Rustig rustig, er zitten FvD fans onder ons. Straks sturen ze de vloot nog op je af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Haags het volgende:
Dit betoog kan echt niet.
Wat een ontzettende mokerdebiel
Ze doen maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rustig rustig, er zitten FvD fans onder ons. Straks sturen ze de vloot nog op je af.
HaagsGodquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Trap dat zooitje ongeregeld alsjeblieft meteen de kamer uit. Schande voor Nederland deze partij.
We gaan even schorsen Haags.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze doen maar.
Trap dat zooitje ongeregeld alsjeblieft meteen de kamer uit. Schande voor Nederland deze partij.
I dare you.quote:
Haags wint zelfs van de Armada.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Haags wordt straks geëlimineerd door de Renaissancevloot.
Zijn we daar ook weer van af.
Valt ook wel wat mee.quote:
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-winquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haags wint zelfs van de Armada.
Jij bent de kleine wap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-win
Ik ben 100% anti-wap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent de kleine wap.
Zeg het maar.
Ik zie dat je emotie weer eens de overhand neemt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus of de wappies gaan neer, of Haags. Klinkt als een win-win
En tegelijkertijd te laat om nog even een tussendoortje te eten, ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar het is te vroeg om al aan het avond eten te beginnen
Ik ga zo maar even een cracker eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En tegelijkertijd te laat om nog even een tussendoortje te eten, ik zit in hetzelfde schuitje
Genieten is een emotie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:18 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik zie dat je emotie weer eens de overhand neemt.
Gewoon eten, we zitten niet in Afrika ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb honger, maar het is te vroeg om al aan het avond eten te beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |