abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205682283


http://www.trickedbythelight.com/

Hoe kijken we hier aan tegen het licht dat veel mensen met een bijnadoodervaring claimen te ervaren? Is het iets artificials? Loopt het bedrog na de dood door? Ga jij de tunnel van licht in of juist niet? Doorbreek je zo de eindeloze loop van reincarnaties en geheugenverlies bij geboorte?

[ Bericht 15% gewijzigd door Bananenbennie op 19-08-2022 01:40:57 ]
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 01:41:02 #2
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205682293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:30 schreef Bananenbennie het volgende:
http://www.trickedbythelight.com/

Hoe kijken we hier aan tegen het licht dat veel mensen met een bijnadoodervaring claimen te ervaren? Is het iets artificials? Loopt het bedrog na de dood door? Ga jij de tunnel van licht in of juist niet? Doorbreek je zo de eindeloze loop van reincarnaties en geheugenverlies bij geboorte?
Korte openings post vriend, maar om erop in te gaan. Ik geloof wel in een tussenwereld. En ook in reincarnatie, Maar niet in reincarnatie direct na de dood. Ik denk dat je als ziel de keuze hebt om periodes uit te kiezen wanneer je weer aards wil worden. Dit kan zijn omdat je ziel een doel heeft of bestemming.. Ik denk dat wanneer je ziel klaar is op aarde en kan overgaan dat je dan eerst een zware taak hebt om jezelf/ziel te vergeven wat ie in al die honderden jaren verkeerd heeft gedaan. Pas dan kan een ziel echt over wanneer de ziel dat wil en niet wil reincarneren.
Lach met een schone bips
pi_205682298
tjesis, goed topic hoop ik, ik moet ga slapen.
Reageer laterz
pi_205682300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Korte openings post vriend
Ja ik zal hem later uitbreiden, heb hier best wat info over verzameld en ook zo mijn ideeën erover. En erg benieuwd naar andere meningen. Maar begin een beetje moe te worden merk ik.

Nu eerst even snurkselen. Of zoals de maya's zouden zeggen, even weg uit de droomwereld (het alledaagse) en de portal tot de realiteit enteren. :z :W
pi_205682336
Dat is de DMT die loskomt in je hersenen als je sterft. Het is niet echt, je bent gewoon aan het trippen dan.
pi_205682347
Ik geloof niet in reïncarnatie, wel in God, dat je als je sterft naar de hemel gaat. 1 leven hier op aarde en dan voor eeuwig bij God.
Het is voor mij een nare gedachte om iedere keer op deze planeet te belanden.

Dat mensen een bijna doodervaring hebben is volgens mij wel echt, wel een aantal verhalen gelezen over dit onderwerp. Dat mensen na hun ervaring anders in het leven staan. Veel bewuster dan ervoor
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205683340
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 02:48 schreef Sjemmert het volgende:
Dat is de DMT die loskomt in je hersenen als je sterft. Het is niet echt, je bent gewoon aan het trippen dan.
Er zijn natuurlijk ook groepen die beweren dat je door bepaalde halucinogene drugs in contact met een andere paranormale geestenwereld komt.


Bv Sjamanen gebruiken al héél welbewust drugs in hun religieuze ervaringen en zelfs in huidige religies spelen bewustzijnsbeinvloedende middelen een grote rol bij het scheppen van een buitenaardse ervaring (denk aan de rol van bv wierook of wijn)

Overigens, raakt dit onderwerp niet meer aan TRU?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205683352
@Libertarisch kan je hier alles over vertellen. ^O^
pi_205683536
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 02:48 schreef Sjemmert het volgende:
Dat is de DMT die loskomt in je hersenen als je sterft. Het is niet echt, je bent gewoon aan het trippen dan.
Wat is 'echt' als de ervaring tijdens de DMT-staat als 'echter' ervaren wordt?

Je hebt overigens wel gelijk over de relatie tussen DMT en NDE's. Zeer intrigerende studie: https://www.frontiersin.o(...)psyg.2018.01424/full.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205683886
Er is maar 1 realiteit en die is nu al aanwezig.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:10:13 #11
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205684575
Zouden er mensen zijn die echt weten hoe het zit? Wat staat er bv op die dode zeerollen en waarom doen ze daar zo geheimzinnig over?
To BG or not to BG!
pi_205684704
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 09:47 schreef RM-rf het volgende:

Overigens, raakt dit onderwerp niet meer aan TRU?
Hangt er van af in welke context je het plaatst.

pi_205684804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 10:11 schreef Akathisia het volgende:
Wat is 'echt' als de ervaring tijdens de DMT-staat als 'echter' ervaren wordt?
is het niet veelzeggend dat bv het gevoel dat iets 'écht' is ook heel kunstmatig in je hersnenen opgewekt kan worden...
je gevoelens zijn gewoon ontzettend manipuleerbaar en er zijn een heleboel manieren mensen te beinvloedden, er zijn ook hele industrieen op ontstaan (bv Marketing en reclame, maar ook bv allerhande design-richtingen).

zelfs bv de geluiden van veeel producten worden heel bewust ontworpen om een indruk te wekken die veel mensen als prettig ondervinden en waardooor ze dan het gevoel hebben dat dit een goed product is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205684887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]
is het niet veelzeggend dat bv het gevoel dat iets 'écht' is ook heel kunstmatig in je hersnenen opgewekt kan worden...
je gevoelens zijn gewoon ontzettend manipuleerbaar en er zijn een heleboel manieren mensen te beinvloedden, er zijn ook hele industrieen op ontstaan (bv Marketing en reclame, maar ook bv allerhande design-richtingen).

zelfs bv de geluiden van veeel producten worden heel bewust ontworpen om een indruk te wekken die veel mensen als prettig ondervinden en waardooor ze dan het gevoel hebben dat dit een goed product is
Het gevoel van 'echtheid' is tot op zekere hoogte altijd kunstmatig: een handvat in een 'wereld' die op elementair niveau heel anders is dan wij ervaren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205685023
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:10 schreef oppiedoppie het volgende:
Zouden er mensen zijn die echt weten hoe het zit? Wat staat er bv op die dode zeerollen en waarom doen ze daar zo geheimzinnig over?
De dode zee rollen zijn toch verschillende Bijbelboeken?
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:15:14 #16
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205685304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:51 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
De dode zee rollen zijn toch verschillende Bijbelboeken?
De belangrijkste, volgens sommigen staan daar de gehiemen van al het leven in, hebben ze volgens mij ergens verstopt.
To BG or not to BG!
pi_205686038
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De belangrijkste, volgens sommigen staan daar de gehiemen van al het leven in, hebben ze volgens mij ergens verstopt.
Die geheimen zou ik dan ook willen weten
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_205686104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 14:50 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Die geheimen zou ik dan ook willen weten

Gaat oa over de Nag Hammadi geschriften. Staat hele bijzondere info over manifestatie in die later gecensureerd is in de Bijbel.
pi_205686529
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 13:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De belangrijkste, volgens sommigen staan daar de gehiemen van al het leven in, hebben ze volgens mij ergens verstopt.
Het zijn gewoon kopieen van torah boeken, geschreven tussen 300 v. Chr. En 100 na Chr.

Interessant ook vooral omdat ze door leden van de Esseense sekte der joden geschreven zijn, waaruit vermoedelijk ofwel Jezus zelf of belangrijke eerste predikers van het allervroegste christelijke religieuze denken stamden.
En dus zegt het ook veel over welke ideen deze Essenen voor zeer belangrijk hielden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205689070
Ah, geheimen, daar wil ik alles van weten ;)
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 00:37:16 #21
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205691773
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 10:53 schreef Libertarisch het volgende:
Er is maar 1 realiteit en die is nu al aanwezig.
Beetje kort door de bocht wel, dus jij kan alles verklaren? Entiteiten, het hiernamaals, astral plains bestaan gewoon definitief niet?
Lach met een schone bips
pi_205692024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Beetje kort door de bocht wel, dus jij kan alles verklaren? Entiteiten, het hiernamaals, astral plains bestaan gewoon definitief niet?
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de string theory.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:26:02 #23
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205692047
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 01:22 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de string theory.
Je zou het ze ook een beetje rustig kunnen brengen :D
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:29:56 #24
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205692065
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:33:46 #25
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205692082
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 01:22 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de string theory.
Btw, ik geloof in meerdere dimensies. En ook in een tussenwereld na de dood. Niet in God. Maar wel dat er een keuze is om te wachten in een tussenwereld op een nieuw leven en wanneer je sterft je iedere keer weer die keuze krijgt. Maar wanneer je klaar bent je wel echt jezelf moet vergeven en kunnen vergeven wat je in al je vorige levens gedaan hebt voor je echt over kan en je ziel verdwijnt en eeuwige rust krijgt.

Beetje kort gezegd.
Lach met een schone bips
pi_205692581
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:10 schreef oppiedoppie het volgende:
Zouden er mensen zijn die echt weten hoe het zit? Wat staat er bv op die dode zeerollen en waarom doen ze daar zo geheimzinnig over?
Of wat zit er nog in de bibliotheken van het vaticaan?
Maar wsl hebben ze alles wat niet strookt met het katholieke geloof vernietigd…en mss zo belangrijke wijsheid verspild…
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205692589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 03:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik geloof niet in reïncarnatie, wel in God, dat je als je sterft naar de hemel gaat. 1 leven hier op aarde en dan voor eeuwig bij God.

Mja …tenzij je je ganse leven als een monnik doorbrengt, heb je meer kans in het vagevuur/hel terecht te komen. Mss mag je na lange boetedoening, voor het toegeven aan aardse geneugten, toch nog naar de hemel…
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205692598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Btw, ik geloof in meerdere dimensies. En ook in een tussenwereld na de dood. Niet in God. Maar wel dat er een keuze is om te wachten in een tussenwereld op een nieuw leven en wanneer je sterft je iedere keer weer die keuze krijgt. Maar wanneer je klaar bent je wel echt jezelf moet vergeven en kunnen vergeven wat je in al je vorige levens gedaan hebt voor je echt over kan en je ziel verdwijnt en eeuwige rust krijgt.

Beetje kort gezegd.
Nice avatar ;)
Ik geloof in een Bron van alles, maar kan me niet vinden in de verschillende aardse vertalingen van de goddelijke universele energie.
Leven wij nu om onze eigen levenslessen op te doen ? Of leven alle levensvormen om deze levenservaringen terug te brengen naar de Bron? Volgens sommigen leven wij verschillende levens tegelijk, als een ziel/energie die zich opsplitst in verschillende ervaringen tegelijk. De energie van een lichtwezen zou niet kunnen gevat worden in dit 3dimensioneel aards lichaam
Enz.

Dit is TRU ipv BNW :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205692973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Beetje kort door de bocht wel, dus jij kan alles verklaren? Entiteiten, het hiernamaals, astral plains bestaan gewoon definitief niet?
Alles dat je kunt bedenken bestaat binnen en door het bewustzijn. Het fysieke bestaat niet op zichzelf in wezenlijke zin. Uiteindelijk is alles behalve het bewustzijn een illusie. We bedenken woorden om grenzen en onderscheid aan te brengen maar dat is al kunstmatig.

De realiteit is een bewuste beleving, je kunt het een droom noemen. Wat het ook is. Hemel, hel, astral plains, entiteiten, etc...

In het hindoeïsme is het bewustzijn God of Brahman. Het doel is de reïncarnatie-cyclus doorbreken doormiddel van eenwording met Brahman.
pi_205696793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 20:33 schreef Libertarisch het volgende:
Ah, geheimen, daar wil ik alles van weten ;)
Bijbel; Het eeuwige leven en de weg en de wil van de schepper zijn compleet geopenbaard. Met de waarschuwing dat er een misleider is die het wil compliceren.
De wereld: :O ik wil geheimen :Y
:P
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205696883
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 18:49 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Bijbel; Het eeuwige leven en de weg en de wil van de schepper zijn compleet geopenbaard. Met de waarschuwing dat er een misleider is die het wil compliceren.
De wereld: :O ik wil geheimen :Y
:P
De christen komt niet verder dan geloof. Prima hoor, als je gelooft. Dat kan heel prettig en rustgevend zijn. Maar de realiteit heeft geen boodschap aan geloof, de realiteit is wat het is. Een serieuze boeddhist of hindoe gaat niet voor geloof, die wil zeker weten. Dat heet verlichting.

Geloof zoals wij het kennen wordt eerder ontmoedigd in oosterse religies. Het is eigenlijk de verkeerde aanpak :P
pi_205697250
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:03 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
De christen komt niet verder dan geloof. Prima hoor, als je gelooft. Dat kan heel prettig en rustgevend zijn. Maar de realiteit heeft geen boodschap aan geloof, de realiteit is wat het is. Een serieuze boeddhist of hindoe gaat niet voor geloof, die wil zeker weten. Dat heet verlichting.

Geloof zoals wij het kennen wordt eerder ontmoedigd in oosterse religies. Het is eigenlijk de verkeerde aanpak :P
Bijbels geloof betekent meer vertrouwen, 'het is volbracht', God heeft zich met de wereld verzoend door het kruis. Geloven en vertrouwen in wat God zegt en heeft geopenbaard in de bijbel waar de geschiedenis vaak ook achterstaat.

2Co 4:6 Want God, Die gezegd heeft dat het licht uit de duisternis zou schijnen, is Degene Die in onze harten geschenen heeft, om te geven verlichting der kennis der heerlijkheid Gods in het aangezicht van Jezus Christus.
Heb 11:1 HET geloof nu is een vaste grond der dingen die men hoopt, en een bewijs der zaken die men niet ziet.

Ze zeggen wel eens dat Jezus in india is geweest, maar dat waren katholieke monniken, die hebben een hoop spiritualiteit overgenomen.

Veel hindoes verlaten hun religie weer

[ Bericht 4% gewijzigd door Alarmonoff op 20-08-2022 20:03:15 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 20:19:50 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205697512
Interessant topic.
Nog niet echt wat toe te voegen voor nu. Maar ik ga even lezen en het naast wat ik heb geleerd leggen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205697631
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 19:49 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Bijbels geloof betekent meer vertrouwen, 'het is volbracht', God heeft zich met de wereld verzoend door het kruis. Geloven en vertrouwen in wat God zegt en heeft geopenbaard in de bijbel waar de geschiedenis vaak ook achterstaat.

Maar wat als de Bijbel onjuist is? :{
pi_205697731
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:28 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Maar wat als de Bijbel onjuist is? :{
Wat als de hindoe- en boeddhageschriften onjuist zijn?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205697892
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:35 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Wat als de hindoe- en boeddhageschriften onjuist zijn?
De geschriften zijn relatief onbelangrijk. Het gaat niet om tekst, het gaat om ervaring. Sommigen zijn professioneel goeroe zonder ooit teksten gelezen te hebben. Ze zijn er trots op als ze niets weten :)

Meditatie is de hoofdzaak.
pi_205698002
Ik zou het niet weten. Hopelijk is het na de dood ook gewoon lekker klaar, of een eeuwig leven in een veeeeeeeeeeeeeel fijnere wereld/sfeer/dimensie :)
Eens kijken
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 21:24:50 #38
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205698366
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 09:52 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Alles dat je kunt bedenken bestaat binnen en door het bewustzijn. Het fysieke bestaat niet op zichzelf in wezenlijke zin. Uiteindelijk is alles behalve het bewustzijn een illusie. We bedenken woorden om grenzen en onderscheid aan te brengen maar dat is al kunstmatig.

De realiteit is een bewuste beleving, je kunt het een droom noemen. Wat het ook is. Hemel, hel, astral plains, entiteiten, etc...

In het hindoeïsme is het bewustzijn God of Brahman. Het doel is de reïncarnatie-cyclus doorbreken doormiddel van eenwording met Brahman.
Ik snap wel wat je zegt, maar is dit de enige waarheid? Hoeveel weten we nou werkelijk?

Fun fact (niet fun maar voor de verwoording hiervan), mijn moeder is ziek Parkinson, Parkinson dementie en chronisch lage bloeddruk. Hebben haar al meegemaakt dat haar bloeddruk meer dan een minuut weg was. Ze kwam weer terug en door zuurstof tekort in haar hersenen kon ze de eerste tijd niks anders dan geluiden uitbrengen. Toen ze weer wat beter te pas was vroegen we haar wat ze gezien heeft toen ze "feitelijk" dood was. Enige wat ze zei was "Eng".

Is er misschien dan toch iets? I dunno bro. Hou mijn opties helemaal open.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 21:25:48 #39
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205698381
Dubbel
Lach met een schone bips
pi_205698497
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik snap wel wat je zegt, maar is dit de enige waarheid? Hoeveel weten we nou werkelijk?

De belofte van de hindoe-meesters en de boeddha is dat je alles kunt weten, doormiddel van meditatie.

"Echt? Zoiets simpels? Dat kun je niet menen..."

Nou ja, wel dus. Het enige puntje is dat het niet objectief bewezen kan worden.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 21:53:56 #41
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205698859
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 09:52 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Alles dat je kunt bedenken bestaat binnen en door het bewustzijn. Het fysieke bestaat niet op zichzelf in wezenlijke zin. Uiteindelijk is alles behalve het bewustzijn een illusie. We bedenken woorden om grenzen en onderscheid aan te brengen maar dat is al kunstmatig.

De realiteit is een bewuste beleving, je kunt het een droom noemen. Wat het ook is. Hemel, hel, astral plains, entiteiten, etc...

In het hindoeïsme is het bewustzijn God of Brahman. Het doel is de reïncarnatie-cyclus doorbreken doormiddel van eenwording met Brahman.
Dat wat ze Eenheidsbewustzijn of christusbewustzijn noemen ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205698931
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:53 schreef Summers het volgende:

[..]
Dat wat ze Eenheidsbewustzijn of christusbewustzijn noemen ?
Ja, dat is de waarheid.
  zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:04:06 #43
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205699014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:58 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Ja, dat is de waarheid.
Zo zie ik het ook , ik heb niet veel met religies maar in elke religie is wel waarheid te vinden . De illusie van deze wereld is dat je de waarheid van buiten naar binnen toe aan moet nemen terwijl de waarheid is dat je de wereld van binnen naar buiten toe waar moet nemen. Daarom staat de wereld op zijn kop.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:10:53 #44
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699127
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:35 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
De belofte van de hindoe-meesters en de boeddha is dat je alles kunt weten, doormiddel van meditatie.

"Echt? Zoiets simpels? Dat kun je niet menen..."

Nou ja, wel dus. Het enige puntje is dat het niet objectief bewezen kan worden.
Is het dan ook waar? Of ook een mindfuck? Ik probeer het echt niet belachelijk te maken, maar hoe kunnen we iets voor waar aannemen als we het gewoon niet kunnen bewijzen?
Lach met een schone bips
pi_205699163
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:04 schreef Summers het volgende:

[..]
Zo zie ik het ook , ik heb niet veel met religies maar in elke religie is wel waarheid te vinden . De illusie van deze wereld is dat je de waarheid van buiten naar binnen toe aan moet nemen terwijl de waarheid is dat je de wereld van binnen naar buiten toe waar moet nemen. Daarom staat de wereld op zijn kop.
Je bent zelf de waarheid, de rest is bijzaak. Er zijn geen regels, rituelen, tradities die noodzakelijk zijn. Zelfs kennis is niet nodig. Je hoeft alleen 100 procent jezelf te zijn.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:13:21 #46
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699175
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 21:58 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Ja, dat is de waarheid.
De oude Kabbala, het Echte Christendom, en inderdaad ook Budhisme als je de boeken leest wijzen eigenlijk allemaal dezelfde kant op, en ik bedoel niet de gangbare boeken. Maar waarom als alles dezelfde kant op wijst drijven we dan nog zover van elkaar weg?
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:15:01 #47
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699205
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:12 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Je bent zelf de waarheid, de rest is bijzaak. Er zijn geen regels, rituelen, tradities die noodzakelijk zijn. Zelfs kennis is niet nodig. Je hoeft alleen 100 procent jezelf te zijn.
Btw, geen aanval.. Ik probeer hier ook meer over te begrijpen :)
Lach met een schone bips
pi_205699219
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Is het dan ook waar? Of ook een mindfuck? Ik probeer het echt niet belachelijk te maken, maar hoe kunnen we iets voor waar aannemen als we het gewoon niet kunnen bewijzen?
Er zijn subjectieve dingen en objectieve dingen. Schoonheid is subjectief, het bestaat ondanks dat je het niet kunt bewijzen. Dat wat je te weten komt door meditatie kan geen mindfuck zijn omdat de mind uitgeschakeld is. In de diepste staat van meditatie (samadhi) ben je het Christusbewustzijn zelf.
pi_205699267
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
De oude Kabbala, het Echte Christendom, en inderdaad ook Budhisme als je de boeken leest wijzen eigenlijk allemaal dezelfde kant op, en ik bedoel niet de gangbare boeken. Maar waarom als alles dezelfde kant op wijst drijven we dan nog zover van elkaar weg?
Als het om subjectieve zaken gaat blijven de meningen verschillen denk ik :) Dat komt omdat er geen definitieve uitkomst is. Daarom zullen er altijd ongelovigen zijn, christenen, hindoes, etc.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:19:28 #50
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:15 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Er zijn subjectieve dingen en objectieve dingen. Schoonheid is subjectief, het bestaat ondanks dat je het niet kunt bewijzen. Dat wat je te weten komt door meditatie kan geen mindfuck zijn omdat de mind uitgeschakeld is. In de diepste staat van meditatie (samadhi) ben je het Christusbewustzijn zelf.
Maar dan wanneer je mediteert kun je ook slechte energie opnemen, is dat dan een gevolg van gewoon te weinig ervaring en begeleiding? Ik weet dan monniken jaren training ondergaan in meditatie. Ik probeer alleen een ervaring die ik zelf gehad heb te begrijpen.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:21:24 #51
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699320
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:18 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Als het om subjectieve zaken gaat blijven de meningen verschillen denk ik :) Dat komt omdat er geen definitieve uitkomst is. Daarom zullen er altijd ongelovigen zijn, christenen, hindoes, etc.
Nou ja, qua godsdiensten sta ik er heel neutraal in. Iedereen moet zelf weten wat ie geloofd. Maar ik geloof wel dat alles uit 1 energie komt. En dan maakt het geloof niet uit. Maar ik denk ook dat er na de dood een tussenfase is.
Lach met een schone bips
pi_205699351
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 20:49 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
De geschriften zijn relatief onbelangrijk. Het gaat niet om tekst, het gaat om ervaring. Sommigen zijn professioneel goeroe zonder ooit teksten gelezen te hebben. Ze zijn er trots op als ze niets weten :)

Meditatie is de hoofdzaak.
En wat als de bijbel wel juist is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:15 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Er zijn subjectieve dingen en objectieve dingen. Schoonheid is subjectief, het bestaat ondanks dat je het niet kunt bewijzen. Dat wat je te weten komt door meditatie kan geen mindfuck zijn omdat de mind uitgeschakeld is. In de diepste staat van meditatie (samadhi) ben je het Christusbewustzijn zelf.
https://www.gotquestions.org/Christ-consciousness.html
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205699391
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar dan wanneer je mediteert kun je ook slechte energie opnemen, is dat dan een gevolg van gewoon te weinig ervaring en begeleiding? Ik weet dan monniken jaren training ondergaan in meditatie. Ik probeer alleen een ervaring die ik zelf gehad heb te begrijpen.
Het doel van meditatie is dat je boven slechte en goede energie staat, boven plezier en pijn. Je bent puur geabsorbeerd in de Godhead. Je bent de Atman/Brahman zelf.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:27:08 #54
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:24 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Het doel van meditatie is dat je boven slechte en goede energie staat, boven plezier en pijn. Je bent puur geabsorbeerd in de Godhead. Je bent de Atman/Brahman zelf.
Maar de slechte energie kun je wel opnemen dus? Dus er kan een tussenwereld zijn die je ook kan beinvloeden?

Ik begrijp het doel van mediteren, ben er lang geleden in mijn eentje te ver mee gegaan :) Maar de slechte energie (demonen) en goeie energie (engels) komen dus eigenlijk vanuit je zelf is wat je probeert te zeggen?`
Lach met een schone bips
pi_205699462
Niet geweten dat er zoveel new age hippies in ons midden hebben
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:29:20 #56
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699473
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:28 schreef Ali_boo het volgende:
Niet geweten dat er zoveel new age hippies in ons midden hebben
Shuddup, hier praten we serieus Ali.
Lach met een schone bips
pi_205699498
Trouwens.......

Wat moet dit in bnw ?
Vind het veel meer iets voor TRU

OP zou zijn TT updaten. Dat is de enige reden dat ik open had gelaten
We zijn inmiddels paar dagen verder , nog steeds niks van OP gehoord

Geef het nog een dag, als er nog niets is veranderd gooi ik hem dicht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205699521
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar de slechte energie kun je wel opnemen dus? Dus er kan een tussenwereld zijn die je ook kan beinvloeden?

Ik begrijp het doel van mediteren, ben er lang geleden in mijn eentje te ver mee gegaan :) Maar de slechte energie (demonen) en goeie energie (engels) komen dus eigenlijk vanuit je zelf is wat je probeert te zeggen?`
Je kunt slechte of goede energie zelf oproepen. Maar je kunt ook demonen/engels ontvangen. Uiteindelijk is alles 1 en een projectie van jezelf, separateness is an illusion.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:33:36 #59
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699525
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:31 schreef Ali_boo het volgende:
Wat moet dit in bnw ?
Vind het veel meer iets voor TRU

OP zou zijn TT updaten. Dat is de enige reden dat ik open had gelaten
We zijn inmiddels paar dagen verder , nog steeds niks van OP gehoord

Geef het nog een dag, als er nog niets is veranderd gooi ik hem dicht
Nare lummel die je bent :*

@Libertarisch thanks iig voor je kennis hierin voor Ali de boel dicht gooit......
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:34:31 #60
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699528
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:33 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Je kunt slechte of goede energie zelf oproepen. Maar je kunt ook demonen/engels ontvangen. Uiteindelijk is alles 1 en een projectie van jezelf, separateness is an illusion.
Dan zat ik met die gedachte toch goed :)

Je hebt me wel stuk op weg geholpen en dank daarvoor _O_
Lach met een schone bips
pi_205699537
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan zat ik met die gedachte toch goed :)

Je hebt me wel stuk op weg geholpen en dank daarvoor _O_
Graag gedaan hoor.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:35:54 #62
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699544
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:35 schreef Libertarisch het volgende:

[..]
Graag gedaan hoor.
Was verhelderend en logisch wat je zei, so thank you much sir!
Lach met een schone bips
pi_205699591
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nare lummel die je bent :*

@:Libertarisch thanks iig voor je kennis hierin voor Ali de boel dicht gooit......
Hej ik laat de deur op een kier open he

Het is aan de OP om flink aan zijn TT te werken , wellicht met een iets andere insteek en ik ben bereid om mijn mening te herzien

En genote voor crewbashing ^p^
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:42:17 #64
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699597
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:41 schreef Ali_boo het volgende:
En genote voor crewbashing ^p^
Geef me er dan nog een paar nare lummel, kan ze nog wel hebben :o
Lach met een schone bips
pi_205699641
Only if you love me long time
Maar dan ook echt LONG TIME :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:48:15 #66
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699657
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:46 schreef Ali_boo het volgende:
Only if you love me long time
Maar dan ook echt LONG TIME :*
Nu uh! Je loog tegen mij alsof ik een kind was....... _O_

Just checked my notes lummel :*
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:49:13 #67
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699666
Kan een mod Ali in Quarantaine plaatsen, hij verneukt het topic :)
Lach met een schone bips
pi_205699705
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nu uh! Je loog tegen mij alsof ik een kind was....... _O_

Just checked my notes lummel :*
Congratz Ming Lee, you get the joke c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:54:04 #69
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699713
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Congratz Ming Lee, you get the joke c_/
DUH! mijn intelligentie wint het soms van mijn achterlijkheid :)
Lach met een schone bips
pi_205699714
Genoeg offtopic geneuzel voor vanavond

We kijken morgen of OP iets met het topic gaat doen :W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:54:32 #71
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699717
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:54 schreef Ali_boo het volgende:
Genoeg offtopic geneuzel voor vanavond

We kijken morgen of OP iets met het topic gaat doen :W
:* :* :*
Lach met een schone bips
pi_205699869
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:31 schreef Ali_boo het volgende:
Trouwens.......

Wat moet dit in bnw ?
Vind het veel meer iets voor TRU

OP zou zijn TT updaten. Dat is de enige reden dat ik open had gelaten
We zijn inmiddels paar dagen verder , nog steeds niks van OP gehoord

Geef het nog een dag, als er nog niets is veranderd gooi ik hem dicht
Heb veel informatie hierover die zeker wel ontopic is voor BNW. Maar daar kom ik niet binnen een dag aan toe om dat hier netjes geordend te presenteren. Wil het graag goed doen of niet. Dus gooi dan maar dicht naar ventje. Of verplaats het lekker naar TRU als je vindt dat het daar wel thuishoort. :W
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:25:32 #73
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:13 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Heb veel informatie hierover die zeker wel ontopic is voor BNW. Maar daar kom ik niet binnen een dag aan toe om dat hier netjes geordend te presenteren. Wil het graag goed doen of niet. Dus gooi dan maar dicht naar ventje. Of verplaats het lekker naar TRU als je vindt dat het daar wel thuishoort. :W
Ho eens even Bennie, je kan Ali een lummel noemen. Maar een naar ventje is ie zeker niet. Zonder Ali was BNW echt een schopstoel van gast mods geworden... Ali is echt een goeie! Don't blame him for following the rules. Ali is er 1 van ons, en BNW'er in hart en nieren.
Lach met een schone bips
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:27:55 #74
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205699981
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:13 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Heb veel informatie hierover die zeker wel ontopic is voor BNW. Maar daar kom ik niet binnen een dag aan toe om dat hier netjes geordend te presenteren. Wil het graag goed doen of niet. Dus gooi dan maar dicht naar ventje. Of verplaats het lekker naar TRU als je vindt dat het daar wel thuishoort. :W
Ik denk zelfs dat het voor Ali moeilijker is te modden als BNW'er dan voor de andere mods die hier even komen kijken aangezien hij echt wel een BNW'er is. Voor Ali niks dan respect.
Lach met een schone bips
pi_205700065
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ho eens even Bennie, je kan Ali een lummel noemen. Maar een naar ventje is ie zeker niet. Zonder Ali was BNW echt een schopstoel van gast mods geworden... Ali is echt een goeie! Don't blame him for following the rules. Ali is er 1 van ons, en BNW'er in hart en nieren.
Oh dat zal allemaal best hoor, ken hem verder niet. En ja het topic gaat een andere kant op dan mijn openingspost waarin overigens in de link die ik erbij plaatste wel al een karrevracht aan informatie zit. Hele waardevolle site is dat.

Maar het dreigende toontje dat het topic dat een dag geleden gepost is binnen een dag aangevuld moet worden kan ik niks mee. Gooi maar weer lekker dicht dan.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:43:57 #76
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205700109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:39 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Oh dat zal allemaal best hoor, ken hem verder niet. En ja het topic gaat een andere kant op dan mijn openingspost waarin overigens in de link die ik erbij plaatste wel al een karrevracht aan informatie zit. Hele waardevolle site is dat.

Maar het dreigende toontje dat het topic dat een dag geleden gepost is binnen een dag aangevuld moet worden kan ik niks mee. Gooi maar weer lekker dicht dan.
Nee joh, Ali wil hem juist open laten :) Maar dan moet je er wel in de OP nog wat mee doen. Iedere andere mod had hem al lang dicht gegooid. Ali juist niet.
Lach met een schone bips
pi_205700131
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee joh, Ali wil hem juist open laten :) Maar dan moet je er wel in de OP nog wat mee doen. Iedere andere mod had hem al lang dicht gegooid. Ali juist niet.
OK Ali is een topper. Maar ik ga dit niet binnen een dag aangevuld krijgen zoals ik dat wil. Komt wel als ik er aan toe ben. Gooi nu maar dicht.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:48:45 #78
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205700157
@Ali_boo als niemand post hier wil je dan @Bananenbennie de tijd geven de OP aan te passen? :) Pretty please :*
Lach met een schone bips
pi_205700723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee joh, Ali wil hem juist open laten :) Maar dan moet je er wel in de OP nog wat mee doen. Iedere andere mod had hem al lang dicht gegooid. Ali juist niet.
Dit^^

Maar dan ook woord voor woord O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:39 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Oh dat zal allemaal best hoor, ken hem verder niet. En ja het topic gaat een andere kant op dan mijn openingspost waarin overigens in de link die ik erbij plaatste wel al een karrevracht aan informatie zit. Hele waardevolle site is dat.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 23:13 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Heb veel informatie hierover die zeker wel ontopic is voor BNW. Maar daar kom ik niet binnen een dag aan toe om dat hier netjes geordend te presenteren. Wil het graag goed doen of niet. Dus gooi dan maar dicht naar ventje. Of verplaats het lekker naar TRU als je vindt dat het daar wel thuishoort. :W
Kan het wel naar TRU verplaatsen maar daar zal het binnen de kortste keren helemaal doodbloedden( komt geen ziel meer) of overlopen worden van mensen met verkeerde intenties

De OP zoals die nu is, heeft te weinig raakvlakken met bnw , zeer gehaast in elkaar gezet

Maar vond het zonde om het te sluiten aangezien er voldoende interesse in het topic is

Dus ik dacht ik geef het nog eens kans, mits je me laat zien dat je er echt moeite in heb gestopt plus de duidelijke link met bnw, want op dit moment is die er simpelweg niet

Ik geef het nog een dag. Niet wetende dat je mega project in je hoofd klaar had ( kan echt geen gedachtes lezen)
Je kan wel wijzen naar een link maar je moet wel weten dat vrijwel niemand hier op links klikt

Het enige wat je me moest doen is mij vragen: 24 uur is iets tekort, ben iets groots van plan, kan ik wat extra tijd krijgen om iets leuks in elkaar te knutselen. En ik was meer dan bereid om met je mee te denken.

Zoals iloveyoulongtime ook terecht opmerkte, iedere andere mod zou hem al lang hebben dichtgegooid
Het feit dat die nog open is spreekt boekdelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 21-08-2022 01:23:08 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205700734
Dit topic hoort absoluut in bnw.

Verder maakt mij een uitgebreide op niets uit. Zo is het goed wat mij betreft. Gedurende het topic zal er wel meer interessante info komen (hoop ik) en kan dat altijd aangevuld worden in de op.

Goeie site bananenbennie, echt heel uitgebreid, en zorgvuldig gemaakt .goed gevonden.Thx
Ik klikte hier en daar zomaar wat aan en ik lees iets wat ik al maanden denk. was er even stil van.
Schattig toch.

Zal het eens opzoeken, als ik het nog kan vinden

edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://crazzfiles.com/ho(...)eam-with-wayne-bush/

[ Bericht 25% gewijzigd door koosbasterd op 21-08-2022 01:44:04 ]
pi_205700764
@Bananenbennie

Moderators hier nare ventjes noemen gaan we niet doen

Aangezien we elkaar niet kennen ben ik, voor deze ene keer bereid het door de vingers te zien

Bij herhaling ga je zoals iedereen hier, gewoon genote worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205700776
En nu vind ik het wel voldoende voor vanavond

Ik ga lekker mijn bed opzoeken :W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205701049
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2022 01:00 schreef Ali_boo het volgende:
En nu vind ik het wel voldoende voor vanavond

Ik ga lekker mijn bed opzoeken :W
truste man, vergeet niet uit te loggen )
pi_205701084
En dan ga je dood, wat gebeurt er dan, wat ga je doen.
Ga niet naar het licht (wat ik al eerder zei in vorige covid topic) dat is de val. We worden gelokt met liefde, je ziet je geliefden die al eerder heen gingen.Je wordt er naar toe getrokken als het ware. Er wordt je verteld/duidelijk gemaakt dat je er bijna bent, (met evt. lessen op aarde) de volgende keer kan je alles goed maken. en meer van dat soort gein.
Vervolgens trappen we er weer in, terug in de matrix.
pi_205701117
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 03:30:26 #86
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205701236
Ik wacht even tot morgenavond met reageren of ie wel blijft staan...

Top reactie van Ali, en dat mag ook gezegd worden.
Lach met een schone bips
pi_205703503
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nou ja, qua godsdiensten sta ik er heel neutraal in. Iedereen moet zelf weten wat ie geloofd. Maar ik geloof wel dat alles uit 1 energie komt. En dan maakt het geloof niet uit. Maar ik denk ook dat er na de dood een tussenfase is.
Maar wat maakt dan dat je dat denkt en gelooft? Waar baseer je dit op?
Want op zich kun je zo natuurlijk van alles en nog wat bij elkaar fantaseren met leuke denkbeelden die goed voelen, toch?
Eens kijken
pi_205703857
quote:
:o

Ik heb er wel eens over gelezen. Dat dat witte Licht dat bij de dood wordt gezien, een 'vals' licht zou zijn dan je weer terug in deze wereld brengt.

Maar ben er verder niet zo bekend mee.

Lijkt me wel moeilijk om te weerstaan dan. BDE'ers zeggen altijd dat het zo'n onvoorwaardelijke, allesomvattende liefde is waar je naartoe wordt getrokken.
Eens kijken
pi_205704383
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 00:55 schreef koosbasterd het volgende:
Dit topic hoort absoluut in bnw.

Verder maakt mij een uitgebreide op niets uit. Zo is het goed wat mij betreft. Gedurende het topic zal er wel meer interessante info komen (hoop ik) en kan dat altijd aangevuld worden in de op.

Mij wel

We hebben hier in bnw een overschot aan low quality threads.

Je ziet meestal een twitterbericht, gevold door een paar zinnen text, and thats it :')

Of een willekeurige youtube vid, naja bekijk de video en dat was het

Dat willen we dus anders zien

Wanneer mensen zien dat je er echt moeite voor hebt gedaan, dat nodigt uit om te discussiëren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205704557
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 03:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik wacht even tot morgenavond met reageren of ie wel blijft staan...

Top reactie van Ali, en dat mag ook gezegd worden.
Het is geen deadline he, de reden dat ik het nog een dag de tijd heb gegeven was omdat het voldoende tijd was om de OP iets uit te breiden. Tenminste dat dacht ik, niet wetenende dat die bezig was met een mega project _O- :B

Het enige wat ik nodig heb is toezegging van zijn kant dat die het idd zal uitbreiden. Als hij extra tijd nodig heeft dan krijgt die dat van mij

Maar ik moet weten dat die er echt werk van gaat maken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205704927
quote:
14s.gif Op zondag 21 augustus 2022 15:54 schreef Ali_boo het volgende:
Mij wel

We hebben hier in bnw een overschot aan low quality threads.

Je ziet meestal een twitterbericht, gevold door een paar zinnen text, and thats it

Of een willekeurige youtube vid, naja bekijk de video en dat was het

Dat willen we dus anders zien

Wanneer mensen zien dat je er echt moeite voor hebt gedaan, dat nodigt uit om te discussiëren
Ik vraag het me af :P Zelf ben ik meestal veuls te lui om me door een hele lap tekst heen te wurmen.
Discussies 'ontstaan' m.i. meestal vanzelf door bv ergens op inhaken.

Maar goed, een goed verzorgde OP kan ook wel weer leuk zijn.
Eens kijken
  maandag 22 augustus 2022 @ 13:02:15 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205711742
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:22 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Hangt er van af in welke context je het plaatst.

Dus spirituele wezens met een menselijke ervaring gevangen in een illusie , en je word in een lage frequentie gehouden , daar kan ik me wel in vinden ;) Volgens mij heb ik een paar jaar geleden nog een filmpje van hem gezien over je intuïtie/zesde zintuig conspiracy . Misschien is dit een gedeelte daarvan …
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205713020
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:47 schreef Maharski het volgende:
Discussies 'ontstaan' m.i. meestal vanzelf door bv ergens op inhaken.
Als een topic loopt, dan loopt ie... zou ik als niet-mod denken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205713363
quote:
10s.gif Op zondag 21 augustus 2022 16:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is geen deadline he, de reden dat ik het nog een dag de tijd heb gegeven was omdat het voldoende tijd was om de OP iets uit te breiden. Tenminste dat dacht ik, niet wetenende dat die bezig was met een mega project _O- :B

Het enige wat ik nodig heb is toezegging van zijn kant dat die het idd zal uitbreiden. Als hij extra tijd nodig heeft dan krijgt die dat van mij

Maar ik moet weten dat die er echt werk van gaat maken
Gast gooi hem alsjeblieft gewoon dicht joh.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')