Ik ook heel erg! Dat geldt eveneens voor het washok. Ik heb dit weekeinde verf besteld om de binnenkant van het washok af te werken. De muren zijn er nooit geschilderd, de scheuren tussen muur en plafond zijn nooit gekit, er staan nog aantekeningen van de aannemer op een muur. Voor een kast is dat niet zo erg, maar een afgewerkte binnenkant is als een mooie voering.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 07:25 schreef Debsterr het volgende:
Way een mooi ontwerp voor die kast! Sowieso dat soort loze hoekjes een bestemming gevenik hou er van.
Ik vind die op het dak van de garage nog steeds niet geweldig:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:06 schreef yinu het volgende:
Mooi, de kast! En ik vind de zonnepanelen ook niet misstaan. Ik wen er ook aan, inmiddels, het wordt bijna gewoon om zonnepanelen op een schuin dak te zien. Dat scheelt ook.
Hier ga ik echt lekker opquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En daarna is de nis voor de jassen aan de beurt. Hier hangt een stang in en staat een schoenenrek. Al een paar jaar heb ik materiaal klaarstaan om er schappen in te maken.Die schilder ik mee met muurkleur in de hal.
[ afbeelding ]
Ja, daar hebben we het in topic #4 over gehad. De architect noemde het een 'kissing edge'. Het schilderwerk heeft het effect versterkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:15 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Hier ga ik echt lekker op![]()
[ afbeelding ]
Wauw. Dat is wel echt wat bijzonders. Gelukkig heb ik geen garagedeur nodigquote:Op maandag 23 januari 2023 22:23 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, over garagedeuren, ik.heb em weer gevonden... als je genoeg geld te besteden hebt, kan je ook eens gaan kijken bij Different doors. Die kunnen echt alles maken wat je wil. En ze komen elke keer bij mij voorbij op Google en pinterest als ik weer garagedeur inspiratie op doe.
En het is zeker vet wat ze zoal maken. Ik durf alleen geen offerte aan te vragen.
Hun sectionaal deuren zijn imho. ook de enige die buiten een industrie terrein acceptabel zijn.
Die van hout zijn prachtig. Deze zou bij ons niet misstaan:quote:Op maandag 23 januari 2023 22:23 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, over garagedeuren, ik.heb em weer gevonden... als je genoeg geld te besteden hebt, kan je ook eens gaan kijken bij Different doors. Die kunnen echt alles maken wat je wil. En ze komen elke keer bij mij voorbij op Google en pinterest als ik weer garagedeur inspiratie op doe.
En het is zeker vet wat ze zoal maken. Ik durf alleen geen offerte aan te vragen.
Hun sectionaal deuren zijn imho. ook de enige die buiten een industrie terrein acceptabel zijn.
Nee, ik vind je niet gek! Da's een van de redenen dat we nog geen nieuwe garagedeur hebben: ik houd van staal en vind het geel van de huidige deur geinig, vooral met de onderste strook (waar de roze muur op is gematcht). Maar het is wel een ratjetoe. En de deur gaat niet meer open, dus we moeten wel iets anders nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:53 schreef Seven. het volgende:
Verklaar mij maar voor gek maar ik vind die gele deur qua kleur echt leuk, mooie combinatie met je roze muur en hun groene deur. Maar OK, als 'ie vervangen moet worden, dan waarschijnlijk niet opnieuw zachtgeel.
Ja, vind ik ook, al zal het afscheid van de gele deur wel even pijn doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:01 schreef Leandra het volgende:
Zelfde kleur als voordeur en kozijnen maakt het wel mooi een geheel.
Die deur isquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Van googelen op gele garagedeuren word je trouwens niet blij. Dit is een uitzondering:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:46 schreef sigme het volgende:
een soort weidevogel (Vanellus vanellus)
Voorbeelden: `Het rapen van de eieren van de kievit is een traditie in Friesland.`,
`Zowel 'kievit' als 'kieviet' is juist gespeld.`
https://www.woorden.org/woord/kievit
Mag ik je dan, met al je ervaring en opgestreken commissiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |