abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205710781

Een Amerikaans stel dat door een natuurgebied in Alabama reed, zette hun auto aan de kant vanwege een vrouw die met gebaren vroeg hen te stoppen. De twee dachten dat de vrouw om hulp vroeg, maar niets bleek minder waar. Het werd een compleet drama.

De jonge studenten, Adam Simjee (22) en zijn vriendin Mikayla Paulus (20) kregen de vraag of ze de vrouw, Yasmine Hider, konden helpen met het starten van haar auto. Maar vervolgens kregen ze volgens de politie een vuurwapen op zich gericht en werden ze gedwongen het bos in te lopen. Hider wilde ze beroven.

Simjee had ook een wapen bij zich en er ontstond een vuurgevecht. Hij wist Hider neer te schieten, maar werd zelf ook geraakt.

911 bellen
De vriendin van Simjee zag tijdens het gevecht dat een andere vrouw van een afstand toekeek. Hider riep om hulp van die vrouw, waardoor Paulus kans zag om 911 te bellen. Daarna probeerde ze haar vriend te reanimeren.

Politie en hulpdiensten kwamen op de plek van de schietpartij en zagen Hider op de grond liggen. Ze werd naar het ziekenhuis overgebracht. Simjee stierf ter plekke aan zijn verwondingen.

Agenten gingen op zoek in het bos en ontdekten na een kleine kilometer een kamp in het bos, waar de vrouwen bleken te wonen. De andere vrouw werd daar gevonden en aangehouden. Op dat moment kwam een 5-jarige jongen uit een bosje tevoorschijn, met een geladen jachtgeweer in zijn handen.

Het bleek te gaan om de zoon van de aangehouden vrouw. De politie vroeg het jongetje het wapen neer te leggen.

Voogdij overgenomen
De vrouwen zitten vast en worden beschuldigd van moord, ontvoering, diefstal en het in gevaar brengen van kinderen. De Amerikaanse kinderbescherming heeft de voogdij over het kind overgenomen.

Gisteren is Adam Simjee begraven. Zijn vriendin laat op Facebook weten totaal geschokt te zijn. "Mijn reden om te leven, mijn zielsverwant, mijn levenspartner, de toekomstige vader van mijn kinderen, stierf in een bos in Alabama. Er zijn geen woorden voor om te de schok en pijn te beschrijven."'

Bron:https://www.rtlnieuws.nl/(...)alabama-schietpartij
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:23:48 #2
307622 Perox
(niet de echte)
pi_205710846
nivootje weer. 8)7

Ik zal dan maar weer de RIP aan de nabestaanden uitdelen >:O
pi_205710856
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 11:22 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
oh, zo las ik dat niet, dacht dat ze later kinderen wilde ipv dat ze nu al zwanger is

beetje jong niet om met 20 al zwanger te zijn, dankjewel voor de redding _O_
Nouja, er is het alternatief dat ze zijn zaad in de vriezer heeft liggen maar nog niet zwanger is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205710884
Tsja, Amerika :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205710936
Daarom help ik nooit mensen. Gewoon doorrijden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:38:22 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_205710967
Een van de oudste trucs uit het boekje: daarom nooit stoppen en hooguit de hulpdiensten bellen. Gebeurt hier in Europa ook.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:42:26 #7
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205711003
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2022 11:38 schreef MichaelScott het volgende:
Een van de oudste trucs uit het boekje: daarom nooit stoppen en hooguit de hulpdiensten bellen. Gebeurt hier in Europa ook.
Babbeltruc

quote:
Wat zijn voorbeelden van een babbeltruc? 'Iemand belt bij je aan en vraagt: 'Ik heb ontzettend veel dorst, mag ik misschien een glaasje water?' , 'Ik heb net een ongeluk gehad, wilt u de garage of politie bellen?' , 'Ik sta met een lege benzinetank, mag ik misschien tien euro lenen?'

link doet het bij mij alleen niet :?

https://opgelicht.avrotro(...)ragen-en-antwoorden/

Deze doet het wel:

https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/babbeltruc/
Heeft u voor mij 1 euro ;( Ik moet de trein naar huis nemen maar ik ben mijn portemonaie kwijt :'(

En jij straks ook >:)

[ Bericht 17% gewijzigd door Tengano op 22-08-2022 11:48:17 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  maandag 22 augustus 2022 @ 11:54:44 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205711096
Maar als Simjee niet had teruggeschoten (of uberhaupt niet eens een wapen bij zich had gehad) en gewoon zijn portemonaie af had gegeven had hij wss nu nog geleefd.

Wel een triest verhaal iig. Zeker voor die vriendin.

In Amerika kun je maar beter gewoon gelijk iemand neerschieten die om hulp vraagt.
pi_205711124
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 11:54 schreef Tengano het volgende:
Maar als Simjee niet had teruggeschoten (of uberhaupt niet eens een wapen bij zich had gehad) en gewoon zijn portemonaie af had gegeven had hij wss nu nog geleefd.

Wel een triest verhaal iig. Zeker voor die vriendin.

In Amerika kun je maar beter gewoon gelijk iemand neerschieten die om hulp vraagt.
Als hij beter had leren schieten ook
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 22 augustus 2022 @ 12:00:20 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205711140
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het vervelende van zo'n tweegevecht is dat er altijd eentje beter is in schieten en je weet nooit wie van de twee dat is. Hij had misschien toch beter het gesprek aan kunnen gaan.

Ik moet ineens aan Windster denken. Die is ook al een tijdje op drift.
pi_205711155
Echt weer kei fantastisch dat vrije wapenbezit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205711177
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Zijn kansen waren beter geweest als hij een vol automatische AR-15 had gehad ipv een pistool.
pi_205711178
Je niet laten beroven, maar lekker gaan schieten. :{
Je kan op een onverwacht moment die bitch toch uitschakelen. Wat een sukkel.
pi_205711237
Er staat nergens dat ze aan het schieten was. Omdat die held zo nodig ook zijn waterpistool wilde laten zien ontstond er een gevecht.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2022 12:13:25 ]
  maandag 22 augustus 2022 @ 12:14:56 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205711272
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:11 schreef Selenophilia het volgende:
Er staat nergens dat ze aan het schieten was. Omdat die held zo nodig ook zijn waterpistool wilde laten zien ontstond er een gevecht.
Waarbij zij haar wapen al had aangelegd. Aan de andere kant weet je natuurlijk nooit precies wat iemand van plan is. Het kan een beroving zijn, maar het kan ook erger zijn. Dat weet je pas achteraf. In veel situaties is het beter om zo snel mogelijk te zorgen dat je uit de situatie stapt, maar wel beheerst en doordacht.
quote:
Maar vervolgens kregen ze volgens de politie een vuurwapen op zich gericht en werden ze gedwongen het bos in te lopen. Hider wilde ze beroven.
pi_205711287
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:14 schreef Tengano het volgende:

[..]
Waarbij zij haar wapen al had aangelegd.
[..]

Ja dat bedoel ik. Geen actieve schieter.
  maandag 22 augustus 2022 @ 12:19:58 #17
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205711318
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:16 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik. Geen actieve schieter.
Ik heb wel eens documentaires gezien van "I made it out alive" of "I barly survived" oid. Echt gruwelijke verhalen die mensen vertellen en wat er met mensen gebeurd is, met name vrouwen. Als je zoiets in je achterhoofd hebt, ben je wellicht eerder geneigd om een counteractie te maken omdat hij ook met zijn vriendien was. Als je het bos in moet lopen heb je natuurlijk ook geen idee wat er staat te gebeuren. En een opdoemende hut voorspelt dan weinig goeds.
pi_205711326
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:04 schreef Selenophilia het volgende:
Je niet laten beroven, maar lekker gaan schieten. :{
Je kan op een onverwacht moment die bitch toch uitschakelen. Wat een sukkel.
als jij je portemonnee geeft terwijl ze je onder schot houd en zij loopt weg, daarna blaf je haar in haar rug dan is het geen zelfverdediging meer
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 augustus 2022 @ 12:26:46 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205711376
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:20 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
als jij je portemonnee geeft terwijl ze je onder schot houd en zij loopt weg, daarna blaf je haar in haar rug dan is het geen zelfverdediging meer
Je hebt geen pistool nodig om iemand met pistool die niet oplet uit te schakelen. Vuurwapens werken helemaal niet als zelfverdediging, dat is een sprookje van de wapenlobby.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Miss 200.000.000! maandag 22 augustus 2022 @ 12:27:36 #20
367000 roos94
pi_205711384
Klinkt als een slechte B film die je om 00.30 op veronica ziet
pi_205711405
quote:

Dat brengt weer andere problematiek met zich mee.
pi_205711407
quote:
Maar als Simjee niet had teruggeschoten (of uberhaupt niet eens een wapen bij zich had gehad) en gewoon zijn ortemonaie af had gegeven had hij wss nu nog geleefd.
Dat is lastig te zeggen. Die vrouw had hem en zijn vriendin ook beiden om kunnen leggen nadat ze hen de spullen afhandig had gemaakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_205711432
Mooi land wel.
pi_205711456
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:19 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb wel eens documentaires gezien van "I made it out alive" of "I barly survived" oid. Echt gruwelijke verhalen die mensen vertellen en wat er met mensen gebeurd is, met name vrouwen. Als je zoiets in je achterhoofd hebt, ben je wellicht eerder geneigd om een counteractie te maken omdat hij ook met zijn vriendien was. Als je het bos in moet lopen heb je natuurlijk ook geen idee wat er staat te gebeuren. En een opdoemende hut voorspelt dan weinig goeds.
Als je met dat in je gedachten met een wapen rondloopt had je je ook wel even kunnen verdiepen in hoe je je het beste kan gedragen als je onder schot gehouden wordt, zijn actie was gewoon dom. Volgens mij kan je er in sommige situaties ook niets aan doen dacht ik omdat het een primaire reactie is run, hide (freeze), fight. Maar als je met een wapen rondloopt kan je ook even de moeite nemen om jezelf daarin te trainen dus toch wel dom ja.
pi_205711590
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 12:27 schreef roos94 het volgende:
Klinkt als een slechte B film die je om 00.30 op veronica ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')