Er wordt gedaan alsof het een waardeloze voetballer is die geen stap in Rotterdam moet zetten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat dan exact? Zijn kapsel, zijn moeder? Zijn afkomst? Heb ik wat berichten gemist?
Ben benieuwd hoe die linkerkant uitpakt. En het middenveld.quote:
Walemark was natuurlijk hartstikke kut afgelopen weekend.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:41 schreef Divje het volgende:
Het is me een raadsel waarom Walemark plaats maakt voor Idrissi.
Slot zal er een duidelijke verklaring voor hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Walemark was natuurlijk hartstikke kut afgelopen weekend.
Maar Idrissi ook, Goed raadsel dus.
Kreeg Gimenez vorige week al minuten?quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou alleen met Gimenez starten, maar verder niets aan te merken eigenlijk.
Ja, 10 ofzo.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kreeg Gimenez vorige week al minuten?
Ouch Walemark ik vind Idrissi ook nog niet sterk had zelf Taabouni wel willen zien dan.quote:
Want? In de eredivisie is alleen de aanval van Ajax en PSV beter.quote:
Wat wil je daarmee zeggen? Bournemouth is een degradatiekandidaat die speelde tegen een goed Arsenal.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:41 schreef onlogisch het volgende:
Senesi gisteren ook goed door het ijs gezakt tijdens zijn debuut. Na 11 minuten al 2 om de oren. Na 45 minuten uit zijn lijden verlost en gewisseld.
Maar het was niet zijn debuutquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het een treurig debuut was voor hem
Wel in de basis toch?quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar het was niet zijn debuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |