Pluisje 1.65. Messi 1.69.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Messi is ook piepklein toch een van de beste voetballers geworden.
Heeft alleen geen WK-titel gewonnen, dus dat argument kan de prullenbak in. Het is geen geheim dat elke voetballer wel het WK wil winnen. Hoe lang was Pluisje eigenlijk? @:tong80 @:tarado
Correlatie is nog geen Causaliteit, landen waar mensen relatief lang zijn (West-Europa) hebben dat vooral te danken aan een beter dieet, en je zou in een zekere zin kunnen stellen dat dit ook terugkomt in welvaart, zoals bekent, meer welvaart betekend doorgaans ook meer mogelijkheden om potentieel goede spelers van jongs af aan op te leiden.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:08 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Height Does Matter: Why Some Countries Underperform in Football
Bram van Polen is de enige speler ter wereld, die niet wordt geselecteerd voor de nationale ploeg, omdat ie TE goed is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:44 schreef Treinhoer het volgende:
Niemand die Bram van Polen op rechtsachter zet.
Hebben jullie nou echt geen verstand van voetbal?![]()
[ afbeelding ]
Ik zou er in elk geval 11 opstellen.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou het allemaal wat uitmaken, jongens?
Heeft Pi-Air de schoenen weer aangetrokkenquote:Op woensdag 14 september 2022 15:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
GK: Bijlow
RB: Teze
CB: Geertruida
CB: Van Dijk
LB: Martins Indi
CVM: Koopmeiners
CM: F.De Jong
CM: J.Veerman
CAM: Xavi Simons
SP: Van Hooijdonk
SP: Depay
reserves: Cillessen (GK) De Vrij, De Ligt, Karsdorp, Gravenberch, Klaassen, Bergwijn, Malen, Aké, Kramer, Noppert (GK), Vlap
lach me maar uit, maar ja zoiets zou ik voor gaan als ik de bondscoach was
Sydney?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:38 schreef Piebe het volgende:
[..]
Heeft Pi-Air de schoenen weer aangetrokken
Als je het dan toch over definitief hebt ligt Ake op dir moment aardig voor op de Vrij. En Cil als keeper is al helemaal geen zekerheidquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:02 schreef Piebe het volgende:
Op dit moment (twee maanden voor het WK, en dus zeer goed mogelijk, behoorlijk definitief.
Doel:
Cillesen
Verdediging
Centrumverdediger(s) 5-3-2:
TImber
Van Dijk
De Vrij
4-3-3
Van Dijk
De Vrij
(Had toch verwacht, dat hier vandaag de dag omonstreden, De Ligt had gestaan. Maar ook bij Bayern komt het er nog niet uit?)![]()
Backs
5-3-2
Humphries
Daley Blind (Met 4 andere verdedigers, zijn, zijn (verdedigende) zwaktes te maskeren.
4-3-3
Humphries
Malacia
Middenveld
5-3-2 / 4-3-3
Koopmeiners
Frenkie
Berghuis
4-4-2
Koopmeiners
De Roon
Frenkie
Berghuis
Aanval
5-3-2 / 4-4-2
Depay
Bergwijn
4-3-3
Bergwijn
Depay (zwervend)
Gakpo
De nieuwe Seedorfquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Bram van Polen is de enige speler ter wereld, die niet wordt geselecteerd voor de nationale ploeg, omdat ie TE goed is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |