hij zal toch wel voor Ajax kiezen Past ie ook beter en hij kan daar CL spelen en meer verdienen.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  zaterdag 27 maart 2004 @ 14:54:28 #78
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18002523
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:51 schreef Speed1971 het volgende:
Hij zal toch wel voor Ajax kiezen Past ie ook beter en hij kan daar CL spelen en meer verdienen.
Ik denk niet dat Ajax hem zou willen, ik ook niet.
Liever geen Mido's in het team. En behalve dat de concurrentie bij Ajax is ook wat groter..
Mitea, Soetaers en Sikora. Laat hem maar lekker naar psv gaan, .
-
pi_18002559
ik hoop dat ie komt... naar PSV,
mmmmja
  zaterdag 27 maart 2004 @ 14:59:59 #80
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18002618
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:51 schreef Speed1971 het volgende:
Nou Speed, hij ging toch naar jullie?
pi_18002620
Bij AJAX hebben ze hem iig niet nodig laat hem maar naar PSV gaan
  zaterdag 27 maart 2004 @ 15:01:28 #82
82560 Ruud_Gullit
pi_18002642
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 15:00 schreef Duiveltja het volgende:
Bij AJAX hebben ze hem iig niet nodig laat hem maar naar PSV gaan
En als VDV vertrekt dan?
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:11:33 #83
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_18003475
Kijk teletekst , meer nieuws over mogelijk vertrek naar PSV.

http://teletekst.nos.nl/gif/663-02.html
pi_18003495
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 15:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

En als VDV vertrekt dan?
Dan zijn Sneijder en Pienaar er nog, die kunnen ook op 10 spelen.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18003820
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:12 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Dan zijn Sneijder en Pienaar er nog, die kunnen ook op 10 spelen.
Plus De Ridder.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 16:36:26 #86
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18003858
Van mij mag hij komen. Feyenoord haalt niet uit die jongen wat erin zit. Zonde, want hij moet naar Duitsland in 2006 om te knallen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 27 maart 2004 @ 17:11:52 #87
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18004418
Jammer, dat de situatie momenteel zo is met dat aflopend contract.

Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat Van Persie onder Gullit zal uitgroeien tot het talent wat hij is, en dan misschien zelfs nog bij zou tekenen.

Maar ja..............
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 27 maart 2004 @ 17:17:22 #88
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18004499
Daar zou je een punt kunnen hebben. Gullit zou er misschien meer van kunnen maken. Tja, we zien wel. Bij Feyenoord hoort hij eigenlijk als straatschoffie en Rotterdammer, maar ja, we praten over voetbal anno 2004.
pi_18004530
Van Persie heeft als bijnaam "de Marokkaan", dus past hij ook wel bij NAC en Willem II momenteel.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 maart 2004 @ 17:27:49 #90
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18004679
Ik denk toch dat Van Persie buiten Nederland gaat voetballen.

Want hij weet ook dat onder Gullit hij een nieuwe kans zou krijgen, dus waarom dan vertrekken bij Feyenoord voor een nog langer verblijf in de Nederlandse competitie.

Of zie ik dat verkeerd?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_18004717
Ik las laatst dat v. Persie zich ook al irriteerde aan uitspraken die Gullit ergens had gedaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 27 maart 2004 @ 17:29:59 #92
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_18004723
Geld.
pi_18004736
Ik vind Van Persie de enige goede voetballer die ze bij Feyenoord hebben! En dan blijven ze maar zeuren over zijn arrogantie..! Van Persie zit volgens mij op een dood spoor bij Feyenoord en dat is niet goed voor hem en het NL voetbal. Ik geeft die jongen groot gelijk als hij naar PSV zou gaan, maar ik zou hem bij AJAX ook wel willen hebben!
geniet nooit met mate
pi_18004851
Tjah, hij heb ook geouwehoer over z'n contract, dus z'n verhouding met het bestuur (lees: Jorien) zal ook niet al te best zijn.

Maar ik zie hem ook niet naar PSV gaan eigenlijk, die zoeken een vervanger voor Robben, en das nou net de positie waar hij niet wil spelen, toch?
En ook past hij qua persoonlijkheid niet echt bij die club.

Persoonlijk zie ik hem ook liever vertrekken naar het buitenland, moet er niet aan denken als ie dadelijk tegen ons zou scoren..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_18005408
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:34 schreef zjroentje het volgende:

Plus De Ridder.
Die kan niet eens op z'n voeten blijven staan bij een zuchtje wind.

Van Persie is wmb welkom bij PSV. Dat beide clubs het direct met klem ontkennen zegt vrij weinig.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_18005434
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 18:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Die kan niet eens op z'n voeten blijven staan bij een zuchtje wind.
Ik had je al verwacht.

Ik denk dat De Ridder een prima nummer 10 zou zijn. Goed inzicht enzo.
pi_18008506
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Van Persie heeft als bijnaam "de Marokkaan", dus past hij ook wel bij NAC en Willem II momenteel.
Sneyder ook en die voetbalt bij Ajax
pi_18012895
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 20:58 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sneyder ook en die voetbalt bij Ajax
NAC is niet dom
pi_18015598
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ajax hem zou willen, ik ook niet.
Liever geen Mido's in het team. En behalve dat de concurrentie bij Ajax is ook wat groter..
Mitea, Soetaers en Sikora. Laat hem maar lekker naar psv gaan, .
  zondag 28 maart 2004 @ 04:00:56 #100
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18016188
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer, dat de situatie momenteel zo is met dat aflopend contract.

Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat Van Persie onder Gullit zal uitgroeien tot het talent wat hij is, en dan misschien zelfs nog bij zou tekenen.

Maar ja..............
Gullit zelf werd ook weggekocht door PSV voordat hij voor grof geld richting AC Milan vertrok. Feyenoord heeft een wat ongelukkige hand van aankopen en afstand doen van hun spelersmateriaal. Dan druk ik me nog zeer eufemistisch uit. Ik vermoed toch dat het aan het 'tochtige'Kuipklimaat ligt dat voetballers op zuid niet tot hun recht komen met als uitzonderingen de laatste jaren Henke Larsson en Pierre van Hooijdonk.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 28 maart 2004 @ 07:22:02 #101
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_18017264
Neem me niet kwalijk. Van Persie stijgt boven de middenmoot uit, maar wat hij in die paar eredivisiewedstrijden heeft laten zien is gemiddeld niet bijster briljant. Enkel en alleen omdat hij bij Feijenoord speelt, komt hij in de picture. Dat doet me altijd weer denken aan John Veldman. Hij kwam van Sparta naar Ajax en prompt werd hij opgeroepen voor het Nederlands elftal.
Als het niet zo is, dan moet je het niet forceren. Feijenoord heeft op dit moment gewoonweg geen topper. Klaar uit!
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_18019416
van Persie gaat mogelijk naar PSV
pi_18019440
quote:
Op zondag 28 maart 2004 13:15 schreef rattaplan het volgende:
...echt...?
In Southern Sun
  zondag 28 maart 2004 @ 13:41:12 #104
87870 Handsome
Forever more
pi_18019889
quote:
pi_18020483
quote:
Dat meen je niet
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18021301
Misschien is het ook wel zo dat van Persie eigenlijk niet zo goed is als hij bij zijn debuut leek. Van dat soort spelers zijn ook legio voorbeelden.

Het hoeft niet altijd aan de club / technische staf e.d. te liggen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 april 2004 @ 22:53:25 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18682558
Veel plezier bij Arsenal de komende 4 jaar tegen een hele dikke betaling.
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 26 april 2004 @ 01:39:03 #108
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18685314
Robin het ga je goed. Ik hoop dat je nu eindelijk eens je best doet!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 april 2004 @ 01:46:36 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18685397
ik hoop dat ie mislukt ja k ben pissed en kiest niet alleen niet voor psv maar off all clubs kiest voor Arsenal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 april 2004 @ 01:49:19 #110
92644 mr_anonimous
pi_18685422
quote:
Op maandag 26 april 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop dat ie mislukt ja k ben pissed en kiest niet alleen niet voor psv maar off all clubs kiest voor Arsenal

Wat is er mis met Arsenal?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 april 2004 @ 01:50:53 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18685436
quote:
Op maandag 26 april 2004 01:49 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Wat is er mis met Arsenal?
ja..... die club ligt me gewoon niet, arrogante houding altijd, die berg fransen die wenger daar heen heeft gehaald..... tis gewoon niet mijn club
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18685443
quote:
Op zondag 28 maart 2004 15:05 schreef methodmich het volgende:
Misschien is het ook wel zo dat van Persie eigenlijk niet zo goed is als hij bij zijn debuut leek. Van dat soort spelers zijn ook legio voorbeelden.

Het hoeft niet altijd aan de club / technische staf e.d. te liggen.
Inderdaad, ik vond Lurling in z'n eerste seizoen bij Den Bosch ook heel aardig voor de dag komen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 26 april 2004 @ 01:52:51 #113
92644 mr_anonimous
pi_18685457
Ja dat heb ik nou met Man U. Ik heb zo'n pesthekel aan Ferguson!! Gore kauwgomkauwende arro!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 april 2004 @ 01:54:08 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18685463
quote:
Op maandag 26 april 2004 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat heb ik nou met Man U. Ik heb zo'n pesthekel aan Ferguson!! Gore kauwgomkauwende arro!!
nou snap je dus wel waarom t dubbel zuur is dat ie niet naar psv komt
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 26 april 2004 @ 01:55:40 #115
92644 mr_anonimous
pi_18685476
Was jij dat soms op tv met dat van Persieshirt?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 april 2004 @ 01:57:47 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18685498
quote:
Op maandag 26 april 2004 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Was jij dat soms op tv met dat van Persieshirt?
gelukkig niet, mijn shirts zijn nog leeg aan de achterkant
t eerste wat k dacht toen k t zag was... wat kansloos en het tweede als hij nu maar tekent anders kun je shirt wel definitief weghangen
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 26 april 2004 @ 01:59:48 #117
92644 mr_anonimous
pi_18685521
Het is met name de schuld van Boonacker, zijn manager en zijn vader Bob. Zij hebben die jongen wijsgemaakt dat hij de nieuwe Diego is. Dream on, boys!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 april 2004 @ 02:03:39 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18685547
quote:
Op maandag 26 april 2004 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is met name de schuld van Boonacker, zijn manager en zijn vader Bob. Zij hebben die jongen wijsgemaakt dat hij de nieuwe Diego is. Dream on, boys!!
daar ben k dus ook bang voor, maar van persie zal zelf ook wel graag willen anders deed hij t niet. en hij zal best zn wedstrjidjes spelen
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 26 april 2004 @ 02:07:01 #119
92644 mr_anonimous
pi_18685570
Ja maar het was voor zijn ontwikkeling het best geweest als hij in Nederland was gebleven. In mijn ogen, het liefst bij Feijenoord. Maar als het niet anders kon naar PSV. Als Feijenoordsupporter ben ik toch stiekem wel blij dat hij niet naar een directe concurrent is gegaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 april 2004 @ 02:09:18 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18685586
quote:
Op maandag 26 april 2004 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar het was voor zijn ontwikkeling het best geweest als hij in Nederland was gebleven. In mijn ogen, het liefst bij Feijenoord. Maar als het niet anders kon naar PSV. Als Feijenoordsupporter ben ik toch stiekem wel blij dat hij niet naar een directe concurrent is gegaan.
denk ook dat zn ontwikkeling gebaat zou zijn bij wekelijks spelen, maargoed.
als psv fan vond k t wel erg grappig dat eenv an feijenoords grootste tallenten in eindhoven zou komen voetballen....maar dat is nu dus ff anders
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 26 april 2004 @ 02:10:44 #121
92644 mr_anonimous
pi_18685601
PSV zit nu wel met een groot probleem. Geen van der Sar en geen van Persie. Wie moet er nu komen?
pi_18686986
quote:
Op maandag 26 april 2004 02:10 schreef mr_anonimous het volgende:
PSV zit nu wel met een groot probleem. Geen van der Sar en geen van Persie. Wie moet er nu komen?
Niemand.
Wat een vrouw!
spits!
pi_18687189
quote:
Op maandag 26 april 2004 08:28 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Niemand.
Ze zullen wel achter Varynen aan gaan zitten, en ook dat gaat mislukken.

Ik begin Van Persie wel een loser te vinden, die jongen wordt aan alle kanten gebruikt en hij laat het gebeuren ook nog - een sukkel die de verkeerde keuzes maakt, hoe jammerlijk. Over een tijdje zal PSV blij zijn dat ze geen last van hem hebben.
pi_18687361
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze zullen wel achter Varynen aan gaan zitten, en ook dat gaat mislukken.

Ik begin Van Persie wel een loser te vinden, die jongen wordt aan alle kanten gebruikt en hij laat het gebeuren ook nog - een sukkel die de verkeerde keuzes maakt, hoe jammerlijk. Over een tijdje zal PSV blij zijn dat ze geen last van hem hebben.
Dat hij naar Arsenal gaat kan en is hem niet aan te rekenen. Maar je voor een laatste contractbespreking afmelden via SMS (!!) is echt te schandalig voor woorden. Fijne zaakwaarnemer heb je dan.
Wat een vrouw!
spits!
pi_18687391
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat hij naar Arsenal gaat kan en is hem niet aan te rekenen. Maar je voor een laatste contractbespreking afmelden via SMS (!!) is echt te schandalig voor woorden. Fijne zaakwaarnemer heb je dan.
Typisch een geval van 'Ik weet dat ik schofterig bezig ben, op deze manier hoef ik ze niet rechtstreeks te spreken'.
Klik dan als je durft
pi_18687431
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Typisch een geval van 'Ik weet dat ik schofterig bezig ben, op deze manier hoef ik ze niet rechtstreeks te spreken'.
Dat vind ik nog vrij optimistisch geformuleerd hoor
pi_18687451
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik nog vrij optimistisch geformuleerd hoor
Ik sta positief en optimistisch in het leven.
Je bent vrij om andere bewoordingen te gebruiken.
Klik dan als je durft
pi_18687472
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:31 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik sta positief en optimistisch in het leven.
Je bent vrij om andere bewoordingen te gebruiken.
Ik bedoelde de zin "ik weet dat ik schofterig bezig ben" - dat soort types hebben doorgaans niet zoveel zelfkennis.
pi_18687497
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik bedoelde de zin "ik weet dat ik schofterig bezig ben" - dat soort types hebben doorgaans niet zoveel zelfkennis.
Ah op die manier. Klopt, die Eurotekentjes overheersen nogal.
Klik dan als je durft
pi_18687581
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:35 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ah op die manier. Klopt, die Eurotekentjes overheersen nogal.
Je bedoelt de Pond Sterling-tekentjes...
Wat een vrouw!
spits!
pi_18687607
Met die dolgedraaide Feyenoord supporters (afgelopen weekend in Nijmegen b.v.) is het beter dat van Persie naar het buitenland gaat. Want een overgang naar PSV zou hem anders op veel bedreigingen komen te staan of misschien wel een moord.
Verstandig dat van Persie voor een BUITENLANDSE topclub kiest en niet afwacht of hij door asociale rotterdammers wordt neergelegd als ie voor PSV in de Kuip gaat spelen.
Welke voetballer met enig talent zou jarenlang in dit klote land willen blijven met al die achterlijke supporters?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_18687882
quote:
Op maandag 26 april 2004 02:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Ajax-fan vind ik het prachtig dat hij nou toch niet naar PSV gaat. Wat zullen ze balen daar bij PSV. Hoewel ik wel denk dat hij bij Arsenal minder zal spelen dan hij bij PSV zou doen...
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
  maandag 26 april 2004 @ 10:10:26 #133
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_18687989
Ik denk dat de keuze voor Arsenal voor Van Persie niet goed is. Na de voorbereidingen zal ie misschien een enkele wedstrijd op de bank zitten om vervolgens naar de tribune te verhuizen. Maar dan vervolgens wel z'n contract uitzitten, omdat het zo goed betaald, hč. Net als Winston - mijn goud kost ook geld - Bogarde.

Heb het idee dat het niet de keuze van Van Persie is. Hij had het er tenslotte over dat hij een keuze had gemaakt die op voetbal gebaseerd was, en niet op geld. Die keuze zou hij pas gaan maken als hij rond z'n 30e nog niet binnen was.

Weer een nederlands talent verkloot...
  maandag 26 april 2004 @ 10:30:04 #134
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18688283
quote:
Op maandag 26 april 2004 10:10 schreef Coelho het volgende:
Ik denk dat de keuze voor Arsenal voor Van Persie niet goed is. Na de voorbereidingen zal ie misschien een enkele wedstrijd op de bank zitten om vervolgens naar de tribune te verhuizen. Maar dan vervolgens wel z'n contract uitzitten, omdat het zo goed betaald, hč. Net als Winston - mijn goud kost ook geld - Bogarde.

Heb het idee dat het niet de keuze van Van Persie is. Hij had het er tenslotte over dat hij een keuze had gemaakt die op voetbal gebaseerd was, en niet op geld. Die keuze zou hij pas gaan maken als hij rond z'n 30e nog niet binnen was.

Weer een nederlands talent verkloot...
Gelukkig gaat Arsenal vrij goed met talenten om, en zal van Persie echt wel zijn speelminuten maken, Arsenal gaat geen 4,8 miljoen betalen om hem op de tribune neer te zetten.

Genoeg Spanjaarden die zeiden dat Reyes vrijwel niet aan spelen toe zou komen.
The Most Incredible, Baby
  maandag 26 april 2004 @ 11:14:47 #135
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18689167
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:43 schreef lionsguy18 het volgende:
Met die dolgedraaide Feyenoord supporters (afgelopen weekend in Nijmegen b.v.) is het beter dat van Persie naar het buitenland gaat. Want een overgang naar PSV zou hem anders op veel bedreigingen komen te staan of misschien wel een moord.
Verstandig dat van Persie voor een BUITENLANDSE topclub kiest en niet afwacht of hij door asociale rotterdammers wordt neergelegd als ie voor PSV in de Kuip gaat spelen.
Welke voetballer met enig talent zou jarenlang in dit klote land willen blijven met al die achterlijke supporters?
Aan welke lijmpot heb je recentelijk gesnoven?
  maandag 26 april 2004 @ 11:16:03 #136
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18689206
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:14 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Aan welke lijmpot heb je recentelijk gesnoven?
De 2,4-seconde lijm? .
The Most Incredible, Baby
  maandag 26 april 2004 @ 12:11:16 #137
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_18690524
Dag Robin.

Kan er echt niet om treuren.
A.M.A.B
pi_18692497
Z'n SMS tegoed is nu toch bijna op zou je denken...
pi_18696205
De zaakwaarnemer van Robin scheen een oude vete met Phillips / PSV te hebben....
www.thuisuiteten.nl
pi_18696400
Borst had gister natuurlijk wel een punt.
Als je moet kiezen tussen Arsenal en dan is de keuze wel snel gemaakt.
pi_18700442
quote:
Op maandag 26 april 2004 13:42 schreef jpzegthallo het volgende:
Z'n SMS tegoed is nu toch bijna op zou je denken...
Jo ArsN kom grAg @ hibury baln gr R v perC

(www.vi.nl)
pi_18708008
Hijs Dom
Geldwolf
en....
Van Persie is een Hoerejong! Een Hoerejong een hoerejong!
[14.gif]
pi_18718709
quote:
Op maandag 26 april 2004 18:58 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Jo ArsN kom grAg @ hibury baln gr R v perC

(www.vi.nl)
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:44:54 #144
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18720605
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:50 schreef Chen het volgende:
Hijs Dom
Geldwolf
en....
Van Persie is een Hoerejong! Een Hoerejong een hoerejong!
Dit noem ik nog eens een constructieve bijdrage tot een leuke discussie op dit voetbalforum over de persoon Robin van Persie.

Uitvoering: 10
Intelligentie: 10
Inhoud:10
Vorm: 10

Kortom geweldig.

On-topic:
Ik vindt het nog steeds jammer dat ie weggaat, maar naar Arsenal klinkt me veel beter in de oren als naar PSV. Nu maar hopen dat dit niet zo'n Bryan Roy verhaal wordt, maar zoals gezegd zal ie zijn kansjes wel krijgen Bij Arsenal. Ik ben nu wel benieuwd of Dennis Bergkamp een contract aangeboden krijgt voor nog een jaar, of dat ze er voor kiezen een jonge speler op die plaats te posteren. RvP zal wel aanzienlijk minder salaris verdienen dan Bergkamp. Het zou wel een gemis zijn.
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:49:38 #145
83628 BZ
aka Baza
pi_18720740
Is Van Persie niet gehaald door Arsenal voor de linkerkant, om in de toekomst Pires op te volgen? Want voor Bergkamp hebben ze Reyes al gehaald...
pi_18720817
quote:
Op maandag 26 april 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar je voor een laatste contractbespreking afmelden via SMS (!!) is echt te schandalig voor woorden. Fijne zaakwaarnemer heb je dan.
Zo schijnt dus de hele tijd contact te zijn gehouden, aldus Derksen.
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:59:28 #147
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18721022
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 14:49 schreef BZ het volgende:
Is Van Persie niet gehaald door Arsenal voor de linkerkant, om in de toekomst Pires op te volgen? Want voor Bergkamp hebben ze Reyes al gehaald...
Maar RvP kan ook op Bergkamps plek. Ik denk dat Reyes Bergkamp vervangt en dat RvP wisselspeler wordt voor zowel die positie als links.
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:51:55 #148
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_18722506
Waarom loopt iedereen RVP zo af te zeiken, is iedereen dan door de gebeurtenissen vergeten hoe mega veel talent die gast heeft?
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:57:41 #149
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18722640
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 15:51 schreef El-Rico het volgende:
Waarom loopt iedereen RVP zo af te zeiken, is iedereen dan door de gebeurtenissen vergeten hoe mega veel talent die gast heeft?
En weet je ook hoe mega weinig hij er mee doet?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:20:52 #150
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_18723220
Idd...

Hij had veel kunnen betekenen voor Feijenoord maar heeft het voor zichzelf verkloot. Ook van Marwijk is medeschuldige aan het feit dat hij nooit is doorgebroken.

Gezien het aantal wedstrijd dat Arsenal in een jaar speelt, zal hij vast wel wat speelminuten krijgen.
A.M.A.B
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:47:55 #151
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_18723899
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 14:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Zo schijnt dus de hele tijd contact te zijn gehouden, aldus Derksen.
Dus dankzij RvP kan Harrie van Raaij nu ook SMSsen????
pi_18723932
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 16:47 schreef Coelho het volgende:
Dus dankzij RvP kan Harrie van Raaij nu ook SMSsen????
pi_18727005
Ik denk toch dat Wenger er het nodige van weet te maken...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 april 2004 @ 13:15:04 #154
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_18742991
Van Persie gaat nu definitief naar Arsenal, voor 4 jaar, meldt studio sport

Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet. Jammer dat zo'n talent verloren gaat voor Nederland door te vroeg naar het buitenland te gaan. MAar goed laten we er het beste van hopen. Succes Robin en bye bye
...drop it like it's hot...
  woensdag 28 april 2004 @ 13:20:22 #155
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_18743118
Nu die weg is bij Feijenoord interesseert hij me niet meer. Is zjin eigen keuze geweest. Hij zal heus wel kansen krijgen om zich te bewijzen.
A.M.A.B
pi_18743288
quote:
Op woensdag 28 april 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:

Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet. Jammer dat zo'n talent verloren gaat voor Nederland door te vroeg naar het buitenland te gaan. MAar goed laten we er het beste van hopen. Succes Robin en bye bye
We hebben het vaak genoeg gezien dat talent verloren gaat door verkeerde carrierekeuzes
pi_18743328
Zo daar haalt feyenoord ff zwaar bakzeil. Eerst de grote jongen uithangen door 8 miljoen te vragen en hem uiteindelijk voor 3.5 miljoen van de hand doen. Zetten ze zich daar bij de "stadionclub" mooi voor lul.
  woensdag 28 april 2004 @ 13:37:27 #158
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_18743566
Hij gaat niet naar een van de directe concurrenten, is niet transfervrij, en brengt voor een wisselspeler altijd nog 3.5 mlj op. Toch niet heel verkeerd dacht ik zo. Natuurlijk hebben ze er eerst de hoofdprijs voor proberen te vangen, maar dit is misschien wel het meest haalbare. Hadden ze eerst 6 mlj gevraagd aan Arsenal, dan hadden die weer op hun beurt 3 geboden.
pi_18743696
quote:
Wat denkt hij daar nou te gaan doen? Pires of Bergkamp uit de basis spelen? Ik dacht het niet.
Misschien verhuren ze hem wel aan PSV?!
  woensdag 28 april 2004 @ 13:42:58 #160
93364 Guti
running in circles
pi_18743707
Begreep toch dat het om 4,8 mln gaat, zal wel verhuurd worden na een jaar...er lopen aardig wat jongens rond daar die al een balletje kunnen trappen dacht ik zo
Coming up tails
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2004 @ 14:00:39 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18744189
nou zul je het volgende zien: tussen de grote jongens van arsenal is ie rustiger en heeft niet zo'n grote mond, pakt t spelletje snel op en breek komend seizoen gewoon door omdat de basis, techniek en spelinzicht gewoon goed is.
dit is mijn nachtmerrie..........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_18744420
Ik ben toch wel blij dat hij naar het buitenland gaat en niet daar Eindhoven.... die gast met zijn PSV-v. Persie-shirt zal ook wel blij zijn met dit heuglijke nieuws.
  woensdag 28 april 2004 @ 14:14:41 #163
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  woensdag 28 april 2004 @ 14:15:46 #164
93364 Guti
running in circles
pi_18744574
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
nou zul je het volgende zien: tussen de grote jongens van arsenal is ie rustiger en heeft niet zo'n grote mond, pakt t spelletje snel op en breek komend seizoen gewoon door omdat de basis, techniek en spelinzicht gewoon goed is.
dit is mijn nachtmerrie..........
vond van Hooijdonk toch ook geen kleine jongen...
Coming up tails
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 april 2004 @ 14:18:45 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18744636
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:15 schreef Guti het volgende:

[..]

vond van Hooijdonk toch ook geen kleine jongen...
nee maar dat was ook een van de weinige bij feijenoord, en dan voel je je met superieure ttechniek al snel miskend......... van hooijdonk heeft trouwens ook met m gepraat en dat schijnt toen wel enigsinds gebaat te hebben
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 28 april 2004 @ 14:26:07 #166
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18744797
Van Persie gaat het gewoon maken in Londen. Mark my words.
Die jongen heeft zo veel inzicht en techniek, dat komt wel goed.
Zeker nu ook Kanu en Wiltord weg gaan bij Arsenal is er ook voorin wel een plekkie vrij.
  woensdag 28 april 2004 @ 14:27:46 #167
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_18744844
Van Persie tekent bij Arsenal

A.M.A.B
  woensdag 28 april 2004 @ 14:28:47 #168
93364 Guti
running in circles
pi_18744865
vergeet alleen niet dat ze daar ook nog wat aardige jeugdspelers hebben lopen..dus het zal kantje boord worden naar mijn idee
Coming up tails
pi_18744880
quote:

Gut hij leert daar op de trainingen meer dan wat hij zou kunnen leren in de HCE als hij zou mpogen spelen van van Marwijk. die EDU stelde in het begin geen flikker voor en binen een half jaar kan hij al aardig mee. Nou laten we zeggen dat RvP een jaar nodig heeft.. mooi toch.
  woensdag 28 april 2004 @ 14:29:27 #170
93364 Guti
running in circles
pi_18744885
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:27 schreef Cart_man het volgende:
Van Persie tekent bij Arsenal
Coming up tails
pi_18745003
Van Persie gaat Pires en Bergkamp niet uit de basis spelen, maar hij kan het komende jaar wel gigantisch veel van die gasten leren. Meer dan van Johann Vogel bijvoorbeeld.

En Guus Hiddink heeft nog nooit een speler beter gemaakt. Arsene Wenger doet dat aan de lopende band.

Verstandige keus van Robin.
pi_18745004
het schijnt inderdaad een kleine 5 miljoen euro te zijn. We zullen zien wat het wordt.
  woensdag 28 april 2004 @ 14:36:10 #173
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_18745029
5 miljoen pond hoor ik.
A.M.A.B
  woensdag 28 april 2004 @ 14:47:20 #174
93364 Guti
running in circles
pi_18745319
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:36 schreef Cart_man het volgende:
5 miljoen pond hoor ik.
4,8 miln euro...pond wordt wel wat te gortig....
Coming up tails
  woensdag 28 april 2004 @ 15:07:57 #175
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_18745769
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Van Persie gaat Pires en Bergkamp niet uit de basis spelen, maar hij kan het komende jaar wel gigantisch veel van die gasten leren. Meer dan van Johann Vogel bijvoorbeeld.

En Guus Hiddink heeft nog nooit een speler beter gemaakt. Arsene Wenger doet dat aan de lopende band.

Verstandige keus van Robin.
Ja joh, Wenger is een top-trainer.

Zelf Co Adriaanse is nog beter, t enige wat Wenger kan is z'n beste landgenoten bij elkaar kopen om vervolgens met al die inversteringen er nog relatief weinig van te bakken.
pi_18745825
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:26 schreef Frenkie het volgende:

Die jongen heeft zo veel inzicht en techniek, dat komt wel goed.
dat had Glen Helder ook
  woensdag 28 april 2004 @ 15:20:09 #177
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18746044
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:36 schreef Cart_man het volgende:
5 miljoen pond hoor ik.
Dat zou een hele mooie prijs zijn voor Robin.

MAar ik hou het toch bij die 3,5 milj. Euros!
  woensdag 28 april 2004 @ 15:26:16 #178
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18746178
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:07 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Ja joh, Wenger is een top-trainer.

Zelf Co Adriaanse is nog beter, t enige wat Wenger kan is z'n beste landgenoten bij elkaar kopen om vervolgens met al die inversteringen er nog relatief weinig van te bakken.
Kom alsjeblieft terug als je er enigzins verstand van hebt.

Deze Fransen die er nu spelen waren slechts aardige spelers toen ze bij Arsenal kwamen...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 28 april 2004 @ 15:27:25 #179
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18746195
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:11 schreef BobRooney het volgende:

[..]

dat had Glen Helder ook
Noem die naam niet rond Highbury tenzij je de lachers op je hand wil hebben
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 28 april 2004 @ 15:35:53 #180
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_18746391
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kom alsjeblieft terug als je er enigzins verstand van hebt.

Deze Fransen die er nu spelen waren slechts aardige spelers toen ze bij Arsenal kwamen...
Dat VIND jij ja, maar ik VIND dat niet.

T is een forum waar iedereen zn mening heeft aap.
  woensdag 28 april 2004 @ 15:46:28 #181
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18746658
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:35 schreef El-Rico het volgende:

DutchGooner: Monkey Boy!
  woensdag 28 april 2004 @ 15:47:18 #182
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18746678
quote:

[..]

Valt weinig te vinden. Zelfs Henry was een verguisde speler die niet goed genoeg was voor de absolute top toen hij bij juve weg kwam.
  woensdag 28 april 2004 @ 15:47:38 #183
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_18746690
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

:')
  woensdag 28 april 2004 @ 15:54:33 #184
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18746865
quote:

[..]

Je hebt gelijk,hoe krom die ook is.

Oja,mijnheer aap voor jou,dank U
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 28 april 2004 @ 15:55:11 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18746882
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

En we hebben weer genoeg gelachen voor vandaag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_18747353
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:47 schreef pfaf het volgende:
Valt weinig te vinden. Zelfs Henry was een verguisde speler die niet goed genoeg was voor de absolute top toen hij bij juve weg kwam.
Henry werd (door mij althans) nog steeds tot de supertalenten gerekend.
Pires werd door heel Europa heen begeerd en Vieira is al tijden niet nog beter geworden, Wiltord vind ik overschat. Van Bronkhorst is op Highbury bv ook niet beter geworden.

Het is imo sowieso de vraag dat als spelers bij Arsenal al beter worden of dat aan Wenger ligt, en niet gewoon aan de natuurlijke ontwikkeling van een speler, het dagelijks trainen met (andere) topspelers of door het spelen van wedstrijden op een hoger niveau. Het is volgens mij bv ook onzin om te zeggen dat Robben's ontwikkeling de verdienste is van Hiddink. Dat Cristiano Ronaldo beter gaat worden lijkt mij vanzelfsprekend, maar is Ferguson daar dan voor verantwoordelijk? De spelers kunnen dat zelf het beste beoordelen.

Er valt dus wel degelijk veel te vinden

Ik denk net als El-Rico dat Wenger geen toptrainer is.
pi_18749650
Gelukkig doet Wenger het dan ook niet in zijn eentje.
  woensdag 28 april 2004 @ 17:48:01 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18749974
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:13 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Henry werd (door mij althans) nog steeds tot de supertalenten gerekend.
Pires werd door heel Europa heen begeerd en Vieira is al tijden niet nog beter geworden, Wiltord vind ik overschat. Van Bronkhorst is op Highbury bv ook niet beter geworden.

Het is imo sowieso de vraag dat als spelers bij Arsenal al beter worden of dat aan Wenger ligt, en niet gewoon aan de natuurlijke ontwikkeling van een speler, het dagelijks trainen met (andere) topspelers of door het spelen van wedstrijden op een hoger niveau. Het is volgens mij bv ook onzin om te zeggen dat Robben's ontwikkeling de verdienste is van Hiddink. Dat Cristiano Ronaldo beter gaat worden lijkt mij vanzelfsprekend, maar is Ferguson daar dan voor verantwoordelijk? De spelers kunnen dat zelf het beste beoordelen.

Er valt dus wel degelijk veel te vinden

Ik denk net als El-Rico dat Wenger geen toptrainer is.
Henry was een goede spits bij Monaco en werd verknald/verknalde zichzelf bij Juve en is door Wenger uit het slop gehaald en is helemaal tot bloei gekomen.
Pires was een aardige buitenspeler bij L'OM en niet meer dan dat-"door heel Europa begeerd",lijkt wel Lazovic....

Vieira kwijnde weg op de bank in Milaan en is dankzij AW de speler die hij nu is,1 van de beste spelers ter wereld op die plek,dan is het niet zo gek dat je niet hard meer groeit

Gio had de pech dat ie 3 kwart seizoen er heeft uitgelegen met een blessure en op het moment dat ie weer fit was stond Barca op de stoep.
Hij is logischerwijs daar naartoe gegaan in de hoop meer te spelen gezien het aantal wedstrijden dat ie op dat moment voor Arsenal had gespeeld
Dus die paar maanden dat ie fit was bij Arsenal is het moeilijk een speler echt beter te maken.

Tuurlijk is het het ook een natuurlijke ontwikkeling maar dat spelers zoals Toure,Cole,Lauren,Henry,Pires,Vieira beter zijn geworden is zeker wel mede de verdienste van AW
Owja,toptrainer of niet,prijzen liegen niet.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 28 april 2004 @ 17:50:26 #189
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18750023
Al was het maar 1 jaar dat hij in Eindhoven had gebald, ik denk dat het heel veel had uitgemaakt.
  woensdag 28 april 2004 @ 18:28:17 #190
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18750868
Als Van Persie zijn draai vind speelt ie wel achter enkele fantastische spelers!

Henry
  woensdag 28 april 2004 @ 20:02:46 #191
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_18753214
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je hebt gelijk,hoe krom die ook is.

Oja,mijnheer aap voor jou,dank U
Yep, het woord aap moet weer t respect terug krijgen die t altijd had.
pi_18766027
Henry was een toptalent, maar had een flinke vlek opgelopen in Turijn. Ongeveer zoals van Persie. Hem aantrekken was dus een behoorlijke gok.

Pires zat ook op dood spoor bij Marseille, na een rampzalig seizoen als aanvoerder.

Vieira kwijnde weg bij Milan, toen niemand hem feitelijk kende. Ga maar na, zelfs Ajax was heel lang in de markt. Zeker nog geen gearriveerde topper dus, die inmiddels tot de wereldtop wordt gerekend.

Kolo Touré was volslagen onbekend en is nu de revelatie van de PL.

Wiltord heeft het echt niet zo slecht gedaan, gemeten naar goals.

Wie kende Ljungberg toen Arsenal hem haalde?

Wenger heeft bovendien eerder met Monaco geweldig gewerkt. Hem geen toptrainer noemen is prima, maar dan zijn er dus erg weinig toptrainers in de voetbalwereld.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 april 2004 @ 10:56:23 #193
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18766069
Achja, mensen die zeggen dat Wenger geen toptrainer is vast omdat z'n hem niet mogen.

ik zeg verder niks over Wenger
pi_18766117
Wenger is natuurlijk een droplul.

Als hij Europees eens wat presteerde zou hij een toptrainer zijn. Naar PL maatstaven is hij dat natuurlijk allang.
pi_18768223
Zat Wenger er maar toen Glen Helder naar Arsenal ging
  donderdag 29 april 2004 @ 13:04:04 #196
82560 Ruud_Gullit
pi_18769139
Volgens mij is v. Persie behoorlijk bijgedraaid, en een stuk volwassener geworden. In ieder geval niet (meer) zo'n arrogante lul als iedereen roept.
Als ik zo een interview in het AD van hem lees, lijkt het me zelfs best een symphatieke gozer. Dat ie op eigen initiatief z'n excuses aan Hiddink heeft aangeboden, en hem vertelde dat PSV hem geweldig behandeld heeft, en dat ie het jammer vond dat het zo is afgelopen.

En dat ie na de laatste wedstrijd van Feyenoord volgende maand de hele selectie mee uit eten neemt, en daarna met ze gaat stappen.

Maar die Boonacker daarentegen is echt een walgelijke kutvent (lees b.v. het verhaal in de VI van deze week). Hoe die met Sevilla en PSV omging, echt vreselijk. .

Laten we hopen dat v. Marwijk Robin de laatste wedstrijden met Feyenoord een mooi afscheid gunt, en hem weer is in de basis laat starten.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 april 2004 @ 13:12:10 #197
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18769351
quote:

[..]

Als het niet zwaar off-topic zou zijn zou ik vragen wie je dan WEL een goeie trainer vind ...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 april 2004 @ 13:19:51 #198
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18769538
Ik denk dat Robin hetwel gaat redden. Slechter dan die Aladiere (of hoe je dat ook spellen mag) is-ie volgens mij niet...
  donderdag 29 april 2004 @ 13:22:30 #199
82560 Ruud_Gullit
pi_18769595
Ik denk het ook wel ja. .
pi_18769668
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:04 schreef Ruud_Gullit het volgende:

<knip>

Maar die Boonacker daarentegen is echt een walgelijke kutvent (lees b.v. het verhaal in de VI van deze week). Hoe die met Sevilla en PSV omging, echt vreselijk. .

<knip>
wat heeft die Boonacker dan gedaan?? (ik lees geen VI)
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  donderdag 29 april 2004 @ 13:32:44 #201
93364 Guti
running in circles
pi_18769816
ik begreep dat ze tegenwooridg alleen nog maar sms-en...en die Boon had alleen een smsje gestuurd om de boel af te blazen.....geen stijl
Coming up tails
pi_18773147
Boonacker had een oude vete met PSV / Phillips. Simpel.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 april 2004 @ 16:05:59 #203
92644 mr_anonimous
pi_18773338
Waarover ging die vete eigenlijk?
  donderdag 29 april 2004 @ 16:10:01 #204
82560 Ruud_Gullit
pi_18773451
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:26 schreef Famas het volgende:

[..]

wat heeft die Boonacker dan gedaan?? (ik lees geen VI)
Sevilla en PSV weken aan het lijntje gehouden. Voorliegen, zich niet aan afspraken houden, geen enkel respect voor de mensen/clubs waar hij zaken mee doet.
pi_18773541
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarover ging die vete eigenlijk?
Dat werd me niet geheel duidelijk uit de VI. Zal wel zakelijk zijn. Ik neem niet aan dat Boonacker een Philips-dochter gegrepen heeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_18773688
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:54 schreef methodmich het volgende:
Henry was een toptalent, maar had een flinke vlek opgelopen in Turijn. Ongeveer zoals van Persie. Hem aantrekken was dus een behoorlijke gok.

Pires zat ook op dood spoor bij Marseille, na een rampzalig seizoen als aanvoerder.

Vieira kwijnde weg bij Milan, toen niemand hem feitelijk kende. Ga maar na, zelfs Ajax was heel lang in de markt. Zeker nog geen gearriveerde topper dus, die inmiddels tot de wereldtop wordt gerekend.

Kolo Touré was volslagen onbekend en is nu de revelatie van de PL.

Wiltord heeft het echt niet zo slecht gedaan, gemeten naar goals.

Wie kende Ljungberg toen Arsenal hem haalde?

Wenger heeft bovendien eerder met Monaco geweldig gewerkt. Hem geen toptrainer noemen is prima, maar dan zijn er dus erg weinig toptrainers in de voetbalwereld.
Henry had evt nog best kunnen doorbreken bij Juve. Dat Pires wegkwijnde, kwam denk ik omdat hij het wel gezien had in de Franse competitie. Een beetje zoals Van Bommel in NL, veel transfergeruchten en nog niet weg.
Goede spelers halen die niemand (mwah) kent, getuigt eerder van goede scouting en goed snel handelen, dan van goed trainerschap.

Als je erg kritisch kijkt, zijn er inderdaad weinig toptrainers (op een constant niveau). Neem Van Gaal, absolute topprestaties bij Ajax, 2 jaar goed bij Barcelona, 2 jaar matig bij Barcelona, ronduit slecht bij Oranje (en absoluut lachwekkend bij SBS6 ).
Er valt iig genoeg op Wenger's prestaties af te dingen imo.

on-topic: Zet hem op, Robin!!!
  donderdag 29 april 2004 @ 16:22:11 #207
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18773761
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:19 schreef FritsVanEgters het volgende:

Er valt iig genoeg op Wenger's prestaties af te dingen imo.

idd,net zoals op zoveel andere trainers
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 april 2004 @ 16:24:11 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18773805
wel leuk we praten nauwelijks over zn voetbal prestaties hier, maar eigenlijk alleen over zn transfer. t topic had beter "het grote van Persie transfer topic" kunnen heten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_18774073
Over z'n voetbalprestaties zijn we tegenwoordig snel klaar.

Hij zit wel stijlvol op de bank.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 29 april 2004 @ 16:46:31 #210
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18774336
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:

Hij zit wel stijlvol op de bank.
SCH,wat vind jij.

Moet ie gewoon met 2 voeten op de grond op de bank zitten of met zijn knietjes over elkaar?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 april 2004 @ 16:49:06 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18774399
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

SCH,wat vind jij.

Moet ie gewoon met 2 voeten op de grond op de bank zitten of met zijn knietjes over elkaar?
k denk dat sch hem liever op zn knietjes voor zich heeft
DeLuna vindt me dik ;(
pi_18774477
Dat mag niet. Van Persie is de "Marokkaan", die willen dat per definitie niet. Mag ook niet van Bouchra, zijn vriendinnetje.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 juli 2004 @ 17:58:02 #213
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_20704103
Hier Loekie.

Ken je verder lullen over dat Marokkaanse strebertje...
A.M.A.B
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2004 @ 17:59:12 #214
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20704138
die heb je diep opgegraven Cart_man
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_20704179
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Mag ook niet van Bouchra, zijn vriendinnetje.
Zeg me dat het niet dat wichtje uit K-Otic is.
  zondag 18 juli 2004 @ 18:03:04 #216
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20704212
Is idd niet die van K-otic.
Het is trouwens niet alleen zijn vriendin, ook z'n vrouw, ze zijn in mei getrouwd .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 18 juli 2004 @ 18:04:10 #217
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_20704241
quote:
Op zondag 18 juli 2004 17:59 schreef just me het volgende:
die heb je diep opgegraven Cart_man
Heb ik gedaan voor mijn goede vriend, Loek.

Die zit een goede topic te bevlekken met zijn geblaat.
A.M.A.B
pi_20704258
Gelukkig. Anders hebben we zowaar een TMF-invasie op de spelersvrouwentribune van het Nederlands Elftal.
  zondag 18 juli 2004 @ 18:06:14 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20704278
Deze Bouchra is trouwens een stuk leuker. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_20704304
quote:
Op zondag 18 juli 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Het is trouwens niet alleen zijn vriendin, ook z'n vrouw, ze zijn in mei getrouwd .
LoL wist niet dat van Persie getrouwd was en dan ook met een Marokkaanse
pi_20704369
quote:
Op zondag 18 juli 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
Deze Bouchra is trouwens een stuk leuker. .
Foto iemand?
  zondag 18 juli 2004 @ 18:41:20 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 18 juli 2004 @ 20:30:09 #223
13462 BansheeBoy
pi_20707533
quote:
Op zondag 18 juli 2004 18:07 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

LoL wist niet dat van Persie getrouwd was en dan ook met een Marokkaanse
En geloof me of niet. Van Persie speelt echt Marokkaans voetbal, dat heerlijke nonchalante en technische spel, typisch Marokkaans

zondag 18 juli 2004 @ 20:53:02 #224
13462 BansheeBoy
pi_20708015
Overigens ben ik wel blij dat ik het goed gezien heb dat hij naar een topclub zou gaan, getuige de openingspost die van mij afkomstig is.

Check overigens de volgende foto

zondag 18 juli 2004 @ 20:54:48 #225
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_20708050
wallah
A.M.A.B
  zondag 18 juli 2004 @ 20:54:49 #226
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_20708051
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Check overigens de volgende foto
[afbeelding]
Hahaha! Van Persie met een Heitinga-smoel!
pi_20722367
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Dat mag niet. Van Persie is de "Marokkaan", die willen dat per definitie niet. Mag ook niet van Bouchra, zijn vriendinnetje.
Moet je eens in het anne frankplantsoen kijken.
pi_20722645
Ik denk dat hij wel een grote voetballer gaat worden als hij maar zijn stinkende best gaat doen want hij is nu in een perfecte nest in Engeland waar hij heel erg veel kan leren.
pi_20723412
quote:
Op zondag 18 juli 2004 18:03 schreef BVO het volgende:
Toen nog niet.

Die foto, dat horloge.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:58:40 #230
13462 BansheeBoy
pi_20963517
Van Persie ! De opvolger van wijlen Bergkamp !

pi_20971610
Goed interview van Robin met meneer Hans Kraaij na de wedstrijd.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 13:48:15 #232
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20973705
Wil Robin gaan slagen zal zijn handelingssnelheid toch een stuk omhoog moeten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20976871
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie ! De opvolger van wijlen Bergkamp !

Dennis overleden? Tragisch!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 juli 2004 @ 19:48:31 #234
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20979779
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dennis overleden? Tragisch!
Dat jij nog ingaat op die piemel?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20979799
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat jij nog ingaat op die piemel?
Besneden piemel hoor
  zaterdag 31 juli 2004 @ 19:50:31 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20979813
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Besneden piemel hoor
whatever,het is iig een grote eikel

ja kom maar SCH
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20979862
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

whatever,het is iig een grote eikel

ja kom maar SCH
We zijn het weer eensch
  zaterdag 31 juli 2004 @ 19:54:32 #238
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20979874
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:53 schreef SCH het volgende:

[..]

We zijn het weer eensch
KUT
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20979899
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

KUT
Vrienden worden? Er zit niks anders op!
  zaterdag 31 juli 2004 @ 19:56:35 #240
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20979913
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Vrienden worden? Er zit niks anders op!
Nee
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20979939
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nee
Kennissen dan?
  zaterdag 31 juli 2004 @ 20:00:31 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20979978
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Kennissen dan?
Nee

Laten we alles maar bij het oude laten,op meetings heb je iig ook geen last meer van me
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 31 juli 2004 @ 20:01:51 #243
13462 BansheeBoy
pi_20980002
Waarom vind je me een eikel ? Is mijn mening zo sterk

pi_20980601
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom vind je me een eikel ? Is mijn mening zo sterk
Je sig alleen al.

Diba

pi_20980798
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 20:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nee

Laten we alles maar bij het oude laten,op meetings heb je iig ook geen last meer van me
Nou zeg, ik voelde net iets groeien
  zaterdag 31 juli 2004 @ 20:49:55 #246
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_20980873
in je broek zeker.
A.M.A.B
pi_20980896
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 20:49 schreef Cart_man het volgende:
in je broek zeker.
jij hebt DG nog nooit ontmoet zeker?
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:05:06 #248
13462 BansheeBoy
pi_20981137
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

jij hebt DG nog nooit ontmoet zeker?
Ben jij een vrouw dan ?

pi_20984618
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw dan ?
pi_20984778
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw dan ?

pi_20984782
Back on topic.
  zondag 1 augustus 2004 @ 11:15:03 #252
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_20987437
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Back on topic.
moraalridder, postopkrikker, wannabe, zeikerd
852002IWASTHERE
pi_20987629
Van Persie spreekt zich uit: "Ooit zal ik vertellen hoe ik over bepaalde mensen bij Feyenoord denk. En echt, daar zal iedereen van schrikken. Als de tijd rijp is, nagel ik degenen die mij onrechtvaardig hebben behandeld, aan de schandpaal."

Beetje laag.
  zondag 1 augustus 2004 @ 12:34:11 #254
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20988472
Nol Hendriks was van de week ook erg positief in het AD over van Persie.
quote:
Robin van Persie: Van Persie redt het nooit. Nergens. Als ik hem voor niks kon krijgen en ik moest hem 17 duels in de basis laten beginnen, dan nam ik hem niet. Met zijn mentaliteit is hij een splijtzaam in de selectie, ondanks zijn superkwaliteiten.
Het hele artikel:
http://www.rodajcfans.nl/site.php?PID=5&tekst_id=1216
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_20989463
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef F1908 het volgende:

[..]

moraalridder, postopkrikker, wannabe, zeikerd
Ik wou er nog een stuk achteraan posten, maar dat ben ik blijkbaar vergeten
  zondag 1 augustus 2004 @ 16:17:58 #256
13462 BansheeBoy
pi_20992291
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 11:33 schreef gras het volgende:
Van Persie spreekt zich uit: "Ooit zal ik vertellen hoe ik over bepaalde mensen bij Feyenoord denk. En echt, daar zal iedereen van schrikken. Als de tijd rijp is, nagel ik degenen die mij onrechtvaardig hebben behandeld, aan de schandpaal."

Beetje laag.
Heeft hij dat echt gezegd ? Had ik niet van hem verwacht nu hij is getrouwd met een Marokkaanse, Marokkanen zijn over het algemeen beleefder nl.

zondag 1 augustus 2004 @ 16:57:12 #257
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_20992912
van Persie is en blijft een verwend arrogant takkejoch. Verdiend een paar fikse trappen onder zijn reet.
A.M.A.B
  zondag 1 augustus 2004 @ 18:52:28 #258
13462 BansheeBoy
pi_20994836
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 16:57 schreef Cart_man het volgende:
van Persie is en blijft een verwend arrogant takkejoch. Verdiend een paar fikse trappen onder zijn reet.
Als dat me een transfer naar Arsenal oplevert wil ik dat gedrag ook wel hebben

pi_20995748
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als dat me een transfer naar Arsenal oplevert wil ik dat gedrag ook wel hebben

Arsenal denkt dat ze hem kunnen veranderen en dat hij dan een superster wordt.
  zondag 1 augustus 2004 @ 19:48:07 #260
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20995823
De coach van Arsenal zei dat hij 'de verhalen' (van Persie's gedrag) kende maar dat hij daar nog niks van gemerkt had. Hij schijnt zich prima te gedragen en gemotiveerd te zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 1 augustus 2004 @ 20:01:09 #261
13462 BansheeBoy
pi_20995992
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 19:48 schreef TC03 het volgende:
De coach van Arsenal zei dat hij 'de verhalen' (van Persie's gedrag) kende maar dat hij daar nog niks van gemerkt had. Hij schijnt zich prima te gedragen en gemotiveerd te zijn.
Vind je het gek, als ik met Bergkamp zou spelen zou ik altijd nederig naar de grond kijken en alles wat hij zegt tot me nemen

pi_20996439
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind je het gek, als ik met Bergkamp zou spelen zou ik altijd nederig naar de grond kijken en alles wat hij zegt tot me nemen

.. !
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:18:07 #263
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20997412
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 20:25 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

.. !
't Is BansheeBoy.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_20998098
Iets uitgebreider dan de post van Gras:
quote:
Van Persie: 'Nog appeltje te schillen met Feyenoord'

Robin van Persie heeft in een interview met De Telegraaf vertelt dat hij nog lang niet vergeten is wat er allemaal gebeurd is in zijn bij bij Feyenoord. "Als de tijd rijp is, nagel ik degenen die mij onrechtvaardig hebben behandeld aan de schandpaal", zegt de huidige aanvaller van het Engelse Arsenal.

De Rotterdammer heeft een moeilijke tijd in De Kuip gehad. Hoewel hij altijd zeer veel talent was, werd hij door de trainer, medespelers en supporters gezien als 'een lastige jongen'. Van Persie wil echter ooit opheldering geven over dit 'vertekende beeld'. "En echt, daar zal iedereen van schrikken", zegt Van Persie.

Momenteel is de Jong Oranje-international in Amsterdam, voor het eerst sinds de rellen bij Jong Ajax tegen Jong Feyenoord. Van Persie zegt die dag nog altijd vers in zijn geheugen te hebben. Vanavond wil hij sportieve wraak nemen. Dan speelt hij met Arsenal in het Amsterdam Tournament tegen de Amsterdammers

bron: voetbalzone
That's all folks!
pi_20998602
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:18 schreef TC03 het volgende:

[..]

't Is BansheeBoy.
Maar deze keer heeft 'ie wel gelijk
  maandag 2 augustus 2004 @ 00:50:52 #266
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002502
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Arsenal denkt dat ze hem kunnen veranderen
en dat begin ik beetje bij beetje te geloven
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21002545
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 00:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en dat begin ik beetje bij beetje te geloven
Mij heeft ie vrijdag niet kunnen overtuigen in ieder geval...
In Southern Sun
  maandag 2 augustus 2004 @ 00:54:35 #268
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002564
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 00:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mij heeft ie vrijdag niet kunnen overtuigen in ieder geval...
Hij speelde redelijk toen maar zijn handelingssnelheid is nog te laag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21002603
Juist daarom, alsof ie zelfs bij zijn (mede) C-ploeggenoten tekort kwam...
In Southern Sun
  maandag 2 augustus 2004 @ 00:57:56 #270
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21002626
Och, hij speelde best aarig hoor.

En met lef, kan ik wel waarderen, dat tegen een fluitende arena.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21002639
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 00:57 schreef popolon het volgende:
Och, hij speelde best aarig hoor.

En met lef, kan ik wel waarderen, dat tegen een fluitende arena.
Wat tackelde volgens mij Obodai 'm heerlijk zeg...
In Southern Sun
  maandag 2 augustus 2004 @ 00:59:26 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002654
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist daarom, alsof ie zelfs bij zijn (mede) C-ploeggenoten tekort kwam...
Vrijdag was het een soort van B-Team idd alhoewel die Ne mij wel kon bekoren als proefspeler,Hoyte zakt gruwelijk door de mand vandaag evenals Pennant in dit toernooi,wieberen dus
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21002683
Kan Van Persie volgens jou rekenen op veel speeltijd komend seizoen?
In Southern Sun
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:01:09 #274
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21002685
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 00:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat tackelde volgens mij Obodai 'm heerlijk zeg...
MAg best, zolang het fair is

Heb niets tegen hem, zulke speleres houden het voetbal leuk, of je het nou met 'm eens bent of niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21002714
Ik mag m niet. Dit jaar mag ie laten zien of ie die grote bek van m waar kan maken...
In Southern Sun
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:03:16 #276
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002728
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan Van Persie volgens jou rekenen op veel speeltijd komend seizoen?
iig op meer tijd dan de gemiddelde Nederlander denkt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21002758
Nou, omdat ie dus bij dat B-team in de basis stond en vandaag maar een minuut of tien speeltijd kreeg ben ik geneigd om te denken dat ie dus verre van eerste keus is...
In Southern Sun
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:06:04 #278
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002773
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, omdat ie dus bij dat B-team in de basis stond en vandaag maar een minuut of tien speeltijd kreeg ben ik geneigd om te denken dat ie dus verre van eerste keus is...
Is ie ook niet maar ik zeg dat ie aan minimaal 900 minuten komt dit seizoen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:07:09 #279
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21002785
Daar maak ik 1800 van, gezien het programma.
pi_21002793
Zal me benieuwen. Voor zijn ontwikkeling en vooral voor Oranje zou het een goede zaak zijn, of je m nou mag of niet...
In Southern Sun
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:08:06 #281
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002808
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:07 schreef popolon het volgende:
Daar maak ik 1800 van, gezien het programma.
dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 2 of 3 LC wedstrijden zal spelen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21002827
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 6 CL wedstrijden zal spelen
In Southern Sun
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:12:57 #283
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002880
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Kom op,je kan beter
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:14:24 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21002899
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

dat is wel veel he aangzien Arsenal maar 2 of 3 LC wedstrijden zal spelen
Ik hou ook rekening met de 23 verschillende cups die in Engeland spelen.
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:15:49 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21002924
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:14 schreef popolon het volgende:

[..]

[offtopic]
D'r komt daar wel publiek op af, dat lukt hier nog geen eens met 1 cup...
[/offtopic]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:16:54 #286
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002941
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:14 schreef popolon het volgende:

[..]

Verrek,je hebt gelijk; de CS (1 wedstrijd),LC (5 wedstrijden),FAC (6 wedstrijden) en de CL (13 wedstrijden)

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21006223
Ik vind Van Persie leuk en ik zal hem niet uitfluiten als hij in de halve finale voor de UEFA-cup in het Abe Lenstra Stadion komt spelen.

Promise
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:55:08 #288
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_21006758
Ik vind Van Persie ook een prima voetballer en ook qua inzet en durf etc gewoon goed. Ik denk dat sommigen van de oude garde spelers misschien moeite hadden om door een broekie gedold te worden ofzo...
Ik begrijp de uitspraken van van der Herik ook niet echt, maar goed, hij gaat zo'n beetje met iedere top-voetballer op de stok, dus laat maar bakken.

Ik denk inderdaad dat Van Persie's houding vaak onbegrepen wordt. Gebeurt vaker dat zelfverzekerde maar verlegen jongens als 'arrogant' beschouwd worden.

De interviews die ik van hem heb gezien en gelezen, komt ie gewoon goed over, en op het veld is het een plezier om naar te kijken. Ik hoop dat hij het prima zal doen bij Arsenal en Arsene Wenger zal wel raad weten met zijn persoonlijkheid EN zijn talenten.

Trouwens, toen Cruyff jong was, werd ie ook door compleet Nederland uitgekotst.
  maandag 2 augustus 2004 @ 15:39:59 #289
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21012249
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:19 schreef SCH het volgende:
Ik vind Van Persie leuk en ik zal hem niet uitfluiten als hij in de halve finale voor de UEFA-cup in het Abe Lenstra Stadion komt spelen.

Promise
UEFA? Bij welke club speelt van Persie tegen die tijd dan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21012413
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 15:39 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

UEFA? Bij welke club speelt van Persie tegen die tijd dan?
Gaat arsenal europa niet in dan?
pi_21012754
Ik vind van Persie een geweldige voetballer.
Jammer genoeg is Nederland kwa nivo en mentaliteit een beetje te klein voor hem.
Ik bewonder zijn lef en talent.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_21013068
Dat Van Persie zich daar nederig opstelt is wel logisch.

Bij Feyenoord liepen nu eenmaal niet echt briljante voetballers rond en dan ga je snel zweven als je zelf wel 10 x kan hooghouden.

Als hij bij Arsenal arrogant doet, zullen mannen als Vieira, Pires en Henry hem in zijn gezicht uitlachen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21013088
Arrogant???
Hij is toch geen ex-ajacied?
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:45:38 #294
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21013540
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 15:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Gaat arsenal europa niet in dan?
Jawel maar UEFA is te min voor ons,wij gaan meer voor de CL...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:46:29 #295
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21013570
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Als hij bij Arsenal arrogant doet,
zal dat snel de kop ingedrukt worden.

Arsene knows....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21013596
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Jawel maar UEFA is te min voor ons,wij gaan meer voor de CL...
Tuurlijk, eventjes - en dan vervolgens tegen ons
pi_21013649
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

zal dat snel de kop ingedrukt worden.

Arsene knows....
En dan zal zo'n Vieira of Campbell hem wel afzagen toch?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:49:58 #298
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21013661
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

En dan zal zo'n Vieira of Campbell hem wel afzagen toch?
ik mag het hopen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:37:44 #299
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21041697
Er is trouwens weer een ziek incident gebeurd met 2 ajax"supporters" voorafgaand aan het AT.

Toen van Persie aankwam bij het hotel is hij door 2 personen bespuugd,helden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21041790
En terecht
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 22:43:41 #301
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21041835
lulkoek natuurlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties