Thijs zit nu huilend te kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:08 schreef Faraday01 het volgende:
Ze willen alle kommetjes scherper stellen
Wout mag knechten voor Van Baarle.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:32 schreef Szura het volgende:
Op Sporza gaat het over de kansen van Wout om P-R te winnen
Volgend jaar heeft het hele peloton dezelfde benzine als Wout, die wint niks meer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wout mag knechten voor Van Baarle.
Denk je? Sowieso een aantal teams die uit principe geen ketonen nemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft het hele peloton dezelfde benzine als Wout, die wint niks meer.
Nee, meer wisjfoel sinking.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk je? Sowieso een aantal teams die uit principe geen ketonen nemen.
En, was je in beeld?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik sta in Rhenen en het is echt veel drukker dan ik had verwacht
In Rhenen wil je niet op tv komen/dood gevonden wordenquote:
Dat dierentuintje is tegenwoordig ook maar 'n vervallen bendequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
In Rhenen wil je niet op tv komen/dood gevonden worden
Zwarte kousen in overvloed gezien daar
Prima wokken daar jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eastern Plaza woktokkiegenotonbeperkt Skuumkoppe zuipen.
Oh, ik dacht dat ik het verkeerd had.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat het zo snel voorbij gingen dat ze dat een berg noemen
Maar je kan er wel reuzenpanda's zien!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat dierentuintje is tegenwoordig ook maar 'n vervallen bende
BOE is verderop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:49 schreef Pino112 het volgende:
De terroristen hebben dus wel geprobeerd om te blokkeren? Je verwacht het niet zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |