Nog even en heel Afrika zit hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.
Dat weet je welquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Dan kom ik nooit van mijn corona kilo's afquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.
Henk is wel okequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vervelende mensen onthou ik niet.
Henk en ik zijn hele goede vriendjes. Net als jij en ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over; eerste indruk is matig.
quote:
Wat een haat hierquote:
quote:
Verstandig! Patatjes eten is mensonterendquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Patatjes
Ik een broodje gezond
Bolognese of een andere saus?quote:
Ik hou er niet vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstandig! Patatjes eten is mensonterend
Schotel het je kinderen dan ook niet voor, voor je het weet heb je kinderbescherming op de stoep staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou er niet van
Of je ze nu patat of friet noemt
Laat ze maar komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schotel het je kinderen dan ook niet voor, voor je het weet heb je kinderbescherming op de stoep staan.
Als het goed is ligt er spinazie in de vriezer. Als het niet goed is haal ik wel weer 20 McNuggets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |