Nouja, er is het alternatief dat ze zijn zaad in de vriezer heeft liggen maar nog niet zwanger is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:22 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
oh, zo las ik dat niet, dacht dat ze later kinderen wilde ipv dat ze nu al zwanger is
beetje jong niet om met 20 al zwanger te zijn, dankjewel voor de redding
Babbeltrucquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:38 schreef MichaelScott het volgende:
Een van de oudste trucs uit het boekje: daarom nooit stoppen en hooguit de hulpdiensten bellen. Gebeurt hier in Europa ook.
Heeft u voor mij 1 euroquote:Wat zijn voorbeelden van een babbeltruc? 'Iemand belt bij je aan en vraagt: 'Ik heb ontzettend veel dorst, mag ik misschien een glaasje water?' , 'Ik heb net een ongeluk gehad, wilt u de garage of politie bellen?' , 'Ik sta met een lege benzinetank, mag ik misschien tien euro lenen?'
link doet het bij mij alleen niet![]()
https://opgelicht.avrotro(...)ragen-en-antwoorden/
Deze doet het wel:
https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/babbeltruc/
Als hij beter had leren schieten ookquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:54 schreef Tengano het volgende:
Maar als Simjee niet had teruggeschoten (of uberhaupt niet eens een wapen bij zich had gehad) en gewoon zijn portemonaie af had gegeven had hij wss nu nog geleefd.
Wel een triest verhaal iig. Zeker voor die vriendin.
In Amerika kun je maar beter gewoon gelijk iemand neerschieten die om hulp vraagt.
Het vervelende van zo'n tweegevecht is dat er altijd eentje beter is in schieten en je weet nooit wie van de twee dat is. Hij had misschien toch beter het gesprek aan kunnen gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als hij beter had leren schieten ook
Zijn kansen waren beter geweest als hij een vol automatische AR-15 had gehad ipv een pistool.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als hij beter had leren schieten ook
Waarbij zij haar wapen al had aangelegd. Aan de andere kant weet je natuurlijk nooit precies wat iemand van plan is. Het kan een beroving zijn, maar het kan ook erger zijn. Dat weet je pas achteraf. In veel situaties is het beter om zo snel mogelijk te zorgen dat je uit de situatie stapt, maar wel beheerst en doordacht.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:11 schreef Selenophilia het volgende:
Er staat nergens dat ze aan het schieten was. Omdat die held zo nodig ook zijn waterpistool wilde laten zien ontstond er een gevecht.
quote:Maar vervolgens kregen ze volgens de politie een vuurwapen op zich gericht en werden ze gedwongen het bos in te lopen. Hider wilde ze beroven.
Ja dat bedoel ik. Geen actieve schieter.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waarbij zij haar wapen al had aangelegd.
[..]
Ik heb wel eens documentaires gezien van "I made it out alive" of "I barly survived" oid. Echt gruwelijke verhalen die mensen vertellen en wat er met mensen gebeurd is, met name vrouwen. Als je zoiets in je achterhoofd hebt, ben je wellicht eerder geneigd om een counteractie te maken omdat hij ook met zijn vriendien was. Als je het bos in moet lopen heb je natuurlijk ook geen idee wat er staat te gebeuren. En een opdoemende hut voorspelt dan weinig goeds.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:16 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Geen actieve schieter.
als jij je portemonnee geeft terwijl ze je onder schot houd en zij loopt weg, daarna blaf je haar in haar rug dan is het geen zelfverdediging meerquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:04 schreef Selenophilia het volgende:
Je niet laten beroven, maar lekker gaan schieten.![]()
Je kan op een onverwacht moment die bitch toch uitschakelen. Wat een sukkel.
Je hebt geen pistool nodig om iemand met pistool die niet oplet uit te schakelen. Vuurwapens werken helemaal niet als zelfverdediging, dat is een sprookje van de wapenlobby.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
als jij je portemonnee geeft terwijl ze je onder schot houd en zij loopt weg, daarna blaf je haar in haar rug dan is het geen zelfverdediging meer
Dat brengt weer andere problematiek met zich mee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:54 schreef Tengano het volgende:
In Amerika kun je maar beter gewoon gelijk iemand neerschieten die om hulp vraagt.
Dat is lastig te zeggen. Die vrouw had hem en zijn vriendin ook beiden om kunnen leggen nadat ze hen de spullen afhandig had gemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:54 schreef Tengano het volgende:
Maar als Simjee niet had teruggeschoten (of uberhaupt niet eens een wapen bij zich had gehad) en gewoon zijn ortemonaie af had gegeven had hij wss nu nog geleefd.
Als je met dat in je gedachten met een wapen rondloopt had je je ook wel even kunnen verdiepen in hoe je je het beste kan gedragen als je onder schot gehouden wordt, zijn actie was gewoon dom. Volgens mij kan je er in sommige situaties ook niets aan doen dacht ik omdat het een primaire reactie is run, hide (freeze), fight. Maar als je met een wapen rondloopt kan je ook even de moeite nemen om jezelf daarin te trainen dus toch wel dom ja.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb wel eens documentaires gezien van "I made it out alive" of "I barly survived" oid. Echt gruwelijke verhalen die mensen vertellen en wat er met mensen gebeurd is, met name vrouwen. Als je zoiets in je achterhoofd hebt, ben je wellicht eerder geneigd om een counteractie te maken omdat hij ook met zijn vriendien was. Als je het bos in moet lopen heb je natuurlijk ook geen idee wat er staat te gebeuren. En een opdoemende hut voorspelt dan weinig goeds.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:27 schreef roos94 het volgende:
Klinkt als een slechte B film die je om 00.30 op veronica ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |