http://forum.fok.nl/topic/2653925quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:38 schreef wdn het volgende:
Prevotwat een moment om je ketting kapot te rijden
Ik ben de enige die kijkt?
En dan nog Socutera ... en dan de analyse van Gregory en dan om 22 uur beeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporzagoden.
NPO 3 is nog bij BOMMETJE
De NOS is echt alleen bij de loopnummers op zo'n kampioenschap. Ik vind dat ronduit stuitend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan nog Socutera ... en dan de analyse van Gregory en dan om 22 uur beeld
Polshoog in de regen genot. Dat wordt een medalje voor Vloon.quote:
NOS maakt sport kijken niet leuk meer ... terwijl juist Atletiek de moeder alle sporten is en dat moet je veel laten zien ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De NOS is echt alleen bij de loopnummers op zo'n kampioenschap. Ik vind dat ronduit stuitend.
De winnende worp op de discus hadden ze niet uitgezonden toch?
Notoire sjoker, zal wel falen op de aanvangshoogtequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Polshoog in de regen genot. Dat wordt een medalje voor Vloon.
De nieuwe Rens Blom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Polshoog in de regen genot. Dat wordt een medalje voor Vloon.
Ja ik verwacht ook geen Blommetje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Notoire sjoker, zal wel falen op de aanvangshoogte
Hij heeft wel veel moeite met presteren tijdens toernooi finales ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Notoire sjoker, zal wel falen op de aanvangshoogte
Kim Holland haalde nooit de aanvangshoogte, alleen maar XXXquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:09 schreef Szura het volgende:
Daar is de eerste X voor boerenkoolhoofd Vloon
Als ze nog nog vrij direct zouden beginnen vooruit. Maar later beginnen en dan nog eerst heel lang gaan praten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan nog Socutera ... en dan de analyse van Gregory en dan om 22 uur beeld
Deze vinale missen ze alvastquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze nog nog vrij direct zouden beginnen vooruit. Maar later beginnen en dan nog eerst heel lang gaan praten...
En dan moeten ze het vast ook nog over gisteren hebben,quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze nog nog vrij direct zouden beginnen vooruit. Maar later beginnen en dan nog eerst heel lang gaan praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |