En een taxiquote:Op maandag 22 augustus 2022 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
You need coffee. Lots of it...
Ik zat in tram 5quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
Stond ik vanochtend bij de tramhalte...
Dat is wel het veiligste...quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel het veiligste...
En dan komt hij erachter dat hij gewoon vrij heeft vandaag...![]()
"Wat doe jij hier?"
quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
Stond ik vanochtend bij de tramhalte...
Toedeledokiequote:Op maandag 22 augustus 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel het veiligste...
En dan komt hij erachter dat hij gewoon vrij heeft vandaag...![]()
"Wat doe jij hier?"
Ga je de tram halen?quote:
Hier ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Wij hebben niet eens een tram hier.
Gewoon niet op kantoor zijnquote:Op maandag 22 augustus 2022 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen trouwens iedereen. Op kantoor komen steeds meer mensen terug van vakantie.
Hoe is het met onze aller aloa deze dag?quote:
Gaat wel oké momenteel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het met onze aller aloa deze dag?
Dit filmpje is best wel een tijdje geleden met Tom Staal. Hoop dat er ondertussen wel een en ander is veranderd maar ik denk het nietquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:Haags
Zocht je nog een baan?
Ze hebben loonsverhoging gekregenquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit filmpje is best wel een tijdje geleden met Tom Staal. Hoop dat er ondertussen wel een en ander is veranderd maar ik denk het niet![]()
Eh why?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Een offer aan de toiletgoden gebracht. De was aangezet.. maar die kan ik weer op spoelen zetten als ik thuis kom vanavond
Het was godvergeten koel vannachtquote:
Je kan slecht slapen zonder dat externe factoren daar wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was godvergeten koel vannacht
Wat in hemelsnaam was er nu weer mis
Ja te lang in de wasmachine word de was niet frisser vanquote:
had t eigenlijk gisteren moeten doen maarja,quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja te lang in de wasmachine word de was niet frisser van
Wasquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had t eigenlijk gisteren moeten doen maarja,
take a gamble dit dat
wassen zelf niet zo'n hekel aan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was![]()
Schurft aan
Misschien ook iets te maken met het feit dat hij hij toch dagelijks 2 maal gedraaid dient te worden
Nee er in stoppen is niet het probleemquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wassen zelf niet zo'n hekel aan.
opvouwen en strijken wel
dit is beddengoed, dusja gaat gewoon de droger in en daarna soort van opgevouwen de kast inquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee er in stoppen is niet het probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |