Brussel*quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:52 schreef Redefine het volgende:
In België moeten ze het bijna altijd wel van de Walen hebben voor fatsoenlijk atleten hè.
Gevaert, moeke Hellebautquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:52 schreef Redefine het volgende:
In België moeten ze het bijna altijd wel van de Walen hebben voor fatsoenlijk atleten hè.
Eens. Hier kun je nog zeggen dat ze door de korte afstand achter elkaar nog zo laag moeten zijn. Bij de 400 is dat echt belachelijk. Daar is het eerder een hinderlijke onderbreking dan een obstakel zoals bij de mannenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik op de 400 wel veel erger dan op de 100. Ik heb geen moment het idee dat Bol over zo'n horde kan struikelen. Waardoor dat voor mij het minst spannende onderdeel was tot nu toe (tevens wist ik de uitslag al door bepaalde users)
Natuurlijk, Hij kan alles.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou d'n REV ook kunnen polsstokhoogspringen?
Daarom ook het woord bijna he. Plus dat die niet meer actief zijn...quote:
Bovendien komen de Borlees, Thiam, Zagré en Bolingo dus allemaal uit het Brussels gewest. Oke, daar spreken ze wel hoofdzakelijk Frans, maar het zijn niet echt Walen.quote:
Die is al geweest (behalve op de NOS)quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom is de NOS ellenlang aan het praten over polsstokhoogspringen?
[..]
En Tjin-A-Lim dan?
Lewis?quote:
Franstalige Belgen danquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovendien komen de Borlees, Thiam, Zagré en Bolingo dus allemaal uit het Brussels gewest. Oke, daar spreken ze wel hoofdzakelijk Frans, maar het zijn niet echt Walen.
2e gewordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom is de NOS ellenlang aan het praten over polsstokhoogspringen?
[..]
En Tjin-A-Lim dan?
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |