abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205693145
Goedemorgen!
Op dit moment voel ik mij echt helemaal kut. Ik ben in Maart begonnen met daten van een meid 22, ik 26, het was allemaal leuk en aardig en we besloten in Mei het een naam te geven. Daarna de meest toffe dingen gedaan, trip naar Londen, etentjes, winkelen, samen naar familie bijeenkomsten noem maar op.

Zij viel hard voor mij, en ik (besef ik nu achteraf) ook voor haar. Op dat moment zelf nam ik het onbewust als vanzelfsprekend. Ze heeft al eens aangegeven dat ze twijfelde of het ik het nog wel zag zitten, zij is erg van affectie tonen en ik deed dat minder (knuffelen). Gezegd dat ik haar zeker zag zitten en daaraan ging werken.
Als ik nu achteraf momenten daarna terughaal heb ik dat dus niet gedaan. Zij moest altijd vragen om een knuffel. Ook heb ik meerdere malen dingen gevraagd over werk en school die ze allang had verteld. Hoe kan ik dat niet weten? Ook niet reageren op sommige appjes. Ik snap volkomen dat ze denkt dat dat een gebrek aan interesse was.

Uiteindelijk heeft ze aangegeven dat ze het heeft geprobeerd maar op deze manier niet gelukkig gaat worden en ik heb met mijn stomme kop gezegd dat verliefd worden bij mij lang duurt. Wat zij dus weer heeft opgevat als, hij was niet echt verliefd. En geheel terecht.
Dat was een besefmoment en ik was er kapot van. Je weet wat je mist, als je het niet meer hebt. Heb haar nog geprobeerd om te praten maar ze was duidelijk gekwetst en ondanks dat ze mij echt nog een leuke jongen vond dacht ze dat het niet ging werken. Nu 2 maanden nadat het uit is ben ik er nog steeds kapot van.
Heb haar 2 weken geleden een bericht gestuurd dat ik momenten heb dat ik het nog wel anders wil zien. Zij denkt nog steeds dat het beter zo is.
Heb daarna voor het eerst (ook na 2 maanden pas....) echt aangegeven dat ik stom ben geweest, dat ik fouten heb gemaakt en dat ik nog gevoelens heb.

Ze heeft niet meer hetzelfde gevoel.
Ik geef haar volkomen gelijk dat ze zo denkt en ik ben echt stom geweest, maar ik weet gewoon dat de klik niet weg kan zijn en dat ik wil laten zien dat ik ben veranderd.

Ik sta nu dus weer op het punt om een bericht te sturen in de trend van: Je hebt volkomen gelijk, had ik het maar beter aan moeten pakken. Kan ik je nog wel een afscheidsborreltje aanbieden?
Ik wil haar zien, horen, spreken en mij laten zien.
Is dit een fout bericht? Doen of niet doen?
pi_205693162
Leer ervan en gebruik de opgedane kennis voor je volgende relatie.
pi_205693175
Niet doen. Meer willen geven aan iemand die minder van je wil (op dit moment) zorgt er alleen maar voor dat deze persoon nog meer afstand van je dat wil. Wie weet komt ze nog terug maar dat kun je niet forceren.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:34:15 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205693221
Niet doen, want in de praktijk wil je geen afscheidsborreltje, maar een nieuwe kans. Bewust of onbewust. Laat haar lekker haar leven leven verder.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:35:04 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205693225
Geen berichtje sturen. En al helemaal geen afscheidsborrel voorstellen. 8)7
Waarom zou je dat doen?
pi_205693254
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:35 schreef maily het volgende:
Waarom zou je dat doen?
Weet zo even niet hoe ik het anders moet verwoorden. We hadden het altijd heel gezellig samen en het lijkt mij oprecht nog leuk om samen wat te drinken. En als dat mij dan nog een nieuwe kans biedt, is dat mooi meegenomen. Zij heeft niks tegen mij, feliciteert mij met mijn verjaardag, wenst me een fijne vakantie, ze heeft alleen dat gevoel niet meer zegt ze.
  Spellchecker zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:40:49 #7
197773 crew  maily
pi_205693265
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:38 schreef Hallo1267 het volgende:

[..]
Weet zo even niet hoe ik het anders moet verwoorden. We hadden het altijd heel gezellig samen en het lijkt mij oprecht nog leuk om samen wat te drinken. En als dat mij dan nog een nieuwe kans biedt, is dat mooi meegenomen. Zij heeft niks tegen mij, feliciteert mij met mijn verjaardag, wenst me een fijne vakantie, ze heeft alleen dat gevoel niet meer zegt ze.
Jij hoopt alleen maar op een nieuwe kans, begrijpelijk van jouw kant. Maar dat gaat zij niet doen. Klaar is klaar.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:46:24 #8
284411 crew  heywoodu
pi_205693306
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:38 schreef Hallo1267 het volgende:

[..]
Weet zo even niet hoe ik het anders moet verwoorden. We hadden het altijd heel gezellig samen en het lijkt mij oprecht nog leuk om samen wat te drinken.
Leek mij ook ooit leuk met mijn ex, 2-3 jaar nadat het afgelopen was (we hadden nog wel altijd vriendschappelijk app-contact). Het was niet mijn bedoeling om er met valse hoop naartoe te gaan, maar onbewust deed ik dat toch, en dat zorgde weer voor veel ellende want ze had inmiddels iemand anders ontmoet (gelukkig maar, want die past véél beter bij haar en mijn huidige vriendin véél beter bij mij :+ ).

Kortom, hoe kut het nu ook is en hoe zeer je het ongetwijfeld niet met slechte bedoelingen doet, het is echt beter om zoiets niet te doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_205693313
Nee, dat vind ik geen fout bericht. Als ze echt zo leuk is, is het het wel waard om te laten zien dat je haar niet zomaar op wil geven. Maar als zij daar geen ruimte voor biedt, dan moet je dat ook respecteren. Je wil geen stalker worden.

Ik zou zelf denk ik niet zomaar een berichtje sturen, maar nadenken over wat een groter gebaar kan zijn en het op die manier nog een keer proberen. Waarom niet bijv. een bos bloemen laten bezorgen met een kaartje erbij?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:50:04 #10
284411 crew  heywoodu
pi_205693322
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:48 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, dat vind ik geen fout bericht. Als ze echt zo leuk is, is het het wel waard om te laten zien dat je haar niet zomaar op wil geven. Maar als zij daar geen ruimte voor biedt, dan moet je dat ook respecteren. Je wil geen stalker worden.

Ik zou zelf denk ik niet zomaar een berichtje sturen, maar nadenken over wat een groter gebaar kan zijn en het op die manier nog een keer proberen. Waarom niet bijv. een bos bloemen laten bezorgen met een kaartje erbij?
Maar dat is toch enorm opdringerig? Als ik de OP zo lees lijkt het alsof ze na het beëindigen van de relatie al twee of drie keer heeft aangegeven dat het gewoon klaar is..

"Take the hint", zou ik op een gegeven moment zeggen :P
pi_205693339
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat is toch enorm opdringerig? Als ik de OP zo lees lijkt het alsof ze na het beëindigen van de relatie al twee of drie keer heeft aangegeven dat het gewoon klaar is..

"Take a hint", zou ik op een gegeven moment zeggen :P
Mijn vriend vroeg me uit, kreeg nul op rekest, probeerde het nog een paar keer en kreeg uiteindelijk 'ja' te horen. Inmiddels zijn we al bijna twintig jaar bij elkaar.

Toegegeven, de lijn tussen opdringerig en volhardend zijn is dun.
  Spellchecker zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:54:39 #12
197773 crew  maily
pi_205693350
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mijn vriend vroeg me uit, kreeg nul op rekest, probeerde het nog een paar keer en kreeg uiteindelijk 'ja' te horen. Inmiddels zijn we al bijna twintig jaar bij elkaar.

Dat is een mooi antwoord voor de TS O+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:56:09 #13
284411 crew  heywoodu
pi_205693361
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dat zijn waarschijnlijk wel de uitzonderingen. Ik denk/vrees dat er meer gevallen zijn waarbij iemand als in dit geval deze dame helemaal klaar is met degene die het maar blijft proberen..
pi_205693418
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat zijn waarschijnlijk wel de uitzonderingen. Ik denk/vrees dat er meer gevallen zijn waarbij iemand als in dit geval deze dame helemaal klaar is met degene die het maar blijft proberen..
Gevoelens van mensen zijn niet zo zwart-wit. Je kunt bijvoorbeeld verliefd worden op iemand die zich al jaren in je sociale omgeving bevindt en die je nog niet met zulke ogen hebt bekeken. Het kan ook heel aantrekkelijk zijn om te zien dat iemand moeite voor je wil doen. Reken maar dat er genoeg vrouwen zijn die weer een relatie met een ex aangaan omdat die beterschap belooft. Gevoelens verdwijnen vaak niet zomaar.

Dat hoeft hier natuurlijk niet het geval te zijn. Het echte leven is geen romcom waarin er onvermijdelijk tegenslag is die wordt overwonnen.
pi_205693436
Ik ben van mening dat ik totaal niet opdringerig overkom. Nadat ze er een punt achter zette (2 maanden geleden) heb ik gezegd dat ik denk dat het nog wel kan werken. Maar dat ik het respecteer en jammer vind.
Nu 2 weken geleden heb ik weer wat van mij laten horen en dat was het.

Misschien vind ze het nu na mijn schuldbekentenis ook jammer, misschien nog steeds niet.
Ik word gewoon gek van mezelf met hoopvolle scenario's bedenken.

Man, kon ik de tijd maar terugdraaien.
pi_205693443
Stuur haar een linkje van dit topic.
pi_205693452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:20 schreef Hallo1267 het volgende:
Heb haar 2 weken geleden een bericht gestuurd dat ik momenten heb dat ik het nog wel anders wil zien.
Zij wilde weten dat jij helemaal weg van haar bent. Je hebt 'momenten' dat je het best anders wil zien. Tja, daar zou ik ook niet bepaald warm van lopen als ik het daarom heb uitgemaakt
pi_205693493
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:08 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]
Zij wilde weten dat jij helemaal weg van haar bent. Je hebt 'momenten' dat je het best anders wil zien. Tja, daar zou ik ook niet bepaald warm van lopen als ik het daarom heb uitgemaakt
Zit wat in. Er is nogal een verschil tussen "ik kan je niet uit mijn hoofd krijgen" en "ik heb momenten waarop ik het anders wil zien".
pi_205693506
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:08 schreef Dehelerambam het volgende:

[..]
Sterk punt. Zie ik nu pas in. Is het daar nu te laat voor?
  Spellchecker zaterdag 20 augustus 2022 @ 11:15:19 #20
197773 crew  maily
pi_205693508
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:06 schreef Hallo1267 het volgende:
Ik ben van mening dat ik totaal niet opdringerig overkom. Nadat ze er een punt achter zette (2 maanden geleden) heb ik gezegd dat ik denk dat het nog wel kan werken. Maar dat ik het respecteer en jammer vind.
Nu 2 weken geleden heb ik weer wat van mij laten horen en dat was het.

Misschien vind ze het nu na mijn schuldbekentenis ook jammer, misschien nog steeds niet.
Ik word gewoon gek van mezelf met hoopvolle scenario's bedenken.

Man, kon ik de tijd maar terugdraaien.
Probeer daarmee te stoppen.
Beter voor je.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 11:21:15 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205693544
quote:
Zij moest altijd vragen om een knuffel. Ook heb ik meerdere malen dingen gevraagd over werk en school die ze allang had verteld. Hoe kan ik dat niet weten? Ook niet reageren op sommige appjes. Ik snap volkomen dat ze denkt dat dat een gebrek aan interesse was.
Keepertje hoor. Is toch volkomen logisch dat ze weg is gegaan? Maar dat zie je gelukkig zelf nu ook in. Een leermoment voor een volgende relatie.

quote:
Heb haar 2 weken geleden een bericht gestuurd dat ik momenten heb dat ik het nog wel anders wil zien. Zij denkt nog steeds dat het beter zo is.
Heb daarna voor het eerst (ook na 2 maanden pas....) echt aangegeven dat ik stom ben geweest, dat ik fouten heb gemaakt en dat ik nog gevoelens heb.

Ik geef haar volkomen gelijk dat ze zo denkt en ik ben echt stom geweest, maar ik weet gewoon dat de klik niet weg kan zijn en dat ik wil laten zien dat ik ben veranderd.

ze is dus al over je heen en gaat verder met haar leven. Hoe klote dat ook is, je zult nu hetzelfde moeten doen.

quote:
Ik sta nu dus weer op het punt om een bericht te sturen in de trend van: Je hebt volkomen gelijk, had ik het maar beter aan moeten pakken. Kan ik je nog wel een afscheidsborreltje aanbieden?
Ik wil haar zien, horen, spreken en mij laten zien.
Is dit een fout bericht? Doen of niet doen?
Hoezo wanhopig? Nogmaals, ze is over je heen. Niet doen. Je wilt toch niet dat haar laatste herinnering van je een bedelberichtje is?

Geef wat tijd om de wond te helen, en doe het bij een volgende relatie beter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205693616
Je wilt pas wat je had, als zij jou niet meer wil.
Waarschijnlijk gaat er niets veranderen, niet structureel. Je bent niet helemaal hoteldebotel van haar, maar je kan het niet verkroppen dat zij na een aantal keren aangeven wat er volgens haar schort aan de relatie haar conclusie heeft getrokken en er een punt achter heeft gezet.

Laat haar met rust. Zie het als een leermoment voor een volgende relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205693633
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Gevoelens van mensen zijn niet zo zwart-wit. Je kunt bijvoorbeeld verliefd worden op iemand die zich al jaren in je sociale omgeving bevindt en die je nog niet met zulke ogen hebt bekeken. Het kan ook heel aantrekkelijk zijn om te zien dat iemand moeite voor je wil doen. Reken maar dat er genoeg vrouwen zijn die weer een relatie met een ex aangaan omdat die beterschap belooft. Gevoelens verdwijnen vaak niet zomaar.

Dat hoeft hier natuurlijk niet het geval te zijn. Het echte leven is geen romcom waarin er onvermijdelijk tegenslag is die wordt overwonnen.
Zeker, dat gebeurt vaak genoeg. Ik betwijfel of dat ook vaak langdurige, stabiele relaties worden. Vaak zijn die tweede kansen ook na kortere of langere tijd weer verkeken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205693773
Ik snap jullie reacties, maar ik denk dat het voor mijn gemoedstoestand gewoon beter is om wel wat te sturen. Ik ga er al vanuit dat het nee wordt, dan kan het alleen maar meevallen.

Nee sorry, ik heb niet meer dat zelfde gevoel. Dat was haar laatste bericht 2 weken geleden.

Nee, jij hoeft geen sorry te zeggen. Je hebt gewoon gelijk. Ik had het heel anders aan moeten pakken.
Kan ik je nog wel een allerlaatste drankje aanbieden als goede afsluiter?

Kan dit? Ik wil niet wanhopig gevonden worden.
Snap dat word gedacht, zoek het uit, je luistert niet. Maar ik trek het gewoon niet. Als ze nu 2 weken na mijn schuldbekentenis nog niet zoiets heeft van, het is jammer, dan komt het ook niet meer. Het zou voor mij helpen met afsluiten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:03:28 #25
284411 crew  heywoodu
pi_205693821
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 11:56 schreef Hallo1267 het volgende:
Ik snap jullie reacties, maar ik denk dat het voor mijn gemoedstoestand gewoon beter is om wel wat te sturen. Ik ga er al vanuit dat het nee wordt, dan kan het alleen maar meevallen.

Nee sorry, ik heb niet meer dat zelfde gevoel. Dat was haar laatste bericht 2 weken geleden.

Nee, jij hoeft geen sorry te zeggen. Je hebt gewoon gelijk. Ik had het heel anders aan moeten pakken.

Snap dat word gedacht, zoek het uit, je luistert niet. Maar ik trek het gewoon niet. Als ze nu 2 weken na mijn schuldbekentenis nog niet zoiets heeft van, het is jammer, dan komt het ook niet meer. Het zou voor mij helpen met afsluiten.
Nou ja, niemand hier gaat jou overtuigen om het niet te doen, want volgens mij heb je de vinger al boven het verzendknopje hangen, maar ja, het komt wel wat wanhopig over. Bedelend, eigenlijk.
pi_205693837
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 10:35 schreef maily het volgende:
Waarom zou je dat doen?
Dit.

Voorbij, gewoon nieuwe partner vinden. Count your losses and move on...next!
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:17:12 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205693967
quote:

Nee, je stuurt iets omdat je een contactmoment wil forceren en omdat je wil grijpen naar strohalmen. Je wil gewoon niet loslaten.

Want als ze niet reageert op de manier die jij hoopt en dat drankje dus niet aanneemt ben jij niet tevreden. Dat gaat je gemoedstoestand niet helpen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205694034
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 12:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, je stuurt iets omdat je een contactmoment wil forceren en omdat je wil grijpen naar strohalmen. Je wil gewoon niet loslaten.

Want als ze niet reageert op de manier die jij hoopt en dat drankje dus niet aanneemt ben jij niet tevreden. Dat gaat je gemoedstoestand niet helpen.
Daar heb je gelijk in. Maar laten zien is beter dan woorden. Ik ervan overtuigd dat ik het gevoel bij haar terug kan laten komen.
En daarnaast, ik vind het ook gewoon oprecht kut hoe het is gelopen en de manier waarop ik gehandeld. Het laatste moment dat we elkaar zagen, toen ze er een punt achter zette, ben ik ook boos weggelopen, dat steekt ook nog wel.

Als ze niet reageert op de manier die ik hoop, dan respecteer ik dat. Nee heb je, ja kan je krijgen. Ik zal het niet minder klote vinden, maar ik heb er dan echt voor mijn gevoel echt alles aan gedaan. Begrijp je?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:30:42 #29
284411 crew  heywoodu
pi_205694089
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 12:24 schreef Hallo1267 het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in. Maar laten zien is beter dan woorden. Ik ervan overtuigd dat ik het gevoel bij haar terug kan laten komen.
En daarnaast, ik vind het ook gewoon oprecht kut hoe het is gelopen en de manier waarop ik gehandeld. Het laatste moment dat we elkaar zagen, toen ze er een punt achter zette, ben ik ook boos weggelopen, dat steekt ook nog wel.

Als ze niet reageert op de manier die ik hoop, dan respecteer ik dat. Nee heb je, ja kan je krijgen. Ik zal het niet minder klote vinden, maar ik heb er dan echt voor mijn gevoel echt alles aan gedaan. Begrijp je?
Maar over twee weken voel je je dan nog net zo kut en heb je twee weken nagedacht over een nieuw allerlaatste bericht, en die wil je dan ook gaan sturen maar dan echt als allerallerlaatst.

Op een gegeven moment is het jammer, maar helaas.
pi_205694198
Verdriet van verlies van liefde. Waar je op focust is er meer van. Ga wat doen met vrienden, hou jezelf bezig, werk aan jezelf met de info en ga door.

Al het aandacht wat je nog gaat geven gaat jouw lijden verder vergroten.

Neem de leerlessen mee voor een volgende relatie.

Het is nu niet dat je er even een slinger aan heeft dat je daarna ineens helder kan nadenken. De vraag is dan ook überhaupt of je zoiets wilt lezen of horen.

Of je gewoonweg wilt horen van doe maar, volg je gevoel. Wanhopig ben je nog niet, je doet het toch al wel.
pi_205694359
quote:
Ik snap jullie reacties, maar ik denk dat het voor mijn gemoedstoestand gewoon beter is om wel wat te sturen.
je stelt alleen maar iets uit en put daar nog hoop uit.
quote:
Ik ga er al vanuit dat het nee wordt, dan kan het alleen maar meevallen.
Bij nee: Ben je toch teleurgesteld.
Bij Ja, hoop je weer op meer.

Ze is al verder gegaan met haar leven, jij nog duidelijk niet. Alleen dat zou voor haar al een redenen zijn om je niet eens te beantwoorden.

quote:
Ik wil niet wanhopig gevonden worden.
Dat laat je alleen niet zien.

quote:
Ze is al verder gegaan met haar leven, waarom zou ze nog energie steken in jouw?
Je blijft in het verleden hangen en blijft hopen op iets. Daarom trek je het niet......

En na die 2 weken.... Ze is al verder gegaan met haar leven....

Liefde is soms een harde leerschool, en daarna ga je verder met je leven....

De geschiedenis kan je niet veranderen, je toekomst wel.
pi_205694378
quote:
Je hoopt nog, maar zij is ondertussen verder gegaan met haar leven. Dat wil je alleen nog steeds niet beseffen.
quote:
leerschool, zo ga je nog wel meer tegenslagen krijgen in je leven. Klote, maar dat is het leven soms. Je moet alleen weer VOORUIT kijken.

quote:
Ze heeft er toch al geen zin in? Dus waarom respecteer jij haar hier niet op. Ze is verder gegaan met haar leven, en daar ben jij geen onderdeel is. Jij wil dit alleen niet respecteren blijkbaar?

Je moet naar de toekomst kijken en verder gaan met je leven, hoe langer jij dit uitstelt, hoe lastiger en pijnlijker het voor je gaat worden. Dat moet je gaan beseffen en nu leuke dingen met vrienden en family gaan doen.
pi_205694416
Hou je echt van haar of mis je de aandacht die je niet meer hebt :')
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 13:35:20 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_205694621
quote:

[..]

Nee, jij kunt dat niet. Er is niks 'terug komen'. Het is er of het is er niet. En als zij hoteldebotel was geweest dan was ze al wel terug geweest maar dat is ze niet, ergo, het gevoel is weg of er nooit écht geweest.

Dat ga jij dus niet magisch terug laten komen.
pi_205694855
quote:

[..]

Je denkt nu alleen aan je zelf.
Dat je haar nu opeens mist is jouw probleem. Dat hoef je niet haar probleem te maken.

Je hebt weinig om haar gegeven en niet veel laten zien. Je hield niet veel van haar, je houdt wel van aandacht, de hechting en mogelijk ook seks. Nu voel je je onthecht en gaat je geest opspelen die zich onthecht voelt en dat weer terug wil. Dat is geen missen van een persoon, dat is het terug zien te krijgen van de oxytocine boost.

Dikke kans als je onderbewuste zijn zin krijgt het op de oude voet verder gaat.

Laat haar gaan, sus je onderbewuste met drank/sport en eventueel rebounds.

Je komt vast iemand tegen die je wel echt tof vind en niet alleen hebt om je niet alleen te voelen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205695139
Als ik nu niet alles aangrijp, is dat niet juist het hele probleem geweest. Ik heb niet veel laten zien en daarom is ze weg.
En nee, ik mis niet de hechting of de aandacht, ik mis haar. Genoeg meiden die ik nu kan opbellen en als ik wil heb ik volgende week een nieuwe relatie. Ik mis haar. Ik kom er nu achter dat ik serieus zo'n goede meid nooit zo had moeten behandelen.
Ik begin er nu na 2 maanden meer moeite mee te krijgen dan toen er net een punt achter kwam.

Ik ben echt een debieltje.
pi_205695187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:38 schreef Hallo1267 het volgende:

Precies.
Ze is beter af zonder een debieltje, ze wil een echte vent die weet wat hij wil.

En niet een figuur die vrouwen laat aan waaien en dan tussen het neuken door kijkt of ze misschien ook nog wel leuk is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_205695206
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:05 schreef Godshand het volgende:

[..]
Je denkt nu alleen aan je zelf.
Dat je haar nu opeens mist is jouw probleem. Dat hoef je niet haar probleem te maken.

Je hebt weinig om haar gegeven en niet veel laten zien. Je hield niet veel van haar, je houdt wel van aandacht, de hechting en mogelijk ook seks. Nu voel je je onthecht en gaat je geest opspelen die zich onthecht voelt en dat weer terug wil. Dat is geen missen van een persoon, dat is het terug zien te krijgen van de oxytocine boost.

Dikke kans als je onderbewuste zijn zin krijgt het op de oude voet verder gaat.

Laat haar gaan, sus je onderbewuste met drank/sport en eventueel rebounds.

Je komt vast iemand tegen die je wel echt tof vind en niet alleen hebt om je niet alleen te voelen.
Dit. Ik snap ook niet dat TS kritiekloos denkt ineens wel genoeg gevoelens te hebben terwijl hij niet eens de affectie voelde om ooit uit zichzelf een knuffel te willen geven.

Echt zo'n gevalletje van 'Sorry ik ben een klootzak geweest, maarr..' en dan nog altijd niet serieus op zichzelf gereflecteerd hebben, maar wel een gesprek met de ander willen.

Fijn dat deze dame het patroon van TS door lijkt te hebben en zich niet laat meeslepen in spelletjes ten bate van zijn ego waardoor voor haar de pleister het snelst is verwijderd ipv een etterende wond blijft.
pi_205695216
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:38 schreef Hallo1267 het volgende:
Nee hoor, je gedraagt je alleen zo. Als je je gedrag eens serieus onder de loep zou nemen kun je het uiteindelijk ook veranderen.

Tot die tijd is de grenzen die anderen aangeven respecteren in plaats van blijven pushen iig een goede eerste stap.
pi_205695378
Je verwijt jezelf dingen die niet helemaal kloppen. Uit het verhaal maak ik vooral op dat zij degene is die jouw gedrag als afwijzing interpreteert, terwijl jij dat helemaal niet doet maar vooral moeite hebt om affectie te tonen. En als jij zo laag-dunkend en veroordelend over jezelf praat, snap ik best dat je heel geremd bent in het tonen van affectie. Wellicht zit er angst achter dat je daarop wordt afgewezen.

Jij zal heus niet de laatste man zijn in wie zij zich om dezelfde redenen teleurgesteld zal voelen. Zolang zij haar eigen interpretatie direct voor waarheid aanneemt in plaats van eerst te verifiëren of ze daadwerkelijk afgewezen wordt, blijft ze tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Je zou haar nog een voorzichtig bericht kunnen sturen of een kaartje waarin je laat weten dat het erg jammer vindt dat het zo gelopen is, omdat je wel degelijk verliefd was op haar maar niet wist hoe je dat tegen haar kon uiten. Wens haar verder het allerbeste en dat je hoopt dat ze gelukkig kan worden met iemand die beter bij haar past met betrekking tot wat ze nodig heeft. Je zal haar verder met rust laten, echter als zij om welke reden dan ook contact met jou wilt hebben, dan is ze vrij om jou te benaderen.

- Als ze niet reageert, kan je daaruit opmaken dat het echt beter is dat het uit is en dat je verder gaat met jouw leven zonder haar.
- Reageert ze wel, maar zijn het vooral verwijten naar jou toe en wat jij voortaan beter moet doen .... zelfde conclusie: je bent beter af zonder haar, dus kap het op een nette manier af.
- Als ze reageert met dat ze zich niet realiseerde wat jij voor haar voelde, dat het niet haar bedoeling was geweest dat jij je nu zo rot voelt en daar veel spijt van heeft, dan is er misschien nog een kleine kans. Mits zij zelf degene is die eruit opmaakt dat jij je rot voelt, niet omdat je haar verteld hebt dat je haar vreselijk miste.

Een relatie houdt niet in dat zij zich als een prinses op de erwt door jou op haar wenken bediend wordt. Een relatie heb je immers samen, dus je past je zoveel mogelijk naar elkaar aan. Als jij degene bent die alle moeite doet en je krijgt voornamelijk terug dat het niet genoeg is, dan is het geen liefde.
pi_205695404
Al maak ik wel op uit de manier hoe jij hier in de topic reageert dat je beter nog aan jezelf werkt. Je gaat met zo'n lage zelfdunk geen gelukkige relatie met wie dan ook opbouwen.
pi_205695451
quote:

[..]

Het is gewoon een ego dingetje voor je. Jij wil dit en dat en staat er niet eens bij stil of zij dat ook wel wil. 'Want ik kan het gevoel terug halen'. Hoe arrogant ben je dan?

Verder dit:
pi_205695497
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 15:20 schreef NoemHarry het volgende:

[..]
Het is gewoon een ego dingetje voor je.
Vind je dat niet te voorbarig? We kennen TS helemaal niet. Ik geloof wel dat mensen tot inkeer kunnen komen. Ik heb het bij mijn eigen ouders gezien, al was het toen te laat om hun relatie te redden.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:37:41 #44
16180 crew  CoolGuy
pi_205695522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:48 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dit. Ik snap ook niet dat TS kritiekloos denkt ineens wel genoeg gevoelens te hebben terwijl hij niet eens de affectie voelde om ooit uit zichzelf een knuffel te willen geven.

Echt zo'n gevalletje van 'Sorry ik ben een klootzak geweest, maarr..' en dan nog altijd niet serieus op zichzelf gereflecteerd hebben, maar wel een gesprek met de ander willen.

Fijn dat deze dame het patroon van TS door lijkt te hebben en zich niet laat meeslepen in spelletjes ten bate van zijn ego waardoor voor haar de pleister het snelst is verwijderd ipv een etterende wond blijft.
100% dit.
pi_205695538
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 15:20 schreef NoemHarry het volgende:

[..]
Het is gewoon een ego dingetje voor je. Jij wil dit en dat en staat er niet eens bij stil of zij dat ook wel wil. 'Want ik kan het gevoel terug halen'. Hoe arrogant ben je dan?

Verder dit:
Dat is helemaal niet zo. Dat ik denk dat ik het gevoel terug kan halen is omdat ik weet hoe gek ze op mij was. En als de redenen waarom ze het beter vind zo zijn; ik mistte dingen en ik vond het niet leuk dat je zei dat je niet echt verliefd was. Dan denk ik, daar kan aan gewerkt worden.

Het is allesbehalve ego kan ik je zeggen.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:54:50 #46
16180 crew  CoolGuy
pi_205695610
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 15:41 schreef Hallo1267 het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet zo. Dat ik denk dat ik het gevoel terug kan halen is omdat ik weet hoe gek ze op mij was. En als de redenen waarom ze het beter vind zo zijn; ik mistte dingen en ik vond het niet leuk dat je zei dat je niet echt verliefd was. Dan denk ik, daar kan aan gewerkt worden.

Het is allesbehalve ego kan ik je zeggen.
Ons hoef je niet te overtuigen want wij maken geen deel uit van de relatie. Of je komt weer met haar samen, of niet. Andere mogelijkheden zijn er niet. Maar je klinkt vooral als een koppige tiener die niet wil accepteren dat iets klaar is.

Als je daar mee door gaat zal het resultaat zijn dat je overkomt als een creep.
pi_205695656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 15:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ons hoef je niet te overtuigen want wij maken geen deel uit van de relatie. Of je komt weer met haar samen, of niet. Andere mogelijkheden zijn er niet. Maar je klinkt vooral als een koppige tiener die niet wil accepteren dat iets klaar is.

Als je daar mee door gaat zal het resultaat zijn dat je overkomt als een creep.
Ik begrijp niet zo goed hoe ik overkom als een creep als ik in 2 maanden tijd 2 berichten stuur. Als ik haar nou iedere dag platbel en berichten stuur, daar wil ik juist ver van weg blijven.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:06:52 #48
16180 crew  CoolGuy
pi_205695680
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 16:02 schreef Hallo1267 het volgende:

[..]
Ik begrijp niet zo goed hoe ik overkom als een creep als ik in 2 maanden tijd 2 berichten stuur. Als ik haar nou iedere dag platbel en berichten stuur, daar wil ik juist ver van weg blijven.
Ik zei niet nu; ik zei als je daarmee door gaat.

Je kunt er een draai aan willen geven wat je wil, maar ze is niet met je samen. Ze komt er zelf ook niet mee, ze heeft er geen zin meer in. Jij wil dat niet accepteren. Is prima, doe je ding. Of je komt met dr samen, of niet. Wat wij zeggen boeit je niet want je hebt overal een weerwoord op en je weet alles beter.

Nou, doe je ding. Dat gaat of het resultaat hebben wat je wil, of niet. Maar dat laatste is wat het nu ook al is en nu wil je dat ook niet accepteren. Want je wil zogenaamd alles geprobeerd hebben. Maar als ze nu nee zegt bedenk je wel weer wat anders wat je wil proberen want immers, je wil alles geprobeerd hebben. Nee, je wil gewoon de realiteit niet accepteren.

Dat niet doen en blijven jagen ís creepy.
pi_205695795
quote:

Ze was duidelijk gekwetst
.

Ze denkt nog steeds dat het beter zo is.
..

...

Ik snap je gevoel compleet, maar jullie waren pas sinds maart aan het daten en je zou al aan dingen gaan werken, maar het werkte niet vanuit haar kant.
Grote kans dat ze al aan het daten is en verder gegaan is met haar leven.

Als het jou rust geeft, stuur gewoon een berichtje.
Maar wees eerlijk naar jezelf, wat verandert er als ze weer dezelfde antwoorden geeft? ga je haar over 4 weken weer een berichtje sturen? of wat had je jezelf voorgenomen toen je de laatste keer een berichtje stuurde en een antwoord kreeg?

Op den duur moet je loslaten en accepteren dat de realiteit anders in elkaar zit.
Hell To The Liars
pi_205695813
Ondanks jullie adviezen heb ik toch maar wat gestuurd.

Heb gestuurd:
Ik wil nog wel even zeggen dat jij geen sorry hoeft te zeggen, ik had het gewoon totaal anders aan moeten pakken.
Ik heb echt een mooie tijd gehad met je en hoop oprecht dat je uiteindelijk wel gelukkig blijft!
Ik zou zelf nog wel een keer een laatste drankje willen doen, bij mooie tijden horen mooie afsluiters, maar heb jij daar zin in? Hoe dan ook, even goede vrienden!

Volgens mij heb ik het zo aardig netjes verwoord zonder wanhopig over te komen.
Zegt ze hier nee op, dan weet ik zeker dat er gewoon niks meer inzit.
Zegt ze ja, who knows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')