Oke meneer de Mos.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zagen we afgelopen seizoen gewoon 23 goals
Hou toch op. Wat een kut team dat United. Een Sancho van 100 miljoen presteert geen fuckquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is echt bizar maar Ronaldo zou het team er gewoon niet op vooruit helpen, dat heeft meneer wel aangetoond bij United.
Mooiquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:23 schreef Astro_boy het volgende:
Als Ronaldo überhaupt zou willen en komen, dan zeg ik mijn lidmaatschap op. Die hoef ik niet te zien.
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hou toch op. Het is een fantastische speler man.
Dat hoeft denk ik ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.
Maar daarvoor moet je niet je hele salarishuis idioot op zijn kop zetten en allemaal financiële risico's nemen. Laten we wel even realistisch blijven.
5-0 voor Ajaxquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:25 schreef Paul het volgende:
Makkelie fluit de wedstrijd vh jaar zondag.
Zeg het maar jongens
Boeit niemandquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:25 schreef Paul het volgende:
Makkelie fluit de wedstrijd vh jaar zondag.
Zeg het maar jongens
Alleen al qua merchandise maak je denk ik een hoop goed.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was hij absoluut en nog steeds bij momenten.
Maar daarvoor moet je niet je hele salarishuis idioot op zijn kop zetten en allemaal financiële risico's nemen. Laten we wel even realistisch blijven.
bedoelde meer wta je van makkelie vindtquote:
Als ik Utrecht zou zijn zou ik gewoon niet op komen dagen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
bedoelde meer wta je van makkelie vindt
Maar qua uitslag denk ik 10-1 voor ajax
ik ga voor het eerst sinds jaren niet, dus zal Utrecht wel juist nu winnenquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik Utrecht zou zijn zou ik gewoon niet op komen dagen.
Haha net zo'n feyenoorder die 'm door het vuistje haalt voor dat ene kampioenschap van jaren geledenquote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
Maar gelukkig was ik bij de 6-4 toentertijd
Wij kennen geen kampioenschap. Alleen onze voorloper: DOS waaruit FC utrecht onstaan is en zie je daar Hans Kraay op de foto jaja!quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha net zo'n feyenoorder die 'm door het vuistje haalt voor dat ene kampioenschap van jaren geleden
thx maatjequote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Heeinz het volgende:
Altijd leuk die act van Paul als Utrecht bijna tegen Ajax speelt
Ik zeg dan ook heel duidelijk "net als..."quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Wij kennen geen kampioenschap. Alleen onze voorloper: DOS waaruit FC utrecht onstaan is en zie je daar Hans Kraay op de foto jaja!
[ afbeelding ]
Amsterdamquote:
Wat is hier nieuw aan? Dit heb je toch bij iedere transfer? Of dacht iemand dat Ajax voor Frenkie de Jong de volledige 86 miljoen euro kon bijschrijven?quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag dit voorbij komen bij 80, of het klopt geen idee
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
Heeft zijn 8 jarige neefje deze begroting gemaakt?quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
maak daar maar 40 van.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen al qua merchandise maak je denk ik een hoop goed.
En laten we wel wezen Ronaldo schiet er in de eredivisie lachend 25 in.
Tussenpersonen en dergelijke. 20 miljoen. Ik bel nu meteen mijn werkgever op en ik kom niet meer. Ergens de verkeerde afslag genomen denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier het draadje
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |