Dat keyboard word nu gebruikt als eettafelquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:58 schreef RedFever007 het volgende:
Onder het genot van een thuisbezorgd van de Admiraal genieten! Daarna een duur keyboard retour naar Baxshop sturen met m'n vette vingers
Mooi man! Kun je me een paar euro doneren? Ik had twee hele liters benzine in m'n nieuwe Cuore van 400 euro getankt, maar dat was te weinig en nu ben ik stilgevallen in de McDrive.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:58 schreef RedFever007 het volgende:
Onder het genot van een thuisbezorgd van de Admiraal genieten! Daarna een duur keyboard retour naar Baxshop sturen met m'n vette vingers
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet kenkorgoed dat ik niet doneer!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mooi man! Kun je me een paar euro doneren? Ik had twee hele liters benzine in m'n nieuwe Cuore van 400 euro getankt, maar dat was te weinig en nu ben ik stilgevallen in de McDrive.
Stuur ff een Tikkie, dan Hacken we die McDrive. Krijg je er nog een FishFilet bij ook! Wat is je ordernummer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Mooi man! Kun je me een paar euro doneren? Ik had twee hele liters benzine in m'n nieuwe Cuore van 400 euro getankt, maar dat was te weinig en nu ben ik stilgevallen in de McDrive.
Als ik jullie zie; ik stop NIET voor het zebrapad!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet kenkorgoed dat ik niet doneer!
Als ze niet oversteken is dat ook niet nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:45 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Als ik jullie zie; ik stop NIET voor het zebrapad!
Negeer je ook rode kruizen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:45 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Als ik jullie zie; ik stop NIET voor het zebrapad!
Ik ben echt dat gekenkor nou zat op mij ieder keer! Flikker op man Daniel de Ridder, achterlijke randdebiel!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast? Je weet kenkorgoed dat ik niet doneer!
ik zal dansen op je graf!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben echt dat gekenkor nou zat op mij ieder keer! Flikker op man Daniel de Ridder, achterlijke randdebiel!
Dat was wel echt TOP YouTubequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben echt dat gekenkor nou zat op mij ieder keer! Flikker op man Daniel de Ridder, achterlijke randdebiel!
Zij of het is toch een vaandeldrager voor die hele diversiteit flauwekul?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Zou zo'n Raven van Dorst nou echt denken: 'ja, het is terecht dat ik daar zit, ik ben belangrijk genoeg om het eens een avond schaamteloos over mezelf te hebben op tv'?
Vergeleken met de rest?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef BasEnAad het volgende:
Zou zo'n Raven van Dorst nou echt denken: 'ja, het is terecht dat ik daar zit, ik ben belangrijk genoeg om het eens een avond schaamteloos over mezelf te hebben op tv'?
Die sportvariant op zomergasten in 2020 was anders wel weer echt té licht. En dan ging het weer alleen over de Ne-der-lan-der. Nul inhoud. Ik vind zomergasten ook te zwaar en pretentieus (en het duurt te lang), maar als je het te licht maakt houd je ook niks over.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:20 schreef Eightyone het volgende:
Janine voelt zich toch vooral thuis bij types waar intellectuele praat uit komt. Als het wat lichter wordt, wringt het een beetje.
Ondertussen fantaseer ik over een Zomergasten met Britt Dekker als gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |