abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205729259
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er is een periode geweest dat we hier aannamen dat het tegenovergestelde waar was als Krabby iets beweerde :D
Waar het podcastje allemaal wel niet goed voor is.
pi_205729356
Op de beelden zie ik niet veel van hoe Grillitsch rond de middencirkel acteert, maar hoe je het ook wendt of keert: je hebt een VMV nodig. Kokcu is dat niet en als ik Arne rond de laatste winterstop moet geloven, willen ze hem juist vaker in de buurt van de goal laten spelen.

Wellicht kan zijn landgenoot Traunert 'm overhalen om te komen. :{
  woensdag 24 augustus 2022 @ 10:31:15 #278
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_205729388
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:27 schreef bbuddybb het volgende:
Wellicht kan zijn landgenoot Traunert 'm overhalen om te komen. :{
Daar lijkt ZKA wel naar te hinten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_205729461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Daar lijkt ZKA wel naar te hinten.
Eerst al Danilo die Paixao naar binnen lult en Bozenik die hetzelfde doet met Hancko.

En nu Trauner die Grillitsch zou kunnen overtuigen. Genot.
pi_205729531
Maar die gast zit al de gehele zomer zonder club.

Als ie al komt, gaat het nog wel een tijdje duren tot ie in de basis kan starten dus. :{
pi_205729609
Deze transfer zou wel echt passen in deze transferwindow. Enerzijds lijkt het al een totaal onmogelijke opgave als deze man echt ploegen als AC Milan, Fiorentina en Brighton heeft laten lopen op salarisvlak en het echt waar is als AS Roma ook op dit moment voor hem gaat voor de plek van Gini. Normaal gesproken zou je dan zeggen dat we kansloos zijn.

Maar goed, ik laat mij graag verassen :) Een gesprekje met Arne en Gernot doet ongetwijfeld wonderen.
pi_205729749
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nooit gedacht dat ik met plezier naar Krabby en Mario Been zou luisteren maar het blijken dus ook gewoon mensen te zijn als je de bestsellerauteur ernaast zet.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 11:28:09 #283
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205729892
Toevallig heb ik de ontwikkelingen rond Grillitsch een beetje gevolgd en het grote probleem was zijn vader. Blijkbaar had Florian zijn zaakwaarnemer gedumpt en gunde hij zijn vader de volledige vrijheid om een nieuwe club voor hem te vinden. Er waren genoeg clubs met interesse, maar iedere keer als er een akkoord was met een club vroeg die vader meer geld, waarna de betreffende clubs de stekker uit de onderhandelingen trokken. Papa wilde zelf flink verdienen aan de deal en vroeg om een flinke buts tekengeld.

Als het goed is heeft Grillitsch ondertussen zijn vader opzij gezet en wordt hij nu door zijn oude zaakwaarnemer vertegenwoordigd. In principe zal hij zelfs zonder zijn vader nog steeds om heel veel geld vragen en lijkt hij me niet haalbaar voor Feyenoord. Bij Hoffenheim verdiende hij al twee miljoen, wat mij boven het salarisplafond van Feyenoord lijkt te liggen. Maar misschien neemt hij na alle afgeketste deals van deze zomer genoegen met minder.

Qua type speler heeft hij de afgelopen jaren vaak in de Bazoerrol gespeeld, als middenvelder in een driemansachterhoede. Beetje het spel verdelen van achteruit, keertje inschuiven, je kent het wel. Kan ook prima als middenvelder uit de voeten, maar is gemaakt van papier maché. Betaal je met andere woorden heel veel salaris voor een gozer die waarschijnlijk de helft van het jaar mist. Mits fit wel te goed voor Feyenoord. Ooit vond ik 'm een beetje op Frenkie de Jong lijken, maar die ontwikkeling heeft hij nooit echt door kunnen zetten. Alsnog pure kwaliteit hoor, daar niet van.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:31:25 #284
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205729913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toevallig heb ik de ontwikkelingen rond Grillitsch een beetje gevolgd en het grote probleem was zijn vader. Blijkbaar had Florian zijn zaakwaarnemer gedumpt en gunde hij zijn vader de volledige vrijheid om een nieuwe club voor hem te vinden. Er waren genoeg clubs met interesse, maar iedere keer als er een akkoord was met een club vroeg die vader meer geld, waarna de betreffende clubs de stekker uit de onderhandelingen trokken. Papa wilde zelf flink verdienen aan de deal en vroeg om een flinke buts tekengeld.

Als het goed is heeft Grillitsch ondertussen zijn vader opzij gezet en wordt hij nu door zijn oude zaakwaarnemer vertegenwoordigd. In principe zal hij zelfs zonder zijn vader nog steeds om heel veel geld vragen en lijkt hij me niet haalbaar voor Feyenoord. Bij Hoffenheim verdiende hij al twee miljoen, wat mij boven het salarisplafond van Feyenoord lijkt te liggen. Maar misschien neemt hij na alle afgeketste deals van deze zomer genoegen met minder.

Qua type speler heeft hij de afgelopen jaren vaak in de Bazoerrol gespeeld, als middenvelder in een driemansachterhoede. Beetje het spel verdelen van achteruit, keertje inschuiven, je kent het wel. Kan ook prima als middenvelder uit de voeten, maar is gemaakt van papier maché. Betaal je met andere woorden heel veel salaris voor een gozer die waarschijnlijk de helft van het jaar mist. Mits fit wel te goed voor Feyenoord. Ooit vond ik 'm een beetje op Frenkie de Jong lijken, maar die ontwikkeling heeft hij nooit echt door kunnen zetten. Alsnog pure kwaliteit hoor, daar niet van.
R_R in het Feyenoord topic _O_
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:32:38 #285
474254 GurneyIsBestOke
pi_205729922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Duidelijk verhaal, dank voor het delen.

Twee miljoen ligt volgens mij nabij het salarisplafond van Feyenoord, Berghuis verdiende in het verleden 2,5 miljoen per jaar, Jorgensen 2 miljoen (wel Sjaakdeals), en Kökcü zijn aanbod zou ook nabij dat bedrag moeten liggen.
pi_205729971
quote:

Dat deze legende hier ook (nog) post.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:44:11 #287
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205730019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Genot podcast
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 12:42:50 #288
pi_205730699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Duidelijk verhaal, dank voor het delen.

Twee miljoen ligt volgens mij nabij het salarisplafond van Feyenoord, Berghuis verdiende in het verleden 2,5 miljoen per jaar, Jorgensen 2 miljoen (wel Sjaakdeals), en Kökcü zijn aanbod zou ook nabij dat bedrag moeten liggen.
Oh, dat is meer dan verwacht. SjaakGod. :')

Nouja, goed, uiteindelijk is het natuurlijk vrij simpel. Als hij drie miljoen vraagt en een hoop tekengeld gaat het niet door. Als hij zijn eisen wat naar beneden bijstelt kan het een geweldige deal zijn voor Feyenoord. Wel weer een speler die hier vermoedelijk maar kort zal zijn, als hij al komt. Zijn grote droom is en blijft Italië. Vandaar dat hij ook niet echt blij was met zijn vader nadat die hem een transfer naar Fiorentina door de neus boorde. Zullen gezellige kerstdiners worden, vermoed ik zomaar.

Nu hij in heel Europa een slechte reputatie heeft dankzij al die mislukte onderhandelingen en de gekke eisen van zijn vader kan Feyenoord misschien profiteren, daar moeten we dan maar op hopen.
  Moderator woensdag 24 augustus 2022 @ 12:43:00 #289
pi_205730705
quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:39 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Dat deze legende hier ook (nog) post.
buddyb
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:13:19 #290
474254 GurneyIsBestOke
pi_205731022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Oh, dat is meer dan verwacht. SjaakGod. :')

Nouja, goed, uiteindelijk is het natuurlijk vrij simpel. Als hij drie miljoen vraagt en een hoop tekengeld gaat het niet door. Als hij zijn eisen wat naar beneden bijstelt kan het een geweldige deal zijn voor Feyenoord. Wel weer een speler die hier vermoedelijk maar kort zal zijn, als hij al komt. Zijn grote droom is en blijft Italië. Vandaar dat hij ook niet echt blij was met zijn vader nadat die hem een transfer naar Fiorentina door de neus boorde. Zullen gezellige kerstdiners worden, vermoed ik zomaar.

Nu hij in heel Europa een slechte reputatie heeft dankzij al die mislukte onderhandelingen en de gekke eisen van zijn vader kan Feyenoord misschien profiteren, daar moeten we dan maar op hopen.
Om bij te blijven moet Feyenoord sowieso de salaristop wel boven de 2,5 miljoen hebben (volgens mij leggen bijvoorbeeld PSV en Brugge al bijna het dubbele neer en dat zijn toch clubs met wie je zal moeten concurreren op de transfermarkt), alhoewel daar uit de huidige selectie op Kökcü en de nu vertrekkende Aursnes na eigenlijk niemand voor in aanmerking komt. Wanneer je Grillitsch voor een topsalaris haalt trek je dus niet het hele salarishuis scheef zoals in het verleden nog wel eens gebeurde.

Het blijft wel een vreemd verhaal natuurlijk, maar heb er geen problemen mee als Feyenoord iets meer neerlegt voor een goede CVM, eigenlijk was Aursnes sowieso al één van de moeilijkst te vervangen spelers uit de selectie.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:28:49 #291
262211 hhh38
pi_205731156
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Om bij te blijven moet Feyenoord sowieso de salaristop wel boven de 2,5 miljoen hebben (volgens mij leggen bijvoorbeeld PSV en Brugge al bijna het dubbele neer en dat zijn toch clubs met wie je zal moeten concurreren op de transfermarkt), alhoewel daar uit de huidige selectie op Kökcü en de nu vertrekkende Aursnes na eigenlijk niemand voor in aanmerking komt. Wanneer je Grillitsch voor een topsalaris haalt trek je dus niet het hele salarishuis scheef zoals in het verleden nog wel eens gebeurde.

Het blijft wel een vreemd verhaal natuurlijk, maar heb er geen problemen mee als Feyenoord iets meer neerlegt voor een goede CVM, eigenlijk was Aursnes sowieso al één van de moeilijkst te vervangen spelers uit de selectie.
Betaalt PSV een speler 5 miljoen? Sangaré of De Jong?

Een salarisplafond van rond de 2-2,5 miljoen is wel nodig om sommige spelers aan te trekken of behouden die nodig zijn voor onze ambitie inderdaad
pi_205731173
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Kan hij er wat van? @:sabata
Hahahaha. Oh alsjeblieft ja, al is het alleen maar lekker te kunnen lachen met zijn entourage. De zoektocht van Grillitsch naar een club is te vergelijken met die van CR7. Het verschil is dat CR7 het om champions League deelname gaat. Bij Grillitsch gaat het om tekengeld. Tenminste, transfers naar Fiorentina en Trabzonspor zijn geklapt omdat de vader van Grillitsch ineens de zaakwaarnemers onder zijn duiven ging schiete. R_R legt het goed uit, maar hopen Herr Grillitsch zich er nu niet meer mee mag bemoeien.

Als we al die flauwekul even vergeten is een goede voetballer. Hoffenheim was best nijdig dat hij zijn contract niet verlengd heeft.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:34:07 #293
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205731201
Ik ken heel die gozer niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:42:42 #294
474254 GurneyIsBestOke
pi_205731266
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Betaalt PSV een speler 5 miljoen? Sangaré of De Jong?

Een salarisplafond van rond de 2-2,5 miljoen is wel nodig om sommige spelers aan te trekken of behouden die nodig zijn voor onze ambitie inderdaad
Luuk de Jong ja, alhoewel het er tegen aan zal schuren.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 13:44:58 #295
262211 hhh38
pi_205731290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Luuk de Jong ja, alhoewel het er tegen aan zal schuren.
Jeetje, dan ga ik hem toch anders beoordelen.
pi_205731624
quote:
Feyenoord en DPG Media (uitgever van onder meer het AD) hebben hun strategisch partnership opengebroken en verlengd tot medio 2027. Door deze vernieuwde samenwerking blijft Feyenoord de komende vijf jaar verzekerd van een waardevolle samenwerking met het grootste mediabedrijf van Nederland.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ogtepunten~aa8daaef/
  woensdag 24 augustus 2022 @ 14:41:45 #297
262211 hhh38
pi_205731715
Er wordt geoefend tegen Willem II op dit moment, tussenstand 0-0, maar belangrijker:

quote:
Opstelling eerste helft Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Timber, Wieffer, Kökcü; Dilrosun, Giménez, Idrissi.

Opstelling tweede helft Feyenoord: Wellenreuther; Benita, Valk, Rasmussen, López; Taabouni, Naujoks, Szymanski; Walemark, Danilo, Jahanbakhsh.
Kunnen we hier conclusies uit trekken? Slot heeft in ieder geval bekeken hoe het loopt met Geertruida centraal, Wieffer op de positie van Aursnes en Gimenez in de spits.
pi_205731728
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:41 schreef hhh38 het volgende:
Er wordt geoefend tegen Willem II op dit moment, tussenstand 0-0, maar belangrijker:
[..]
Kunnen we hier conclusies uit trekken? Slot heeft in ieder geval bekeken hoe het loopt met Geertruida centraal, Wieffer op de positie van Aursnes en Gimenez in de spits.
Dat zo op het eerste gezicht Idrissi bij de basiselft stond en Walemark niet stemt mij niet tevreden. :{
  woensdag 24 augustus 2022 @ 14:45:15 #299
474254 GurneyIsBestOke
pi_205731738
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida stond daar enkel omdat Trauner licht geblesseerd is. Verder wel interessant ja, laat zien dat Slot eigenlijk per sé met een rechtspoot op linksbuiten wil spelen en dat spelen met een echte CVM de voorkeur krijgt boven Szymanski én Timber opstellen.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 14:52:12 #300
262211 hhh38
pi_205731788
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Geertruida stond daar enkel omdat Trauner licht geblesseerd is. Verder wel interessant ja, laat zien dat Slot eigenlijk per sé met een rechtspoot op linksbuiten wil spelen en dat spelen met een echte CVM de voorkeur krijgt boven Szymanski én Timber opstellen.
Dat wordt dus ergeren aan Idrissi tot Paisjouw klaar is om te spelen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')