abonnement Unibet Coolblue
pi_205686640
quote:
AMSTERDAM - Opnieuw worden gemeenten verrast met de opvang van vreemdelingen. Achteraf moeten ze vernemen dat hotelketen Van der Valk afspraken heeft gemaakt met opvangorganisatie COA voor de opvang van statushouders.

Zo vernam het gemeentebestuur van Purmerend deze week ’via een omweg’ dat in het Van der Valk-hotel in Zuidoostbeemster vanaf 1 september honderd erkende vluchtelingen worden opgevangen voor wie nog geen gewone huisvesting is gevonden. De opvang gaat een half jaar duren. „Dit nieuws heeft ons als gemeente verrast”, laat de gemeente weten in een brief aan de bewoners. „De gemeenteraad en de directe buren van het hotel zijn geïnformeerd.”

Het gemeentebestuur zegt tegelijkertijd ’begrip’ te hebben voor de noodgreep: de asielopvang is immers overvol, ook door de bijna 16.000 statushouders (erkende vluchtelingen) voor wie door de woningnood nog geen huisvesting is bij de gemeenten. De regio’s hebben met staatssecretaris Van der Burg (Vreemdelingenzaken) afgesproken in elk geval 7500 statushouders versneld te huisvesten in bijvoorbeeld flexwoningen of omgebouwde kantoren. De deal tussen COA en Van der Valk maakt daar deel van uit. In meerdere Van der Valk-hotels zullen statushouders terechtkomen.

De gemeente benadrukt dat het niet gaat om asielzoekers gaat. In het hotel zijn 38 kamers gehuurd en daarmee is plek voor honderd mensen. Het gaat voor een deel om gezinnen. Zij blijven niet permanent in Purmerend, maar zullen later doorstromen naar een andere opvanglocatie of een woning elders in het land.

Verrassing nog groter
In Nieuwerkerk aan den IJssel was de verrassing nog groter. Daar stonden afgelopen woensdag opeens een handvol vluchtelingen aan de publieksbalie van het gemeentehuis van Zuidplas. Tot verbazing van de gemeente bleken zij al sinds 18 juli door het COA geplaatst in het lokale Van der Valk-hotel. De gemeente wist van niets.

In totaal verblijven er 42 vluchtelingen in het hotel. Ook hier gaat het om een tijdelijke ’oplossing’. Het COA zou inmiddels excuses hebben gemaakt aan de gemeente. Locoburgemeester Jan Willem Schuurman heeft inmiddels een bezoek gebracht aan het hotel. „Bij de opvang van vluchtelingen vinden wij het als gemeente in ieder geval belangrijk dat er adequate zorg is voor hen en dat er open en transparant wordt gecommuniceerd naar inwoners”, zegt de wethouder. „Helaas constateer ik dat het op die punten is misgegaan. Hierover hebben we vandaag ook zeer duidelijke gesprekken gevoerd met het COA. Het moge duidelijk zijn dat zij verder verantwoordelijk zijn voor de zorg voor deze mensen en het bieden van een passend vervolg van hun procedure.”

Deal
Een woordvoerder van het Van der Valk-concern laat weten de statushouders als normale gasten te zien. „Er worden plekken gezocht voor statushouders. Daarbij worden hotels benaderd, ook Van der Valk.” Volgens hem zitten in meerdere vestigingen statushouders, al kan hij niet zeggen hoeveel. Waarom de gemeente niet is geïnformeerd? „Dat doen we ook niet als er tien Belgen komen slapen. Nogmaals: voor ons zijn het gewone gasten.”

Eerder deze week deelde staatssecretaris Van der Burg de gemeente Tubbergen mee dat het COA een hotel in het dorpje Albergen heeft gekocht om er per september 300 asielzoekers op te vangen. De gemeente had al aangeven het hotel ongeschikt te vinden en niet te willen meewerken aan asielopvang. Toch zette de bewindsman het plan door. Dat deed hij door eigenhandig het bestemmingsplan te wijzigen. Van paardenmiddel is in het geval van de deal met Van der Valk geen sprake. De verrassing bij de betrokken gemeenten is er niet minder om.

VIDEO: Afgelopen dinsdag werd bekend dat het kabinet 300 asielzoekers wil opvangen in de gemeente Tubbergen, tegen de wil in van de gemeente. Deze opvang zou moeten plaatsvinden in een hotel in Albergen, zonder dat de gemeente hiervoor een akkoord heeft gegeven. inwoners willen als reactie het hotel zelf kopen, ondanks dat het koopcontract met de COA al definitief getekend is.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-hotel-van-der-valk
pi_205686661
Als je als bestuurder in purmerend begrip hebt hierdoor dan schoffeer je toch je eigen burgers in je gemeente?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205686788
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als je als bestuurder in purmerend begrip hebt hierdoor dan schoffeer je toch je eigen burgers in je gemeente?
Schandalig dat vluchtelingen wel op deze manier geholpen worden maar mensen met een Nederlands paspoort moeten maar kijken waar ze slapen.
pi_205686812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Schandalig dat vluchtelingen wel op deze manier geholpen worden maar mensen met een Nederlands paspoort moeten maar kijken waar ze slapen.
Zeker schandalig. Maar wat doe je eraan?
Geen enkele politieke partij kan en zal dit gaan oplossen. We zitten vast aan dat kloteverdrag uit 1951 en daar komen we niet los van.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205686833
IEDEREEN WELKOM
U MAD?
pi_205686834
Rutte wil ze niet in zijn achtertuin en dan gebeurt het ook niet:

https://www.ad.nl/buitenl(...)mier-rutte~af947c16/

Maar u en ik kunnen verrekken. Wat wij vinden doet er niet toe, ze worden gewoon door onze strot geduwd.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205686848
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:53 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Zeker schandalig. Maar wat doe je eraan?
Geen enkele politieke partij kan en zal dit gaan oplossen. We zitten vast aan dat kloteverdrag uit 1951 en daar komen we niet los van.
Waar een wil is daar is een weg maar er is gewoon geen wil.
pi_205686866
Zullen ze ook room service krijgen als ze hierom vragen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205686870
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
IEDEREEN WELKOM
Jaaaaaa meer, meer, meer!!!

Iets aan de instroom doen "kan niet" dus zet de deur maar open 👍
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:01:06 #10
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_205686871
De carpaccio en tomatensoep zijn in Vd Valk Zwolle beter. Ik zou hier niet mee akkoord gaan als ik asielzoeker was.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_205686889
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:01 schreef monkyyy het volgende:
De carpaccio en tomatensoep zijn in Vd Valk Zwolle beter. Ik zou hier niet mee akkoord gaan als ik asielzoeker was.
Oh echt? Ik wist dat niet want hotels kan ik niet betalen als ondergeschikte nederlander.
Hoe weet jij dit eigenlijk?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:05:34 #12
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_205686900
In Bloemendaal en de betere buurten van Haarlem, waar het sowieso al goed toeven is *) :Y), wil men ze ook niet in de tuin hebben, alleen al omdat het zou niet werken. :N En zelfs als men ze daar wel zou willen toelaten, dan nog zijn er bepaalde regels die dit al niet mogelijk maken.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:07:47 #13
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205686920
hmmmmm ik kom nogal eens bij van der Valk. Maar even een tijdje wat anders boeken.

Beide zijn Valk exclusief, exact de tak waar ik ook vaak boek..
Tot nooit .......
pi_205686969
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:07 schreef Speekselklier het volgende:
hmmmmm ik kom nogal eens bij van der Valk. Maar even een tijdje wat anders boeken.

Beide zijn Valk exclusief, exact de tak waar ik ook vaak boek..
Ik snap niet zo goed dat van der valk zijn reputatie zo te grabbel gooit
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205686985
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:56 schreef GwanGwaa het volgende:
Rutte wil ze niet in zijn achtertuin en dan gebeurt het ook niet:

https://www.ad.nl/buitenl(...)mier-rutte~af947c16/

Maar u en ik kunnen verrekken. Wat wij vinden doet er niet toe, ze worden gewoon door onze strot geduwd.


Deze meneer wist het járen geleden al.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:16:48 #16
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205686988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:13 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed dat van der valk zijn reputatie zo te grabbel gooit
Nee, ik betaal rond de dertig euro voor het ontbijt. Dan ga ik toch niet tussen de asielzoekers zitten.
Tot nooit .......
pi_205687010
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Deze meneer wist het járen geleden al.
De partij CD wist het nog eerder
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205687012
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:16 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Nee, ik betaal rond de dertig euro voor het ontbijt. Dan ga ik toch niet tussen de asielzoekers zitten.
Dat doen ze speciaal om je het gevoel te geven dat je op een exotische vakantie bent.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:20:00 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205687016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Deze meneer wist het járen geleden al.
Incompetente dramaqueen en ruziemaker. Ga eens heel snel weg met deze clown.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Spellchecker vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:20:46 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:22:30 #21
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_205687033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Deze meneer wist het járen geleden al.
Deze bijzondere persoon, geboren in Velsen en opgegroeid verderop in Driehuis en destijds ook levensgenieter pur sang :Y) et cetera, was inderdaad niet de eerste de beste. ^O^
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_205687039
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:20 schreef maily het volgende:
Krijgen ze wel een kers op de appelmoes?! :X
Dat hangt ervanaf of het fruit is of niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:24:29 #23
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205687050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Incompetente dramaqueen en ruziemaker. Ga eens heel snel weg met deze clown.
Hoewel ik het hier wel mee eens ben zat Fortuyn er goed bij in deze. Net als janmaat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:25:26 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205687055
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Joeqeeo
Wat was dit? :D Hersenbloeding?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:25:48 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205687057
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoewel ik het hier wel mee eens ben zat Fortuyn er goed bij in deze. Net als janmaat.
Hij kon de dingen goed benoemen ja. En dat was het dan wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:27:51 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205687071
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat was dit? :D Hersenbloeding?
Ja daar ging iets niet goed :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij kon de dingen goed benoemen ja. En dat was het dan wel.
Nou ja, hij werd om het benoemen wel verketterd en achteraf had hij hier (helaas) bijna voor de volle honderd procent gelijk.

En nu was ik geen fan van zijn plannetjes, bij had er in ieder geval wat. In de tijd tussen hem en nu is er te weinig veranderd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:30:05 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205687093
Als je als gemeente een beetje ballen hebt dan stuur je nu met regelmaat wabo en horeca inspecteurs naar dat hotel en schrijf je op iedere overtreding meteen een voornemen tot dwangsom.
pi_205687152
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:30 schreef Twiitch het volgende:
Als je als gemeente een beetje ballen hebt dan stuur je nu met regelmaat wabo en horeca inspecteurs naar dat hotel en schrijf je op iedere overtreding meteen een voornemen tot dwangsom.
Ja maar ze hebben begrip voor de situatie
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205687200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Schandalig dat vluchtelingen wel op deze manier geholpen worden maar mensen met een Nederlands paspoort moeten maar kijken waar ze slapen.
Zijn de mensen met een Nederlands paspoort zelf schuld, zij maken dat namelijk niet bespreekbaar.
pi_205687203
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 16:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Schandalig dat vluchtelingen wel op deze manier geholpen worden maar mensen met een Nederlands paspoort moeten maar kijken waar ze slapen.
Jij mag ook gewoon bij een Van der Valk gaan slapen hoor.
pi_205687221
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Zijn de mensen met een Nederlands paspoort zelf schuld, zij maken dat namelijk niet bespreekbaar.
Nee ze hebben niet de juiste mindset
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205687226
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:47 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jij mag ook gewoon bij een Van der Valk gaan slapen hoor.
Gezellig met zijn drieen op een kamer
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205687238
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:47 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jij mag ook gewoon bij een Van der Valk gaan slapen hoor.
Ja dan betaal ik dubbel, nee bedankt.
pi_205687246
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:47 schreef torentje het volgende:

[..]
Zijn de mensen met een Nederlands paspoort zelf schuld, zij maken dat namelijk niet bespreekbaar.
Wat doen zij dan om het niet bespreekbaar te maken?
pi_205687247
Een economie die zwaar aan het verslechteren is, zittende politici die zich niet laten horen, diverse landelijke crisissen en een stroom aan mensen waar men niet op zit te wachten…

A perfect storm. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien en hoe liep dat af…
pi_205687277
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:52 schreef mother_mercury het volgende:
Een economie die zwaar aan het verslechteren is, zittende politici die zich niet laten horen, diverse landelijke crisissen en een stroom aan mensen waar men niet op zit te wachten…

A perfect storm. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien en hoe liep dat af…
Ik mag hopen dat nu de echte schuldigen worden gestraft.
Maar gezien het grote aantal mensen wat nog steeds enorm onderdanig is naar de overheid betwijfel ik het.
pi_205687286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:52 schreef mother_mercury het volgende:
Een economie die zwaar aan het verslechteren is, zittende politici die zich niet laten horen, diverse landelijke crisissen en een stroom aan mensen waar men niet op zit te wachten…

A perfect storm. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien en hoe liep dat af…
Wanneer heb je dit eerder gezien?

Heeft het uberhaupt een naam? Hoge economische groei, ultralage werkloosheid, zeer hoge inflatie, amper stijgende lonen en stijgende armoede.

Dit zijn allerlei paradoxen in de economische leerboeken
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205687297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:56 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat nu de echte schuldigen worden gestraft.
Maar gezien het grote aantal mensen wat nog steeds enorm onderdanig is naar de overheid betwijfel ik het.
:')
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:00:00 #39
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205687304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:52 schreef mother_mercury het volgende:
Een economie die zwaar aan het verslechteren is, zittende politici die zich niet laten horen, diverse landelijke crisissen en een stroom aan mensen waar men niet op zit te wachten…

A perfect storm. Wanneer hebben we dat ook alweer eerder gezien en hoe liep dat af…
Spijker
Kop

:{
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:00:40 #40
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205687308
Blijkbaar had niemand last van deze mensen.
Hadden ze in Albergen ook zo moeten doen.
pi_205687361
Vd Valk hotels kunnen, zeker in de zomer, goed vol zitten. Bezocht er laatst nog 1 in Noord Nederland en had de laatste kamer. Uiteraard tegen de hoofdprijs, zo werkt vraag en aanbod namelijk. Dus die migranten pikken nu ook nog eens onze hotelkamers en zorgen voor hogere kamerprijzen. :(
Migratie maakt ons kapot.
pi_205687374
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:09 schreef Alpha0 het volgende:
Vd Valk hotels kunnen, zeker in de zomer, goed vol zitten. Bezocht er laatst nog 1 in Noord Nederland en had de laatste kamer. Uiteraard tegen de hoofdprijs, zo werkt vraag en aanbod namelijk. Dus die migranten pikken nu ook nog eens onze hotelkamers en zorgen voor hogere kamerprijzen. :(
Migratie maakt ons kapot.
De vraag zakt nu toch ook?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:13:49 #43
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_205687385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:09 schreef Alpha0 het volgende:
Vd Valk hotels kunnen, zeker in de zomer, goed vol zitten. Bezocht er laatst nog 1 in Noord Nederland en had de laatste kamer. Uiteraard tegen de hoofdprijs, zo werkt vraag en aanbod namelijk. Dus die migranten pikken nu ook nog eens onze hotelkamers en zorgen voor hogere kamerprijzen. :(
Migratie maakt ons kapot.
Ik kreeg juist allemaal aanbiedingen. o.a. van Nieuwerkerk.
Tot nooit .......
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:14:17 #44
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205687390
Snap die hotels wel. Die pakken 120 pp per nacht. Zes per kamer.

Er wordt flink geld verdiend binnen de asielindustrie
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205687391
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De vraag zakt nu toch ook?
Had het daarom o.a. over de zomer. Hoe het voor de herfst zit weet ik niet. Maar ook daar geldt, het aanbod aan hotels blijft gelijk, de vraag stijgt, dus of hogere prijzen en in sommige gevallen gewoon geen kamer alhoewel dat in bijvoorbeeld de winter wel mee zal vallen. We denken dat alles makkelijk kan in NL, maar dat is niet zo.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:19:51 #46
22565 asco
Los in deze tent
pi_205687429
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De partij CD wist het nog eerder
"Deze CP-leider zegt grote problemen, mede ontstaan door het grote aantal buitenlanders, bespreekbaar te willen maken zonder racist te zijn. Op de vraag waarom men de CP de term fascistoïde opplakt, antwoordt Janmaat: ‘Omdat niemand luistert’."

Hadden ze maar geluisterd.
pi_205687437
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
Snap die hotels wel. Die pakken 120 pp per nacht. Zes per kamer.

Er wordt flink geld verdiend binnen de asielindustrie
Precies. Het blijft een bedrijf die na covid wel wat geld kan gebruiken. Gewoon er uittrekken wat er uit te trekken valt. ^O^
pi_205687442
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:19 schreef asco het volgende:

[..]
"Deze CP-leider zegt grote problemen, mede ontstaan door het grote aantal buitenlanders, bespreekbaar te willen maken zonder racist te zijn. Op de vraag waarom men de CP de term fascistoïde opplakt, antwoordt Janmaat: ‘Omdat niemand luistert’."

Hadden ze maar geluisterd.
Janmaat zou in deze tijd waarschijnlijk als te soft worden bestempeld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205687480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 18:19 schreef asco het volgende:

[..]
"Deze CP-leider zegt grote problemen, mede ontstaan door het grote aantal buitenlanders, bespreekbaar te willen maken zonder racist te zijn. Op de vraag waarom men de CP de term fascistoïde opplakt, antwoordt Janmaat: ‘Omdat niemand luistert’."

Hadden ze maar geluisterd.
Wat zijn mensen toch bang om voor racist uitgemaakt te worden. Zou me weinig kunnen boeien.
pi_205687596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 17:52 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat doen zij dan om het niet bespreekbaar te maken?
Zij bespreken dat probleem niet met mannen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')