Dan slinger ik binnenkort Discovery + weer eens aan. Bedoel je het Engelse seizoen trouwens?quote:Op zondag 4 september 2022 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er graag naar, vooral naar de Tell all afleveringen.
Dankjewel voor het delen. Ik kijk graag naar zulke programma's.quote:Op zondag 4 september 2022 21:28 schreef Isane het volgende:
Op bbc one komt op donderdagavond 22 uur altijd de serie ambulance. Hier volgen ze dus de ambu medewerkers. Best wel indrukwekkend en interessant
Ik bedoel de Amerikaanse, maar kan het mis hebben hoorquote:Op maandag 5 september 2022 09:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan slinger ik binnenkort Discovery + weer eens aan. Bedoel je het Engelse seizoen trouwens?
Advies is wel om (engelse) ondertiteling aan te zettenquote:Op maandag 5 september 2022 09:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel voor het delen. Ik kijk graag naar zulke programma's.
Klinkt goed, veel kijkplezier. Hier eerst een klein dutje, dan een jaar van je leven en dan ER. Chateau Meiland en de talkshows op opnemen. Het is nu weer zoveel dat het bijna niet bij te houden is en ik moet nog zoveel terugkijken haha. Maar we klagen niet, hoe meer variatie hoe meer voor ieder wat wils.quote:Op maandag 5 september 2022 17:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
Robinson
en daarna wat superman & lois seizoen 2 terugkijken (wat ik heb opgenomen)
quote:
quote:
Avond lieverdsquote:Op maandag 5 september 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Expeditie en een jaar van je leven
Ondertussen lekker haken. Ontspannen avonden zijn dat
Geen probleem met jouw pwc salarisquote:Op maandag 5 september 2022 20:48 schreef monkyyy het volgende:
2x modaal wordt de nieuwe armoedegrens dankzij de stijgende energiekosten
De wijnkoeler maar uitgezet om energie te sparen. Barre tijden.quote:Op maandag 5 september 2022 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen probleem met jouw pwc salaris
Gaaf. Die moet ik hebben🔥quote:Op maandag 5 september 2022 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt tijd voor een verwarmde snuggie toeslag.
[ afbeelding ]
Thanks. Ik had hem al gespot. Maar als het goed is werk ik de wintermaanden niet meer thuis dus kan de chauffage gewoon lekker laag. Maar dan nog lijkt het me wel lekker voor de koude avonden.quote:Op maandag 5 september 2022 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)quxW0jxoCXDEQAvD_BwE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |