Ik ben er wel tevreden mee verder, het werkt prima en kan er twee jaar mee doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Nooit een samsung smartphone gehad
iPhone genotquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Nooit een samsung smartphone gehad
Ik heb het gehad, vond het niksquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf mijn 25ste een iPhone
En als je die eenmaal hebt
Wil je niet anders
Heb voor werk een aaifoon, maar heb dat gevoel nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf mijn 25ste een iPhone
En als je die eenmaal hebt
Wil je niet anders
Ik heb ook een tijdje een iphone gehad voor werk, vind nog altijd andriod duizenden malen beter werken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb voor werk een aaifoon, maar heb dat gevoel niet
Dit ben ik, op drukke dagen, als ik net een geslaagd ONZ-topic heb geopendquote:
Trkse trckers?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zijn GVD truckers heel blij aan het tteren![]()
Nou nou nou, ik wil niet veroordelen, maar kunnen die wel goed genoeg rijden om een vrachtwagen te besturen?quote:
Daar ga ik ook slecht van slapen straks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel erg jammerlijk dat @:Haags mijn garpje van vanmorgen niet opgemerkt heeft.
Ligt het iig niet aan mij. Gisteren kon ik ook al niet slapen in afwachting van dat garpje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook slecht van slapen straks.
Snap ik makker, sterktequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt het iig niet aan mij. Gisteren kon ik ook al niet slapen in afwachting van dat garpje.
Bedankt, dit helptquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ook. Hopelijk komt het nog goed vandaag.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ook. Hopelijk komt het nog goed vandaag.
Onvoorwaardelijke vriendschap hierquote:
F1 is daarom ook een warm badquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Onvoorwaardelijke vriendschap hier![]()
Komt dat zien
But Buddysquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Onvoorwaardelijke vriendschap hier![]()
Komt dat zien
Volgens onze vochtig poesje is @Haags zijn worstje nog niet echt omhoogquote:
dat kan je @Haags ook niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens onze vochtig poesje is @:haags zijn worstje nog niet echt omhoog
Homo.quote:
Het bad blijft warm door mensen die met bakken ijs aan komen lopen vriendelijk weg te sturenquote:
Pisnicht, reetridder,quote:
anaalkanaalvandaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Pisnicht, reetridder,![]()
Ach met bepaalde grenzen boeit het mij geen zak wie je liefde is.
SBE liked.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het bad blijft warm door mensen die met bakken ijs aan komen lopen vriendelijk weg te sturen
Krijg jij dat te horen op de parkeerplaats achter het station?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
anaalkanaalvandaal
konthaarknobbelaar
ridder van de ronde bilnaad
poepstamper
sterrenschieter
je hebt hier heel geen stations manquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg jij dat te horen op de parkeerplaats achter het station?
Woon je in Friesland ofzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt hier heel geen stations man
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Woon je in Friesland ofzo?
Die kun je dan beter naar je appartement sturenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het bad blijft warm door mensen die met bakken ijs aan komen lopen vriendelijk weg te sturen
Water en laminaat gaan niet echt samen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kun je dan beter naar je appartement sturen
Hoe hou je het vol met dit soort gevangenisvoedsel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor minder kom ik m'n nest niet uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol met dit soort gevangenisvoedsel.
Mwa, ligt eraan hoe kort het rokje is en wat het toetje is van degene die het serveert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voor minder kom ik m'n nest niet uit
Dat zijn redenen om juist in je nest te blijvenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, ligt eraan hoe kort het rokje is en wat het toetje is van degene die het serveert.
Mwa, zeg dat maar eens tegen de vrouwen die onder mijn vleugeltje liggen,quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn redenen om juist in je nest te blijven
Je was nog gewoon moe van je dutje tussen 14:30 en 16:00.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben bang dat ik spijt ga krijgen van dat uurtje slaap tussen 16:30 en 17:30
Als het een slechte film was, dan zou ik mijn ogen ook dicht houdenquote:Soms ga je gewoon even lekker liggen en een filmpie kijken met je ogen dicht
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier ook nietquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goede morgen, geen greyse wolken vandaag
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
noice
heb zowaar een truckersarm na gister
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Met je arm uit het raam gehangen
Ga zo even slapen,de nacht doorgehaald.En met U?quote:
Tis stil in huisquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga zo even slapen,de nacht doorgehaald.En met U?
Ook wel eens lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis stil in huis
Allebei de blaagjes zijn weg..
Goh.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij heeft er iemand aandacht tekort
Zekerquote:
Dat vond ik op een moment wat minder dat ik mijn zusjes tegenkwam in "mijn"discotheek.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Allebei wezen stappen
In dezelfde discotheek
Hey Haags.quote:
Zuslief vond het wel leuk dat kleine broertje ook daar was .. kon ze hem in de gaten houdenquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik op een moment wat minder dat ik mijn zusjes tegenkwam in "mijn"discotheek.
Het toppunt was ooit dat mensen me kwamen melden dat mijn vader binnen was.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zuslief vond het wel leuk dat kleine broertje ook daar was .. kon ze hem in de gaten houden![]()
Aaahquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het toppunt was ooit dat mensen me kwamen melden dat mij vader binnen was.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het toppunt was ooit dat mensen me kwamen melden dat mijn vader binnen was.
Contactverbod.quote:
Ai.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah
Mijn moeder is me een keer komen ophalen![]()
Staan zware sancties op,en hier laat ik het bij.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:38 schreef Paul het volgende:
[..]
mag je niet meer tegen mijn praten op fok hee
Nee,daar is het een prima gozer.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
Wat ik me nu afvraag
Doet hij op Twitter ook de act?
Vreemdquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,daar is het een prima gozer.
Als de kermis telt als op stap met mijn vader .. dan was dat heel leuk( hij ging maar 1dag, vogelschieten noemen ze dat hier, dan is iedereen zo enorm dronken.. dan kan ik wel 10 keer in een uur vragen om nog wat geld voor de kermis)quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
Op stap met mijn vader was altijd wel leuk.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
Wat ik me nu afvraag
Doet hij op Twitter ook de act?
Hoe jullie hier samen praten over mijnquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,daar is het een prima gozer.
quote:
Groot gelijkquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]![]()
Lekker uitgeslapen. Ik was wel om 6u al op, maar ben lekker teruggegaan naar bed.
Ik ben dat zo gewend dat ik op vrije dagen ook op die tijd wakker word, zonder wekker.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Groot gelijk
6 uur is best vroeg
Aah ja ken ik welquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben dat zo gewend dat ik op vrije dagen ook op die tijd wakker word, zonder wekker.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:48 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Hoe jullie hier samen praten over mijn
Las het netquote:Op zondag 21 augustus 2022 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.dumpert.nl/it(...)clid=IwAR32zL_aRLTlm
quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las het net
Jacq zal wel vooraan hebben gestaan
MrsL.quote:
Heer aloa.quote:
Die van het strand?quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.
Leuk plaatje gisteren in 40+ .![]()
Post ik vannacht exact dezelfde .
Die ja. Mooi plaatje.quote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ja. Mooi plaatje.
Chufi vroeg of ik in de herhaalklas zit.
Weer eens wat anders dan man 3quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
Lekker wezen wandelen bij de IJssel
Hond 3 blij die mocht mee
Ze schrijft hont wel nog altijd verkeerdquote:
Ach, maar ze is zo lief hequote:Op zondag 21 augustus 2022 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze schrijft hont wel nog altijd verkeerd
Net zo lief als een badeendje.quote:
Tis moeilijk bescheiden te blijvenquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zo lief als een badeendje.
Wanneer je zo stoer bent als ik....quote:
Heer aloa.quote:
Je bedoelt kont?quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze schrijft hont wel nog altijd verkeerd
Zelfs dikke stront is snellerquote:
Nattekat wil niet meer met mij uit eten.quote:
Snap ik welquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nattekat wil niet meer met mij uit eten.
[ twitter ]
Glaasje wijn erbijquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het eten goed is en de sfeer zeker
Donder op met je wijn.quote:
Liever jou.quote:
Juist meer rode wijn voor jouquote:
Politie stond weer aan de deur voor jou. Man man man gedraag je nou eens.quote:
Nou dat is fijn zegquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:44 schreef Haags het volgende:
@:dotteke ook weer huilend aan de telefoon. @:paul gearresteerd. @:r-woud93 heeft hem op borgtocht vrij gekregen.
Tis wat met dat joch.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:44 schreef Haags het volgende:
@:dotteke ook weer huilend aan de telefoon. @:paul gearresteerd. @:r-woud93 heeft hem op borgtocht vrij gekregen.
Komt nooit meer goed wat ik je bromquote:
Ik gooi @Paul uit mijn huis. Hij hoeft nooit meer terug te komen hier.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed wat ik je brom
Djmo wil geen tagquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
@:djmo wilde gaan wandelen voor @:paul .
Oh sorry @:paul
@hemarookworst heeft ons geleerd te genieten van iedere zitting op de porseleinen troonquote:
@DJMO heeft de tocht niet voltooid ivm jeuk aan de kleine teen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
@:djmo wilde gaan wandelen voor @:paul .
Oh sorry @:paul
Kamelenteen?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:djmo heeft de tocht niet voltooid ivm jeuk aan de kleine teen.
Wacht even, dan loop ik met je mee.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wacht even, dan loop ik met je mee.
Zullen we een wijntje gaan drinken?quote:
Ja gezelligquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een wijntje gaan drinken?
‘Tot de volgende zitting’ is een normale Vlaamse afscheidsgroetquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:hemarookworst heeft ons geleerd te genieten van iedere zitting op de porseleinen troon
Hearlik met een bitter garnituur erbij en lekker acclimatiseren onder de baas zijn tijdquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
‘Tot de volgende zitting’ is een normale Vlaamse afscheidsgroet
Hallo maat.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het is tenslotte zondag.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik met een bitter garnituur erbij en lekker acclimatiseren onder de baas zijn tijd
bruine fruitschaalquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hearlik met een bitter garnituur erbij en lekker acclimatiseren onder de baas zijn tijd
helaas, ik neem geen blijf van mn lijf klanten aanquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo maat.
@:paul zoekt nog een woning ik heb hem eruit gegooid. Kan hij bij jou terecht?
Hoe laat gaan we?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dit geen neuken wordtquote:Op zondag 21 augustus 2022 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik sta over 15 min bij je voor de deur
quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gister al gedaan.. en vanmorgen.
quote:
Que?quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Zou Haags het garpje al hebben ontdekt?
quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier viel hij omdat ie niet aan t opletten was
[ twitter ]
Dat was niet omdat ik niet oplette maar iets zei over kutkleuters en het beleid op Fok.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier viel hij omdat ie niet aan t opletten was
[ twitter ]
Dat is geen badeendquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was niet omdat ik niet oplette maar iets zei over kutkleuters en het beleid op Fok.
Dat mag hier nietquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was niet omdat ik niet oplette maar iets zei over kutkleuters en het beleid op Fok.
Oh en toen lette je niet goed op waar je liepquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg een schop want kritiek wordt niet geduld.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en toen lette je niet goed op waar je liep
pas maar opquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg een schop want kritiek wordt niet geduld.
Wat een geweld weerquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg een schop want kritiek wordt niet geduld.
Ik denk niet dat ik gelijk heb, ik heb het gewoon.quote:
Er zijn ook figuren die 'weten' dat de Aarde plat is, dus daar trappen we niet in.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gelijk heb, ik heb het gewoon.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gelijk heb, ik heb het gewoon.
quote:
Aanvallen.quote:
Net als de kusjes van een badeend.quote:
Die zijn toch nog lekkerder?quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net als de kusjes van een badeend.
Geen idee, ik kan mijzelf niet kussen.quote:
quote:
Niet klik gedaan.quote:
Luister jij maar fijn RSF.quote:
Naar wat?quote:
Right said Fred.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar wat?
Ohw ik snap het al.
Die hadden nog best wel leuke liedjes.quote:
Wasda?quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Lief doen en al helemaal @:freshfruit
Je hebt de titel gelezen?quote:
To MrsL:quote:
Brrrr!!! koude rillingen vanquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:07 schreef maily het volgende:
Gaan jullie maar even in de kelder spelen
Kom maar weer onder mijn vleugeltje.quote:
Jaaa!!quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar weer onder mijn vleugeltje.
Even maily wegschoppen.quote:
Ik ga wel even met hem lopen,hebben jullie private time.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan moet ik Marley even wegduwen
Als je Marley, haar noemt mag je met haar lopenquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga wel even met hem lopen,hebben jullie private time.
Oeps.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Als je Marley, haar noemt mag je met haar lopen
Lekker hoor.quote:
Jij bent een achte vriend.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga wel even met hem lopen,hebben jullie private time.
Doe dat maar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan het ook andersom doen. Ik plaats een liedje en jullie mogen raden welke user er bij hoort.
Ik vond deze ook wel goed bij jou.quote:
quote:
Jij bent een lastige om wat bij te verzinnen.quote:
quote:
BAHHH WAT EEN STOMME ACTTTTquote:Op zondag 21 augustus 2022 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar weer onder mijn vleugeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |