Zegquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
En nu zit iedereen zeker weer in het tuinhuisje om zijn/haar smerige behoeftes te voldoen
En jij noemt uren lange BDSM orgies chillquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg
Het tuinhuisje is een chillplek
Geen schijthuis
Dat doen jij een @Haagsquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij noemt uren lange BDSM orgies chill![]()
Lul niet, het tuinhuisje heeft helemaal geen kelder.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat doen jij een @:Haags
Ik film alleen
poah laat zienquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
Wel een uber vette foto geschoten net
In het haagse keldertje doet ze gewoon keihard meequote:Op maandag 22 augustus 2022 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, het tuinhuisje heeft helemaal geen kelder.
panorama van maken danquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kreeg Haags en Dudor niet in 1x in mn groothoek lens
dat deed ik vroeger ook weleens als student, daarna viesmisselijk vol zittenquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:26 schreef Nattekat het volgende:
20 McNuggets bijna helemaal alleen opgegeten
Ik heb de hele dag amper gegeten, dus die lekkere trek na het trainen kwam wel echt als geroepen. Vooralsnog niet kotsmisselijk, dus ik ga er maar van uit dat mijn maag er ook blij mee is om eindelijk wat eten te krijgen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger ook weleens als student, daarna viesmisselijk vol zitten
goed gebalanceerde voeding is wel essentieel hoor als je traintquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag amper gegeten, dus die lekkere trek na het trainen kwam wel echt als geroepen. Vooralsnog niet kotsmisselijk, dus ik ga er maar van uit dat mijn maag er ook blij mee is om eindelijk wat eten te krijgen.
Darmtraining?quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed gebalanceerde voeding is wel essentieel hoor als je traint
Mja, als je maag de neiging heeft om alles er weer meteen uit te gooien, is alles wat binnen blijft prima.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed gebalanceerde voeding is wel essentieel hoor als je traint
Probleem van morgen.quote:
Je bent zelf slecht, wie gaat er nou naar de McDreck?quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen een flinke zooi zout waar niemand vrolijk van wordt, maar echt niet slecht eigenlijk
Slecht is de saus die erbij zat
Mensen met honger. McNuggetsquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent zelf slecht, wie gaat er nou naar de McDreck?
ja goh, het heeft een broodje en sausquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen met honger. McNuggets
Al die andere troep is wel terechte klacht overigens. Een cheeseburger heeft bijvoorbeeld 6x zo veel onverzadigde vetten per 100 gram en 10x zo veel suikers. Dus in een portie van 20 McNuggets zat minder suiker dan n kleine cheeseburger
Er bestaat een 450.000.000% zekerheid dat je de badderende super eend gelijk moet gaan gevenquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou maar eens een poging tot slapen doen. Er is nog altijd een realistische mogelijkheid dat ik spijt krijg van de McDreck en dat ik die badeend gelijk moet geven
Truste
Ja op \burgernivo wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 02:41 schreef engine het volgende:
Burger King is beter vind ik maar daar kom ik nooit want die zit nergens.
daily mailyquote:
Dan moet je met bananenschillen komen bij ze in de buurtquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
Laten we hopen dat het kabinet valt vandaag.
Nopquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er bestaat een 450.000.000% zekerheid dat je de badderende super eend gelijk moet gaan geven
Jij wil echt graag dat PvdA en GL in het kabinet komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
En dan nieuwe verkiezingen en wordt de VVD weer de grootste en krijg je Rutte 5.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
VOCHTIG POESJEquote:
Gebeurt niet. Maar er komen wel wat afkeurende moties...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:33 schreef Haags het volgende:
Nou, dichtlaten dat ding dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik klap de parasol uit en meteen is de zon weg
Dat gebeurde gister ook al
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Maar er komen wel wat afkeurende moties...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wil echt graag dat PvdA en GL in het kabinet komen
Wie hebben geworsteld ???quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er is getongworsteld ja.. maar weet niet wie jij bedoelt
Of niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dichtlaten dat ding dus.
Aah okquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die met die kwarktassen en Gary
Wordt nog ergerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Die tom is ook wel een heethoofd en een kneus
Heel toevallig is ze erg vaak afwezig bij debatten waarin haar komst zeer belangrijk isquote:
nog erger dan met not-a-captain sandy?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij gaat je helemaal kapot ergeren
Aan Tom jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog erger dan met not-a-captain sandy?
ja verwacht dat die dan wel weer hierna komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan Tom ja![]()
Maar de nieuwe med.. is echt te erg!
Dan kun jij je hart ophalen aan Sandy
Ik kan mensen die ik niet ken niet hatenquote:
Ja doet ze erg leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja verwacht dat die dan wel weer hierna komt
zag gister ergens dat die aesha chief stew was in down under
Oke oke misschien ga ik vanavond wel even kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
@:ama ik hoor dat je toch echt moet gaan kijken hoor
ondanks dat het 'geen grote boot' van 55 meter is
Doen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke oke misschien ga ik vanavond wel even kijken.
Zat vorig seizoen ook een blonde in medquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekkere ranzige ordinaire grappen maken
geen idee?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zat vorig seizoen ook een blonde in med
Wel jouw type denk ik
Tuurlijk is ze ziekquote:
En Libanon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze ziek
Kaag vindt alleen Palestina interessant, eigen volk interesseert haar niet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:00 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Flikker
Gewoon
Op
Is ze nou ziek of wah?![]()
Nu meteen!!
Voor deze ene keer heeft Rutte wel een goed excuus. Alleen deze ene keer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:00 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Flikker
Gewoon
Op
Nu meteen!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:00 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Flikker
Gewoon
Op
Nu meteen!!
Oekrane een goed excuusquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor deze ene keer heeft Rutte wel een goed excuus. Alleen deze ene keer.
23 graden en zonnig hier.quote:
Heer aloa.quote:
Bijna tijd voor Lunch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11 uur alweer. De dag vliegt echt om...
Bijna alweer bedtijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11 uur alweer. De dag vliegt echt om...
Als je je huis koel wil houden (wat jij graag wil), ja dan is dat ding in uitgeklapte stand laten wel het beste.quote:
Nounounouquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
stuk voor stuk met een blok beton voorbij de vloedlijn
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze klagen zowaar nog meer dan jij
Is Liesje er wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek he!![]()
![]()
![]()
en flappie wil ook niet komen
Natte wind.quote:
5 minuten zien te overlevenquote:
Losse flodders schieten vooral.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
5 minuten zien te overleven
die man die bralt vooral
Beter dan je hele leven niets anders kunnen dan klagen over politiekquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze klagen zowaar nog meer dan jij
meneer fruitquote:
greysmilfquote:
krijg je als je je hoofd te ver in het gat van jesse steektquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kuiken terug van Bonaire,wat is ze lekker bruin.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijg je als je je hoofd te ver in het gat van jesse steekt
Ze duikt nogal graag...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijg je als je je hoofd te ver in het gat van jesse steekt
ik wacht wel op Pieterquote:
Ik verwacht ook wel wat van Pieter,al hield hij zich de laatste dagen nogal op de vlakte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wacht wel op Pieter
die is er iets meer bedreven in
ze willen natuurlijk zoveel mogelijk meenemen in hun verhaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel wat van Pieter,al hield hij zich de laatste dagen nogal op de vlakte.
Snap 1 ding niet helemaal: De sprekers halen nu 3 of meer crises door elkaar in hun praatje.Had dat even afgestemd.
ik denk dat dit haar meer schaad dan goed doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
Sigrid ligt nu met een big smile op de bank met een kopje thee.
Maar zo mis je imo een stukje kracht en duidelijkheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze willen natuurlijk zoveel mogelijk meenemen in hun verhaal
en veel zaken raken elkaar
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie je toch niet zo snel over t hoofd?
Wat een groot dingquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie je toch niet zo snel over t hoofd?
MrsL.quote:
Zo wel gaaf zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is nog groter
Zou deze nog op de Rijn passen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is nog groter
Met de huidige waterstand?quote:
maar hij ligt toch tussen de 10 en 27 meter diepquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze boot heeft meer drijfvermogen.
dat wordt hem echt niet in de Rijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar hij ligt toch tussen de 10 en 27 meter diep
nicholascage.gifquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt hem echt niet in de Rijn
alweer opquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen, ik verklaar het lunch genot bij deze officieel geopend!
Lekker ite.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
Mooi, kun jij alvast de after lunch borrel klaar zettenquote:
waar blijft mijn broodje danquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:01 schreef DerRabbit het volgende:
eerst even op de schommelquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi, kun jij alvast de after lunch borrel klaar zetten
Zulke vergaderingen worden toch elke 30 minuten onderbroken? Of vandaag niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, m'n darmspanning werd flink op de proef gesteld tijdens een fysiek overleg sinds tijden. Eindelijk ontspanning
ik ben nu ook aan het offerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, m'n darmspanning werd flink op de proef gesteld tijdens een fysiek overleg sinds tijden. Eindelijk ontspanning
Nee manquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zulke vergaderingen worden toch elke 15 minuten onderbroken? Of vandaag niet?
Durf je niet te zeggen: "sorry voorzitter, even een korte onderbreking? De natuur roept"quote:
Sophietje komt zoquote:
Oh, Sophie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sophietje komt zo
erger wordt het niet
oh nee wacht
esther moet ook nog
Nee want de darmspanning begint net op te lopen na de koffiebreakquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Durf je niet te zeggen: "sorry voorzitter, even een korte onderbreking? De natuur roept"
Sophie jankt nu al bijna.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sophietje komt zo
erger wordt het niet
oh nee wacht
esther moet ook nog
Ik zou gewoon echt wel weggaan hoor. Niet op de proef stellen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee want de darmspanning begint net op te lopen na de koffiebreak
zou ze een tas bij zich hebben?quote:
wat er nu wordt gedaanquote:
Een Louis Beton.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ze een tas bij zich hebben?
(had ik gedaan, demonstratief een tas neergezet bij mijn bijdrage)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ze een tas bij zich hebben?
(had ik gedaan, demonstratief een tas neergezet bij mijn bijdrage)
Ik kan ook even een bode langs sturen, maar dan krijg je er ook gelijk een factuur vanquote:
aah ja geen probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook even een bode langs sturen, maar dan krijg je er ook gelijk een factuur van
Mike?quote:
Valt onder 'overige kosten'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook even een bode langs sturen, maar dan krijg je er ook gelijk een factuur van
Nee, dat is een andere boden, die komt altijd om maandag en vrijdag leveren bij Greyquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Valt onder 'overige kosten'.
Ik ben Soul haar bode.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel heel luxe, een bode hebben.
Ik moet mijn rommel altijd zelf halen.
De kinderen knippen met de vingers en mama rent alweer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
ik ben iedereens bode hier in huis
De deur zit nog steeds dicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
ik ben iedereens bode hier in huis
nou ja niet zo ergquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kinderen knippen met de vingers en mama rent alweer?
Naar de supermarkt, snap ik, maar dan houd je de kosten ook een beetje in de hand.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Naar de supermarkt, snap ik, maar dan houd je de kosten ook een beetje in de hand.
Moet Hoekstra niet zelf aan het woord komen? Of is dat pas aan het eind?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
dit hele debat wordt een impasse mede dankzij Heerema
Ja nou ja dat weet ik niet. Supermarkt valt wellicht mee - kledingwinkels... dat is hele andere kost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of vrouwen teveel uitgeven in de supermarkt![]()
Dat is vanavond,en dan lachen ze alles weg en gaan de kroeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet Hoekstra niet zelf aan het woord komen? Of is dat pas aan het eind?
als mijn man een keer boodschappen doetquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou ja dat weet ik niet. Supermarkt valt wellicht mee - kledingwinkels... dat is hele andere kost.
dit wordt helemaal niks inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is vanavond,en dan lachen ze alles weg en gaan de kroeg.
Logisch, een man wil graag een voedselbuffer opbouwen. Dat is nog van vroeger tijden toen de man nog aan het jagen was en voor het eten moest zorgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
als mijn man een keer boodschappen doet
zijn we het dubbele kwijt
en hebben we dubbel zoveel in huis wat nooit zullen gebruiken![]()
![]()
en ook in de kledingzaken ga ik niet los
van producten die nooit gebruikt gaan wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Logisch, een man wil graag een voedselbuffer opbouwen.
Klopt helemaal,maar het lukt me niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Logisch, een man wil graag een voedselbuffer opbouwen.
Als je iets nooit probeert weet je ook niet of je het lekker vindt en voortaan onderdeel laat uitmaken van je voedselketen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
van producten die nooit gebruikt gaan worden![]()
Hagaquote:
Check Haga zijn klokje even.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haga
ik vind hem sterk
Heerema heeft wat gehoord over Bramen en brandnetels en blaat dat letterlijk na
Ik ben gek op bramen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
mensen die wat meer met de natuur bezig zijn
weten dat Bramen en brandnetels woekeren
dat heeft niks met stikstof te maken
maar met de keus om ze in toom te houden of niet
ik durf mijn gouden ring erom te verwedden dat 9 van de 10 werkelijk geen idee heeftquote:
Of ooit een brandnetel hebben gevoeld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf mijn gouden ring erom te verwedden dat 9 van de 10 werkelijk geen idee heeft
hoe de natuur werkt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of ooit een brandnetel hebben gevoeld.
Fijn dat ze nog wel kan twitteren...quote:
zelf naar het ziekenhuis gegaan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijn dat ze nog wel kan twitteren...
Niet alleen in de supermarkt hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
of vrouwen teveel uitgeven in de supermarkt![]()
muis is een verhaal apartquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet alleen in de supermarkt hoor
Inderdaad, die heb ik onderhand kunnen heropvoedenquote:
aah dacht dat ze jou heropvoedequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik onderhand kunnen heropvoeden
Ben je mal, dat kunnen vrouwen nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dacht dat ze jou heropvoede
Dit was gisteren ook bij een talkshow.Ik dacht al dat een impasse was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelf naar het ziekenhuis gegaan?
wij gewone burgers moeten eerst naar de huisarts
en dan heel misschien wordt je doorgestuurd
[ twitter ]
volgens mij is het haar aardig geluktquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je mal, dat kunnen vrouwen niet
dan deze nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was gisteren ook bij een talkshow.Ik dacht al dat een impasse was.
En dan het plaatje van ervoor erbij. Is toch niet best.quote:
leuk he die computermodelletjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan het plaatje van ervoor erbij. Is toch niet best.
het slaat allemaal nergens opquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:03 schreef FreshFruit het volgende:
@:Greysbones
Ik zag gisteren een filmpje van een boer die moet 58% inleveren,zijn buurman in Duitsland zegt nergens last van te hebben.
Ze wonen 5KM bij elkaar vandaan.quote:
i knowquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wonen 5KM bij elkaar vandaan.
of hij zegt dat mensen poep pratenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
Het is is elke keer iets anders terwijl het gewoon vragen zijn. Zo rekt hij tijd om een antwoord te formuleren.
Maw;Je bent zelf poep.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of hij zegt dat mensen poep praten
Jij was toch tegen natuurbeheer. Dus bramen en brandnetels ook maar laten woekeren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
mensen die wat meer met de natuur bezig zijn
weten dat Bramen en brandnetels woekeren
dat heeft niks met stikstof te maken
maar met de keus om ze in toom te houden of niet
Bramen en brandnetels zijn soms heel handig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jij was toch tegen natuurbeheer. Dus bramen en brandnetels ook maar laten woekeren.
Zeg ik dat ik voor of tegen woekeren ben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jij was toch tegen natuurbeheer. Dus bramen en brandnetels ook maar laten woekeren.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
Rondom onze mestbult waren de brandnetells een goede omheiming.
Paarden Greys.quote:
Heer Henk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:40 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
De brandnetel is wel een stikstofliefhebbende plant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |