Hoe hou je het vol met dit soort gevangenisvoedsel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor minder kom ik m'n nest niet uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol met dit soort gevangenisvoedsel.
Mwa, ligt eraan hoe kort het rokje is en wat het toetje is van degene die het serveert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor minder kom ik m'n nest niet uit
Dat zijn redenen om juist in je nest te blijvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, ligt eraan hoe kort het rokje is en wat het toetje is van degene die het serveert.
Mwa, zeg dat maar eens tegen de vrouwen die onder mijn vleugeltje liggen,quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn redenen om juist in je nest te blijven
Je was nog gewoon moe van je dutje tussen 14:30 en 16:00.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bang dat ik spijt ga krijgen van dat uurtje slaap tussen 16:30 en 17:30
Als het een slechte film was, dan zou ik mijn ogen ook dicht houdenquote:Soms ga je gewoon even lekker liggen en een filmpie kijken met je ogen dicht
Goedemorgen zonnestraaltjequote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook nietquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goede morgen, geen greyse wolken vandaag
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
noice
heb zowaar een truckersarm na gister
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Met je arm uit het raam gehangen
Ga zo even slapen,de nacht doorgehaald.En met U?quote:
Tis stil in huisquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga zo even slapen,de nacht doorgehaald.En met U?
Ook wel eens lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis stil in huis
Allebei de blaagjes zijn weg..
Goh.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij heeft er iemand aandacht tekort
Zekerquote:
Dat vond ik op een moment wat minder dat ik mijn zusjes tegenkwam in "mijn"discotheek.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Allebei wezen stappen
In dezelfde discotheek
Hey Haags.quote:
Zuslief vond het wel leuk dat kleine broertje ook daar was .. kon ze hem in de gaten houdenquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik op een moment wat minder dat ik mijn zusjes tegenkwam in "mijn"discotheek.
Het toppunt was ooit dat mensen me kwamen melden dat mijn vader binnen was.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zuslief vond het wel leuk dat kleine broertje ook daar was .. kon ze hem in de gaten houden![]()
Aaahquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het toppunt was ooit dat mensen me kwamen melden dat mij vader binnen was.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het toppunt was ooit dat mensen me kwamen melden dat mijn vader binnen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |