Hij heeft de techniek gewoon nog niet zo verfijnd, want er zijn heel veel variaties op.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje debiel over als je dat doet bij elke vraag, maar dat geeft niet
Het is in elk geval een goed idee om een techniek uit te proberen op landelijke tv die je nog niet beheerstquote:Op maandag 22 augustus 2022 22:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij heeft de techniek gewoon nog niet zo verfijnd, want er zijn heel veel variaties op.
"Trek geen normale broek aan."quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
De regie zal wel fijne instructies voor Dave geven.
Fenna heeft wel een bepaalde uitstraling die zijn andere kandidaten niet hadden. Maar het totaalplaatje zag er bij de andere kandidaten wel beter uit, Linda was ook een mooie verschijning.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Martijn heeft vanaf het moment dat ie Fenna op de film zag al ingeprent dat ie verliefd op haar zou worden. Het is meer een soort rare projectie dan een echt gevoel denk ik...
Wel maf dat er geen afscheidsscène in beeld kwam. We zagen haar alleen diezelfde avond nog wegrijden, nadat Martijn had gezegd dat ze natuurlijk nog blijft tot en met het ontbijt. Of heb ik een stuk gemist?quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:45 schreef Stepperoller het volgende:
Martijn werkt op mijn zenuwen, maar denk wel dat dit de netste manier is om het af te handelen (er vanuit gaande dat hij haar komst überhaupt niet meer kon/mocht afblazen).
Dit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Vind trouwens wel dat ze volgend jaar echt iets aan het concept moeten doen en iedere deelnemer maar meteen aan het begin moeten droppen en niet om de paar dagen een nieuwe erin moeten vliegen... die laatste meid van Martijn komt nu voor de kat z'n viool ingevlogen en bij Denise en Dave heb ik juist het idee dat het allemaal te lang heeft geduurd waardoor zijn vlam weer is gedoofd.
Waarom zouden die mensen dat in hemelsnaam doen, om online afgezeken te worden? Er is een reden dat de makers uitwijken naar castingsbureaus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
En misschien iets meer onbekende personen uit de kaartenbak van een castingbureau. Als ze dan toch meedoen voor de fame, kies dan frisse nieuwe mensen op zijn minst.
Ja, nieuwe mensen van een castingbureau.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom zouden die mensen dat in hemelsnaam doen, om online afgezeken te worden? Er is een reden dat de makers uitwijken naar castingsbureaus.
Ik vrees dat mensen als Jan nog relatief nieuw zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nieuwe mensen van een castingbureau.Niet Jan die al op 3 plekken op tv is geweest.
Denk dat er wat woorden zijn gevallen met de productie en zij verder niet meer in beeld wilde of iets wilde toelichten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel maf dat er geen afscheidsscène in beeld kwam. We zagen haar alleen diezelfde avond nog wegrijden, nadat Martijn had gezegd dat ze natuurlijk nog blijft tot en met het ontbijt. Of heb ik een stuk gemist?
Sommige programma's spreken je ook gewoon op straat aan als ze denken dat misschien wel het juiste profiel hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
En misschien iets meer onbekende personen uit de kaartenbak van een castingbureau. Als ze dan toch meedoen voor de fame, kies dan frisse nieuwe mensen op zijn minst.
Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk dat er wat woorden zijn gevallen met de productie en zij verder niet meer in beeld wilde of iets wilde toelichten.
Nee klopt, het was blijven tot het ontbijt en toen zag je haar wegrijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel maf dat er geen afscheidsscène in beeld kwam. We zagen haar alleen diezelfde avond nog wegrijden, nadat Martijn had gezegd dat ze natuurlijk nog blijft tot en met het ontbijt. Of heb ik een stuk gemist?
Als er al een kansje was dat Natasja voor Menno zou vallen heeft ie dat met dat shirt wel om zeep geholpen denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2022 23:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb genoten van het kleiduivenschietentafereeltje, de reactie van Natasja op het T-shirt van Menno, Natasja die de Fransoos in half Nederlands en half Engels toeschreeuwt (wáát? finish!), Menno als sjampiejon. Geweldig tenenkrommend. Dat wordt zo ontzettend niets tussen die twee.
Maar ehm, waarom spreekt Natasja in hemelsnaam nauwelijks Frans?
Ik zie opeens voor me hoe die gast met Italië op z'n arm vorig jaar bij Debbie is beland.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:44 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Sommige programma's spreken je ook gewoon op straat aan als ze denken dat misschien wel het juiste profiel hebt.
Ik ben zelf zo gecast voor "Groeten uit Nederland??" ofzo voor een meisje in Nieuw Zeeland/Australië, half uurtje gepraat met een programmamaakster toen ze zei dat ik dan naar Nieuw Zeeland/Australië zou moeten.... 😵💫
nou dit dus inderdaad. Dat arme schaap moet maar verliefd zijn op Martijn (die ook al eerder warme gevoelens (geeeeen horizontale) voor Simone en daarna voor Marian had), dat arme schaap moet maar die ouders op de koop toenemen, moet maar accepteren dat iemand verliefd is op basis van een filmpje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:37 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, start net de boel op, maar het valt me op dat niemand, ook niet de andere dames, of die ouders of Martijn zelf vraagt aan Fenna hoe zij er in staat, is zij ook echt al verliefd op Martijn? Niemand vraagt dat, dat nieuwe meisje komt aan en krijgt het te horen, dan lijkt het me logisch dat zij vraagt, en Fenna dan, is ze ook verliefd op jou? Maar helaas...beetje jammer.
Dat valt mij ook op. En tegelijk is Fenna niet duidelijk genoeg tegen Martijn. Ze zou tegen hem moeten zeggen wat ze tegen de camera zegt. In plaats daarvan initieert ze zelf gesprekken over een toekomstige rol in het familiebedrijf. Voor haar is dat misschien volstrekt hypothetisch, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor Martijn en zijn familie een teken is dat ze het zit zitten met Martijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:37 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is, start net de boel op, maar het valt me op dat niemand, ook niet de andere dames, of die ouders of Martijn zelf vraagt aan Fenna hoe zij er in staat, is zij ook echt al verliefd op Martijn? Niemand vraagt dat, dat nieuwe meisje komt aan en krijgt het te horen, dan lijkt het me logisch dat zij vraagt, en Fenna dan, is ze ook verliefd op jou? Maar helaas...beetje jammer.
Het mooiste scenario voor Dégagnac zou zijn wat mij betreft zijn dat Anne Marie en Petra samen de bed & breakfast van Hans overnemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nou dit dus inderdaad. Dat arme schaap moet maar verliefd zijn op Martijn (die ook al eerder warme gevoelens (geeeeen horizontale) voor Simone en daarna voor Marian had), dat arme schaap moet maar die ouders op de koop toenemen, moet maar accepteren dat iemand verliefd is op basis van een filmpje.
Nog maar 4![]()
Mijn analyse:
Richard + Simon![]()
Hans.FR + Petra maargeen liefde
Hans.IT + Libera![]()
Denise + hont![]()
Natasja + d'r fles wijn![]()
Martijn + Fenna(<Martijn) Fenna gaat afhaken op termijn
Ted + haar Franse vrienden en haar zus![]()
Astrid + haar 2 jongens en verder niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |