Graag gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dankje.
Je bent een echte vriend.
Ik heb geen PM gehadquote:Op zondag 21 augustus 2022 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zal @:Sked trots op ons zijn. Pure liefde in VBL
quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Post eens een gifje om me een beetje op te vrolijken maat.
Braddie.gif werd weggemod.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Post eens een gifje om me een beetje op te vrolijken maat.
Hopelijk is het niet één van onze Ajax vrienden uit het Ajax topic!!!quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Medisch noodgeval op de tribune
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet één van onze Ajax vrienden uit het Ajax topic!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Berghuis is gewoon niet zo dreigendquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:54 schreef Scorpie het volgende:
Zonder Antony is het wel 20% minder gevaarlijk bij Ajax.
Moet ook niet op RB spelen. Zou eerder Bergwijn daar neer zetten, Tadic op LB en dan Berghuis op 10quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Berghuis is gewoon niet zo dreigend
Blijf doneren allen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:07 schreef Zipportal het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Zonder abo werkt dit forum maar kut.
Komt geen hond meer. Hoe kan dat nouquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:07 schreef Zipportal het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Zonder abo werkt dit forum maar kut.
Sowquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
Flikker op met die hoeren tyfus taylor
Woedendquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
Flikker op met die hoeren tyfus taylor
Fok is dood.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Komt geen hond meer. Hoe kan dat nou
En naar de volgende die voor 100 miljoen de deur uit gaatquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bergwihno op naar de 35 doelpunten.
Komende tien jaar kampioen. Kun je alvast opschrijven.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En naar de volgende die voor 100 miljoen de deur uit gaat
quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Typisch weer dat een jeugdspeler de wedstrijd openbreekt tussen al die miljoenenaankopen.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:12 schreef GGMM het volgende:
Goeie genade
Bergwijn is een uitstekende speler.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelers van een middelmatige Eredivisieclub halen lijkt me geen goed idee.
En Bergwijn zal nooit naar Ajax gaan. (en terecht) Moet je ook niet willen.
Die eerste regel sloeg om 'Kocku kopuh' (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot VTBL.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:17 schreef Oriente het volgende:
Die Brobbey is toch ook niet erg bijzonder hé
Als zo iemand niet presteert heb je natuurlijk ook gewoon gefaald.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is een speler van 30 miljoen halen in de Eredivisie een beetje vals spelen
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als zo iemand niet presteert heb je natuurlijk ook gewoon gefaald.
Het is wel een risico dat je neemt, al was het wel te verwachten dat Bergwijn het eredivisieniveau aardig zou ontstijgen getuige zijn CV.quote:
Promes heeft helemaal geen 30 miljoen gekostquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel een risico dat je neemt, al was het wel te verwachten dat Bergwijn het eredivisieniveau aardig zou ontstijgen getuige zijn CV.
Al was dat ook de verwachting bij Promes en die viel toch wat tegen. Het mes snijdt aan twee kanten.
Ik kijk nu al uit naar wat ze met de 80-100m van Antony gaan doen!quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is een speler van 30 miljoen halen in de Eredivisie een beetje vals spelen
40 miljoen voor Ziyech betalen. :Squote:Op zondag 21 augustus 2022 15:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar wat ze met de 80-100m van Antony gaan doen!
Dat zal ze lerenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:24 schreef Fosive het volgende:
De eerste twee reclames zijn al enorm debiel
mute
Maar daar gaat het helemaal niet om. Als Messi voor 1 miljoen bij Feyenoord komt voetballen, dan verwacht je alsnog wel dat ie de hele bende oprolt.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Promes heeft helemaal geen 30 miljoen gekost
Woke sletjequote:Op zondag 21 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Jennifer is uit. @:wereldgozer @:nober
Ik heb zo’n grote crush op haarquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Haar standaarden liggen niet hoog in ieder geval. Henry van loon heeft haar gestucdquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb zo’n grote crush op haarecht een prachtige dame.
Promes sneed eerder met twee messenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel een risico dat je neemt, al was het wel te verwachten dat Bergwijn het eredivisieniveau aardig zou ontstijgen getuige zijn CV.
Al was dat ook de verwachting bij Promes en die viel toch wat tegen. Het mes snijdt aan twee kanten.
Ik hou niet van die poedertroepquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
Je hebt het op mute gezet dus dit mis je, maar met een schepje Vanish in je was leeft je kleding langer @:fosive
Jeetje dat duurde nog langquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Promes sneed eerder met twee messen
Paar grote bloemkolen voor zo’n tenger grietje.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
#neverforgetquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
1-0 voorsprong hoor, weg met die negativiteit graag
maakt niet uit of je een keer lelijk wint, 3 punten blijven 3 belangrijke punten
Ze hebben nog eens groen gras ook.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
het is Sparta waarover we het hebben, dat blijft altijd iets speciaals daar in dat Kasteel
Ok Hugo.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
het is Sparta waarover we het hebben, dat blijft altijd iets speciaals daar in dat Kasteel
*Op hetquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ik dacht dat jij Fortuna fan bentquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
1-0 voorsprong hoor, weg met die negativiteit graag
maakt niet uit of je een keer lelijk wint, 3 punten blijven 3 belangrijke punten
Nee ze spelen uitquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is het ook zij spelen op de Arena?
ja en wat heeft dat er mee te maken?quote:
Bommen Op Urkquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is het ook zij spelen op de Arena?
Beide goed.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bommen Op Urk
Bommen In Urk
KIEZEN NU METEEN.
Ja maar hij heeft zo’n mooie pass in de benen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:53 schreef Bugno3 het volgende:
Blind![]()
Dat kan echt, echt, echt niet meer.
Eens. Spijtig dat hij naar een Spartaan passed maar wel met een prima curve.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft zo’n mooie pass in de benen.
Hij doet me denken aan toen ik zelf nog speelde en er weleens, bij een tekort aan spelers, een veteraan bij ons meedeed die "hoog had gespeeld". Die gaf één of twee wereldballen, maar we verloren met 6 of 7-2 omdat ie aan alle kanten voorbij geblazen werd. Die hoefde ook niet meer te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft zo’n mooie pass in de benen.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
Helikopter Vuelta vloog net over. Ik heb gezwaaid
Puuush ligt er helaas uitquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:00 schreef Fosive het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hier van alles mis gaat
Eem helikopteren.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb het broekje laten zakken boh heerlukkk
bij doelmannen is het wel vaak, hoe ouder hoe beterquote:
Ik steun deze motiequote:Op zondag 21 augustus 2022 16:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
bij doelmannen is het wel vaak, hoe ouder hoe beter
kijk bv ook maar nog naar Buffon
Van der Gouw ging ook tot 43 jarige leeftijd door, was ook een genot einde van zijn carriere dagen bij AGOVV
Pieckenhagen was fout in de oorlogquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Pasveer heeft waarschijnlijk veel geleerd van Pieckenhagen bij Heracles
quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:10 schreef Zipportal het volgende:
Spartaans Kwartiertjuiuuuuuuuuuuuuuuh.
Dat was echt beschamendquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
hadden wij maar beetje van dat geluk gisteravond
Een Ajacied die GERNOT typt kan ik onmogelijk serieus nemen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weer kampioen GERNOT. Stukje geen tegenstand
GERNOT X2 bohquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Ajacied die GERNOT typt kan ik onmogelijk serieus nemen.
Oei, daar gaat het serieuze imago van poeperquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een Ajacied die GERNOT typt kan ik onmogelijk serieus nemen.
Die hele generatie heeft een BMI van 30+quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:17 schreef Kerftminister het volgende:
Je kan Boukhari tegenwoordig beter Buikhari noemen, wat is die moddervet geworden zeg.
Misschien mag hij meeposten in LIF @Jippiequote:Op zondag 21 augustus 2022 16:17 schreef Kerftminister het volgende:
Je kan Boukhari tegenwoordig beter Buikhari noemen, wat is die moddervet geworden zeg.
Zou jij tukkertje Sterre doen? #dtvquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je zou maar geld betalen voor deze kut wedstrijd. Beter doneren we aan Roddelpraat. Leukkkkkk Frank, scooooooppp
quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou jij tukkertje Sterre doen? #dtv
Stukje koloniserenquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax lijkt er klaar voor. Manchester city mag langskomen in de Arena.
Je broer genot jaaaaquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze het beste zaadje niet doorgeslikt.
Ziyech is geen rechtsbuitenquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
ajax is nog niet klaar, gauw Antony verkopen en dan Ziyech deal proberen af te ronden
linksbuiten kan ook rechtsbuiten weet je, dat is tegenwoordig best wel in, om rechtsbuitens links en andersom te spelenquote:
Ziyech is een 10quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
linksbuiten kan ook rechtsbuiten weet je, dat is tegenwoordig best wel in, om rechtsbuitens links en andersom te spelen
Boels! boels! boels!quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
wordt die Kudus overigens niet verhuurd of wat las ik nou laatst?
Alleen als hij niet loopt te trollen in een serieus topicquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Misschien mag hij meeposten in LIF @:jippie
Ik wilde eigenlijk iets anders gaan doen, maar omdat jij dat zo graag wil kijk ik meequote:Op zondag 21 augustus 2022 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Allemaal zappen naar ESPN2 voor DE wedstrijd van de dag.
Dat vind ik heel gezellig!quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk iets anders gaan doen, maar omdat jij dat zo graag wil kijk ik mee
Je hart zit op de goede plek.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk iets anders gaan doen, maar omdat jij dat zo graag wil kijk ik mee
1-3quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel gezellig!
Wat gaat het worden grote vriend?
Dus je zegt dat ik kans maak?quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haar standaarden liggen niet hoog in ieder geval. Henry van loon heeft haar gestucd
Haha!quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Haha deze 3 punten zijn extra heerlijk. Kijk ze eens mad zijn hier
Als je mad bent omdat Ajax van Sparta wint met matig spel heb je er wel heel weinig van begrepen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Haha deze 3 punten zijn extra heerlijk. Kijk ze eens mad zijn hier
Ach dit soort wedstrijdjes heb je er altijd bij zitten johquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je mad bent omdat Ajax van Sparta wint met matig spel heb je er wel heel weinig van begrepen.
3 Punten in de tas en de rest snel vergeten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach dit soort wedstrijdjes heb je er altijd bij zitten joh
En zo niet?quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Aanwezig. Maar wel in het Feyenoordtopic. Mochten we scoren laat ik me hier wel uiteraard zien
Ja, ik ben wel een echt mensenmensquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij als FA een goede verbinder voor je mods?
Als ik het woord verbinder lees dan denk ik aan die LinkedIN mensenquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben jij als FA een goede verbinder voor je mods?
Ik vergeef het jequote:Op zondag 21 augustus 2022 17:09 schreef GGMM het volgende:
Wat is dit kut zeg
Sorry @:dombo ik heb het geprobeerd
Het is ook wel echt armoede veel teams.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Driemaal een 1-0 wedstrijd vandaag, tering wat saai.
Wat is dit voor een VERSCHRIKKELIJKE parodie op een voetbalkantine. De zender die dit durft uit te zenden moeten ze gelijk opheffen.quote:
Haha dit kan echt niet inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dit voor een VERSCHRIKKELIJKE parodie op een voetbalkantine. De zender die dit durft uit te zenden moeten ze gelijk opheffen.
Gelukkig zijn dat vaak totaal andere potjesquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
Met het voetbal dat ik vandaag gezien heb, was het beter geweest als we niet zoveel punten op de Coëfficiëntenlijst hadden gehaald. Hiermee ga je echt voor lul staan in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |