Waarom herhaal jij wat ik zegquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:10 schreef Catkiller het volgende:
Dan kom je in de zomermaanden toch gewoon niet.
@capuchon_jongen kan je vogeltjesdans zijn post boven de mijne aanpassen naar het origineel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom herhaal jij wat ik zeg
Is geen optie helaasquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is geen optie helaasquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:10 schreef Catkiller het volgende:
HEEL ERG FIJN VOOR JOUquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:29 schreef Clupea het volgende:
Ik werk wellicht bij een andere grote boze universiteit maar de bureaucraten bij ons geven gewoon x cent per KM afstand tussen de woning en werkplek, voor iedere maar niet voor een thuiswerkdag.
Ik woon zelf op 10 minuten fietsen dus voorheen kreeg ik niet eens vergoeding. Nu dus wel :-)
Helaas niet meneer VD.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar is het nou een optie of niet?
Haar docent Nederlands zal haar niet missen zo te lezen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:10 schreef Catkiller het volgende:
Broer de schoonmakers hoeven toch geen stage te lopen?quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Het bedrijf genaamd De Grote Boze Universiteit heeft mij weer eens fors opgelicht.
Dan denkt u, maar dit is toch niks nieuws? Nee, dat klopt, maar toch vind ik wel dat ik hierover een klacht in mag dienen, en aangezien ik dit niet via de officiele instanties ga doen omdat er toch niks mee gebeurd, doe ik het maar via hier.
Omdat ik mijn stages op verschillende plekken loop berekenen die vettige sjabs daar bij de admin omdat het toch wel erg zielig is voor ons met OV tijdens de zomermaanden dat niet vergoed wordt dat we een reisvergoeding mogen krijgen. Dit is een reisvergoeding standaard door hen bedacht (een vast bedrag), waarbij je hem al niet krijgt als je
1. Niet langer hoeft te reizen dan 1,5 uur (dus reis je 1:15 volgens google maps? dat is kut voor jou maar niet ons probleem!);
2. Je kan geen losse declaraties indienen, zij berekenen het voor jou, dus het boeit geen flikker waar je woont, er is altijd een vast punt waarvan ze de afstand dus nemen (zie ook punt 1), je kan hier niks tegenin brengen
3. De vergoedingen zijn nog minder dan wat een ongeschoolde economische vluchteling of iemand met een ernstige aanstelleritus in NL per maand aan toeslag ontvangt voor de osteopathiesessies.
Klacht: Genaaid worden met je broek nog aan
Antiklacht: Genaaid worden, eindelijk. Alleen wilde het zegmaar niet op deze manier...
Het probleem wordt eigenlijk door het ministeriele onderwijsbeleid veroorzaakt waarbij de DGBU een mogelijke oplossing voor het probleem probeert te geven ware het niet dat de situatie daardoor verslechterd.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:59 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Het bedrijf genaamd De Grote Boze Universiteit heeft mij weer eens fors opgelicht.
Dan denkt u, maar dit is toch niks nieuws? Nee, dat klopt, maar toch vind ik wel dat ik hierover een klacht in mag dienen, en aangezien ik dit niet via de officiele instanties ga doen omdat er toch niks mee gebeurd, doe ik het maar via hier.
Omdat ik mijn stages op verschillende plekken loop berekenen die vettige sjabs daar bij de admin omdat het toch wel erg zielig is voor ons met OV tijdens de zomermaanden dat niet vergoed wordt dat we een reisvergoeding mogen krijgen. Dit is een reisvergoeding standaard door hen bedacht (een vast bedrag), waarbij je hem al niet krijgt als je
1. Niet langer hoeft te reizen dan 1,5 uur (dus reis je 1:15 volgens google maps? dat is kut voor jou maar niet ons probleem!);
2. Je kan geen losse declaraties indienen, zij berekenen het voor jou, dus het boeit geen flikker waar je woont, er is altijd een vast punt waarvan ze de afstand dus nemen (zie ook punt 1), je kan hier niks tegenin brengen
3. De vergoedingen zijn nog minder dan wat een ongeschoolde economische vluchteling of iemand met een ernstige aanstelleritus in NL per maand aan toeslag ontvangt voor de osteopathiesessies.
Klacht: Genaaid worden met je broek nog aan
Antiklacht: Genaaid worden, eindelijk. Alleen wilde het zegmaar niet op deze manier...
Toevallig mis ik hem ook niet dus dat scheeltquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:32 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Haar docent Nederlands zal haar niet missen zo te lezen.
Ik noem mijn dagbesteding altijd universiteit anders heb ik ook niks waarover ik me nog goed kan voelen. Gun me ditquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom zou je stage gaan lopen als je op de uni zit?
Geen rechten hier, maar anders zou ik het doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen kan je vogeltjesdans zijn post boven de mijne aanpassen naar het origineel.
Bij veel ziekenhuizen moet het personeel zelf betalen om te mogen parkeren, parkeren wat eerder gratis was voor zowel het bezoek als personeel is nu betaald voor beide , Koekkoekquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:24 schreef stokj het volgende:
[..]
• Het ziekenhuis of de praktijk waar je werkt geeft je een reisvergoeding (al dan niet voor de periode dat je OV niet geldig was)
Heb liever zelf een mooie leasebak.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:10 schreef Cockwhale het volgende:
Als je voor mij komt werken, krijg je een chauffeur die je naar je werk brengt.
Het wachten is op een jaarlijkse belasting van de hoeveelheid lucht/zuurstof je hebt ingeademd en CO2 hebt uitgeademd. Over een aantal jaren moet je voor alles betalen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Bij veel ziekenhuizen moet het personeel zelf betalen om te mogen parkeren, parkeren wat eerder gratis was voor zowel het bezoek als personeel is nu betaald voor beide , Koekkoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Met 45cm zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:10 schreef Cockwhale het volgende:
Als je voor mij komt werken, krijg je een chauffeur die je naar je werk brengt.
Meneer heb zeer belangrijke vraag aan uquote:
Dan gaan er na het wijntje eerst nog wat andere dingetjes gebeurenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Meneer heb zeer belangrijke vraag aan u
Ziet u er lekker uit in grijze fleece trainingsbroek? Zou u dan misschien de deur voor mij open willen doen in die grijze trinna en ook sushi en kwaliteits borrelhappen klaar willen zetten en Montepulciano d Abruzzo, dan kom ik misschien wel even langs (ik betaal tank zelf), dan drink ik een wijntje en neem een bite van die sushi en dan ga ik weer weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |