abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:50:04 #26
408813 crew  trein2000
pi_205758545
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
lastig, als het in je examen zit..

Wat een ongelofelijk achterlijke vraag overigens, echt, welke mentaal verkreukelde idioot verzint die shit?

'Kut man, gezakt voor mijn theorie examen voor de motor'

'Oh, wadan?'

'Ik wist niet hoeveel ruitensproeiervloeistof er in een Goldwing gaat :'( '

:X

Zo wordt dat hele examen toch één groot belachelijk kansspel? :') Geen idee wat de foutmarge tegenwoordig is, maar dit soort vragen gaan gewoon 1 op 1 van je marge af, want de helft vd mensen heeft dit domweg fout. :?

Brand in een tunnel... welke automongolist zou wél weten wat je dan moet doen? :?
Vaak zit er nog wel een soort van logica in die vragen. Maar inderdaad, ik vind autotheorie ook een kansspel.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205758640
Ik zou 112 bellen en het is triest dat we al op de tweede pagina zitten en niemand daar aan gedacht heeft.
-nee-
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:00:02 #28
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_205758665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 21:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Vaak zit er nog wel een soort van logica in die vragen. Maar inderdaad, ik vind autotheorie ook een kansspel.
Hoe groot is de kans dat je op de motor een brandende auto in een tunnel tegen gaat komen?

Bij brand in een tunnel geldt maar één gulden regel: get the fucking fuck uit die tunnel.. en als ik op een motor zou zitten, ging ik never nooit mijn brommie laten staan en in mijn motorpakkie door tunnels heen rennen temidden van een kudde panikerende menswezens.. gas erop en weg.. weg weg weg weg... mwoaaapp. :W

Sowieso; ehmm.. andere rijstrook in een tunnel is de andere richting op? In welk derdewereld land komt dat nog voor? Nepal?
Heeeeel misschien in Oostenrijk ofzo, maar voor een NL motorrijder is dat imho compleet onzinnige kennis.

Stel dat.... die tunnel helemaal volgeparkeerd staat en overal rennen mensen rond en je kunt niet rijden, dan... wellicht.. maar in principe is een auto met een klapband al een reden om een tunnel op rood te gooien.. en je gaat een tunnel niet in rijden als de stoplichten op rood staan lijkt me. Tunnel gaat per direct op rood bij een calamiteit, en loopt leeg in de rijrichting.. indien geblokkeerd, stagneert het verkeer, en kom je er dus LOPEND tegen het verkeer weer uit. E.e.a gaat je via het omroepsysteem vrij rap duidelijk worden.

Tip van Flip in deze trouwens, waar je wél iets aan hebt.. in case of fire in een tunnel.. kijk even naar welke kant de rook geventileerd wordt.. die kant moet je dus niet hebben.. tegen de luchtstroom in het pand verlaten.. en liefst door de vluchttunnels, want als er een explosie plaats mocht vinden in de tunnel, ren je door de loop van het kanon, de escapetunnels hebben ventilatieschachten.

Geen dank :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 26-08-2022 22:14:26 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_205762237
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
Sowieso; ehmm.. andere rijstrook in een tunnel is de andere richting op? In welk derdewereld land komt dat nog voor? Nepal?
Heeeeel misschien in Oostenrijk ofzo, maar voor een NL motorrijder is dat imho compleet onzinnige kennis.

Frankrijk, Italië. Niet erg extreme vakantie landen hoor.
pi_205766122
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 11:53 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Frankrijk, Italië. Niet erg extreme vakantie landen hoor.
En Oostenrijk, Slovenië, Kroatië. Best gewoon in veel landen idd.
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 10:27:19 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205771383
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
lastig, als het in je examen zit..

Wat een ongelofelijk achterlijke vraag overigens, echt, welke mentaal verkreukelde idioot verzint die shit?

'Kut man, gezakt voor mijn theorie examen voor de motor'

'Oh, wadan?'

'Ik wist niet hoeveel ruitensproeiervloeistof er in een Goldwing gaat :'( '

:X

Zo wordt dat hele examen toch één groot belachelijk kansspel? :') Geen idee wat de foutmarge tegenwoordig is, maar dit soort vragen gaan gewoon 1 op 1 van je marge af, want de helft vd mensen heeft dit domweg fout. :?

Brand in een tunnel... welke automongolist zou wél weten wat je dan moet doen? :?
Sowieso is dat een dusdanige onwaarschijnlijke situatie (gelukkig) en de meeste mensen zullen in blinde paniek maar iets doen.

Aan het begin van een tunnel zou ik indien mogelijk, met een motor is dat vrij snel denk ik, omkeren. Aan het eind er proberen omheen te gaan.

In de auto sowieso de luchtcirculatie inschakelen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 10:29:45 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205771398
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 22:00 schreef Sounddragon het volgende:

Sowieso; ehmm.. andere rijstrook in een tunnel is de andere richting op? In welk derdewereld land komt dat nog voor? Nepal?
Heeeeel misschien in Oostenrijk ofzo, maar voor een NL motorrijder is dat imho compleet onzinnige kennis.

Karawankentunnel tussen Oostenrijk in Slovenië.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 augustus 2022 @ 13:17:55 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_205772814
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 11:53 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Frankrijk, Italië. Niet erg extreme vakantie landen hoor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 18:50 schreef appreciate het volgende:

[..]
En Oostenrijk, Slovenië, Kroatië. Best gewoon in veel landen idd.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 10:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Karawankentunnel tussen Oostenrijk in Slovenië.
Maar ook niet zodanig om de hoek dat het een examenvraag op een NL motorrij examen rechtvaardigt imho.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 28 augustus 2022 @ 14:29:42 #34
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205773927
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2022 13:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
[..]
[..]
Maar ook niet zodanig om de hoek dat het een examenvraag op een NL motorrij examen rechtvaardigt imho.
Klopt en dan is het nog te bezien of de regels in Slovenië of Oostenrijk net zo zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205774549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:30 schreef qajariaq het volgende:
En toch, op de motor zou ik netjes in één keer keren als dat kan. Dus als er geen tegemoet komend verkeer meer is. Dan rustig terug rijden.
Ik hoop dat dit een grapje is. Spookrijden is nooit een optie.
pi_205775353
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2022 15:05 schreef Taills het volgende:

[..]
Ik hoop dat dit een grapje is. Spookrijden is nooit een optie.
Lees eerst even het topic voor je in herhalingen valt. Ik had het niet over spookrijken maar keren in een tunnel met meerdere rijrichtingen.
  Vis een optie? maandag 29 augustus 2022 @ 23:03:32 #37
70532 loveli
N
pi_205788841
Hoe staat de wind?

On topic: Niet door de toltunnel, maar de bergpas nemen. Leer je meer van.
crap in = crap out
  donderdag 1 september 2022 @ 20:42:28 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_205814886
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:03 schreef loveli het volgende:
Hoe staat de wind?

On topic: Niet door de toltunnel, maar de bergpas nemen. Leer je meer van.
En het is vet veel leuker rijden.. kost alleen veel brandstof. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')