-3/10quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als het in een vliegtuig een autopiloot heet, is het dan in een auto een vliegtuigchauffeur?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:00 schreef TLC het volgende:
Deze kan ook nog
[ afbeelding ]
Ik ben een fan van Airplane
quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip. Ik zal hem weer eens opsnorren. Lijkt mij idd wel leuk om hem nog een keer te zien![]()
Het kan natuurlijk ook een foutje in de logistieke planning zijn geweest en dachten de piloten dat ze op weg waren naar een ver weg bestemming.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is natuurlijk niet onmogelijk, maar met een flighttime van ongeveer 01:29hr lijkt in slaap vallen wel redelijk vergezocht. Het was overigens de vlucht van 15 augustus.
Ze weten echt wel waar ze naartoe gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:45 schreef Steven_Stil het volgende:
... en dachten de piloten dat ze op weg waren naar een ver weg bestemming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop