abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 20:03:44 #41
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205697370
Als het in een vliegtuig een autopiloot heet, is het dan in een auto een vliegtuigchauffeur?
pi_205697587
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als het in een vliegtuig een autopiloot heet, is het dan in een auto een vliegtuigchauffeur?
-3/10
  zondag 21 augustus 2022 @ 22:29:36 #43
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205708466
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:00 schreef TLC het volgende:
Deze kan ook nog

[ afbeelding ]

Ik ben een fan van Airplane O+
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bedankt voor de tip. Ik zal hem weer eens opsnorren. Lijkt mij idd wel leuk om hem nog een keer te zien :)
pi_205708536
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bedankt voor de tip. Ik zal hem weer eens opsnorren. Lijkt mij idd wel leuk om hem nog een keer te zien :)
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Airplane! (1980) "BTW, is there anyone on board who knows how to fly a plane...?" (video)

:D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205708632
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het is natuurlijk niet onmogelijk, maar met een flighttime van ongeveer 01:29hr lijkt in slaap vallen wel redelijk vergezocht. Het was overigens de vlucht van 15 augustus.
Het kan natuurlijk ook een foutje in de logistieke planning zijn geweest en dachten de piloten dat ze op weg waren naar een ver weg bestemming.
  dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:53:15 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205719105
quote:
3s.gif Op zondag 21 augustus 2022 22:45 schreef Steven_Stil het volgende:

... en dachten de piloten dat ze op weg waren naar een ver weg bestemming.
Ze weten echt wel waar ze naartoe gaan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_205720966
Ik kan me het levendig voorstellen dat je een keer uit verveling of juist door een te geanimeerd gesprek de tijd vergeet. Ik heb diverse keren afslagen van snelwegen gemist op die manier, zelfs op zeer bekende routes. Wil niet zeggen dat het gevaarlijk is want als er iets gebeurt ben je er gewoon weer vol bij.

Alleen als het mij overkomt heeft niemand anders behalve evt passagiers dat door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop