Prachtig!quote:
quote:Op donderdag 29 september 2022 18:46 schreef -Spring het volgende:
"Kun je ook zo'n kraai opzetten en dan zn hart erbij op sterk water?"
"Hold my beer."
[ afbeelding ]
Kuiken?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 10:34 schreef BE het volgende:
[..]
Prachtig!
[..]Z’n hart op sterk water!
![]()
(Sorry, ik loop wat achter)
Mega! En die pluimen ook ♡quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot voor zo klein vogeltje of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van de kop voordat ik 'm ontvlees en -oog om te zien waar ik 'm later weer bij moet kleien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MegalijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk die wimpers ♡
En jullie mogen raden wat dit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2022 08:53 schreef -Spring het volgende:
Gisteren bij een andere taxidermist de hele dag bezig geweest met het villen en wassen van deze nandoe. Hier leefde ie nog.
[ afbeelding ]
Zij deed een kroonkraanvogel (de achterste).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van de kop voordat ik 'm ontvlees en -oog om te zien waar ik 'm later weer bij moet kleien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MegalijvenNote to self: geen spoilers openen van -Spring als ik zin heb in chocolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of juist wel
hier denk ik nog even over na ......![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:40 schreef -Spring het volgende:
Yes, deze is ook van mij.
Hij staat ook al een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier vlakbij stonden in een hoekje van een lapje grond twee van die beesten.
Lange tijd had ik dat helemaal niet door en liep er voor de honderdste keer een keer langs toen zo eentje ineens net zo'n kop trok als deze op de foto.
Alleen dan levend, en ineens voor het eerst merkte ik m op, en schrok me compleet de pleuris![]()
Wat een smoelwerken hè
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hahaha, het zijn ook echt intense beestenquote:Op zondag 2 oktober 2022 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier vlakbij stonden in een hoekje van een lapje grond twee van die beesten.
Lange tijd had ik dat helemaal niet door en liep er voor de honderdste keer een keer langs toen zo eentje ineens net zo'n kop trok als deze op de foto.
Alleen dan levend, en ineens voor het eerst merkte ik m op, en schrok me compleet de pleuris![]()
Wat een smoelwerken hè
Haha Maily, die ontploffen toch altijd?![]()
![]()
Awesome!quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hahaha, het zijn ook echt intense beesten
Haha Maily, die ontploffen toch altijd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet altijd wel glimlachen als ik jouw zolder zie, hier hebben we de zolder dik geïsoleerd en toen exact op diezelfde manier dak en wanden zoals bij jou oldskool afgetimmerd. Wat menigeen afschuwelijk vindt, en waar ik elke dag met groot plezier naar kijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik hou er ook zo vanquote:Op zondag 2 oktober 2022 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Awesome!
moet altijd wel glimlachen als ik jouw zolder zie, hier hebben we de zolder dik geïsoleerd en toen exact op diezelfde manier dak en wanden zoals bij jou oldskool afgetimmerd. Wat menigeen afschuwelijk vindt, en waar ik elke dag met groot plezier naar kijk![]()
![]()
![]()
Ons hele huis is oldskool en ik zou niet anders willen. Kan me de laatste keer dat ik een meubelstuk níet bij de kringloop heb gekocht ook niet heugen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door -Spring op 02-10-2022 22:46:41 ]![]()
Mooi hoor Spring. Je hebt de smaak goed te pakken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hahaha, het zijn ook echt intense beesten
Haha Maily, die ontploffen toch altijd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Ja, ik ben op dreefquote:Op maandag 3 oktober 2022 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi hoor Spring. Je hebt de smaak goed te pakken.![]()
Net de laatste hand gelegd aan deze kraai![]()
![]()
Die rechtse is best goed gelukt. Alleen de ogen vind ik een beetje raar.quote:If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Haha!quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:59 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Die rechtse is best goed gelukt. Alleen de ogen vind ik een beetje raar.
Het slachtoffer van vandaag was een pyrrhura![]()
![]()
Ik ga toch voor de rechter 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: