dat 18/19 uitshirt werd ook steeds mooier, hoe verder in de CLquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds blij met m'n Bob Marley-shirt, dat 3e tenue van dit seizoen maar snel vergeten
Dit dus. Al zie ik dit shirt het wel goed doen bij de tienerjeugd gezien daily paper een enorm populair merk is.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds blij met m'n Bob Marley-shirt, dat 3e tenue van dit seizoen maar snel vergeten
Sky heeft er 13 miljoen maar het blijft speculatie, het zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar het is, maar met 1,3 miljoen volgers zullen ze wel iets goed doen
[ twitter ]
Hopelijk is het waar,quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
Geen idee hoe betrouwbaar het is, maar met 1,3 miljoen volgers zullen ze wel iets goed doen
[ twitter ]
1 jaar en intussen (misschien winterstop) een goeie vervanger voor Antony halen is ook prima, Ajax staat er weer goed op want Sao Paulo pakt op deze deal ook zo'n 16 miljoen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:49 schreef Black-Death het volgende:
Antony gaat in elk geval wel vertrekken.. toch jammer, brengt wel swung in een elftal.
Snel Ziyech halen, hopelijk voor meerdere jaren. Want 1 jaar huren heeft toch ook weinig meerwaarde voor de toekomst.
En een goeie keeper nog aub.
Halve kerels die nat worden of hard worden van Ron Brandstederquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vrouwelijk "cabaret"
@:PowerLoungen
Ziyech huren met optie tot koop. Ondertussen ook Conceiao en Hansen minuten geven. Dan weten we over een jaar waar we staan op die positiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:49 schreef Black-Death het volgende:
Antony gaat in elk geval wel vertrekken.. toch jammer, brengt wel swung in een elftal.
Snel Ziyech halen, hopelijk voor meerdere jaren. Want 1 jaar huren heeft toch ook weinig meerwaarde voor de toekomst.
En een goeie keeper nog aub.
Voor dat geld gelijk doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het waar,
dan meteen doen.
100mln excl bonussen
Dat moet je blind accepteren inderdaad. En heel eerlijk zou ik zelfs misschien Ziyech er niet eens voor halen maar Berghuis, Conceicao en Hansen de kans geven... ook voor de doorstroomquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het waar,
dan meteen doen.
100mln excl bonussen
Voor Antony. Dus Ajax krijgt de ¤ 97 miljoen die al een aantal dagen rondzingt (en dat is inclusief bonussen).quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het waar,
dan meteen doen.
100mln excl bonussen
Ik wist dat ik hierin met je op één lijn zou zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Halve kerels die nat worden of hard worden van Ron Brandsteder
Net als die 100 ex is die 97 incl een gerucht of heb jij al een bevestiging gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor Antony. Dus Ajax krijgt de ¤ 97 miljoen die al een aantal dagen rondzingt (en dat is inclusief bonussen).
als Isak voor 70 naar Newcastle gaat vind ik die 100 helemaal niet zo raar, ze zijn nu eenmaal hartstikke gek maar hebben wel genoeg geld om het te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:19 schreef Simmertje het volgende:
Ontzettend jammer, want het was echt een feestje met hem op het veld. Maar wat een achterlijk bedrag is dit voor een speler uit de Eredivisie. Vond de bedragen voor de Ligt en Frenkie al waanzinnig, maar dat was wel na een bijna () CL finale.
Dit is echt fraude kerelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:34 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Je betaalt wel voor 8 goals en 4 assists in de Eredivisiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 16:19 schreef Simmertje het volgende:
Ontzettend jammer, want het was echt een feestje met hem op het veld. Maar wat een achterlijk bedrag is dit voor een speler uit de Eredivisie. Vond de bedragen voor de Ligt en Frenkie al waanzinnig, maar dat was wel na een bijna () CL finale.
Je kan ook gewoon blij voor ons zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je betaalt wel voor 8 goals en 4 assists in de Eredivisie
jij moet inmiddels toch ook weten dat Europees opvallen wat anders is en jullie deden met de kneuzencup meequote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je betaalt wel voor 8 goals en 4 assists in de Eredivisie
Mag jaloers ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon blij voor ons zijn.
Dan vind ik wel dat je ook mee moet nemen tegen wat voor tegenstand dat was. Die poule vorig jaar zou imo meedoen voor slechtste CL poule in de laatste 5-10 jaar oid.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij moet inmiddels toch ook weten dat Europees opvallen wat anders is en jullie deden met de kneuzencup mee
Je moet ook naar zijn spel kijken met zijn snelheid en onvoorspelbaarheid heeft die iets unieks en hij creëert ook ruimte voor andere.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan vind ik wel dat je ook mee moet nemen tegen wat voor tegenstand dat was. Die poule vorig jaar zou imo meedoen voor slechtste CL poule in de laatste 5-10 jaar oid.
Ik snap ook wel dat Antony niet kan kiezen tegen wie hij z'n assists en goals maakt, hij moet het tenslotte doen met wie je krijgt in de loting, maar 6 goalcontributies tegen deze tegenstanders zou je in een normale wereld geen 100 miljoen waard moeten maken. Erg bijzonder en knap dat Ajax dat toch weer voor elkaar weet te krijgen.
Raphina heeft zich bewezen in de PL, en is ook Braziliaans international. Die kostte 65 miljoen oid.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je moet ook naar zijn spel kijken met zijn snelheid en onvoorspelbaarheid heeft die iets unieks en hij creëert ook ruimte voor andere.
Daarnaast ook gewoon Braziliaans internationaal dan lig je ook goed in de markt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |