quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie Twente geen 2x scoren thuis.
Ron de Mos Grootheidquote:
FC Twente 19:00quote:
Waarom niet andersom .quote:
Twente actief kijken en tijdens AZ lekker nog wat andere klussen doen.quote:
Meteen in de aftermath van de CL-loting is gewoon kudt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente actief kijken en tijdens AZ lekker nog wat andere klussen doen.
Oja, de warme balletjes zijn vanavond.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meteen in de aftermath van de CL-loting is gewoon kudt.
* De invullotingquote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, de warme balletjes zijn vanavond.
Waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meteen in de aftermath van de CL-loting is gewoon kudt.
Liever ruimte om daarover na te praten met anderen, of zo. 21:00 had gewoon lekkerder geweest voor zo'n partidazo.quote:
Oh ik denk dat de loting voor Ajax niet heel veel stof om over na te praten gaat opleveren. Tenzij je Inter loot uit Pot 3 heb je gewoon een groep die goed te doen is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Liever ruimte om daarover na te praten met anderen, of zo. 21:00 had gewoon lekkerder geweest voor zo'n partidazo.
Voor mij gaat het niet alleen om Ajax, hé.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat de loting voor Ajax niet heel veel stof om over na te praten gaat opleveren. Tenzij je Inter loot uit Pot 3 heb je gewoon een groep die goed te doen is.
Het was interessanter toen Ajax nog in Pot 3 zat
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik word doodmoe van dat geneuzel over die coëfficiënten elke keer in de media.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-1 Twente
1-2 AZ
@:Coco
COEFFICIENTENPOLONAISE
Vermoeiende act ja, vooral van Abbink.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar ik word doodmoe van dat geneuzel over die coëfficiënten elke keer in de media.
Die strijd met Portugal zal nog wel een paar jaar duren, dus we zijn er voorlopig niet van af.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermoeiende act ja, vooral van Abbink.
Waarom denk je dat ik er de draak mee steek?
Plaats 6 of 7 scheelt echt bizar veel ja, en die strijd is nu wel zeer serieus.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die strijd met Portugal zal nog wel een paar jaar duren, dus we zijn er voorlopig niet van af.
De consequenties zijn ook best groot, dus terecht dat erover gesproken wordt maar die euforie bij een gewonnen wedstrijd ben ik inmiddels ook wel zat
Gaat Tzolis uberhaupt nog in de basis komen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had Tzolis verwacht ipv Misidjan, maar ach, Cerny staat iig basis.
Mag toch aannemen van wel, ookal is 'ie "maar" een huurling.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat Tzolis uberhaupt nog in de basis komen?
Zo uit je Sterre(tje).quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om het FC Twente topic onder te poepen.
2-0 voor Twente denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:00 schreef Het_Bokje het volgende:
Go Twente!
(ik ben een voetbal n00b)
Wat zijn de verwachtingen?
Fiorentina is favoriet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:00 schreef Het_Bokje het volgende:
Go Twente!
Dezelfde verwachtingen die PSV had?
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fiorentina is favoriet.
Denk niet dat Twente de favoriet is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:00 schreef Het_Bokje het volgende:
Go Twente!
Dezelfde verwachtingen die PSV had?
Naast N'Kufo en Patrick Gerritsen?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Fiorentina heb je een type Bakiorciuglu nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |