Dit filmpje is best wel een tijdje geleden met Tom Staal. Hoop dat er ondertussen wel een en ander is veranderd maar ik denk het nietquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:Haags
Zocht je nog een baan?
Ze hebben loonsverhoging gekregenquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit filmpje is best wel een tijdje geleden met Tom Staal. Hoop dat er ondertussen wel een en ander is veranderd maar ik denk het niet![]()
Eh why?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Een offer aan de toiletgoden gebracht. De was aangezet.. maar die kan ik weer op spoelen zetten als ik thuis kom vanavond
Het was godvergeten koel vannachtquote:
Je kan slecht slapen zonder dat externe factoren daar wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was godvergeten koel vannacht
Wat in hemelsnaam was er nu weer mis
Ja te lang in de wasmachine word de was niet frisser vanquote:
had t eigenlijk gisteren moeten doen maarja,quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja te lang in de wasmachine word de was niet frisser van
Wasquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had t eigenlijk gisteren moeten doen maarja,
take a gamble dit dat
wassen zelf niet zo'n hekel aan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was![]()
Schurft aan
Misschien ook iets te maken met het feit dat hij hij toch dagelijks 2 maal gedraaid dient te worden
Nee er in stoppen is niet het probleemquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wassen zelf niet zo'n hekel aan.
opvouwen en strijken wel
dit is beddengoed, dusja gaat gewoon de droger in en daarna soort van opgevouwen de kast inquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee er in stoppen is niet het probleem
Ik kan ook een tweet de wereld in slingeren, dat maakt het niet direct De Enige Waarheid.quote:
Ik geloof niet in dat hele vega sprookjequote:Op maandag 22 augustus 2022 11:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Teveel cholesterol is uiteraard niet goed.
Dit idd. Ik eet nog wel vlees, maar niet elke dag.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan ook een tweet de wereld in slingeren, dat maakt het niet direct De Enige Waarheid.
/al jarenlang gezond met minimale vleesconsumptie
quote:Minder vlees en meer plantaardig. Varieer met vis, peulvruchten, noten, eieren en vegetarische producten
Wat een ieder eet moet hij of zij zelf wetenquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan ook een tweet de wereld in slingeren, dat maakt het niet direct De Enige Waarheid.
/al jarenlang gezond met minimale vleesconsumptie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |