Dat was niet wat ik bedoelde, maar een extra bonus.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:25 schreef Bep-Vetklep het volgende:
2005
'Onconventionele behandelingsvormen'
https://www.medischcontac(...)-in-hoger-beroep.htm
quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:42 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ben meer geïntrigeerd door de SEKSAANVAL op Mark Rutte
Wat is er gebeurt?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:42 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik moet het nog maar zien of het waar is. Story plaats altijd van die suggestieve teksten. Ik denk zomaar dat ze ergens was waar een inval werd gedaan en dat ze net als de rest is meegenomen voor verhoor. Iets van ergens op de verkeerde tijd en verkeerde plaats zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Is dit waar of komt dit weer uit de leugenachtige koker van Roggel?
[ afbeelding ]
Rox en Nathalie gaan tegenwoordig goed met elkaar om, dat zal ook de kift wel zijn. Vandaar dat ze nu allebei door het slijk gehaald worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is wel duidelijk dat de Story anti Rox is. Alles om haar in een slecht daglicht te plaatsen
Oh wacht, da's niet Rox op de fotoVond het al zo'n raar verhaal.
Ja dat weet ik toch niet, vandaar de intrigequote:
gebeurdquote:
'Farah Lourens zoekt hulp bij relatiecoach + gratis puzzelboekje' lijkt me anders ook een pageturner!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:42 schreef PoesInDoos het volgende:
Denken dat er cryptogrammen in de Story staanquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
'Farah Lourens zoekt hulp bij relatiecoach + gratis puzzelboekje' lijkt me anders ook een pageturner!
De helende werking van een cryptogram?
Aan die "Het zal toch niet?" heb je genoeg om te weten dat het BS van Story is, het zal idd niet zo zijn, en als het werkelijk een hardnekkig buurtgerucht is dan verwacht ik dat Guido ergens in de buurt een appartementje heeft en het gerucht persoonlijk verspreid heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien of het waar is. Story plaats altijd van die suggestieve teksten. Ik denk zomaar dat ze ergens was waar een inval werd gedaan en dat ze net als de rest is meegenomen voor verhoor. Iets van ergens op de verkeerde tijd en verkeerde plaats zijn.
Ik wil er niet eens over nadenken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:16 schreef -river- het volgende:
Rutte en seks in een zin rijmt gewoon niet in mijn hoofd.
Mwah... Ik ken zat andere mensen waarbij het nog erger is om er over na te denken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens over nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |