Morgen nog een keer!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:56 schreef DeeBee het volgende:
Erg knullig die mongolensprint voor de bergtrui.
Geen genot, mensonterend dat ze het nog vieren als een prijs ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen nog een keer!
Gisteren kreeg er 1 de bergprijs voor helemaal nix.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen genot, mensonterend dat ze het nog vieren als een prijs ook.
Altijd maar weer die boerenquote:
Nee, dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat er ook een scootermerk is dat Momo heet?
Eurosportquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op welke zender kijken jullie eigenlijk?
Nos natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen gouden duo, dus maar de Belg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht Cras.quote:
De Gendt was gisteren al lekker voorspelbaar afgehaakt, dus die zal ongetwijfeld alvast weer twee etappes hebben aangevinktquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus dat is eigenlijk nog erger voor de Lotto, want De Gendt lijkt me minder dan Cras en de andere zes zijn nonvaleurs
Ja, voor de UxU is het nu écht uitvogelen welke want de rest gaat geen enkele uitslag rijden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Gendt was gisteren al lekker voorspelbaar afgehaakt, dus die zal ongetwijfeld alvast weer twee etappes hebben aangevinkt
Mogen ze niet vliegen gok ik?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:08 schreef Mykonos het volgende:
Waarom geen beelden van boven van die vliegbasis?
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan kloppen, Soesterberg is al jaren geen vliegveld meer.
Hater.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter maar voor Pedersen of Hieter.
Gerben Thijssen natuurlijk!quote:
Nee nee nee nee nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gerben Thijssen natuurlijk!
Lieve jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee.
Dan nog liever Kokwaar.
Dus iedereen die hem probeert terug te halen is voor die bosbrandenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maté komt uit een gebied dat is geteisterd door bosbranden. Voor iedere kilometer die hij deze Vuelta in de aanval rijdt laat hij een nieuwe boom planten in dit gebied. Heel kort samengevat.
Echt he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:15 schreef Szura het volgende:
Die debielen staan echt half op de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |