SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Godverdegodver!!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:46 schreef just me het volgende:
sorry voor de kaap maar het duurde eventjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten niet waarom hij gescheiden is hèquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:47 schreef Ciclon het volgende:
Van die Menno krijg je toch ook de kriebels? En 3x getrouwd is toch een big red flag? Maarja hij doet wel wat je zegt.
3 bruiloften snap ik ook nooit zo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:47 schreef Ciclon het volgende:
Van die Menno krijg je toch ook de kriebels? En 3x getrouwd is toch een big red flag? Maarja hij doet wel wat je zegt.
pijl --> hartquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:48 schreef PirE het volgende:
Natasja en Menno gingen toch schieten? Dan is het best riskant om dit als moment te kiezen.
En ze heeft al best een oud hoofdquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Natasja kleed zich echt ouwelijk vind ik
Dat waren tanksquote:
Denise snapt hem niet.quote:
Live fast, age young.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ze heeft al best een oud hoofd
Nee dat is Ted.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ze heeft al best een oud hoofd
Nóg wel ...quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:47 schreef Ciclon het volgende:
Ze doet me denken aan zo’n rimpelhond, weet niet wat voor ras dat is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat is Ted.
Meer rimpels dan een vrouw van 90.
Een Shar-peiquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan zo’n rimpelhond, weet niet wat voor ras dat is.
Shar peiquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan zo’n rimpelhond, weet niet wat voor ras dat is.
Hij haalt het in als Fenna ooit gaat. Watervallenquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Na al die tranen vind ik het vertrek van Suus wat tegenvallen
Die broer van Martijn die er niet tussen mochtquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:52 schreef DKUp het volgende:
Die ongemakkelijk groepsknuffel
De druk van de familie
Wow
Proost!quote:
Hij vond Suuz gewoon niks.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik wilde bijna zeggen dat je dan nog beter de dansende moeder en tante van Denise kan hebben. Bijna.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:52 schreef DKUp het volgende:
Die ongemakkelijk groepsknuffel
De druk van de familie
Wow
Ik had de doos met tissues al klaar staan….quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh die mocht niet op de foto?quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die broer van Martijn die er niet tussen mocht
Soms een beetje te ver gezocht, die dingen op Twitter.quote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dit is toch de laatste week afleveringen?
quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Die knuffel op het einde, waar de moeder zegt “met z’n viertjes” en dan met z’n vieren die knuffel, en die broer denkt “wtf een groepshug zonder mij????!!!” en er aan de buitenkant bijkruipt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh die mocht niet op de foto?
Eigenlijk heb ik de broer nog niet echt gezien, is hij net zoals Martijn?
quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
KAKquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb die hele broer nooit gezienquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh die mocht niet op de foto?
Eigenlijk heb ik de broer nog niet echt gezien, is hij net zoals Martijn?
Snap m niet helemaal.quote:
Had hem eerlijker ingeschat.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind dat Dave het wel erg uitsmeert. Hup voor de dag ermee....
Misschien kunnen we MAFS gaan volgen met zij allen. Maar wel laat steeds hèquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KAK
Wat moet ik dan met mijn leven?
Haha ik dus ook niet, ik ga er op letten, ben benieuwd of hij wel normaal is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die hele broer nooit gezien
Lol, is dat net zulke leuke cringe tv?quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:00 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Misschien kunnen we MAFS gaan volgen met zij allen. Maar wel laat steeds hè
Aan de reacties te zien, zou Denise ook kunnen opmaken dat hij niet gek op haar isquote:
Nou... Ze hebben het format veranderd. Ben bang dat het nu iets meer op temptation island gericht is en op drama enzo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, is dat net zulke leuke cringe tv?
quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nou... Ze hebben het format veranderd. Ben bang dat het nu iets meer op temptation island gericht is en op drama enzo.
zijn naam is Mennoquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:02 schreef kibo het volgende:
Wat een misselijkmakende slijmerd, die indo
We kunnen het proberen. Ik ben zelf nog niet echt overtuigd thoughquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nou... Ze hebben het format veranderd. Ben bang dat het nu iets meer op temptation island gericht is en op drama enzo.
Weet het niet zeker hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hmmm, Ik hoef niet continu drama
Het is wel zonder Carloquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
We kunnen het proberen. Ik ben zelf nog niet echt overtuigd though
Ja, ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor!Vind het ook jammer dat ik mijn avond ritueel straks kwijt ben hahahha
Nee ik weet ook niet of ik het ga volgen. Even klein stukje kijken. Komt wel erg laat.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
We kunnen het proberen. Ik ben zelf nog niet echt overtuigd though
Ik geniet ook van al die buitenlandse zonnige locatiesquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor!Vind het ook jammer dat ik mijn avond ritueel straks kwijt ben hahahha
Ja en lekker judgen hè... Wat iemand totaal niet moet doen of juist welquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geniet ook van al die buitenlandse zonnige locatiesJammer dat het stopt.
Het ziet er echt MEGA saaaaaaaai uitquote:
Volgende week val ik in een zwart gat.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Petje Pitamientje reclame, ik voel een generatiekloof.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snap m niet helemaal.
Viel me wel op dat bij Martijn XXL pindakaas van de Lidl op tafel stond. Lekker Nederlands
Ik twijfel door de uitgesproken plannenquote:
Ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgende week val ik in een zwart gat.
er vallen in ieder geval geen stiltesquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind dit echt niks om op een date te doen. jullie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |