Ooit eens gelezen dat de trend tegenwoordig is om eerder wat meer geld uit te geven aan een goed festival dan wekelijks uit te gaan in een club. Ben zelf een mid dertiger en sta niet zo vaak meer in een club, dus geen idee of dit klopt. Weet wel dat in "mijn tijd" het normaal was om paar keer per week in een club te staan, geen idee hoe dat tegenwoordig is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:25 schreef beantherio het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of het dit jaar weer zo snel gaat uitverkopen met de inflatie van de afgelopen maanden. Wanneer gaan mensen bezuinigen op festivalbezoek?
Helaas ben ik nog ouder, maar denk dat dat wel klopt. Snap het ook wel, elke week vrijwel dezelfde routine is wel beetje achterhaald. Zeker met al die kleine festivalletjes/feestjes in de buurt tehenwoordig. De grote clubs zijn al tijden langzaam aan het uitsterven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ooit eens gelezen dat de trend tegenwoordig is om eerder wat meer geld uit te geven aan een goed festival dan wekelijks uit te gaan in een club. Ben zelf een mid dertiger en sta niet zo vaak meer in een club, dus geen idee of dit klopt. Weet wel dat in "mijn tijd" het normaal was om paar keer per week in een club te staan, geen idee hoe dat tegenwoordig is.
Ik heb in mijn jongere jaren juist heel erg genoten van Lowlands maar de lineups doen mij tegenwoordig een stuk minder en de prijzen zijn juist gigantisch omhoog gesprongen. Ook gaan de bedragen die je neer moet leggen voor een lullig pizzapuntje mij echt veel te ver. Niet dat ik het niet kan opbrengen maar ik voel me daar gewoon genaaid bij. Ook vind ik juist een avondje lekker laat maken en de volgende dag uitbrakken/rusten wel fijn. Dat is toch lastiger op een festival waar je de daaropvolgende dagen ook nog sociaal en bubbly 'moet' zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ooit eens gelezen dat de trend tegenwoordig is om eerder wat meer geld uit te geven aan een goed festival dan wekelijks uit te gaan in een club. Ben zelf een mid dertiger en sta niet zo vaak meer in een club, dus geen idee of dit klopt. Weet wel dat in "mijn tijd" het normaal was om paar keer per week in een club te staan, geen idee hoe dat tegenwoordig is.
Dat is reden dat ik nog steeds naar de "normale" camping ga, de sfeer blijft gewoon ongeėvenaard. Maar met het jaar begin ik wel steeds minder plezier te beleven aan het sjouwen van alle troep en het slechte slapen op een luchtbedje.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
Er stond alleen altijd wel wat leuks qu
Ontbijten met knakworstjes op oud brood.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:15 schreef beantherio het volgende:
De camping is essentieel. Sterker nog: het festival niet verlaten gedurende het weekend is essentieel. Een jaar ben ik eens 's ochtends met de bus naar huis en terug gegaan om even te douchen en dat voelde haast als cheaten. De gezellige puinhoop van het kamperen hoort voor 200% bij de ervaring van het festival.
Je wist niet dat ze op Lowlands ook douches hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:15 schreef beantherio het volgende:
De camping is essentieel. Sterker nog: het festival niet verlaten gedurende het weekend is essentieel. Een jaar ben ik eens 's ochtends met de bus naar huis en terug gegaan om even te douchen en dat voelde haast als cheaten. De gezellige puinhoop van het kamperen hoort voor 200% bij de ervaring van het festival.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ontbijten met knakworstjes op oud brood.
Dat wist ik maar ik vond het blijkbaar nodig om thuis te douchen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je wist niet dat ze op Lowlands ook douches hebben?
Er wordt inderdaad gepraat over verhoging van 30 euro. Bizar.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:54 schreef Simmertje het volgende:
Vandaag dus de eerste namen![]()
Echt heel benieuwd wat de prijs van het festival gaat worden, maar ik vrees dat het richting de 275 gaat.
10-15% inflatie moet ergens vandaan komen, en hun kosten zitten juist in zaken die aardig duurder zijn geworden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad gepraat over verhoging van 30 euro. Bizar.
Voor mij 266 euro meer dan mn 1e ticketquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iets meer dan het dubbele van mijn eerste Lowlands-ticket (¤145). Iets meer gestegen dan de inflatie ook
Ik betaalde in 2001 voor mijn eerste editie ¤ 88,50 c.q. 195 gulden en als ik dat door een inflatiecalculator haal dan kom ik hooguit op de helft van het bedrag wat ze er nu voor rekenen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iets meer dan het dubbele van mijn eerste Lowlands-ticket (¤145). Iets meer gestegen dan de inflatie ook
quote:Een bedrag van 195,00 gulden uit 2001 is nu ¤ 143,82 op het prijskaartje.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:06 schreef beantherio het volgende:
Just when I thought I was out, they pull me back in! Ik dacht dat 2019 mijn laatste editie was maar deze lineup ziet er erg leuk uit. Te leuk om te negeren.![]()
Misschien nog 1 keer dan. Maar dan echt voor het laatst.
Ja de line up valt niet tegen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:50 schreef MaJo het volgende:
300 euro? Nah I’m out![]()
Wel een aardige line-up, beter dan vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |