Dries niet waarderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Ok.
Altijd dezelfde soort grapjes. Voor leden die hier 10-20 jaar lid zijn, zijn dit soort topics nou keer op keer grappig ja?
Jazeker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Ok.
Altijd dezelfde soort grapjes. Voor leden die hier 10-20 jaar lid zijn, zijn dit soort topics nou keer op keer grappig ja?
Goed punt: nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Ok.
Eerder 110 en 120, maargoed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Ok.
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Ok.
Kon je je ma niet thuis thuis ballen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
Altijd irritant dat soort wijven. Heb ook een keer een speenvarken geneukt op een studentenkamer. Hele huis kon meegenieten.
Hoe komt ze dan aan zijn vieze onderbroekjes?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kon je je ma niet thuis thuis ballen?
Dit is gewoon slecht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Ok.
Nee jij bent grappig zullen we zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Ok.
Is dit overcompensatie voor het feit dat je in een kartonnen doos woont?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:17 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kon je je ma niet thuis thuis ballen?
Je zal maar iemand pakken die zich als een paard voordoet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:33 schreef Dries4Ever het volgende:
Hoi gasten,
Ik ben Dries en ik woon in wolfheze, we hebben een nieuwe bewoner op de groep, Marion, leuke meid met wat geschiedenis. Ze is nu bezig om ons te leren 'kennen' vanavond mocht ik haar alle hoeken van de kamer laten zien.
Dus na wat pijp en befwerk kwamen we toe aan coïtus, al bij het binnendringen van mijn klabats in haar gleuf begon ze te gillen van genot, zo hard en schel dat het pijn deed aan mijn oren
Ik heb het wel afgemaakt en we zijn beide gekomen, maar ik denk niet dat ik haar nog een keer zal bestijgen
klacht: dat geluid
Overduidelijk nooit gestudeerd en uit huis gewoond. Dit soort dingen snap je niet als je je hele leven al aan mama's tit zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dit overcompensatie voor het feit dat je in een kartonnen doos woont?
Nee jij, open nog meer achterlijke topics.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig zullen we zeggen.
Met je droge zandkut.
Nou, doe eens lief.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee jij, open nog meer achterlijke topics.
Ik dacht eerst dat het twintigers waren, blijkt het allemaal 30 en zelfs 40 plussers te zijnquote:
Dit dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:05 schreef Selenophilia het volgende:
Ok.
Ik had een huisgenote die de hele stad bij elkaar krijste als haar corpsbal haar deed. Na 2x is de lol daar ook wel vanaf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:44 schreef Harvest89 het volgende:
Altijd irritant dat soort wijven. Heb ook een keer een speenvarken geneukt op een studentenkamer. Hele huis kon meegenieten.
Nou nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee jij bent grappig zullen we zeggen.
Met je droge zandkut.
Ja, klb blinkt uit in z'n eenvoud.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:09 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het twintigers waren, blijkt het allemaal 30 en zelfs 40 plussers te zijn![]()
Anyway
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |