De meeste van de omgekeerd vlaggenophangers zijn de wappies die zichzelf op de borst slaan na dat ze 100 vlaggen hebben opgehangen en zich dan inbeelden dat heel Nederland achter ze staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:22 schreef PS. het volgende:
Gezien het IQ van die boeren die meedoen zullen de leuzen en vlaggen wel op een weg hangen waar de Vuekta totaal niet over rijdt.
Er waren gister 260.000 mensen in Utrecht. En heb je vandaag al die mensen langs de kant gezien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:20 schreef Golf8 het volgende:
jongen die hele wielren wedstrijd interesseert niemand he ja alleen die paar debieltjes in WLR
dus de hele wereld ziet dit niet eens
Echt hé. en dat bovenop de dagelijkse supermarkt struggels.quote:
Prima als dat bij jullie wel leeft, dat is het punt niet, maar ga dan lekker bij jullie vlaggetjes omdraaienquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb juist wel het idee dat het boerenverhaal erg leeft onder de bevolking.
Haha je woont in een boeren gehucht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima als dat bij jullie wel leeft, dat is het punt niet, maar ga dan lekker bij jullie vlaggetjes omdraaien
Het wordt morgen wel even afwachten hoe ik thuis kom jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:33 schreef Plompzakker het volgende:
De echte klacht is dat alles afgesloten wordt vanwege een paar wielrenners
Ik totaal niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb juist wel het idee dat het boerenverhaal erg leeft onder de bevolking.
Je weet wat dat betekent in de scene he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
Nog erger, zo'n boerenzakdoek aan je auto hangen en laten wapperen
Mijn frenemie @tong80 woont ergens in Gelderland geloof ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:58 schreef Catkiller het volgende:
Haha tong is de vader van timmmmm.
Zoals niemand er ooit een haan naar kraait dat er miljarden naar de boer gaan, boeit het nu niemand als de boer last heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik totaal niet.
Boeren terroristen boeit niemand.
Klopt Zaltbommel. Kwamen hier gisteren langs. Net als die kutboeren.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn frenemie @:Tong80 woont ergens in Gelderland geloof ik
Die boeren maken anders wel de grondstoffen voor je drankquote:Op zondag 21 augustus 2022 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt Zaltbommel. Kwamen hier gisteren langs. Net als die kutboeren.
*Zucht*quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die boeren maken anders wel de grondstoffen voor je drank
Hier in de buurt staat zo'n grote Amerikaanse pick-up met 6 van die boerenzakdoeken eraan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon je neus in snuiten of een fapje doen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat zo'n grote Amerikaanse pick-up met 6 van die boerenzakdoeken eraan.
Die gozer zal wel een erg klein pikkie hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gewoon je neus in snuiten of een fapje doen.
Lijkt me ook een type met een kleintje idd.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die gozer zal wel een erg klein pikkie hebben
Denk dat ik gewoon heel zijn laadbak volzeik
Ja en die niet eerst vol snuiten of kwakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:46 schreef Cockwhale het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |