https://www.telegraaf.nl/(...)den-hebben-het-beterquote:Aanmeldcentrum Ter Apel is voor de meeste asielzoekers de eerste kennismaking met Nederland. Vanwege de barre omstandigheden begint daar het beeld van gouden bergen eindelijk te barsten.
Nog een vakantie in Syrië boeken?quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:33 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon dreigen naar Limburg te sturen. Dan willen ze vanzelf wel terug
Dit is een algemeen bekende strategie waar de heer VD niet het IQ nog verstand voor heeft om dit in te zien ergo dit is nieuws voor hem.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:38 schreef Het_Bokje het volgende:
Het is niet 'de Media' die iets moet toegeven hoor....
Gewoon slim gedaan van De Overheid. Hier de boel lokaal uit de klauwen laten lopen. Info verspreid snel tegenwoordig, dus negatieve reclame ook. Voorkomt nieuwe aanwas. Nu nog dealen met degene die hier al zijn.
Well-played
Alsof jij dat wel hebt, snul.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een algemeen bekende strategie waar de heer VD niet het IQ nog verstand voor heeft om dit in te zien ergo dit is nieuws voor hem.
Al het nieuws bestaat uit sensatie, stemmingmakerij of angstzaaierij.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En het is de Telegraaf , die posten alleen maar sensatie teksten
Good topic again birddancequote:Op zondag 21 augustus 2022 18:43 schreef Pharkus het volgende:
Misschien moeten we de pohi van TS in het Engels vertalen om ze zo tijdig af te schrikken.
Hood_Boy likes this!quote:
Ik heb wel een IQ dat uit meer dan 1 cijfer bestaat.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof jij dat wel hebt, snul.
Gelukkig zeg je er niet bij dat er ook negatieve getallen bestaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een IQ dat uit meer dan 1 cijfer bestaat.
Als dat zo is, dan is het toch helemaal niet relevant wat “de media” toegeven? Want dat toegeven is dan net zo goed sensatie, stemmingmakerij of angstzaaierij.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Al het nieuws bestaat uit sensatie, stemmingmakerij of angstzaaierij.
Ik wilde je een beetje in bescherming nemen, maar goed dat je er eindelijk voor uit komt! Chapeau kerel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je er niet bij dat er ook negatieve getallen bestaan.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het toch helemaal niet relevant wat “de media” toegeven? Want dat toegeven is dan net zo goed sensatie, stemmingmakerij of angstzaaierij.
Goed eigen glazen weer ingegooid vogeltjesdans.
Maar goed dat niemand een fuck geeft om wat jij wilquote:Op zondag 21 augustus 2022 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde je een beetje in bescherming nemen, maar goed dat je er eindelijk voor uit komt! Chapeau kerel.
Ik zou het woord nog wijzigen in noch het, dan is de zin qua Nederlands correct.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een algemeen bekende strategie waar de heer VD niet het IQ nog verstand voor heeft om dit in te zien ergo dit is nieuws voor hem.
Een komma hier en daar zou ook niet misstaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:47 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik zou het woord nog wijzigen in noch het, dan is de zin qua Nederlands correct.
Interpunctie zal wel een brug te ver blijken.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:12 schreef knoopie het volgende:
[..]
Een komma hier en daar zou ook niet misstaan.
Dat soort dure woorden begrijpt VD niet, ik wilde het wel een beetje begrijpelijk houden voor hem. Maar alsnog bedankt voor de feedback!quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:47 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik zou het woord nog wijzigen in noch het, dan is de zin qua Nederlands correct.
Lul maar over je faalheid heen, heb je tenminste nog iets wat groot isquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort dure woorden begrijpt VD niet, ik wilde het wel een beetje begrijpelijk houden voor hem. Maar alsnog bedankt voor de feedback!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |