Ha lieverd.quote:
Ben wel blij met de regen. De planten in de tuin hebben het nodig.quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha lieverd.Het weer is gelijk aan dat van Nederland. Wisselvallig en bij momenten met hoosbuien en lichtflitsen.
Ik hou het in de gaten maar tot nu toe is er nog niets te melden. Zou wel weer leuk zijn en ik heb zin in mini-frikadelletjesquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:45 schreef monkyyy het volgende:
Weet iemand wanneer er weer overtreders is?
Ik hoop wel dat het terugkomt gauw. Vrijdagavonden zijn wat saai qua tv.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten maar tot nu toe is er nog niets te melden. Zou wel weer leuk zijn en ik heb zin in mini-frikadelletjes
Het enige moment waarop je ze kunt etenquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten maar tot nu toe is er nog niets te melden. Zou wel weer leuk zijn en ik heb zin in mini-frikadelletjes
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga van ellende maar weer naar de sportschool, fijne avond![]()
Haha, ja klopt. Dat zat zo in mijn ritme die drie op vrijdagavond. Daarna heb ik ze niet meer gegetenquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het enige moment waarop je ze kunt eten
Aws dat vind ik wel sneu, laat we dat programma aanschrijven, zodat ze sneller startenquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, ja klopt. Dat zat zo in mijn ritme die drie op vrijdagavond. Daarna heb ik ze niet meer gegeten
Jayquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws dat vind ik wel sneu, laat we dat programma aanschrijven, zodat ze sneller starten
Snap ik!quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:16 schreef praadje het volgende:
[..]
JayHet klopt voor mijn gevoel niet als ik ze op een ander moment zou eten
Er is weer televisiequote:Op vrijdag 9 september 2022 20:18 schreef WcPot het volgende:
Zo te zien is het topic ook weer bijna vol
Haaa daar is mijn Potjequote:Op vrijdag 9 september 2022 20:18 schreef WcPot het volgende:
Zo te zien is het topic ook weer bijna vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |