Dat zou scrummie nooit doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij had mij geblokkeerd. Laat dat aub zo. Of ga je straks weer op anoniem?
Al besproken.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:jippie post door het slotje heen. Ach.
Jouw schuldquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:jippie post door het slotje heen. Ach.
Dan noem je ook iemand zeg.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat deed Paultje eerder deze avond ook al.
Leuk filmpje Rene! Ik ben een keer met de hond van mijn ex (een vizsla) over het strand gelopen die een beetje oncontroleerbaar is. Je zal het niet geloven maar ze heeft een keer de sokken gestolen van een strandligger. Meneer in kwestie ging helemaal over de rooie! Toen waren we maar weggelopen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Hier overigens het kattenfilmpje in kwestie
Nou, vooruit. Gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reageer nog even in m'n Gakpo topic alsjeblieft
Dan zou je een dm naar iemand moeten sturen, ik denk dat je de kerst wel haalt als FA.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja kut
Als ik het toch lees wordt het dan 24 tegen 11?
Ohquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan zou je een dm naar iemand moeten sturen, ik denk dat je de kerst wel haalt als FA.
Veel plezier. Geniet ervan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Je bent een goed mens. Ik ga nu je anekdote lezen
quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk filmpje Rene! Ik ben een keer met de hond van mijn ex (een vizsla) over het strand gelopen die een beetje oncontroleerbaar is. Je zal het niet geloven maar ze heeft een keer de sokken gestolen van een strandligger. Meneer in kwestie ging helemaal over de rooie! Toen waren we maar weggelopen.
Komt wel erg dichtbij zo.
Erg leuk filmpje!quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Hier overigens het kattenfilmpje in kwestie
Jammer dat je hier constant gepest wordt als je je eens een keer kwetsbaar opsteltquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe eens niet. GGMM doet heel erg zijn best.
Oke, is aangemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou scrummie nooit doen
Maar zo wel, maak eens Twitter aan @:scrummie ik wilde je laatst taggen in een leuk kattenfilmpje en toen herinnerde ik me opeens dat je geen Twitter hebt.
Althans, geen FOK-Twitter. Ik speel niet met mensen hun privé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |