Nee dat dan weer niet. Laten we het maar niet doen dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan hij een penalty nemen?
Ach, proberen kan altijd. Maar het zou me enigszins verbazen als het gaat lukken als ik het allemaal zo snel zie.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zal een club zonder al te veel geld in een land met een relatief streng belastingklimaat vast wel kans maken.
Na deze transferperiode verbaast niks mij meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, proberen kan altijd. Maar het zou me enigszins verbazen als het gaat lukken als ik het allemaal zo snel zie.
Inclusief Bullaude?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:26 schreef Caland het volgende:
Volgens @:zka is het transferpotje ook bijna op, zit niet meer dan 5 miljoen in
Hopelijk komen we dus niet meer bij Zerrouki uit
Die 5 miljoen die nog over is is dan inclusief de transferson van Bullaude neem ik aan?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:26 schreef Caland het volgende:
Dat Twente gaat natuurlijk nooit lager dan 5 miljoen zitten dus dan lijkt mij dat we die wel kunnen afschrijven.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:26 schreef Caland het volgende:
Transferbalans is ongeveer +35 na Bullaude & Aursnes dus op zich niet zo gek. We konden in ieder geval veel meer uitgeven dan 40% (kwam @ZKA daar overigens ook niet mee?).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:26 schreef Caland het volgende:
Erg mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat Twente gaat natuurlijk nooit lager dan 5 miljoen zitten dus dan lijkt mij dat we die wel kunnen afschrijven.
Erg mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat Twente gaat natuurlijk nooit lager dan 5 miljoen zitten dus dan lijkt mij dat we die wel kunnen afschrijven.
Volgens mij kwam dat als eerst van Krabby/VI (die 40%).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Transferbalans is ongeveer +35 na Bullaude & Aursnes dus op zich niet zo gek. We konden in ieder geval veel meer uitgeven dan 40% (kwam @:ZKA daar overigens ook niet mee?).
Ah, dan verbaast het me niet dat dit verkeerde info was.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat als eerst van Krabby/VI (die 40%).
Onder de streep dus ~70 miljoen binnen gekregen en ~40 miljoen uitgegeven. Geen 40% maar toch wel een aanzienlijk bedrag.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Transferbalans is ongeveer +35 na Bullaude & Aursnes dus op zich niet zo gek. We konden in ieder geval veel meer uitgeven dan 40% (kwam @:ZKA daar overigens ook niet mee?).
Weet niet of dat verkeerd was, kan me voorstellen dat het ging om de eerste miljoenen die binnenkwamen oid.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dan verbaast het me niet dat dit verkeerde info was.
Dat zou erg mooi zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe dan ook konden we meer uitgeven en dat percentage gaat vanaf nu natuurlijk alleen maar omhoog.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet niet of dat verkeerd was, kan me voorstellen dat het ging om de eerste miljoenen die binnenkwamen oid.
Krabby is toch niet heel vaak van de verkeerde info.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dan verbaast het me niet dat dit verkeerde info was.
Hij heeft in ieder geval zelden wat nieuws te brengen en spreekt vaak vanuit gevoel.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krabby is toch niet heel vaak van de verkeerde info.
Wel van de negativiteit, verkeerde allianties en kutstukjes waar niks in staat, maar zijn info klopt meestal wel.
Je verwart hem met Gouka.
Idd, heerlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe dan ook konden we meer uitgeven en dat percentage gaat vanaf nu natuurlijk alleen maar omhoog.
Dat denk ik niet, Zerrouki heeft nog veel te veel te bewijzen om ongemotiveerd te raken. Het lijkt mij qua sfeer sowieso wel goed te zitten in die spelersgroep, een beetje zoals wij in 16/17 (alhoewel zoiets vaak van tijdelijke aard is).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat heerlijk, of je haalt Zerrouki voor 5 (gaat niet gebeuren) of Twente zit nu met een ongemotiveerde speler.
Groot voordeel voor die Grillitsch is wel dat hij bij ons meer kans heeft op speeltijd dan bij een Milan oid. Drie jarig contract geven en over 2 jaar voor een miljoen of 5-10 laten gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijn
Misschien dat er ergens bij de City’s en Arsenals van deze wereld nog wat beschikbaar komt maar dan heb je het toch meestal over jonge spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |