Dat had user TheVoice4ever echt geweldig gezien!quote:
quote:
Niet alleen op basis daarvan!quote:We maken deze keuze niet enkel op basis van de laatste drie wedstrijden. We zien onvoldoende progressie in de ontwikkelingen van het team op verschillende vlakken.
Fatih Terim langs de lijnquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze willen er gewoon een Turks trainertje doordrukken.
Ik heb niks tegen Turken overigens.
Wordt de Eredivisie waarschijnlijk wel leuker door. Of het een goed idee is voor Fortuna is een tweedequote:Op maandag 22 augustus 2022 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel ééntje die zo'n 8 keer per seizoen naar de tribune wordt gestuurd danquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Na twee duels tegen Ajax en Twente, en een fluke-uitslag tegen Cambuur.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fortuna heeft wel voldoende kwaliteit op zichzelf met Cox, Yilmaz, Cordoba, Seuntjes oa, maar het is nog geen team.
Ik ben ook niet bang voor een demasque nee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na twee duels tegen Ajax en Twente, en een fluke-uitslag tegen Cambuur.
moet niet kunnen, maar dit is natuurlijk redelijk buitenproportioneel. De echte reden van halsema is natuurlijk een hele andere.quote:
Mooie goal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Oh wat is dit kut. Fluit maar af…. Deze mongolenteams scoren nog niet al plak je er 100 minuten blessuretijd aan vast..
Ons aller Vitesse een degradatie-kandidaat noemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:29 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen ons nu goed in de zetel zetten voor de degradatiekraker Vitesse-RKC
@:yats
Ja maar waarom dan.quote:
Het schijnt dat Sked en yats daar zitten verkleed als blauw stoeltje!quote:
Ze mag zich wel naakt in mijn bed presenteren.quote:
Liever Fresia, god wat een lekker wijf is dat zeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze mag zich wel naakt in mijn bed presenteren.
Rawr.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze mag zich wel naakt in mijn bed presenteren.
Rawr.
Dit kan allemaal niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Liever Fresia, god wat een lekker wijf is dat zeg.
vanafquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:02 schreef Caland het volgende:
Ik kijk vanavond vanuit de bank
#thuisblijvenisleuker
Nee manquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Liever Fresia, god wat een lekker wijf is dat zeg.
Op dit punt kom jij ook nog wel als je later groot bentquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Dit kan allemaal niet.
Typisch blauw.
Waar stop jij hem eigenlijk graag in?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoorder R-woud93 stopt graag zijn leuter in een Ajacied.
In een oliebol met mayo. @Van_Poppelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar stop jij hem eigenlijk graag in?
Niet de leuter van R-woud maar je snapt me wel
Zou het voor de gemiddelde fokker uitmaken op wie of wat zijn gedroomde bedpartner valtquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
Zou forum moderator @:r-woud93 weten dat Fresia niet op mannen valt of denkt hij daardoor juist een kans te maken?
Ja
Ajax domineren, kan niet beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoorder R-woud93 stopt graag zijn leuter in een Ajacied.
Ze zal meteen hetero worden als ze mij ziet, dat snap je natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:05 schreef Caland het volgende:
Zou forum moderator @:r-woud93 weten dat Fresia niet op mannen valt of denkt hij daardoor juist een kans te maken?
Ja
Geniet er lekker van maatquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet overigens wat blauwe bessen met magere kwark
Hallo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik kijk vanavond ook. Leuk om jullie hier te ontmoeten.
Heul niequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aletha is walgelijker overigens.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:10 schreef Tagliano het volgende:
@:ggmm verlaat de wedstrijd en we zien een leuke doelpoging
quote:
Jawel, die kan ik dus niet uitstaanquote:
Walgelijk gaat wat ver maar een beetje dommig komt ze wel over ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aletha is walgelijker overigens.
Ik vind het not dun om meisjes van 1,40m te neuken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die zou elke fokker zonder enige twijfel neuken.
Voel je niets van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind het not dun om meisjes van 1.40m te neuken.
Noh nou nou. Ze is 31.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind het not dun om meisjes van 1,40m te neuken.
Wel voor plaatsing CLquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
Dames en heren, schrik niet. Vitesse gaat voor het landskampioenschap.
Aankomend, dus je zat goed! En bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd!
Tenzij je afgelopen woensdag bedoelde, dan alsnog gefeliciteerd!
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Aankomend, dus je zat goed! En bedankt
Doe maar een flesje Rosé, dan kan die meteen door naar @Neef_Wuppiequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een flesje wijn als het je lukt. Maar lijkt me sterk.
Rare naam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
Als de stand zo zou blijven heet Vitesse een GROOT probleem.
Goed opgemerkt, heb het meteen aangepast om verdere verwarring te voorkomen!quote:
Lekker hoor, geniet er van makker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:39 schreef Tagliano het volgende:
Kinder chocolade is erg lekker
Ik heb mijzelf een La Trappe quad ingeschonken
Dank, GGquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker hoor, geniet er van makker.
Kijk, een kennerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:39 schreef Tagliano het volgende:
Kinder chocolade is erg lekker
Ik heb mijzelf een La Trappe quad ingeschonken
Hangt er vanaf waar en wanneer je die van jou vandaan hebt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ohja shit helemaal vergeten, maar dat is toch al opgelost
Aldi verkoopt ook coca-colaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Coca-Cola was weer eens uitverkocht bij mijn appie
naja je had alleen die normale coca cola mini bilkjes over.
Wat een wanbeleid zeg. Kunnen ze die coca-cola schap gewoon niet om de 5 uur vullen ofzo
KingRoland is geen pauperquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aldi verkoopt ook coca-cola
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb graag een totale ban van alle mogelijke aandacht voor de F1 en Zandvoort
Wat een klotereclame van Red Bull
neequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coca Cola IS voor paupers. :S
Jij snapt 'mquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:45 schreef KingRoland het volgende:
iedereen koopt ook die 250ml coca-cola blikjes, maar voor 10 cent meer heb je die 330ml
Emmen gaat Ter Apel ontlasten @Zipportalquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik schakel straks uiteraard over naar Feyenoord-Emmen
Volgens Den Haag, Emmen is het er NIET mee eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Emmen gaat Ter Apel ontlasten @:Zipportal
Zou je wel willen hequote:
Volgens de regio moeten ze dat lekker in Den Haag doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Emmen gaat Ter Apel ontlasten @:Zipportal
En ze hebben gelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens de regio moeten ze dat lekker in Den Haag doen.
Showman, ik word er doodmoe van.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
Diemers zal wel gaan scoren vanavond
Het is echt niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mensonterend slecht Drank de Boer-voetbal in de Kuip vanavond.
Dat belooft nog wat. Al 3 weken op rij kutwedstrijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is echt niet om aan te gluren.
Verwacht dat ze wel weer gaan pompen als het lang 0-0 wordt, is in ieder geval nog enigszins vermakelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
Dit was een moeilijke eerste helft, ik weet ook niet of ik het op kan brengen om nog een helft vol te houden.
Daarom juichen @maxi-mus en ik voor Cambuur en nooit voor Heerenveenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Flinke lichtshow in Heerenveen met tussendoor het Fries volkslied
Aparte ambiance
Waar is die lul eigenlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom juichen @:maxi-mus en ik voor Cambuur en nooit voor Heerenveen
Also also alsoooo...quote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar is die lul eigenlijk
Gister was hij er ook al niet bij de KKD
Hep tie z'n account weer door de shredder gehaald?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar is die lul eigenlijk
Gister was hij er ook al niet bij de KKD
Van harte, je bent nu officieel nog kanslozer dan dat je wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik heb onlangs mijn 150.000e post gemaakt, genot.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van harte, je bent nu officieel nog kanslozer dan dat je was
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit was wel met afstand de bestequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
De hoop voor @GGMM hebben we al lang geleden opgegeven, in dat opzicht heb je nog een geweldig leven!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alsnog maar de helft van wat GGMM hier al heeft neergekwakt, dus zó kansloos ben ik gelukkig niet
Erg vermoeiend allemaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Alweer 10 minuten stroperigheid.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord zal zo wel onterecht scoren
Dit was wel even nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Normaal gesproken wel ja, mja Nijhuisquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Dat was toch gewoon een gele kaart voor Diemers?
Ik ben fan van zijn manier van fluiten, maar je kan ook overdrijven. En daar is hij de hele wedstrijd al mee bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, mja Nijhuis
We staan 1-0 voor. Dus ik post hier ook (wel voorzichtig)quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:40 schreef GGMM het volgende:
Ik pik de laatste 10 minuten van Feyenoord even mee.
Wat gezellig zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We staan 1-0 voor. Dus ik post hier ook (wel voorzichtig)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Utr echt verliest morgen met 1-5 😓quote:
Tegen Utrecht hebben ze dat ook al gepresteerd. Zegt ook wel iets over RKC natuurlijk, dat is uiteindelijk ook niet veel bijzonders.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
RKC
je kan je daar in waalwijk wel voor je kop slaan, 2-0 voorsprong weg te geven en zeker tegen een vitesse
Dat is in het geval van een pingel al een tijdje per definitie niet meer zoquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
die Vanaken had eigenlijk gewoon rood moeten hebben, waar is de var als je hem nodig hebt
doorgebroken speler is gewoon altijd rood
Bas Dost ex Bruges Boyquote:Op zondag 28 augustus 2022 10:53 schreef Paul het volgende:
Zo dan Toornstra gelijk basisplekje
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
is Utrecht Ajax de moeite om te kijken? Als Belg?
Maar zal toch kijken: omdat niets anders op TVquote:
Wat opstandige pubers (en @Paul ) proberen te doen alsof deze wedstrijd iets voorstelt en uiteindelijk wordt het 0-3.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
is Utrecht Ajax de moeite om te kijken? Als Belg?
Dan zou ik lekker een rondje gaan wandelen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar zal toch kijken: omdat niets anders op TV
quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker een rondje gaan wandelen.
Er waren wel jaren dat Utrecht uit standaard puntverlies was voor Ajax, maar dat is wel steeds minder het geval.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat opstandige pubers (en @:Paul ) proberen te doen alsof deze wedstrijd iets voorstelt en uiteindelijk wordt het 0-3.
De wat?quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de Eredivisie Awards?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Clown Bassey is echt een debiel
Afrika cup vibes, lekker kaarten sparenquote:
Ondanks de wat lage kraag valt het gebrek aan een nek toch weer opquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooie T op de borst van Toornstra als een ware superman.
Ik juich voor Utrecht nu.
dat zei men ook over Alvarez, en kijk hoe dat gaat inmiddels.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afrika cup vibes, lekker kaarten sparen
Het is verschrikkelijk maar voornamelijk triest voor hem met zijn piepstemquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks de wat lage kraag valt het gebrek aan een nek toch weer op
Ado Jong Ajax.quote:
Bij de 6-4 werd het ook 0-1quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
@:Paul wedstrijd van het jaar nu al voorbij
Joh.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:33 schreef RipCity het volgende:
Dit wordt een saai eredivisie seizoen.
Nee, ik geniet vooral van zijn interviews.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Begin je al medelijden te krijgen met Dirkie?
Ik verwacht PSV of niemand.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Na vandaag staat Excelsior ook op de maximale score!
Onderin wordt wel leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:33 schreef RipCity het volgende:
Dit wordt een saai eredivisie seizoen.
Tegen Ajax snap ik dit nog wel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:37 schreef bbuddybb het volgende:
Bij het GAE van Van Wonderen zat er nog best een vleugje esthetiek in.
Het voetbal van Fraser daarentegen lijkt op pure betonvoetbal.
Ik ben geen Feyenoord-supporter meer als deze man hier ooit trainert wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |