Maak jij hem even vol dan vandaag? Anders MOET ie een week meequote:
Zo is datquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig ben ik nu niet de schuldige![]()
Gewoon wat meer posten, is het topic zo vol...
quote:
Hey Marcb gaat het weer een beetje?quote:
Hoi,quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marcb gaat het weer een beetje?
O dat is netjes. Houden zo.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi,
vandaag eindelijk weer een beetje redelijk. Zelfs even in de sportschool geweest.
En hoe gaat het met jou?
Balen zegquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is netjes. Houden zo.
Hier niet zo lekker vanaf 8.30 is het weer kermis. Net de dokter gebeld. Zit te wachten tot hij terug belt
Jep morgenmiddag weer.quote:
Geen idee ben nu 2 uur later. Maar het begint iets af te nemen om 16 uur een tweede beta genomen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg
Hoe snel zou de arts terugbellen? Hopelijk gaat het snel weer beter met je
Ga mijn best doen
Toch twee nachten in m'n eigen bedquote:
Beterschap Dotquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ben nu 2 uur later. Maar het begint iets af te nemen om 16 uur een tweede beta genomen.
beterschap maar wat heb je ?quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ben nu 2 uur later. Maar het begint iets af te nemen om 16 uur een tweede beta genomen.
Hopelijk snel dan hoorquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He wat akelig .... hopelijk bellen ze snel! Sterkte hoor!quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al twee dagen vreselijke diarree en mijn hart slaat op hol.quote:
Echt he. 😮 zeg je leukquote:
quote:
Heeft gebeld. Na 5 uur een hartslag van 150 was hij toen de dokter belde gedaald naar 90quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
He wat akelig .... hopelijk bellen ze snel! Sterkte hoor!
Als het je echt niet bevalt de SEH bellen. Dan mag je vaak wel komen, die zijn wat makkelijkerquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Heeft gebeld. Na 5 uur een hartslag van 150 was hij toen de dokter belde gedaald naar 90
Moet het aan kijken.
Zomersaladequote:
Dankquote:
Ik weet eigenlijk niet of we wat reële kansen nog hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
Straks eens kijken of we nog wat atletiek medailles binnenslepen
Wie moeten er nog?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
Straks eens kijken of we nog wat atletiek medailles binnenslepen
quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al twee dagen vreselijke diarree en mijn hart slaat op hol.
quote:
Nee waarschijnlijk een virus. Schijnt te heersen.quote:
Daar kan je lichaam ook weer op reageren jaquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk een virus. Schijnt te heersen.
Je meent hetquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk een virus. Schijnt te heersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |